quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:27 schreef ik80 het volgende:afgelopen woensdag 20 weken echo gehad. Ik kon helaas niet eerder posten, wel lezen fok is raar aan het doen hier.
Alles was helemaal goed, kindje doet het goed. EN we krijgen een meisje, en ik ben zoooo opgelucht!!
Gefeliciteerd!!
![]()
leuk hoor, een meiske.
![]()
quote:
Alleen was het deze week wel erg zwaar op school. Vanavond nog teamuitje, ga ook maar naar huis de rest blijft daar slapen lijkt mij geen goed idee...
Heeeeel verstandig.
Zeg dames, wellicht heb ik het gemist, maar waar staat LLM voor?
Ja, dames die op springen staan, maar ik krijg de afkorting niet duidelijk..Dutchie, sterkte hoor!
En Marmar maakt het ook maar spannend.
En ook CrazyMoon, succes met geduld hebben!
Ik ben vanmiddag alweer voor tussendoorcontrole naar het ziekenhuis geweest.
![]()
Een aantal dagen geleden had ik een enorm lange, taaie slijmdraad verloren. Door al het gelees hier dacht ik (naar hypochondrie-neigend stresskipje...): "Oeps! Slijmprop!" Maar ik heb dat heel goed kunnen wegrelativeren. Echter, vanochtend had ik ruim een uur menstruatie-achtige pijn in buik, benen en rug. Plus dat mijn gyn mijn baarmoedermond wil gaan meten over twee weken. Dat alles baarde (...) me een beetje onrust dus ik belde voor de zekerheid even de vragenlijn in de hoop dat ze daar gewoon zouden zeggen dat het normaal is en erbij hoort. Maar de dienstdoende arts wilde me meteen zien, gezien mijn leeftijd, vele harde buiken en DES-achtergrond. Getver, toen wérd ik me toch een partij zenuwachtig.
Dus wéér een
![]()
echo
![]()
gehad, baarmoedermond met inwendige echo gemeten en alles is prima in orde!!!!
![]()
Ik geneerde me wel een beetje, maar dat vond de gyn helemaal niet nodig. Ze zei dat ze geen enkel risico wilde nemen en door de telefoon niet voldoende kon beoordelen of het idd wel allemaal in orde was. Pfff, dan smelt ik gewoon! Wat zijn die mensen toch lief en zorgzaam. Ik moet het wel rustiger aan doen van deze arts... Weet alleen niet zo goed hóe...
En ondertussen al weer de zesde echo van mijn zoon...!
Anyway, Moonah kan weer met een gerust hart het weekend in en legitiem haar klusploeg in het nieuwe huis aan het werk zetten!
![]()
Ben weer weg, ben blij als ik weer een aansluiting thuis heb.