ach gut, is je vriendin ervandoor gegaan met een meisje? Net goed.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:57 schreef K33T het volgende:
Afschuwelijke potten. Ik hoop dan ook dat ze daar gelyncht worden. Al zal het slechts bij ficite (serie) blijven.
Kon je ook zien wat er instond???quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:27 schreef Wup het volgende:
Als Tina wat spullen gaat halen in het huis van Bette [wetend dat Bette er niet is] leest ze email van Candice [ die rare bouwvakscharrel van vorige seizoen] op Bette's laptop.
ik mis je C.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:28 schreef MsInfidelity het volgende:
Kon je ook zien wat er instond???
begin van seizoen 2quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:48 schreef Mirri het volgende:
In welk seizoen zitten we eigenlijk, 2 of 3?![]()
![]()
Sjah het is een tv serie hequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik irriteer me wel aan een paar dingen (vorig seizoen ook al).. bij zowat alles zeggen ze 'ja dat krijg je he met lesbo's', 'ja daar zijn we lesbo's voor' etc.. constant laten weten hoe goed en apart ze wel niet zijn omdat ze lesbisch zijn![]()
En waarom hebben ze het toch altijd over neuken?? Mochten ze willen![]()
ohja en ik vond het intro van seizoen 1 veeel beter dan de nieuwe
Nee das waar, maar het is ook weer geen comedy met overdreven stereotypes, daar verwacht je dit soort dingen meer. Die kritiek snap ik ook niet, wie wil er nou naar een serie kijken met lelijke tuinbroekpottenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sjah het is een tv serie he. Geen reality soap het is dus net allemaal een beetje over the top.
Veel lesbo's hebben ook kritiek op The L word omdat het allemaal mooie vrouwen zijn en te overdone is etc. Ik snap niet waarom ze deze serie zo serieus nemen (niet tegen jou bedoelt btw).
het intro van seizoen 2 en 3 vind ik veel leuker als van 1 dat vond ik een beetje nietszeggend
Precies, gewoon een mooie serie waar ik me heerlijk in kan laten meevoeren. Heel herkenbare dingen, voor de gemiddelde lesbo volgens mij toch gewoon een mooie dramaserie. En inderdaad een stel lekkere meiden, als bonusquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die kritiek snap ik ook niet, wie wil er nou naar een serie kijken met lelijke tuinbroekpotten![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:24 schreef starry-night het volgende:
ik vind het ttn top serie..en ik snap niet het probleem dat sommige ervan maken..ik kijk wel graag naar die vrouwen hoor
Hebben jullie ook een favoriet in de serie? of een favo koppel??
Bette vind ik een enorme babe!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:24 schreef starry-night het volgende:
Hebben jullie ook een favoriet in de serie? of een favo koppel??
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:33 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Bette vind ik een enorme babe!![]()
Dana en Alice mogen van mij wel bij elkaar, leuk stel
Okay thanx..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:26 schreef Aventura het volgende:
Ik heb ff wat links aan de OP toegevoegd
Ik ga het lekker opnemen op videoquote:
Een nieuwe, hij was nog niet eens geopendquote:Op zondag 25 juni 2006 19:17 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Ik ga het lekker opnemen op video
Gisterenavond de aflevering van vorige week pas gekeken.
Was die e-mail van candace (of hoe heet ze) nou een nieuwe mail of een oude?
Trouwens, nu ik Shane in haar bijna nakie gezien heb weet ik het zeker, 't is niet mijn type.
Ergens vind ik het een naaistreek van die Candace.. maar ja, in haar situatie kan ik het me ook wel voorstellen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Een nieuwe, hij was nog niet eens geopend![]()
Waarom moest Tina dan zo nodig Bette dr mail lezenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Ergens vind ik het een naaistreek van die Candace.. maar ja, in haar situatie kan ik het me ook wel voorstellen.
Volgens mij lag Bette trouwens te pitten toen die foto genomen werd, ook zo iets.![]()
Iedere afleveringquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:58 schreef Cyclopssss het volgende:
Is er al gebefd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?? Ik vond het juist tegenvallen in vergelijking met seizoen 1quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Iedere aflevering![]()
Er is wel meer seks dan in seizoen 1in ieder geval![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:54 schreef Mirri het volgende:
O Yes, wat lees ik nu!
EindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alice en Dana is wel kjoet, maar Dana is tot nu toe toch echt het cutest met Lara
![]()
Jenny mag btw niks met Carmen krijgen, Carmen is veels te hot voor zo'n zeikstraal.... Shane met Carmen vind ik dan wel weersamen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik droomde vannacht trouwens dat Shane me wilde
ojee, ik vond Lara ook zo leuk, dus het lijkt me geweldig dat ze terugkomt?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mirri geloof mij niet je WILT niet die afleveringen meemaken waarin Lara terugkomt!
Ze heeft alleen nog maar een soort gastrolletje. Dana gaat weer een keertje uit met Lara, en daar is Alice jaloers om.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mirri geloof mij niet je WILT niet die afleveringen meemaken waarin Lara terugkomt!
Als je seizoen 3 niet hebt gezien is dat niet leuk om te wetenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze heeft alleen nog maar een sort gastrolletje. Dana gaat weer een keertje uit met Lara, en daar is Alice jaloers om.![]()
Dat gebeurt in seizoen 2, wat is er in seizoen 3 met Lara?
Ah..maar seizoen 3 is ook nog niet op televisie geweest. Hoe weet jij 't dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je seizoen 3 niet hebt gezien is dat niet leuk om te weten.
Als je het per se wilt weten spoiler ik maar het is niet aan te raden.
Downgekochtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ah..maar seizoen 3 is ook nog niet op televisie geweest. Hoe weet jij 't dan?![]()
Op internet?quote:
Downloaden mutsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Op internet?
Ik heb seizoen 1 dus gekocht, maar seizoen 2 is nog nergens te bekennen in de winkels![]()
Ik ga het niet downkopen..Wat is dat eigenlijk..
Haha laat maar, ik wacht wel een week lang tot zondag..en tot ze in de winkel liggen.quote:
In Nederland nog niet, ik ben bij de Free Record Shop, van Leest en de Mediamarkt wezen kijken, en alleen nog seizoen 1. Hopelijk als seizoen 2 klaar is op tv..quote:Op zondag 9 juli 2006 04:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
is seizoen 2 al te krijgen op DVD?
Thanks, bespaart me vandaag een bezoek aan mediamarktquote:Op zondag 9 juli 2006 11:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Trouwens, is jouw avatar zo'n graancirkelding van Janosh?
Van die website www.the-arcturians.com, ik vind het geweldig.![]()
Ja, ik geloof er in.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:26 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Thanks, bespaart me vandaag een bezoek aan mediamarkt
Yep
had er ook een topic over geopend Graancirkels en hun betekenis
Hij heeft 2 a 3 nieuwe graancirkels en hun betekenis op de site geplaats: graancirkels van 30.06.2006 en 06.07.2006
Geloof jij erin?
en Janosh geeft dan de presentatie?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ik geloof er in.
Ik ga ook ergens in september naar zo'n presentatie in Antropia in Zeist. Ik ben wel benieuwd! Bovendien is Antropia geweldig, ik heb daar ooit een zweethutceremonie gedaan.
Ja klopt, het is meer dan een presentatie. Ook worden er een soort van activaties gedaan. Dus dat je ook zelf dingen moet doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:12 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
en Janosh geeft dan de presentatie?
Ik wil dat Dana weer wat met Lara krijgtquote:Op zondag 9 juli 2006 17:18 schreef Lollifant het volgende:
Ohja!! Goed dat je het zegt! Heb er zin in!![]()
Ik wil echt niet dat Dana met die muts gaat trouwen![]()
allang, heb de dvd al sinds eind oktober liggen :-) S3 komt ook eer eind oktober uit!quote:Op zondag 9 juli 2006 04:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
is seizoen 2 al te krijgen op DVD?
Maar in Nederland?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:00 schreef _wie het volgende:
[..]
allang, heb de dvd al sinds eind oktober liggen :-) S3 komt ook eer eind oktober uit!
geen idee, idd besteld via Amazonquote:Op zondag 9 juli 2006 22:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar in Nederland?
Want jij hebt 'm zeker besteld op Amazon oid?![]()
Cool! Heb je hem gedownload van internet?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:43 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Ik krijg zometeen season 2 op DVD
en nee ik heb geen nederlandse ondertiteling. is nie nodig, de bodytalk heb ik dan ook genoeg aan
Zoals gewoonlijk. Tijdens die stukjes van Jenny zap ik meestal even wat rond.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
...Zo dat was weer een tenenkrommende scene van Jenny met dr gewauwel, etc...
Jenny heeft altijd van die tenenkrommende scene'squote:Op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo dat was weer een tenenkrommende scene van Jenny met dr gewauwel over een orgasme waar geen lul aan te pas komt
nope, op DVD van een schatje gekregenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Cool! Heb je hem gedownload van internet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef Zwaffel het volgende:
zooo,ik ben bij seizoen 2 aflevering 8daar ga ik nu aan beginnen
als ik seizoen af hebt ga ik seizoen 3 kijken.stoere serie hoor
er gebeurt eeen heeeeeele boelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Jeetje wat jammerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Op internet vind je uitgebreide samenvattingen van alle afleveringen tot en met season 3.
Helaas won mijn nieuwsgierigheid het en heb ik deze gelezen. Ik wou dat ik het niet gedaan had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Daar zit ik me ook een beetje aan te ergeren.. dat mens die dat vlees voor Tina bij Bette kwam afgeven, goh heel toevallig, ook al lesbisch.. echt ie-der-een is lesbisch daar en ze weten het ook al van elkaar zonder maar een woord gewisseld te hebben. Ok het is fictie maar een beetje realistisch mag het wel blijven hoor..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:02 schreef MikeyMo het volgende:
wel fijner, het is nu echt alsof de hele wereld lesbisch is in de serie
ja ik ben verliefd op de kok, zou ze lesbisch zijn en ja hoor, met een kans van 1 op 10 oid blijkt ze lesbisch
jup,ben ik met je eens. Ik vind overigens d eintro van seizoen 2 niet zo mooi als van 1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:00 schreef cinnamongirl het volgende:
In seizoen 2 is er sprake van veel meer 'straight' relaties bij de hoofdrolspeelsters..zal verder niet spoileren.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:58 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben net aan seizoen 1 begonnen en heb seizoen 2 en 3 al klaar staan.
daar dacht ik ook ff aan. Ik bedoel,neem shane. Die neukt er flink op los. En altijd onveiligquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze doen het ook al-tijd onveilig.
Als je kijkt naar Alice's chart heeft iedereen daar in LA met iederen geneukt dus...
Ik neem aan dat je van lesboseks net zo goed een SOA kunt krijgen dan bij hetero-, of homoseks.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Op internet vind je uitgebreide samenvattingen van alle afleveringen tot en met season 3.
Helaas won mijn nieuwsgierigheid het en heb ik deze gelezen. Ik wou dat ik het niet gedaan had.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jeetje wat jammer.
Let op - Serieuze spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook, als ze iemand zien die aantrekkelijk is en dezelfde seksuele geaardheid heeft, dan wordt het altijd neuken. Terwijl ik toch ook niet met elke heteroseksuele aantrekkelijke vent de koffer induikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vrouwen zijn natuurlijk een stuk minder bedreigend dan mannen dus dan kan het wel
ja maar veel minder snel dan wanneer je je penis/vaginaal/anaal contact hebt. Orale seks is wel besmettelijk maar in mindere mate. Lesbo's lopen ook vrijwel geen risico op hivquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze doen het ook al-tijd onveilig.
Als je kijkt naar Alice's chart heeft iedereen daar in LA met iederen geneukt dus...
Ik neem aan dat je van lesboseks net zo goed een SOA kunt krijgen dan bij hetero-, of homoseks.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:29 schreef Mirri het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamaar ze hebben niet alleen orale seks!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja maar veel minder snel dan wanneer je je penis/vaginaal/anaal contact hebt. Orale seks is wel besmettelijk maar in mindere mate. Lesbo's lopen ook vrijwel geen risico op hiv
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef Aventura het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
En ook, als ze iemand zien die aantrekkelijk is en dezelfde seksuele geaardheid heeft, dan wordt het altijd neuken. Terwijl ik toch ook niet met elke heteroseksuele aantrekkelijke vent de koffer induik
omg 'het mysterie'quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohja dat neuken he.. wat is neuken bij lesbo'sDie gozer (weet effe zn naam niet, die met z'n videocamera) had Shane BIJNA zo ver het mysterie te ontrafelen, maar blijkbaar wisten de scriptschrijvers het zelf ook niet dus hebben ze de scene maar afgekapt
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen nee, maar ik wil potverdorie gewoon weten waarom ze het daar altijd over neuken hebben terwijl ze geen lul hebbenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:42 schreef Nonneke het volgende:
[..]
omg 'het mysterie'![]()
![]()
val je zelf ook op vrouwen of vind je alleen de serie goed ?![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:36 schreef Mirri het volgende:
Ze hebben wel handen en vingers he...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen nee, maar ik wil potverdorie gewoon weten waarom ze het daar altijd over neuken hebben terwijl ze geen lul hebben
Dan moet je maar eens sex hebben met een vrouwquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen nee, maar ik wil potverdorie gewoon weten waarom ze het daar altijd over neuken hebben terwijl ze geen lul hebben
ik vroeg het me ook al af hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
True,true...maar tochquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze hebben wel handen en vingers he...
Das dus precies wat Shane zei, mag JIJ het me even haarfijn uitleggen, aangezien zij het niet deedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens sex hebben met een vrouw![]()
![]()
![]()
En dat die andere persoon geen lul heeft, wil niet zeggen dat je niet kan neuken hoor, en daar heb je zelfs geen dildo/vibo bij nodig, dat komt allemaal vanzelf goed![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:43 schreef Zwaffel het volgende:
nope geen les/bi. Maar moet zeggen dat het me wel degelijk prikkelt. Alhoewel ik nooit les zou worden. Pik is veelste lekkerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef Nonneke het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, wie van hier is les/bi ?
Ikzelf heb al ehmmmm 2 jaar en een maand met het liefste meisje van de wereld
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Das dus precies wat Shane zei, mag JIJ het me even haarfijn uitleggen, aangezien zij het niet deed
Same here.. idee lijkt me lekker, maar ik zou toch iets missen (om het netjes uit te drukken)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nope geen les/bi. Maar moet zeggen dat het me wel degelijk prikkelt. Alhoewel ik nooit les zou worden. Pik is veelste lekker
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:51 schreef Mirri het volgende:
Als je neuken definieert als het op en neer stoten met een object in de vagina dan heb je behalve de penis van een man nog 1001 andere manieren om te neukenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja.. maar met vingers, das vingeren, niet neuken.. of heb ik iets gemist..
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef Aventura het volgende:
lesbo sex is ook vele malen zachter. Zo elegant,en toch geilquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Same here.. idee lijkt me lekker, maar ik zou toch iets missen (om het netjes uit te drukken)
Kom eens heel snel naar het lesbeau topicquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef Nonneke het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kom eens heel snel naar het lesbeau topic![]()
intieme vraag misschien hoor,maar hoe neuken jullie dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef Nonneke het volgende:
Ik ben lesbisch, maar ik ben pas 16 en nog niet helemaal "uit de kast gekomen"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef Nonneke het volgende:
Waar is dat lesbotopic dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kom eens heel snel naar het lesbeau topic![]()
die bannerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ben lesbisch, maar ik ben pas 16 en nog niet helemaal "uit de kast gekomen"![]()
[afbeelding]
Alice is een schatjequote:
Nee dildo is niet typisch voor lesbo's, iedereen gebruikt dildo's of je nou he/ho/bi of les bent, tis maar net wat je leuk vind denk ik....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
intieme vraag misschien hoor,maar hoe neuken jullie dan?Ik neem aan niet met een dildo,want volgens dana is dat niet typisch iets voor lesbo's
volgens dana mis je dan iets
ik snap hetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee dildo is niet typisch voor lesbo's, iedereen gebruikt dildo's of je nou he/ho/bi of les bent, tis maar net wat je leuk vind denk ik....
Maareuhm ik neem aan dat wij net zo neuken als alle andere lesbo'sgewoon doen wat je leuk vind, en wat je partner lekker vind, en dat je dan geen lul hebt, daar is niks jammers aan hoor, je kan ook gewoon je handen of je tong ofzo gebruiken...
Neuken betekend zoveel meer dan "steek lul in kut en pompen" alleen denk ik dat je dat zelf ervaren moet... zo is dat vaag of niet ? ik zou me god niet weten hoe ik dat uitleg![]()
qua gevoel algeheel niet,of omdat je nietw eet hoe je het aan zou moeten pakken met een meid?quote:
jup. Moet nog 3 van seizoen 2,en dan ga ik morgen seizoen 3 kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:10 schreef Mirri het volgende:
Downloaden jullie de afleveringen ofzo?
In september komt eindelijk seizoen 2 uit op dvd, in Nederland!![]()
Jep ik heb s1 zelf gekocht op DVD, s2 en 3 heb ik op illegale wijze verkregen. Maar eigenlijk alleen omdat de echte boxen nog niet uit zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:10 schreef Mirri het volgende:
Nee ik download niet, ik wil het graag volgen op tv, vind ik leuker, wel koop ik seizoen2 ook op dvd alstie uit is (heb nog 5 euro korting van ze tegoed van bij seizoen 1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:10 schreef Mirri het volgende:
Qua gevoel, ik voel me nog niet volwassen genoeg. Bovendien heb ik hele nare ervaringen gehad met een man, anderhalf jaar geleden. Dat is trouwens niet de reden dat ik lesbisch ben "geworden", want dat weet ik al een aantal jaar. Maar het is heel moeilijk om er voor uit te komen in mijn woonplaats, en school etc.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:09 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
qua gevoel algeheel niet,of omdat je nietw eet hoe je het aan zou moeten pakken met een meid?
waarom alsik vragen mag ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:12 schreef Mirri het volgende:
Ik wil me dus eerst op mijn gemak voelen, voordat ik verder ga. Eerlijk gezegd, doe ik bij mijn vrienden op school alsof ik hetero ben, en dat is behoorlijk irritant.![]()
En jij lacht me uit omdat ik het over een mysterie heb, ja dat komt door dit soort verhalenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee dildo is niet typisch voor lesbo's, iedereen gebruikt dildo's of je nou he/ho/bi of les bent, tis maar net wat je leuk vind denk ik....
Maareuhm ik neem aan dat wij net zo neuken als alle andere lesbo'sgewoon doen wat je leuk vind, en wat je partner lekker vind, en dat je dan geen lul hebt, daar is niks jammers aan hoor, je kan ook gewoon je handen of je tong ofzo gebruiken...
Neuken betekend zoveel meer dan "steek lul in kut en pompen" alleen denk ik dat je dat zelf ervaren moet... zo is dat vaag of niet ? ik zou me god niet weten hoe ik dat uitleg![]()
waarom doe je je voor als hetero. Als het echte vrienden zijn,zullen ze je niet uitlachen of belachelijk maken (als dat is waar je bang voor bent)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Qua gevoel, ik voel me nog niet volwassen genoeg. Bovendien heb ik hele nare ervaringen gehad met een man, anderhalf jaar geleden. Dat is trouwens niet de reden dat ik lesbisch ben "geworden", want dat weet ik al een aantal jaar. Maar het is heel moeilijk om er voor uit te komen in mijn woonplaats, en school etc.
Ik wil me dus eerst op mijn gemak voelen, voordat ik verder ga. Eerlijk gezegd, doe ik bij mijn vrienden op school alsof ik hetero ben, en dat is behoorlijk irritant.![]()
dat is precies wat mark ook zeiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Alles wat ik met m'n vriend doe buiten het neuken om, wat lesbo's ook doen, zie ik als voorspel (of naspel, tussenspel etc). Daarom vraag ik me altijd af wat bij lesbo's de uiteindelijke 'daad' dan is.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
En jij lacht me uit omdat ik het over een mysterie heb, ja dat komt door dit soort verhalen
Hehe achja vind het soms wel es lekker om flink te overdrijvenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee hoor, maar zo komt het net over alsof lesbische vrouwen een geheim met zich meedragen ofzo, nee we houden er geen geheime diensten voor in de pottenkerk ofzo hoor. Zo 'mysterieus' zijn 'we' niet hoor
![]()
![]()
![]()
Waarom ik me voor doe als hetero? Of waarom ik het irritant vind?quote:
als je er zelf maar gelukkig mee bent, je kunt nml niet voor altijd blijven volhouden, je gaat een keer 'door de mand vallen'quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:20 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom ik me voor doe als hetero? Of waarom ik het irritant vind?![]()
Ze zijn eigenlijk gewoon mijn vrienden waar ik leuke dingen mee doe..ik zie er niets om met hun verder te gaan als ik straks ga studeren. Mijn echte vrienden weten het wel, zij zijn al wat ouder, begin 20. Ik ben zelf verliefd op een vrouw, ze is 24, en ze weet het! Dat is mijn "coming out story"![]()
Ik vind het irritant omdat ik op feestjes moet doen alsof ik jongens leuk vind, daar ontkom ik niet aan.
je moet niks op feestjesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:20 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom ik me voor doe als hetero? Of waarom ik het irritant vind?![]()
Ze zijn eigenlijk gewoon mijn vrienden waar ik leuke dingen mee doe..ik zie er niets om met hun verder te gaan als ik straks ga studeren. Mijn echte vrienden weten het wel, zij zijn al wat ouder, begin 20. Ik ben zelf verliefd op een vrouw, ze is 24, en ze weet het! Dat is mijn "coming out story"![]()
Ik vind het irritant omdat ik op feestjes moet doen alsof ik jongens leuk vind, daar ontkom ik niet aan.
Zijn jouw ouders daar zo streng over? Mijn dorp is heel gereformeerd, als dat ooit uitkomt zou ik ook niet meer normaal over straat kunnenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik begrijp het wel hoor...op mijn 16de was emotioneel nog niet sterk genoeg om een eventuele andere seksuele geaardheid te uiten in het openbaar (eventueel, want ik ben zelf hetero).
Bovendien groeide ik op in een omgeving waar het belangrijk was 'wat de buitenwereld wel niet dacht'.
Er werd over dingen gewoon niet gepraat. Op de middelbare school zaten geen homoseksuele kids, althans, niemand heeft, in de 6 jaar dat ik op die school zat (lbo,mavo,have,vwo), ooit een 'coming out' gedaan!
Bij ons thuis werd er ook heel raar gedaan over homoseksualiteit.
Op mijn 13e ofzo zei ik eens tegen mijn moeder dat ik dacht dat mijn oom een homo was.
Mijn moeder werd toen rood en ontkende dit en vond mij maar mal...
Nee, ze is niet lesbisch, ze heeft een 2x zo oude vriend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:22 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
je moet niks op feestjesdie vrouw waarop je verliefd is,is zij ook les? en voelt zij hetzelfde voor jou?
ja,ik ben curioussue me
nou ik dit allemaal zo lees,vraag ik me af wat mijn moeder zou zeggen als ik lesbo wasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zijn jouw ouders daar zo streng over? Mijn dorp is heel gereformeerd, als dat ooit uitkomt zou ik ook niet meer normaal over straat kunnen![]()
Mijn ouders weten het wel, mijn oma ook, en die reageert als jouw moeder. Ze vind het verschrikkelijk, en ik ben haar enige kleinkind die zo is blabla.."ik had een heel ander beeld voor me toen je nog klein was, je bent helemaal niet lesbisch.."![]()
Zal wel met de generatie te maken hebben.![]()
ik snap niet waarom iedereen die wat anders is alles gelijk afwijkend vindt (uitzonderingen daar gelaten) ben je lesbo ist meestal niet goed,idem dito met homo... heb je een vent/vriendin die redelijk wat ouder is, is het niet goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, ze is niet lesbisch, ze heeft een 2x zo oude vriend.Ook een beetje "afwijkend" dus, maar dan precies de tegenovergestelde kant op.
![]()
Ze vatte het heel goed op, ze is immers een vriendin van me, van een bepaalde groep waar we spirituele dingen mee doen zoals mantra's zingen, hahaha..dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken, het zijn allemaal lieve mensen.![]()
Die vinden het prima..en dat is echt zo belangrijk voor me.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik snap niet waarom iedereen die wat anders is alles gelijk afwijkend vindt (uitzonderingen daar gelaten) ben je lesbo ist meestal niet goed,idem dito met homo... heb je een vent/vriendin die redelijk wat ouder is, is het niet goed.
Laten mensen toch eens normaal doen![]()
en wat je oma betreft,sorry hoor maar achterlijk van drze moet je maar accepteren zoals je bent,Kan of wil ze dat niet,dan houdt ze blijkbaar niet van je
wat zeiden je ouders dat je les was?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:49 schreef Zwaffel het volgende:
ik snap dat nooitwaarom accepteren mensen je niet gewoon zoals je bent
net alsof je 1 of andere freak bent als je op een ander geslacht valt
en wat betreft god,well,I don't even go there![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Let op: niet kijken als je S3 nog niet hebt gezien.
Weet je wat mij opviel toen ik op youtube.com de nieuwe begintune/filmpje zag van The L-Word Season 4??!??!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:11 schreef Zwaffel het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef Aventura het volgende:
[..]*desbetreffende even gaat kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:26 schreef Zwaffel het volgende:
SHOCKING![]()
niet kijken als je echt niks verder wilt weten. Dit gaat over S3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:14 schreef Aventura het volgende:
[..]oke,ik heb dus wat gemist danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:18 schreef Zyggie het volgende:
Kijken hier nu alleen maar lesbische vrouwen naar?
Nee dus, ben zelf ook niet lesbisch maar ik vindt het gewoon eenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:18 schreef Zyggie het volgende:
neequote:Op donderdag 20 juli 2006 19:18 schreef Zyggie het volgende:
Spoiler van deze aflevering!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:00 schreef Zwaffel het volgende:in S3 ep6 zitten hele leuke momenten
vooral tussen bette/tina/angus en kitt
Mee eens...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef NanKing het volgende:
Niet om te zeiken ofzo hoor.
Maar er is een Seizoen 3 spoiler topic.
Mensen komen hier een beetje te veel in de verleiding om die spoilers hier te lezen.
ik ben er zelf ongeveer mee begonnen, ik weet 't
ehm,se2 gaat maar tot E12 ofzoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:33 schreef MsInfidelity het volgende:
Aanstaande zondag: Loyal.... Season:2 Episode number: 21![]()
Yup, weet ik. Maar ze tellen de episodes gewoon door..Dus vandaarquote:
oooooh daarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:33 schreef MsInfidelity het volgende:
Aanstaande zondag: Loyal.... Season:2 Episode number: 21![]()
Jan/feb 2007quote:Op zondag 23 juli 2006 10:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
oooooh daarS3 is ook geweldig btw.
Ik wil gaarne dat amerika opschiet,en S4 uit brengt
Duurt echt nog zoooo lang!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jan/feb 2007.
De opnames zijn nu ongeveer begonnen van seizoen 4.
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Duurt echt nog zoooo lang!
Ben heel erg benieuwd hoe het nu allemaal verdergaat
Ik ook, had beter kunnen doseren, had ik daar wel de herfst mee door kunnen komenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.
Ik heb ergens spijt dat ik zo 'gulzig' ben geweest met kijken.
Ik heb seizoen 3 zelfs al 2 keer gezienquote:Op zondag 23 juli 2006 15:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ook, had beter kunnen doseren, had ik daar wel de herfst mee door kunnen komen
Voordeel: zo tegen november ga ik s3 nog maar 's kijken want dan ben ik vast de heflt vergeten
ik moet de laatste aflevering nogquote:Op zondag 23 juli 2006 16:42 schreef Marsjaan het volgende:
ik moet de laatste 2 afleveringen van S3 nog steeds... misschien toch maar eens doen binnenkort
bette is cutequote:Op zondag 23 juli 2006 20:18 schreef maedel het volgende:
Ik ben blij dat ik dat downloaden niet voor elkaar krijg, want anders had ik alles al gezien...
Nu kan ik me lekker elke week weer verheugen op een verse aflevering, vanavond weer![]()
Vorige week al weer mee zitten blèren met Bette (Bette), dus ik ben meganieuwsgierig hoe het verder gaat.
het was in ieder geval niet de spannendste die ik ooit gezien heb. Ik kijk uit naar volgende weekquote:
Dat vond ik al met de 2 na laatste, daarom de rest nog niet gezien...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik moet de laatste aflevering nogde een na laatste aflevering is treurig IMHO
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:40 schreef Veerme het volgende:
Lara komt terug :S
ze mag niet tussen Dana en Alice gaan staan hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:40 schreef Veerme het volgende:
Lara komt terug :S
Normaal gesproken kies ik ook voor 1 koppel. Ik vind Carmen en Shane namelijk helemaal super, maar Carmen en Jenny vind ik niets..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ze mag niet tussen Dana en Alice gaan staan hoor![]()
Shane en Carmen zijn idd superquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Normaal gesproken kies ik ook voor 1 koppel. Ik vind Carmen en Shane namelijk helemaal super, maar Carmen en Jenny vind ik niets..
Maar bij Dana maakt me eigenlijk niet uit of ze met Alice of Lara een relatie heeft. Dana is mijn lievelingspersonage![]()
Ik vind alles prima met Dana, zolang het maar bij Alice of Lara blijft en niet weer zo'n loeder als Tonya![]()
Heb je toch even niet goed opgelet.. Dana is toch echt met Lara uit eten geweest.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:46 schreef Lollifant het volgende:
Ligt het aan mij of hebben ze er een heel stuk uitgeknipt?Vorige week zag je dat Dana met Lara uit eten ging enzo, dat kwam nu helemaal niet terug. Of heb ik even niet opgelet?!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:51 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb me tot S3 ook telkens lopen ergeren aan jenny
En aan lara
Eensquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:50 schreef wolferl het volgende:
Lara is lief en lekker. Jenny is een stomme idiote zeiktrut. Dat stomme gedoe met haar verleden en dan die grote enge ogen die ze opzet. Ik vind Shane de leukste en stoerste.
Gaan ze die weer uitzenden? Dan kan ik mooi de lesbo's voor de homo's inruilenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:15 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Ik wacht rustig op Queer As Folk
Ook als je vriendengroep zo hecht is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
Mooie laatste aflevering!! Alleen Jenny, ik hoop dat ze het volgend seizoen ergens opgenomen zit en niet veel in beeld komt, maar dat zal wel niet.
By the way, ik zou trouwens erg pissed zijn als ik net bevallen was en vrienden het kindje al vastgehouden had terwijl ik nog aan het bijkomen was van de bevalling!
Ook dan, maar zou ook voor familie gelden ed. (maar ok, ik ben momenteel zo'n 8 maanden onder invloed van zwangerschaphormonen, misschien vandaar!)quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:52 schreef wolferl het volgende:
[..]Ook als je vriendengroep zo hecht is.
Ik hoop het ook, maar vond seizoen tov seizoen 1 veel veranderd, dus zou nu ook weer kunnen gebeuren.quote:Oja, ik denk dat ze weer bij Bette gaat wonen en relationeren.
Vind ze echt het best bij elkaar passen.
omdat ik lare een egoisctische trut vindquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom aan Lara??
Lara is my favourite, soup chef![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgend seizoen doet ze wel iets leuker dan nu. En in het begin zie je der minder dan nu.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
Mooie laatste aflevering!! Alleen Jenny, ik hoop dat ze het volgend seizoen ergens opgenomen zit en niet veel in beeld komt, maar dat zal wel niet.
quote:Watched season 1 and found a nice serie with a set of cool characters. The problems they were dealing with were recognizable in a way.
Now I'm just finishing up season 2 and I have to say that The L word jumped the shark. Sooner than I expected by the way.
These were my sharkjumping moments in season 2:
Bette's dad collapsing at the same moment Tina has an important gig where she found it important for Bette to be there. Not a real sharkjumper, but a first sign of uninspired scriptwriting.
Jenny going from confused part-time lesbian to a fierce bringer of the lesbian-religion to a hebrew-talking jew with post-traumatic WWII stress, a war that her parents probably didn't even were in. Not to mention her stage appearances in a stripjoint.
Tina's lawyer having a thing for her client. This girl has just broken up a relationship and is 7 months pregnant or so and has no money. Yet she's the source of attraction for the wealthy lawyer and extremely wealthy Helena Peabody. Do rich women have a thing for pregnant women with no money and fresh realtionship-baggage?
But this one did it for me:
Dana's brother also turning out to be gay. What are the odds right? I smacked myself in the head when he came out...
Vond het eigenlijk nog best meevallen... Maar misschien kwam het ook omdat aflevering 10 bij mij 3 maanden heeft moeten zakken voor ik het eindelijk op kon brengen om maar verder te gaan kijken (vond er gelijk nix meer aan :S).quote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik moet de laatste aflevering nogde een na laatste aflevering is treurig IMHO
tovquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:08 schreef Marsjaan het volgende:
Ja en seizoen 5 moet een prequel zijn van seizoen 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Idd. Prison Break volg ik ook en daar zijn de subs 2 dagen na de uitzending in Amerika al beschikbaarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:38 schreef Marsjaan het volgende:
Van seizoen 2 waren de subs volgens mij wel beschikbaar inmiddels, seizoen 3 denk ik nog niet. Wel balen dat je het daardoor idd niet kan volgen
Volgens de Feeks pas in 2007quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:36 schreef Nonneke het volgende:
Volgens vrolijk.nu komt Seizoen2 in November ein-de-lijk op dvd met NLsubs![]()
van de sitequote:
quote:een goedkope box van Seizoen 2 van The L-Word komt in NOVEMBER met nederlandse ondertiteling bij Vrolijk op DVD, dus wil je dan bericht, stuur een mailtje (met in de berichtkop LWord 2) naar info@vrolijk.nu een dure import box van Seizoen 2 van The L-Word DVD is er al (€54,95), die kun je ook bij Vrolijk kopen: Engels gesproken, Engelse ondertitels, maar de op de box genoemde Nederlandse ondertiteling blijkt NIET TE WERKEN potverdrie: foutje gemaakt in de DVD fabriek blijkbaar!!! Oja, voor import edities geldt de LWord kortingsbon NIET
nog maar 2,5e maand hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:00 schreef Miss-V het volgende:
Het duurt nog veel te lang voordat S4 komtmaar eindelijk komt Marina terug
, alleen ik had ergens gelezen dat het maar voor één of twee episodes was, dus dat is wel weer minder
. Ik weet nog dat ik Marina (Karina Lombard dus) echt supermooi vond, en "mysterieus" ik kan het ff niet goed omschrijven
, maar toen ik haar in The 4400 zag, dat ik d8 van: nahh eigenlijk stelt ze niet echt veel voor, ze is helemaal niet zo bijzonder..dus ik denk dat het eigenlijk aan haar rol in The L Word lag, dat hebben ze goed gedaan
. Maar goed S4 duurt nog wel ff, maar moet weer eens de andere seizoenen kijken om m'n geheugen wat op te frissen
over ongeveer 2,5 maand is het alweer volgend jaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:18 schreef Miss-V het volgende:
[..]
Joh, ik dacht dat het pas volgend jaar wasnou chill
was zeker in de war met iets anders..
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:28 schreef MikeyMo het volgende:
over ongeveer 2,5 maand is het alweer volgend jaar
Echt?! Ik las dat ze in januari aflevering 1 van seizoen 4 op televisie uit gingen zenden.quote:
Ik bedoelde op tvquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Echt?! Ik las dat ze in januari aflevering 1 van seizoen 4 op televisie uit gingen zenden.
Wat raar dat er dan een maand later al de hele dvd uitkomt?
wiet niet kun je beter zeggen denkquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zolang je het tussen spoilertags plaatst.. Het is idd het nederlandse topic maar een aantal van ons hebben S3 van internet geplukt
Die zie je aan het begin van de eerste aflevering van seizoen 4quote:Op maandag 8 januari 2007 20:54 schreef Aventura het volgende:
Heb op zich wel behoefte aan een recap.
Ben ik veul te ongeduldig voorquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:26 schreef maedel het volgende:
jeumig, ik moet nog beginnen aan seizoen 3.
-ik wacht dus gewoon op uitzending op tv-
Ik ben niet zo kapot van tv kijken op de pc, en dat downloaden schoot ook niet op. Dus het is meer lammigheid van mijn kantquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ben ik veul te ongeduldig voor.
shane zit er goed doorheen, overigens wel briljant hoe die advocaat even de media-publiciteit weergafquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:19 schreef NanKing het volgende:
Zo ep1 van seizoen 4 gekeken.
Wat een einde.
Dan moet je nog zeker een jaar wachtenquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:26 schreef maedel het volgende:
jeumig, ik moet nog beginnen aan seizoen 3.
-ik wacht dus gewoon op uitzending op tv-
Voor seizoen 3 ook?quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dan moet je nog zeker een jaar wachten![]()
Seizoen 1 en 2 zijn beide begin juni uitgezonden, dus dat zal bij seizoen 3 ook het geval zijn denk ik.quote:
Oh, oké, da's 6 maanden dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 zijn beide begin juni uitgezonden, dus dat zal bij seizoen 3 ook het geval zijn denk ik.
Ik heb seizoen 3 in 1 keer gedownload en op een dvd gebrand, kon ik het toch op tv zien inquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van tv kijken op de pc, en dat downloaden schoot ook niet op. Dus het is meer lammigheid van mijn kant
Vergeten we de spoilers nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
shane zit er goed doorheen, overigens wel briljant hoe die advocaat even de media-publiciteit weergaf
ik zie ze niet, jij wel?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 3 in 1 keer gedownload en op een dvd gebrand, kon ik het toch op tv zien in
[..]
Vergeten we de spoilers niet![]()
Ja, je had het over iets wat in S4 gebeurt. Ik dacht ik waarschuw je even voordat je ergere dingen gaat verklappenquote:
mwoah ik speel met woorden, meer nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja, je had het over iets wat in S4 gebeurt. Ik dacht ik waarschuw je even voordat je ergere dingen gaat verklappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |