ach gut, is je vriendin ervandoor gegaan met een meisje? Net goed.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:57 schreef K33T het volgende:
Afschuwelijke potten. Ik hoop dan ook dat ze daar gelyncht worden. Al zal het slechts bij ficite (serie) blijven.
Kon je ook zien wat er instond???quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:27 schreef Wup het volgende:
Als Tina wat spullen gaat halen in het huis van Bette [wetend dat Bette er niet is] leest ze email van Candice [ die rare bouwvakscharrel van vorige seizoen] op Bette's laptop.
ik mis je C.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:28 schreef MsInfidelity het volgende:
Kon je ook zien wat er instond???
begin van seizoen 2quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:48 schreef Mirri het volgende:
In welk seizoen zitten we eigenlijk, 2 of 3?![]()
![]()
Sjah het is een tv serie hequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik irriteer me wel aan een paar dingen (vorig seizoen ook al).. bij zowat alles zeggen ze 'ja dat krijg je he met lesbo's', 'ja daar zijn we lesbo's voor' etc.. constant laten weten hoe goed en apart ze wel niet zijn omdat ze lesbisch zijn![]()
En waarom hebben ze het toch altijd over neuken?? Mochten ze willen![]()
ohja en ik vond het intro van seizoen 1 veeel beter dan de nieuwe
Nee das waar, maar het is ook weer geen comedy met overdreven stereotypes, daar verwacht je dit soort dingen meer. Die kritiek snap ik ook niet, wie wil er nou naar een serie kijken met lelijke tuinbroekpottenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sjah het is een tv serie he. Geen reality soap het is dus net allemaal een beetje over the top.
Veel lesbo's hebben ook kritiek op The L word omdat het allemaal mooie vrouwen zijn en te overdone is etc. Ik snap niet waarom ze deze serie zo serieus nemen (niet tegen jou bedoelt btw).
het intro van seizoen 2 en 3 vind ik veel leuker als van 1 dat vond ik een beetje nietszeggend
Precies, gewoon een mooie serie waar ik me heerlijk in kan laten meevoeren. Heel herkenbare dingen, voor de gemiddelde lesbo volgens mij toch gewoon een mooie dramaserie. En inderdaad een stel lekkere meiden, als bonusquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die kritiek snap ik ook niet, wie wil er nou naar een serie kijken met lelijke tuinbroekpotten![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:24 schreef starry-night het volgende:
ik vind het ttn top serie..en ik snap niet het probleem dat sommige ervan maken..ik kijk wel graag naar die vrouwen hoor
Hebben jullie ook een favoriet in de serie? of een favo koppel??
Bette vind ik een enorme babe!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:24 schreef starry-night het volgende:
Hebben jullie ook een favoriet in de serie? of een favo koppel??
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:33 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Bette vind ik een enorme babe!![]()
Dana en Alice mogen van mij wel bij elkaar, leuk stel
Okay thanx..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:26 schreef Aventura het volgende:
Ik heb ff wat links aan de OP toegevoegd
Ik ga het lekker opnemen op videoquote:
Een nieuwe, hij was nog niet eens geopendquote:Op zondag 25 juni 2006 19:17 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Ik ga het lekker opnemen op video
Gisterenavond de aflevering van vorige week pas gekeken.
Was die e-mail van candace (of hoe heet ze) nou een nieuwe mail of een oude?
Trouwens, nu ik Shane in haar bijna nakie gezien heb weet ik het zeker, 't is niet mijn type.
Ergens vind ik het een naaistreek van die Candace.. maar ja, in haar situatie kan ik het me ook wel voorstellen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Een nieuwe, hij was nog niet eens geopend![]()
Waarom moest Tina dan zo nodig Bette dr mail lezenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Ergens vind ik het een naaistreek van die Candace.. maar ja, in haar situatie kan ik het me ook wel voorstellen.
Volgens mij lag Bette trouwens te pitten toen die foto genomen werd, ook zo iets.![]()
Iedere afleveringquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:58 schreef Cyclopssss het volgende:
Is er al gebefd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?? Ik vond het juist tegenvallen in vergelijking met seizoen 1quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Iedere aflevering![]()
Er is wel meer seks dan in seizoen 1in ieder geval![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:54 schreef Mirri het volgende:
O Yes, wat lees ik nu!
EindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alice en Dana is wel kjoet, maar Dana is tot nu toe toch echt het cutest met Lara
![]()
Jenny mag btw niks met Carmen krijgen, Carmen is veels te hot voor zo'n zeikstraal.... Shane met Carmen vind ik dan wel weersamen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik droomde vannacht trouwens dat Shane me wilde
ojee, ik vond Lara ook zo leuk, dus het lijkt me geweldig dat ze terugkomt?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mirri geloof mij niet je WILT niet die afleveringen meemaken waarin Lara terugkomt!
Ze heeft alleen nog maar een soort gastrolletje. Dana gaat weer een keertje uit met Lara, en daar is Alice jaloers om.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mirri geloof mij niet je WILT niet die afleveringen meemaken waarin Lara terugkomt!
Als je seizoen 3 niet hebt gezien is dat niet leuk om te wetenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze heeft alleen nog maar een sort gastrolletje. Dana gaat weer een keertje uit met Lara, en daar is Alice jaloers om.![]()
Dat gebeurt in seizoen 2, wat is er in seizoen 3 met Lara?
Ah..maar seizoen 3 is ook nog niet op televisie geweest. Hoe weet jij 't dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je seizoen 3 niet hebt gezien is dat niet leuk om te weten.
Als je het per se wilt weten spoiler ik maar het is niet aan te raden.
Downgekochtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ah..maar seizoen 3 is ook nog niet op televisie geweest. Hoe weet jij 't dan?![]()
Op internet?quote:
Downloaden mutsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Op internet?
Ik heb seizoen 1 dus gekocht, maar seizoen 2 is nog nergens te bekennen in de winkels![]()
Ik ga het niet downkopen..Wat is dat eigenlijk..
Haha laat maar, ik wacht wel een week lang tot zondag..en tot ze in de winkel liggen.quote:
In Nederland nog niet, ik ben bij de Free Record Shop, van Leest en de Mediamarkt wezen kijken, en alleen nog seizoen 1. Hopelijk als seizoen 2 klaar is op tv..quote:Op zondag 9 juli 2006 04:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
is seizoen 2 al te krijgen op DVD?
Thanks, bespaart me vandaag een bezoek aan mediamarktquote:Op zondag 9 juli 2006 11:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Trouwens, is jouw avatar zo'n graancirkelding van Janosh?
Van die website www.the-arcturians.com, ik vind het geweldig.![]()
Ja, ik geloof er in.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:26 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Thanks, bespaart me vandaag een bezoek aan mediamarkt
Yep
had er ook een topic over geopend Graancirkels en hun betekenis
Hij heeft 2 a 3 nieuwe graancirkels en hun betekenis op de site geplaats: graancirkels van 30.06.2006 en 06.07.2006
Geloof jij erin?
en Janosh geeft dan de presentatie?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ik geloof er in.
Ik ga ook ergens in september naar zo'n presentatie in Antropia in Zeist. Ik ben wel benieuwd! Bovendien is Antropia geweldig, ik heb daar ooit een zweethutceremonie gedaan.
Ja klopt, het is meer dan een presentatie. Ook worden er een soort van activaties gedaan. Dus dat je ook zelf dingen moet doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:12 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
en Janosh geeft dan de presentatie?
Ik wil dat Dana weer wat met Lara krijgtquote:Op zondag 9 juli 2006 17:18 schreef Lollifant het volgende:
Ohja!! Goed dat je het zegt! Heb er zin in!![]()
Ik wil echt niet dat Dana met die muts gaat trouwen![]()
allang, heb de dvd al sinds eind oktober liggen :-) S3 komt ook eer eind oktober uit!quote:Op zondag 9 juli 2006 04:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
is seizoen 2 al te krijgen op DVD?
Maar in Nederland?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:00 schreef _wie het volgende:
[..]
allang, heb de dvd al sinds eind oktober liggen :-) S3 komt ook eer eind oktober uit!
geen idee, idd besteld via Amazonquote:Op zondag 9 juli 2006 22:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar in Nederland?
Want jij hebt 'm zeker besteld op Amazon oid?![]()
Cool! Heb je hem gedownload van internet?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:43 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Ik krijg zometeen season 2 op DVD
en nee ik heb geen nederlandse ondertiteling. is nie nodig, de bodytalk heb ik dan ook genoeg aan
Zoals gewoonlijk. Tijdens die stukjes van Jenny zap ik meestal even wat rond.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
...Zo dat was weer een tenenkrommende scene van Jenny met dr gewauwel, etc...
Jenny heeft altijd van die tenenkrommende scene'squote:Op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo dat was weer een tenenkrommende scene van Jenny met dr gewauwel over een orgasme waar geen lul aan te pas komt
nope, op DVD van een schatje gekregenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Cool! Heb je hem gedownload van internet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef Zwaffel het volgende:
zooo,ik ben bij seizoen 2 aflevering 8daar ga ik nu aan beginnen
als ik seizoen af hebt ga ik seizoen 3 kijken.stoere serie hoor
er gebeurt eeen heeeeeele boelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Jeetje wat jammerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Op internet vind je uitgebreide samenvattingen van alle afleveringen tot en met season 3.
Helaas won mijn nieuwsgierigheid het en heb ik deze gelezen. Ik wou dat ik het niet gedaan had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |