Wat wil je! Arma is synoniem voor suc6.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:38 schreef Renesite het volgende:
Snel doorgaan met deze succesreeks.
(Op deze manier is een TVP niet nodig)
Je wil niet weten wat ik allemaal heb gedaan! M'n nieuwe weblog al gezien?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef schatje het volgende:
Woest heeft ie toch ook gedaan? Met Static ook als mod. Toch?
-editquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef MUUS het volgende:
Onder welke nick heeft Merel gepost dan?
Nee. Linkje?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik allemaal heb gedaan! M'n nieuwe weblog al gezien?
Ja, maar we moeten yvonne hebben, want die weet altijd veel meer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef Misstique het volgende:
Informatieve topics dit
*teruggaat naar lurkmodus
Ik zal Dago zo eens aan zn mouw trekken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten yvonne hebben, want die weet altijd veel meer.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe bah,
Echt hokken? Met een hond? Een cavia? Met limegroene muren, 2 fatboys, ieders een eigen baan, ikea interieur etcetera?
Tof.
enzo?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een uitdagende baan met verantwoordelijkheden, een opel en een twingo voor de deur, twee katten en een leuk appartement aan de rand van het centrum.
het ging erover dat jij verkering hebt!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:03 schreef ThE_ED het volgende:
ja ze hadden 2-1 moeten maken, nu heb ik alleen een punt voor de goede winnaar
Ik heb weer geen KUT! Ik had 1-1. Was een terechte uitslag geweest trouwens. Sta verdomme op plek 314 van de 367 in de poule. Ik dacht dat mijn broer verstand had van voetbal. Volgende keer vul ik hem mooi zelf in.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:03 schreef ThE_ED het volgende:
ja ze hadden 2-1 moeten maken, nu heb ik alleen een punt voor de goede winnaar
quote:
als je van die pizza sushi kunt maken kun je zaterdag nog mee!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Met mij wel hoor! Met jou ook?
Wanneer gaan we weer pizza eten?
Pas op!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Met mij wel hoor! Met jou ook?
Wanneer gaan we weer pizza eten?
Nee, dat is vrijdag.quote:
Sushi? Ik vreet nog liever mijn schoenen op.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
als je van die pizza sushi kunt maken kun je zaterdag nog mee!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Sushi? Ik vreet nog liever mijn schoenen op.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
je weet niet wat je mist. tis zooo lekker
en gezellig.
bestel je Yakitori, en verder veel bier, merk je er verder niets van.
Is dat net als Teriyaki, maar dan achterstevoren geserveerd ofzo?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
je weet niet wat je mist. tis zooo lekker
en gezellig.
bestel je Yakitori, en verder veel bier, merk je er verder niets van.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Is dat net als Teriyaki, maar dan achterstevoren geserveerd ofzo?
Je hebt de bevalling posts van MUUS toch niet gemist he, al het advies aan Boebiedoe? In dat geval moet je echt even bijlezen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
MUUS! Waarom moet ik zo om je lachen?
Does link!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je hebt de bevalling posts van MUUS toch niet gemist he, al het advies aan Boebiedoe? In dat geval moet je echt even bijlezen.
Geen idee, maar het gaat vanzelf wel weer over.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
MUUS! Waarom moet ik zo om je lachen?
Yvonne komt het zo wel even regelen. Gezallag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer kan ik toetreden tot de FOK! crew trouwens? Morgen maar doen hè?![]()
Niks banaal, je bent gewoon realistisch.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef MUUS het volgende:
Uiteraard bedacht door de immer charmante yvonne:
Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
PapaBoe krijgt voorlichting (deel 2)
PapaBoe krijgt voorlichting deel 3
Het is in OUD gepost en ze vonden me banaal..
Dat heb je al snel hè met yvonne.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef MUUS het volgende:
Uiteraard bedacht door de immer charmante yvonne:
Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
PapaBoe krijgt voorlichting (deel 2)
PapaBoe krijgt voorlichting deel 3
Het is in OUD gepost en ze vonden me banaal..
Bij gebrek aan echte kaartjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:42 schreef Armageddon het volgende:
Dan maar oranje Dago. Je moet toch wat in het begin.![]()
Zit vrijdag in de kuip trouwens, tijdens Nederland - Ivoorstrand.
moeilijk hèquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Jeuj! Ik ben oranje! \O/
Zal ik tegen Merel zeggen dat ze dus niet op 4 juli gaat verhuizenquote:
Je mag het land niet uitquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
Zal ik tegen Merel zeggen dat ze dus niet op 4 juli gaat verhuizen![]()
We gaan ook niet op 4 juli verhuizen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
Zal ik tegen Merel zeggen dat ze dus niet op 4 juli gaat verhuizen![]()
Ownee dan krijgen jullie de sleutel en dat is toevallig wel op mijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We gaan ook niet op 4 juli verhuizen.![]()
Wanneer is het "feest" dan ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We gaan ook niet op 4 juli verhuizen.![]()
Dan ga je toch mee? Vieren we je verhaardag in de "tuin"quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ownee dan krijgen jullie de sleutel en dat is toevallig wel op mijnverjaardag
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ownee dan krijgen jullie de sleutel en dat is toevallig wel op mijnverjaardag
![]()
Waarom verbaasd mij dit niet?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar maak je een geintje maar dat ik dus echt zo.![]()
In het weekend van de 4e gaan we verhuizen. Heb een vrachtwagen gereged dus dat gaat mooi in één keer.quote:
Ik sta niet meer ingeschreven. Mijn ma had mij in Amersfoort uitgeschreven voor de hoersoepsidi. En ik kan me pas inschrijven in Den Haag als ik de papieren van het huis heb.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:13 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Waarom verbaasd mij dit niet?
Volgens mij heb jij ons meer bij te praten dan andersom
oh dan komen ik en mijn aanstaande wel kijkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In het weekend van de 4e gaan we verhuizen. Heb een vrachtwagen gereged dus dat gaat mooi in één keer.![]()
Ergens 2 weken later is er een tuinfeest. Dan kom je maar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:17 schreef Joene het volgende:
[..]
oh dan komen ik en mijn aanstaande wel kijken
ik zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ergens 2 weken later is er een tuinfeest. Dan kom je maar.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:23 schreef scarefreak het volgende:
Als dit geen party-crash-meet gaat worden, dan weet ik het ook niet meer
quote:
Voor je het weet is die weer weg ook met die nieuwe policyquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:28 schreef miss_bleu het volgende:
eindelijk weer wat pit hier! Arma is back
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:28 schreef miss_bleu het volgende:
eindelijk weer wat pit hier! Arma is back
men jij loopt heeeel hard achterquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Met wie gaat je samenwonen? Breuls?![]()
Jij gaat gewoon iets te snel voor hem, hij is aan een upgrade toe.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
men jij loopt heeeel hard achter![]()
Oh god jah, dat was ik alweer helemaal vergetenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Met wie gaat je samenwonen? Breuls?![]()
een versie of 10 en een betaquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon iets te snel voor hem, hij is aan een upgrade toe.
Met welke fokker eigenlijk wel ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
quote:
Vertel dan!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
WTF....quote:
yeah right, alsof sinds dat je moderator-af bent opeens wel buiten de deur komt...quote:
In deel 1 allang!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:29 schreef miss_bleu het volgende:
heeft iemand hem trouwens al gemeld dat nikky het doet met boedieboe en dat boedieboe vader word?
ik ben al ruim 3 jaar moderetter afquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef scarefreak het volgende:
[..]
yeah right, alsof sinds dat je moderator-af bent opeens wel buiten de deur komt...
Heb je toch goeie keuze voor Telfort gemaaktquote:
Moderator ben je dag en nacht.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ben al ruim 3 jaar moderetter af![]()
feauteau!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ben echt een oud en traag wijf aan het worden![]()
Telfort is de jongste telecom-club jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Heb je toch goeie keuze voor Telfort gemaakt
Kijk in het foto boek man , ze takelt hard afquote:
"We hebben een clubje opgericht voor mensen...."quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Telfort is de jongste telecom-club ja![]()
![]()
Gratis mobieltje van de zaak ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Telfort is de jongste telecom-club ja![]()
![]()
*klikt*quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Kijk in het foto boek man , ze takelt hard af![]()
beidequote:Op donderdag 15 juni 2006 10:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Gratis mobieltje van de zaak ?of bel je met kpn ?
ben ik zo hard afgetakelt dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:52 schreef Armageddon het volgende:
w00t! Als ik Merel niet had gekend was ik met Claudia gaan samenwonen!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Gratis mobieltje van de zaak ?of bel je met kpn ?
Geen nummer portering gratis ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
beideandere abbo liep nog niet af...
debitel is niet zo lief.. kost dikke euros als je voor einde abbo opzegt..quote:
Ja je lijkt wel 22 ofzo.quote:
Lijkt wel ict achtig dan op die manierquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
debitel is niet zo lief.. kost dikke euros als je voor einde abbo opzegt..
Loop nu gewoon met 2 foons rond
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:54 schreef Tally het volgende:
Arma!!!!!!!!!!!
Merel!!!!!!!!!!!!
Helleuw!!![]()
gaat hard he met die info allemaal?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol meer van allemaal.![]()
je raakt zelf ook gewoon aan het trouwenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol meer van allemaal.![]()
Ik moet het allemaal even verwerken. Ik ga even een peukje doen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gaat hard he met die info allemaal?
als zn harddisk het maar aankan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gaat hard he met die info allemaal?
Ja en dat staat op webspace die ik al 4 jaar geleden heb opgezegd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:59 schreef miss_bleu het volgende:
Toch leuk om te zien dat arma nog steeds zijn eigen icoontje heeft
Jarno!!! Joe du men!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:59 schreef Jarno het volgende:
Oh, zitten jullie hier.
Noo weej! Sjoe roel!! Welcum bek!quote:
ja J. we zitten hier !quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:59 schreef Jarno het volgende:
Oh, zitten jullie hier.
Arma ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:01 schreef miss_bleu het volgende:
zeg wanneer ga jij trouwen?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:02 schreef Jarno het volgende:
Ohja, ik ben niet dood.
Wacht maar tot je volgende week je username terugvind in het NSB topicquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja en dat staat op webspace die ik al 4 jaar geleden heb opgezegd.![]()
Ken jij je baan eigenlijk houden?quote:
quote:
Alles wijst erop ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:09 schreef miss_bleu het volgende:
Ga jij trouwen Joene?
Ze zeggen dat het geen pijn doet.quote:
Daarom kom jij bier drinken ?quote:
quote:
Deed ik ookquote:
Is dat in of exclusief het kantoor incident.?quote:
Mijn god. Er is ook niets veranderd hier.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:03 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Wacht maar tot je volgende week je username terugvind in het NSB topic
Ik dacht ff dat je ging zeggen dat je het vaker ging doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Het is geweldig..
Als ik eerder wist dat het zo leuk en geweldig was had ik het eerder gedaan!
Inclusief!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat in of exclusief het kantoor incident.?
nee alleen dat bekende wie neuk wie lijstje van boequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn god. Er is ook niets veranderd hier.Zijn er ook meldtopics voor als je gespot bent met andere vrouwen?
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Deed ik ook
Levert leuke beelden op voor het nageslacht![]()
Echt? Maar ik heb net een huis! Dan kan toch niet allemaal tegelijk?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Het is geweldig..
Als ik eerder wist dat het zo leuk en geweldig was had ik het eerder gedaan!
quote:
Jij doet wel gekkere dingen tegelijkertijd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt? Maar ik heb net een huis! Dan kan toch niet allemaal tegelijk?
Dat valt dan allemaal nog mee zeg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee alleen dat bekende wie neuk wie lijstje van boe
Heb ook wel één hele week zonder werk gezeten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:15 schreef scarefreak het volgende:
Heeft je wel een persbericht op GS opgeleverd
ah joh meteen echt goed geld uitgeven! huis en trouwerij!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Spreek je dat vroegere vriendinnetje van je nog wel is ? die Gothic ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat valt dan allemaal nog mee zeg.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij doet wel gekkere dingen tegelijkertijd.![]()
Yvette!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Spreek je dat vroegere vriendinnetje van je nog wel is ? die Gothic ?![]()
Vlees inpakken telt niet mee....quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb ook wel één hele week zonder werk gezeten.![]()
Wat was daar ook al weer mee?quote:
Ja die later anton aus tirol als beste vriend had.quote:
Ik begin met een huis en een extra kat. rustig aan hoor!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ah joh meteen echt goed geld uitgeven! huis en trouwerij!
You can't handle all that pussy boyquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik begin met een huis en een extra kat. rustig aan hoor!
Dat ga ik hier niet neerzetten. Das prive.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:19 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Wat was daar ook al weer mee?
affaire of oude liefde was het toch?
whehehequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik begin met een huis en een extra kat. rustig aan hoor!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
You can't handle all that pussy boy![]()
Niemand die daar ook maar iets vanaf weet hequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerzetten. Das prive.![]()
Alsof er iets in je leven is wat niet op internet staat ergensquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerzetten. Das prive.![]()
Saar!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
You can't handle all that pussy boy![]()
Haske!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:13 schreef Armageddon het volgende:
Was je deaud Jarno?
Whoaaaaaaaa, da's lang gelee!quote:
ja das ook weer zo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Alsof er iets in je leven is wat niet op internet staat ergens![]()
Dat Merel nieteens voor de bruiloft uitgenodigd is....quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh Tara trouwen?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als Tara kan trouwen dan kan Trinidad & Tobago wereldkampioen worden!![]()
Dat heb ik voorgesteld maar werd niet gewaardeerd..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je ging zeggen dat je het vaker ging doen
Nope..quote:
ik denk dat ze de scheidingspapieren nooit ontvangen heeftquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat Merel nieteens voor de bruiloft uitgenodigd is....
Ja! Belachelijk!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat Merel nieteens voor de bruiloft uitgenodigd is....
Nee als je het doet zoals wij het deden dan ben wel wat centen kwijt..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nope..
Maar we zijn hard aan t oefen voor t echie
Klagen de buren niet over het geluid?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nope..
Maar we zijn hard aan t oefen voor t echie
Vorige week nog bij een bruiloft geweest, en het stel had beide meer wallen dan Wim Kokquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Oefenen is wel leuk ! , ik oefen voor de huwelijksnacht
ik heb nog de illusie dat er die nacht geneukt wordt namelijk al hoor ik van de meeste mensen van niet
Bij ons wel hoor..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Oefenen is wel leuk ! , ik oefen voor de huwelijksnacht
ik heb nog de illusie dat er die nacht geneukt wordt namelijk al hoor ik van de meeste mensen van niet
Ja maar we hebben het bed van de muur af gehaald (stond er tegen aan) toen ze kwamen vragen waarom wij zo vaak schilderijtjes moesten ophangen overdag en snachtsquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Klagen de buren niet over het geluid?
Daar waren we meebegonnen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
Mijn vader zat geld te tellen tijdens de huwelijksnacht.![]()
Je partner is een echte Ku(ns)tliefhebber....quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar we hebben het bed van de muur af gehaald (stond er tegen aan) toen ze kwamen vragen waarom wij zo vaak schilderijtjes moesten ophangen overdag en snachts
Dat zou ik bewaren voor in het vliegtuigquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
Mijn vader zat geld te tellen tijdens de huwelijksnacht.![]()
Jup.. De Broodjes, Corneille en Keith Harrings hangen al aan de muur..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je partner is een echte Ku(ns)tliefhebber....
Ja ik moet er ook niet aan denkenquote:
Ja! Nu jij!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:40 schreef miss_bleu het volgende:
sow arma is ook weer helemaal up to date van tally's sexleven
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ik ook geen spinnenweb tussen mijn benen heb hangen
Dus je wast je poes regelmatig ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ik ook geen spinnenweb tussen mijn benen heb hangen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt he.quote:
jij wil een foto van een poes zonder spinnenweb ?quote:
ik wordt er altijd zo moe vanquote:
Je kan er kinderen van krijgen..quote:
En met die warmte enzo.quote:
Had Arma toch gepost..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:45 schreef Joene het volgende:
[..]
jij wil een foto van een poes zonder spinnenweb ?
Ja, wat dat betreft ben ik er wel goed in.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan er kinderen van krijgen..*ril*
Die had Arma net al gepostquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:45 schreef Joene het volgende:
[..]
jij wil een foto van een poes zonder spinnenweb ?
het schijnt zoquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Heb je nog steeds zo'n lekker kontje?
Daar gaan we weer:quote:
Of onder het foeballuh.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. En het moet ook altijd onder het bierdrinken.
ja das niks , sowieso lig je savonds rond 23:30 in je nest komt er zon vrouwmensch die dan zin hebt enzoquote:
quote:
quote:
1 keer schieten gelijk raak ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft ben ik er wel goed in..
Zoiets.quote:
Nouja, het was iets met een Co:rsa.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Maar vertel nou over je dood Jarneau!
oh , ik moet trouwens nog van je weten over dat trouwen he ? , viel het je mee ?quote:
Boom / Vangrail ?quote:
Ctrl-P en ff naar de WCquote:
Zit jij straks weer je bureau op te tillenquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Zit jij straks weer je bureau op te tillen![]()
![]()
Zeau ik ga ff naar Aalsmeer ff bij die patat**** langs.quote:
Retro is weer in tegenwoordigquote:
goed plan, ga ik ook doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:02 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga even lunsen mensen. Toedeloe!
Nee dankje, als ik kwaliteits foto's in B&H zit te kijken hoef ik niet steeds tussendoor een verlepte huisvrouw te zien die denkt dat ze knap genoeg is voor semi-nudequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:04 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
motte ze eerst het forum weer in 1 deel lijmen
Het deed niet echt zeer ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:57 schreef Joene het volgende:
[..]
oh , ik moet trouwens nog van je weten over dat trouwen he ? , viel het je mee ?
En we hadden een huwelijksnacht.quote:
Mag ik vragen waarvoor jij een "InMemoriam" icon draagt?quote:
Zie OUD... Klein mannetje overleden van een userquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarvoor jij een "InMemoriam" icon draagt?
Ok, daar was ik niet van op de hoogte...quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Zie OUD... Klein mannetje overleden van een user
Sjoe roel!quote:
Daar ben ik blij omquote:
Volgens mij had ik hier op de IRC chat 1 of andere macro voro gemaakt, samen met Blauwe ofzo.quote:
Does zoeken!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hier op de IRC chat 1 of andere macro voro gemaakt, samen met Blauwe ofzo.. Briljant!
Da ga'k nooit meer vinden men!quote:
Heb jij geen backup's uit 1999 meer ?quote:
Ik ben niet zo gestructureerd qua bewaren, zeg maar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb jij geen backup's uit 1999 meer ?![]()
ik wel alleen ik kan ze niet meer terug lezenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gestructureerd qua bewaren, zeg maar.
Ook altijd handig. Backups gemaakt op Jumbo tapes van 250MB ofzo?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:06 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wel alleen ik kan ze niet meer terug lezen![]()
![]()
"Och".quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:07 schreef miss_bleu het volgende:
ik mis static hier een beetje eigenlijk
Nee Nee !!! Ho hO ! we praten hier over echte cdr's van de aldiquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ook altijd handig. Backups gemaakt op Jumbo tapes van 250MB ofzo?.
Dat zijn toch die dingen die na 2 jaar onbruikbaar worden?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee Nee !!! Ho hO ! we praten hier over echte cdr's van de aldi![]()
gebruik dan ook gewoon externe HD's harrie!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee Nee !!! Ho hO ! we praten hier over echte cdr's van de aldi![]()
in 1999 externe HD voor een thuis prutserquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gebruik dan ook gewoon externe HD's harrie!
In elk geval na 6 jaar , want verleden jaar kon ik ze niet meer lezenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:12 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat zijn toch die dingen die na 2 jaar onbruikbaar worden?
mot kunnenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef Joene het volgende:
[..]
in 1999 externe HD voor een thuis prutser
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef Joene het volgende:
[..]
In elk geval na 6 jaar , want verleden jaar kon ik ze niet meer lezen![]()
![]()
Toen was zon kreng rond de 1000 piek voor 540mb ofzoquote:
Gaf opzich niet alleen moest ik toen street rod , weer helemaal op google en de newsgroepen zoekenquote:
Prioriteiten leggen jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Gaf opzich niet alleen moest ik toen street rod , weer helemaal op google en de newsgroepen zoeken
toch een download van een mb of 6quote:
Ik zag hem onlangs wel voorbij komen. Ergens.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Ja! Waar is zovty?
Waarheen. leidt de weg .. die wij moeten gaan....quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Ja! Waar is zovty?
Hij leeft dus nog wel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zag hem onlangs wel voorbij komen. Ergens.
naar de klote waarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarheen. leidt de weg .. die wij moeten gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |