Dat zou ik bewaren voor in het vliegtuigquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
Mijn vader zat geld te tellen tijdens de huwelijksnacht.![]()
Jup.. De Broodjes, Corneille en Keith Harrings hangen al aan de muur..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je partner is een echte Ku(ns)tliefhebber....
Ja ik moet er ook niet aan denkenquote:
Ja! Nu jij!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:40 schreef miss_bleu het volgende:
sow arma is ook weer helemaal up to date van tally's sexleven
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ik ook geen spinnenweb tussen mijn benen heb hangen
Dus je wast je poes regelmatig ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ik ook geen spinnenweb tussen mijn benen heb hangen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt he.quote:
jij wil een foto van een poes zonder spinnenweb ?quote:
ik wordt er altijd zo moe vanquote:
Je kan er kinderen van krijgen..quote:
En met die warmte enzo.quote:
Had Arma toch gepost..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:45 schreef Joene het volgende:
[..]
jij wil een foto van een poes zonder spinnenweb ?
Ja, wat dat betreft ben ik er wel goed in.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan er kinderen van krijgen..*ril*
Die had Arma net al gepostquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:45 schreef Joene het volgende:
[..]
jij wil een foto van een poes zonder spinnenweb ?
het schijnt zoquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Heb je nog steeds zo'n lekker kontje?
Daar gaan we weer:quote:
Of onder het foeballuh.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. En het moet ook altijd onder het bierdrinken.
ja das niks , sowieso lig je savonds rond 23:30 in je nest komt er zon vrouwmensch die dan zin hebt enzoquote:
quote:
quote:
1 keer schieten gelijk raak ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft ben ik er wel goed in..
Zoiets.quote:
Nouja, het was iets met een Co:rsa.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Maar vertel nou over je dood Jarneau!
oh , ik moet trouwens nog van je weten over dat trouwen he ? , viel het je mee ?quote:
Boom / Vangrail ?quote:
Ctrl-P en ff naar de WCquote:
Zit jij straks weer je bureau op te tillenquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Zit jij straks weer je bureau op te tillen![]()
![]()
Zeau ik ga ff naar Aalsmeer ff bij die patat**** langs.quote:
Retro is weer in tegenwoordigquote:
goed plan, ga ik ook doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:02 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga even lunsen mensen. Toedeloe!
Nee dankje, als ik kwaliteits foto's in B&H zit te kijken hoef ik niet steeds tussendoor een verlepte huisvrouw te zien die denkt dat ze knap genoeg is voor semi-nudequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:04 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
motte ze eerst het forum weer in 1 deel lijmen
Het deed niet echt zeer ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:57 schreef Joene het volgende:
[..]
oh , ik moet trouwens nog van je weten over dat trouwen he ? , viel het je mee ?
En we hadden een huwelijksnacht.quote:
Mag ik vragen waarvoor jij een "InMemoriam" icon draagt?quote:
Zie OUD... Klein mannetje overleden van een userquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarvoor jij een "InMemoriam" icon draagt?
Ok, daar was ik niet van op de hoogte...quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Zie OUD... Klein mannetje overleden van een user
Sjoe roel!quote:
Daar ben ik blij omquote:
Volgens mij had ik hier op de IRC chat 1 of andere macro voro gemaakt, samen met Blauwe ofzo.quote:
Does zoeken!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hier op de IRC chat 1 of andere macro voro gemaakt, samen met Blauwe ofzo.. Briljant!
Da ga'k nooit meer vinden men!quote:
Heb jij geen backup's uit 1999 meer ?quote:
Ik ben niet zo gestructureerd qua bewaren, zeg maar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb jij geen backup's uit 1999 meer ?![]()
ik wel alleen ik kan ze niet meer terug lezenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gestructureerd qua bewaren, zeg maar.
Ook altijd handig. Backups gemaakt op Jumbo tapes van 250MB ofzo?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:06 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wel alleen ik kan ze niet meer terug lezen![]()
![]()
"Och".quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:07 schreef miss_bleu het volgende:
ik mis static hier een beetje eigenlijk
Nee Nee !!! Ho hO ! we praten hier over echte cdr's van de aldiquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ook altijd handig. Backups gemaakt op Jumbo tapes van 250MB ofzo?.
Dat zijn toch die dingen die na 2 jaar onbruikbaar worden?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee Nee !!! Ho hO ! we praten hier over echte cdr's van de aldi![]()
gebruik dan ook gewoon externe HD's harrie!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee Nee !!! Ho hO ! we praten hier over echte cdr's van de aldi![]()
in 1999 externe HD voor een thuis prutserquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gebruik dan ook gewoon externe HD's harrie!
In elk geval na 6 jaar , want verleden jaar kon ik ze niet meer lezenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:12 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat zijn toch die dingen die na 2 jaar onbruikbaar worden?
mot kunnenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef Joene het volgende:
[..]
in 1999 externe HD voor een thuis prutser
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef Joene het volgende:
[..]
In elk geval na 6 jaar , want verleden jaar kon ik ze niet meer lezen![]()
![]()
Toen was zon kreng rond de 1000 piek voor 540mb ofzoquote:
Gaf opzich niet alleen moest ik toen street rod , weer helemaal op google en de newsgroepen zoekenquote:
Prioriteiten leggen jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Gaf opzich niet alleen moest ik toen street rod , weer helemaal op google en de newsgroepen zoeken
toch een download van een mb of 6quote:
Ik zag hem onlangs wel voorbij komen. Ergens.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Ja! Waar is zovty?
Waarheen. leidt de weg .. die wij moeten gaan....quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Ja! Waar is zovty?
Hij leeft dus nog wel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zag hem onlangs wel voorbij komen. Ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |