"We hebben een clubje opgericht voor mensen...."quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Telfort is de jongste telecom-club ja![]()
![]()
Gratis mobieltje van de zaak ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Telfort is de jongste telecom-club ja![]()
![]()
*klikt*quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Kijk in het foto boek man , ze takelt hard af![]()
beidequote:Op donderdag 15 juni 2006 10:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Gratis mobieltje van de zaak ?of bel je met kpn ?
ben ik zo hard afgetakelt dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:52 schreef Armageddon het volgende:
w00t! Als ik Merel niet had gekend was ik met Claudia gaan samenwonen!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Gratis mobieltje van de zaak ?of bel je met kpn ?
Geen nummer portering gratis ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
beideandere abbo liep nog niet af...
debitel is niet zo lief.. kost dikke euros als je voor einde abbo opzegt..quote:
Ja je lijkt wel 22 ofzo.quote:
Lijkt wel ict achtig dan op die manierquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
debitel is niet zo lief.. kost dikke euros als je voor einde abbo opzegt..
Loop nu gewoon met 2 foons rond
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:54 schreef Tally het volgende:
Arma!!!!!!!!!!!
Merel!!!!!!!!!!!!
Helleuw!!![]()
gaat hard he met die info allemaal?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol meer van allemaal.![]()
je raakt zelf ook gewoon aan het trouwenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol meer van allemaal.![]()
Ik moet het allemaal even verwerken. Ik ga even een peukje doen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gaat hard he met die info allemaal?
als zn harddisk het maar aankan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gaat hard he met die info allemaal?
Ja en dat staat op webspace die ik al 4 jaar geleden heb opgezegd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:59 schreef miss_bleu het volgende:
Toch leuk om te zien dat arma nog steeds zijn eigen icoontje heeft
Jarno!!! Joe du men!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:59 schreef Jarno het volgende:
Oh, zitten jullie hier.
Noo weej! Sjoe roel!! Welcum bek!quote:
ja J. we zitten hier !quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:59 schreef Jarno het volgende:
Oh, zitten jullie hier.
Arma ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:01 schreef miss_bleu het volgende:
zeg wanneer ga jij trouwen?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:02 schreef Jarno het volgende:
Ohja, ik ben niet dood.
Wacht maar tot je volgende week je username terugvind in het NSB topicquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja en dat staat op webspace die ik al 4 jaar geleden heb opgezegd.![]()
Ken jij je baan eigenlijk houden?quote:
quote:
Alles wijst erop ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:09 schreef miss_bleu het volgende:
Ga jij trouwen Joene?
Ze zeggen dat het geen pijn doet.quote:
Daarom kom jij bier drinken ?quote:
quote:
Deed ik ookquote:
Is dat in of exclusief het kantoor incident.?quote:
Mijn god. Er is ook niets veranderd hier.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:03 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Wacht maar tot je volgende week je username terugvind in het NSB topic
Ik dacht ff dat je ging zeggen dat je het vaker ging doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Het is geweldig..
Als ik eerder wist dat het zo leuk en geweldig was had ik het eerder gedaan!
Inclusief!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat in of exclusief het kantoor incident.?
nee alleen dat bekende wie neuk wie lijstje van boequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn god. Er is ook niets veranderd hier.Zijn er ook meldtopics voor als je gespot bent met andere vrouwen?
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Deed ik ook
Levert leuke beelden op voor het nageslacht![]()
Echt? Maar ik heb net een huis! Dan kan toch niet allemaal tegelijk?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Het is geweldig..
Als ik eerder wist dat het zo leuk en geweldig was had ik het eerder gedaan!
quote:
Jij doet wel gekkere dingen tegelijkertijd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt? Maar ik heb net een huis! Dan kan toch niet allemaal tegelijk?
Dat valt dan allemaal nog mee zeg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee alleen dat bekende wie neuk wie lijstje van boe
Heb ook wel één hele week zonder werk gezeten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:15 schreef scarefreak het volgende:
Heeft je wel een persbericht op GS opgeleverd
ah joh meteen echt goed geld uitgeven! huis en trouwerij!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Spreek je dat vroegere vriendinnetje van je nog wel is ? die Gothic ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat valt dan allemaal nog mee zeg.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij doet wel gekkere dingen tegelijkertijd.![]()
Yvette!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Spreek je dat vroegere vriendinnetje van je nog wel is ? die Gothic ?![]()
Vlees inpakken telt niet mee....quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb ook wel één hele week zonder werk gezeten.![]()
Wat was daar ook al weer mee?quote:
Ja die later anton aus tirol als beste vriend had.quote:
Ik begin met een huis en een extra kat. rustig aan hoor!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ah joh meteen echt goed geld uitgeven! huis en trouwerij!
You can't handle all that pussy boyquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik begin met een huis en een extra kat. rustig aan hoor!
Dat ga ik hier niet neerzetten. Das prive.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:19 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Wat was daar ook al weer mee?
affaire of oude liefde was het toch?
whehehequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik begin met een huis en een extra kat. rustig aan hoor!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
You can't handle all that pussy boy![]()
Niemand die daar ook maar iets vanaf weet hequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerzetten. Das prive.![]()
Alsof er iets in je leven is wat niet op internet staat ergensquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerzetten. Das prive.![]()
Saar!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
You can't handle all that pussy boy![]()
Haske!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:13 schreef Armageddon het volgende:
Was je deaud Jarno?
Whoaaaaaaaa, da's lang gelee!quote:
ja das ook weer zo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Alsof er iets in je leven is wat niet op internet staat ergens![]()
Dat Merel nieteens voor de bruiloft uitgenodigd is....quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh Tara trouwen?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als Tara kan trouwen dan kan Trinidad & Tobago wereldkampioen worden!![]()
Dat heb ik voorgesteld maar werd niet gewaardeerd..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je ging zeggen dat je het vaker ging doen
Nope..quote:
ik denk dat ze de scheidingspapieren nooit ontvangen heeftquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat Merel nieteens voor de bruiloft uitgenodigd is....
Ja! Belachelijk!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat Merel nieteens voor de bruiloft uitgenodigd is....
Nee als je het doet zoals wij het deden dan ben wel wat centen kwijt..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nope..
Maar we zijn hard aan t oefen voor t echie
Klagen de buren niet over het geluid?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nope..
Maar we zijn hard aan t oefen voor t echie
Vorige week nog bij een bruiloft geweest, en het stel had beide meer wallen dan Wim Kokquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Oefenen is wel leuk ! , ik oefen voor de huwelijksnacht
ik heb nog de illusie dat er die nacht geneukt wordt namelijk al hoor ik van de meeste mensen van niet
Bij ons wel hoor..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Oefenen is wel leuk ! , ik oefen voor de huwelijksnacht
ik heb nog de illusie dat er die nacht geneukt wordt namelijk al hoor ik van de meeste mensen van niet
Ja maar we hebben het bed van de muur af gehaald (stond er tegen aan) toen ze kwamen vragen waarom wij zo vaak schilderijtjes moesten ophangen overdag en snachtsquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Klagen de buren niet over het geluid?
Daar waren we meebegonnen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
Mijn vader zat geld te tellen tijdens de huwelijksnacht.![]()
Je partner is een echte Ku(ns)tliefhebber....quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar we hebben het bed van de muur af gehaald (stond er tegen aan) toen ze kwamen vragen waarom wij zo vaak schilderijtjes moesten ophangen overdag en snachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |