Wat wil je! Arma is synoniem voor suc6.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:38 schreef Renesite het volgende:
Snel doorgaan met deze succesreeks.
(Op deze manier is een TVP niet nodig)
Je wil niet weten wat ik allemaal heb gedaan! M'n nieuwe weblog al gezien?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef schatje het volgende:
Woest heeft ie toch ook gedaan? Met Static ook als mod. Toch?
-editquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef MUUS het volgende:
Onder welke nick heeft Merel gepost dan?
Nee. Linkje?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik allemaal heb gedaan! M'n nieuwe weblog al gezien?
Ja, maar we moeten yvonne hebben, want die weet altijd veel meer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef Misstique het volgende:
Informatieve topics dit
*teruggaat naar lurkmodus
Ik zal Dago zo eens aan zn mouw trekken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten yvonne hebben, want die weet altijd veel meer.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe bah,
Echt hokken? Met een hond? Een cavia? Met limegroene muren, 2 fatboys, ieders een eigen baan, ikea interieur etcetera?
Tof.
enzo?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een uitdagende baan met verantwoordelijkheden, een opel en een twingo voor de deur, twee katten en een leuk appartement aan de rand van het centrum.
het ging erover dat jij verkering hebt!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:03 schreef ThE_ED het volgende:
ja ze hadden 2-1 moeten maken, nu heb ik alleen een punt voor de goede winnaar
Ik heb weer geen KUT! Ik had 1-1. Was een terechte uitslag geweest trouwens. Sta verdomme op plek 314 van de 367 in de poule. Ik dacht dat mijn broer verstand had van voetbal. Volgende keer vul ik hem mooi zelf in.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:03 schreef ThE_ED het volgende:
ja ze hadden 2-1 moeten maken, nu heb ik alleen een punt voor de goede winnaar
quote:
als je van die pizza sushi kunt maken kun je zaterdag nog mee!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Met mij wel hoor! Met jou ook?
Wanneer gaan we weer pizza eten?
Pas op!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Met mij wel hoor! Met jou ook?
Wanneer gaan we weer pizza eten?
Nee, dat is vrijdag.quote:
Sushi? Ik vreet nog liever mijn schoenen op.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:12 schreef Sanne het volgende:
[..]
als je van die pizza sushi kunt maken kun je zaterdag nog mee!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Sushi? Ik vreet nog liever mijn schoenen op.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
je weet niet wat je mist. tis zooo lekker
en gezellig.
bestel je Yakitori, en verder veel bier, merk je er verder niets van.
Is dat net als Teriyaki, maar dan achterstevoren geserveerd ofzo?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
je weet niet wat je mist. tis zooo lekker
en gezellig.
bestel je Yakitori, en verder veel bier, merk je er verder niets van.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Is dat net als Teriyaki, maar dan achterstevoren geserveerd ofzo?
Je hebt de bevalling posts van MUUS toch niet gemist he, al het advies aan Boebiedoe? In dat geval moet je echt even bijlezen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
MUUS! Waarom moet ik zo om je lachen?
Does link!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je hebt de bevalling posts van MUUS toch niet gemist he, al het advies aan Boebiedoe? In dat geval moet je echt even bijlezen.
Geen idee, maar het gaat vanzelf wel weer over.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
MUUS! Waarom moet ik zo om je lachen?
Yvonne komt het zo wel even regelen. Gezallag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer kan ik toetreden tot de FOK! crew trouwens? Morgen maar doen hè?![]()
Niks banaal, je bent gewoon realistisch.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef MUUS het volgende:
Uiteraard bedacht door de immer charmante yvonne:
Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
PapaBoe krijgt voorlichting (deel 2)
PapaBoe krijgt voorlichting deel 3
Het is in OUD gepost en ze vonden me banaal..
Dat heb je al snel hè met yvonne.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef MUUS het volgende:
Uiteraard bedacht door de immer charmante yvonne:
Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
PapaBoe krijgt voorlichting (deel 2)
PapaBoe krijgt voorlichting deel 3
Het is in OUD gepost en ze vonden me banaal..
Bij gebrek aan echte kaartjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:42 schreef Armageddon het volgende:
Dan maar oranje Dago. Je moet toch wat in het begin.![]()
Zit vrijdag in de kuip trouwens, tijdens Nederland - Ivoorstrand.
moeilijk hèquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Jeuj! Ik ben oranje! \O/
Zal ik tegen Merel zeggen dat ze dus niet op 4 juli gaat verhuizenquote:
Je mag het land niet uitquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
Zal ik tegen Merel zeggen dat ze dus niet op 4 juli gaat verhuizen![]()
We gaan ook niet op 4 juli verhuizen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
Zal ik tegen Merel zeggen dat ze dus niet op 4 juli gaat verhuizen![]()
Ownee dan krijgen jullie de sleutel en dat is toevallig wel op mijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We gaan ook niet op 4 juli verhuizen.![]()
Wanneer is het "feest" dan ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We gaan ook niet op 4 juli verhuizen.![]()
Dan ga je toch mee? Vieren we je verhaardag in de "tuin"quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ownee dan krijgen jullie de sleutel en dat is toevallig wel op mijnverjaardag
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ownee dan krijgen jullie de sleutel en dat is toevallig wel op mijnverjaardag
![]()
Waarom verbaasd mij dit niet?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar maak je een geintje maar dat ik dus echt zo.![]()
In het weekend van de 4e gaan we verhuizen. Heb een vrachtwagen gereged dus dat gaat mooi in één keer.quote:
Ik sta niet meer ingeschreven. Mijn ma had mij in Amersfoort uitgeschreven voor de hoersoepsidi. En ik kan me pas inschrijven in Den Haag als ik de papieren van het huis heb.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:13 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Waarom verbaasd mij dit niet?
Volgens mij heb jij ons meer bij te praten dan andersom
oh dan komen ik en mijn aanstaande wel kijkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In het weekend van de 4e gaan we verhuizen. Heb een vrachtwagen gereged dus dat gaat mooi in één keer.![]()
Ergens 2 weken later is er een tuinfeest. Dan kom je maar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:17 schreef Joene het volgende:
[..]
oh dan komen ik en mijn aanstaande wel kijken
ik zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ergens 2 weken later is er een tuinfeest. Dan kom je maar.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:23 schreef scarefreak het volgende:
Als dit geen party-crash-meet gaat worden, dan weet ik het ook niet meer
quote:
Voor je het weet is die weer weg ook met die nieuwe policyquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:28 schreef miss_bleu het volgende:
eindelijk weer wat pit hier! Arma is back
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:28 schreef miss_bleu het volgende:
eindelijk weer wat pit hier! Arma is back
men jij loopt heeeel hard achterquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Met wie gaat je samenwonen? Breuls?![]()
Jij gaat gewoon iets te snel voor hem, hij is aan een upgrade toe.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
men jij loopt heeeel hard achter![]()
Oh god jah, dat was ik alweer helemaal vergetenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Met wie gaat je samenwonen? Breuls?![]()
een versie of 10 en een betaquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon iets te snel voor hem, hij is aan een upgrade toe.
Met welke fokker eigenlijk wel ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
quote:
Vertel dan!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
WTF....quote:
yeah right, alsof sinds dat je moderator-af bent opeens wel buiten de deur komt...quote:
In deel 1 allang!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:29 schreef miss_bleu het volgende:
heeft iemand hem trouwens al gemeld dat nikky het doet met boedieboe en dat boedieboe vader word?
ik ben al ruim 3 jaar moderetter afquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef scarefreak het volgende:
[..]
yeah right, alsof sinds dat je moderator-af bent opeens wel buiten de deur komt...
Heb je toch goeie keuze voor Telfort gemaaktquote:
Moderator ben je dag en nacht.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ben al ruim 3 jaar moderetter af![]()
feauteau!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ben echt een oud en traag wijf aan het worden![]()
Telfort is de jongste telecom-club jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Heb je toch goeie keuze voor Telfort gemaakt
Kijk in het foto boek man , ze takelt hard afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |