Slaapze!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef Isegrim het volgende:
En ik ga maar weer eens slapen. Morgen is het weer vroeg dag.
een naaktfokkerquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
En gezien ik naakt zit
Katers houden blijkbaar van naakte vrouwenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
Hoe leuk zijn katers? Springt opeens zo'n beest zeiknat bovenop je.. En gezien ik naakt zit voelt dat best koud, en best vies.
Aan de andere kant worden mijn kleren weer niet vuil er van op die manier.
Voor katers is er geen andere God dan een naakte vrouw. Nadeel is alleen dat hij mijn rol van God vooral ziet als een rol waarin ik naar zijn klachten luister.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Katers houden blijkbaar van naakte vrouwen![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:51 schreef miss_sly het volgende:
ik mis teveel topics tegenwoordig, ik heb een leven
nog iets van qu gehoord?
Hmm, da's dan wel weer lastig. Denk niet dat het overal gewaardeerd wordt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nu moet je altijd naakt fokken
trustequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:03 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo douchen en een slaapje doen!![]()
Ah, kijk, een serieus antwoord van een echte negert.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef Koewam het volgende:
Worden negerts nog zwarter in de zomer?
Ja. DiepzwartVerbranden? Neuh. Maaaaaaaaaaar mijn huid is kruising tussen wit en zwart, dus niet echte negert dus
Volgens mij is er nog een God die dit kan zeggenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:37 schreef Alicey het volgende:
Nadeel is alleen dat hij mijn rol van God vooral ziet als een rol waarin ik naar zijn klachten luister.
Ik sprak zondag mijn somalische buurmeisje nog. Schoonpa vroeg of ze kon verbranden. Antwoord was ja en ze vond zelfs dat ze dat net zo snel kan als een blanke.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef Koewam het volgende:
Ja. DiepzwartVerbranden? Neuh. Maaaaaaaaaaar mijn huid is kruising tussen wit en zwart, dus niet echte negert dus
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:51 schreef miss_sly het volgende:
ik mis teveel topics tegenwoordig, ik heb een leven
nog iets van qu gehoord?
Een leven kan ook best leuk zijnquote:
Nee, dat niet, maar ik mis qu wel en hij laat ons nooit zo lang in de steek zonder iets te zeggen....misschien is ie er vandaag weerquote:Ik in ieder geval niet maar hij loopt vast niet in zeven sloten tegelijk
Trochloftich folk fan dizze âlde namme,quote:
Hoihoiquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Goffur wat be ik zenuwachtig
Morgen allemaal
Vanmiddag ja tussen 17 en 18 wordt je gebeld als je (nog) niet geslaagd bent en anders na 18uur op de site kijkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoihoi![]()
Uitslag van examens vandaag/morgen?
Komt vast wel goedquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vanmiddag ja tussen 17 en 18 wordt je gebeld als je (nog) niet geslaagd bent en anders na 18uur op de site kijken
Ben ook een naaktslaapster.. Tenzij het weer kouder weer wordt, dan doe ik weer wat aan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
truste
ga je ook naakt slapen ? of doe je dan juist wat aan ?
Ik vind naakt slapen eik onder alle omstandigheden het prettigst. Meestal duik ik toch meteen vanuit mijn bed onder de douchequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben ook een naaktslaapster.. Tenzij het weer kouder weer wordt, dan doe ik weer wat aan.
Als het koud is vind ik het toch minder prettigquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind naakt slapen eik onder alle omstandigheden het prettigst. Meestal duik ik toch meteen vanuit mijn bed onder de douche![]()
In bed, of erbuiten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het koud is vind ik het toch minder prettig
Zoveel zeggen cijfers ook weer nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Op frans wss een 6.45maat volgens klasgenoot mogen scholen kiezen voor afronding 6.45=6.4=6 of 6.45=6.5=7 dus afwachten. Verder op duits een 6 (eindcijfer) en eng en ned een 7 en op ned volgens mijn nakijken een 7.45
True ik riep meteeen ALS ik maar slaag desnoods met zesjesquote:
Mooie cijferlijstquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
True ik riep meteeen ALS ik maar slaag desnoods met zesjesmaar als je dan NET niet een hoger cijfer hebt is wel balen, de norm van kunstgesch is trouwen heeeel relaxed 1.7
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
woei fotoboek geuodate parijsfoto's
De mouse-overs.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
waar kun je die omschrijvngen dan zien?ik kan ze niet zien nml
Ik heb er geen prettig gevoel bij.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu nog niet?![]()
Oke tis pas dag 2 maar vreemd is het wel, dat echt niemand wat weet.
helaas wel jah... maar hou me kop d'r niet echt bijquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeggen mwa. Typen jah.![]()
Hoe is het op je werk? druk?
zijn mensen zat die zijn nr hebben toch? laat iemand bellen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu nog niet?![]()
Oke tis pas dag 2 maar vreemd is het wel, dat echt niemand wat weet.
Waar zit je dan met je koppie?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
helaas wel jah... maar hou me kop d'r niet echt bij![]()
Het is qu. Ik maak me bij hem eerder zorgen dan ik bij iemand anders zou doen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Niet gelijk het ergste denken he.
Hebben ze volgens mij al gedaan, Astrid dacht ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zijn mensen zat die zijn nr hebben toch? laat iemand bellen...
Ik waag er nog wel even een sms aan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zijn mensen zat die zijn nr hebben toch? laat iemand bellen...
Dat heb ik nou ook, maar toch probeer ik niet gelijk van het ergste uit te gaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is qu. Ik maak me bij hem eerder zorgen dan ik bij iemand anders zou doen...
neej, astrid niet dacht ik, althans gisteravond nog niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hebben ze volgens mij al gedaan, Astrid dacht ik.
Dankje, hoop dat hij reageert , zodat we allemaal wat gerust zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik waag er nog wel even een sms aan.
JAH! Ise ziet mijn tekstjes toch welquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik waag er nog wel even een sms aan.
Daar ga ik ook vanuit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop dat 'ie gewoon een paar dagen weg moest voor het bedrijf van z'n vader ofzo.
Hij vertelt dat soort dingen eigenlijk altijd. En niet op sms reageren is ook niks voor hem. Dammit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit.
Ookal vertelt hij dat ook wel eens.
Er kan nu toch niets anders gedaan worden dan afwachten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij vertelt dat soort dingen eigenlijk altijd. En niet op sms reageren is ook niks voor hem. Dammit.
Hmja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er kan nu toch niets anders gedaan worden dan afwachten.
Die stats kloppen niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:52 schreef Frutsel het volgende:
of BELLEN...(wat is daar mis mee???)
Astrid zegt dat ze uit zijn stats wel ziet dat hij op fok komt/leest... dus hij zal wel niet weg zijn of tis iemand anders die op zijn pc op fok neust
Idd, Laatste bezoek: 1 minuten geledenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:52 schreef Frutsel het volgende:
of BELLEN...(wat is daar mis mee???)
Astrid zegt dat ze uit zijn stats wel ziet dat hij op fok komt/leest... dus hij zal wel niet weg zijn of tis iemand anders die op zijn pc op fok neust
Nee. Oranje is de kleur.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
ik heb een donkerblauwe onderbroek aan...kan dat?
Alleen zonder witte naadjes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
ik heb een donkerblauwe onderbroek aan...kan dat?
Je ziet er mooi uit op die foto. Je haar is mooi. Veel vrouwelijker dan eerst.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef -Trinity- het volgende:
Misschien is 'ie terug te lokken met foto's...
[afbeelding]
Thxquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:58 schreef Isegrim het volgende:
Je ziet er mooi uit op die foto. Je haar is mooi. Veel vrouwelijker dan eerst.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Maar ja, nog 20 minutuh..ken ik weer naar huus hen![]()
dag dagquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker toch,
ik ben even boodschapjes doen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:12 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, we hebben het wel over een minderjarig meisje, ja?
Technische Natuurkundequote:Op donderdag 15 juni 2006 16:36 schreef Reya het volgende:
Wat ga je hierna doen, Koewam?
Zolang het maar niet oranje is in het echt !quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:45 schreef Isegrim het volgende:
Nu negeert iedereen mijn hippe hoed omdat Koewam leuker nieuws had.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:51 schreef Koewam het volgende:
<font size=+2>HOED HOED HOED</font>
Ik wist niet dat Rijswijk een universiteit had.quote:in rijswijk
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zolang het maar niet oranje is in het echt !
Hmmm, dat staat bekend als een uiterst lastige studie. Alhoewel, in Rijswijk, dat is dus HBO?quote:
Ah, geen uni dus.quote:
Hangt helemaal van de toekomstige verloop van zaken af.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ah, geen uni dus.Wel van plan om ook nog door te stromen naar de uni, of heb je om bepaalde redenen voor hbo gekozen (ik meen me te herinneren dat je wel vwo deed?)?
Je gaat die ook bestellen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:13 schreef Isegrim het volgende:
http://www.thinkgeek.com/computing/input/8193/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie zijn dit?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Ise: 24 VS # 31- Day 5 - You're far too valuable Mr. Bauer
quote:En btw ik ben geslaagd
Misschien is 'ie ons gewoon even zat ofzo...quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar over qu zit mij ook niet lekker hoor
dat dacht ik dus ook...quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien is 'ie ons gewoon even zat ofzo...
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
oh wacht nu ben ik zeker serieus in een SC topic en sta ik ongelofelijk voor lul?
Te weinig slaap afgelopen nacht. En toen ik eindelijk bijna sliep, belde mijnquote:
Zuip zequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
dank je wel reya en nu ga ik even de stad in
Dat is je straf voor voetbalfanatisme.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Te weinig slaap afgelopen nacht. En toen ik eindelijk bijna sliep, belde mijnme om me op de hoogte te stellen van de uitslag van Duitsland-Polen.
* Alicey ook.quote:Vanaaf op tijd naar bed.
Ohw...nou, dan vieren we het volgende week op de meet nog wel evenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Gewoon koopavond hoor niet de kroeg in dat is in je eentej niet leuk nml
quote:
quote:
quote:
Wat een heerlijke tekst om mee wakker te wordenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:13 schreef Doffy het volgende:
Jezus zei:
Ik ben het licht dat boven allen is.
Ik ben het Al.
Het Al is uit mij voortgekomen en
het Al is tot mij gekomen.
Kloof een stuk hout en ik ben daar,
til een steen op en jullie zullen mij daar vinden
Het is bijzonder leesbaar; alles in 1 band, gedrukt op bijbelpapier, met dubbele bladwijzer, op volgorde van codices, en uiterst leesbaar vertaald; heerlijk!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:57 schreef Causa het volgende:
Doffy, gaaf. Ik heb de oude uitgave van Nag Hammadi, uit '95 - '96 ongeveer. Ik zie dat het een beetje leesbaar is geworden inmiddels
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:23 schreef Frutsel het volgende:
Ik wist dat ik een domme collega had, maar dat ze doet me elke week opnieuw verbazen...
Was net aan het vertellen dat mijn rode kater gister anderhalf uur lang voor de ventilator had gezeten en zijn 'hoofd had gebreekt' over het feit hoe het nu kon dat er wind uit kwam...
Iedereen lachen.... zegt die doos:" Ach, heeft ie zich zeer gedaan?"![]()
Erge was nog dat iedereen toen nog harder lachtte dan om mijn mededeling..
Gefeliquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Ise: 24 VS # 31- Day 5 - You're far too valuable Mr. Bauer
En btw ik ben geslaagd
a sjips, had ik maar 10 jaar gewacht. Hmm.. of ik moet mijnes doorverkopen en van de opbrengst de nieuwe aanschaffen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het is bijzonder leesbaar; alles in 1 band, gedrukt op bijbelpapier, met dubbele bladwijzer, op volgorde van codices, en uiterst leesbaar vertaald; heerlijk!![]()
quote:Nog maar eentje dan, bijzonder relevant voor sommigen
Jezus zei:
Wees niet bezorgd
van de ochtend tot de avond
en van de avond tot de ochtend
wat jullie zullen aantrekken
- Logion 36, Evangelie van Thomas
Wat is monsterboardquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb me gisteren aangemeld op Monsterboard en ik heb nu al een reactie
Ik had al begrepen dat de oude uitgave geen onverdeeld genoegen was, maar wat 'mankeert' er precies aan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:42 schreef Causa het volgende:
a sjips, had ik maar 10 jaar gewacht. Hmm.. of ik moet mijnes doorverkopen en van de opbrengst de nieuwe aanschaffen.
Dat logion is het beste bewijs dat Jezus geen homo wasquote:![]()
Uit ervaring weet ik dat het niet moeilijk is om op te volgen. Grappige is dat je omgeving zich zorgen gaat maken als die het ziet
das snel...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Vacature-site voor werkgevers en werkzoekendenquote:
Nee, volgens mij heb ik geen radio. Of misschien wel maar ik heb er nog nooit aan gedacht radio aan te zetten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
nooit de radioreclame gehoord? monsterboard.nl ? "de internationale carriere-site" ?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Wat goed.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vacature-site voor werkgevers en werkzoekenden
lekker een vrije middag .quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:00 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen MM![]()
Ik ga d'r van tussen, bedrijf gaat dicht....verplicht ATV.. vervelend zeg
Veel plezier vandaag, dit weekend! En hopelijk wint Oranje...
Tot sms/mails/bels/msns/foks![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:44 schreef miss_sly het volgende:
hai lief schaapjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:41 schreef het_fokschaap het volgende:mooi
ik net klaar met conference call van een uur
Een bureau dat hetzelfde doet als het bureau waar ik nu voor werk...gevestigd in Zoetermeer geloof ik, maar wel opdrachten in heel Nederland...quote:
zou mooi zijn als ze iets voor je hebben in Amsterdam of omgevingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een bureau dat hetzelfde doet als het bureau waar ik nu voor werk...gevestigd in Zoetermeer geloof ik, maar wel opdrachten in heel Nederland...
zal in het weekend wel eens kijkenen bedenken wat ik wil
Yepsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zou mooi zijn als ze iets voor je hebben in Amsterdam of omgeving
je kan altijd met dat bedrijf mailen natuurlijk hequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Yeps
Van de andere kant, dat zou weer hetzelfde werk zijn...maar misschien ben ik daar wle zo mee vergroeid dat ik voor iets anders niet meer in aamerking kom
Ik denk dat ik mijn CV maar netjes ga doorsturen dit weekendquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan altijd met dat bedrijf mailen natuurlijk he
Goedzoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn CV maar netjes ga doorsturen dit weekend
21 juni 21:00quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:58 schreef miss_sly het volgende:
wanneer moet Nederland de 3e wedstrijd spelen?
Ik had het gevonden, en het komt precies uit met mijn afsprakenquote:
Hier hebben ze nog heul veulquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:01 schreef qu63 het volgende:
bij 3 Appies geweest, nergens mega-wups meer
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:43 schreef Doffy het volgende:
Ik heb mijnvanmiddag een megawup cadeau gedaan
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:46 schreef Doffy het volgende:
Nee, want hij houdt niet van pluche. Maar da's dan jammer voor hem
Dan is 't goedquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over voetbal had
Jij hebt geen recht van spreken met je algehele afwezigheid van de afgelopen dagenquote:
ik nog niet weetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je algehele afwezigheid van de afgelopen dagen.
* Geartsjuh is blij dat qu er weer is![]()
Jij naar meet volgende week?
feli!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:08 schreef -Trinity- het volgende:
Vanaf heden ben ik kassatrut bij de C1000 elke zaterdagochtend of -middag.
ik zou alvast gaan slapen als ik jou was, dat kan je straks nog hard gebruikenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:10 schreef -Trinity- het volgende:
Ik voel de vreugde niet die gebruikelijk aanwezig is als je aangenomen bent.
Echt sick, ik heb nu een voorraad van 10 pakjes Sportlife Smashmint, 2 Deep en 3 Alert.
En een paar kleine flesjes Italiaanse witte wijn.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:13 schreef qu63 het volgende:
ik zou alvast gaan slapen als ik jou was, dat kan je straks nog hard gebruiken
je gaat vast weer veel te veel doen op 1 dagquote:
kunnen wij nu met korting bij jou boodschapjes komen doen ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:08 schreef -Trinity- het volgende:
Tsss, en dan commentaar op mijn drinkpatroon hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:41 schreef Isegrim het volgende:
2-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke avond gehad gisteren. Ik ben nog nooit zó dronken geweest.![]()
De emo-smiley is weg?
Niemand kan mij verwijten dat ik een passief wezen benquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:59 schreef qu63 het volgende:
je gaat vast weer veel te veel doen op 1 dag
Spaart u ook zegeltjes, bonuskaart of airmiles?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:08 schreef -Trinity- het volgende:
Oh dat zou ik wel opkrijgen in 2 dagenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:10 schreef -Trinity- het volgende:
Echt sick, ik heb nu een voorraad van 10 pakjes Sportlife Smashmint, 2 Deep en 3 Alert.
Vanavond zit ik op het terrasquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:57 schreef miss_sly het volgende:
Het is echt zo'n lekker weer
Hebben lekker gefiets en op een terrasje geluncht, heerlijk
Lekkerquote:
auwquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Niemand kan mij verwijten dat ik een passief wezen ben.
ik op mn kamerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |