Slaapze!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef Isegrim het volgende:
En ik ga maar weer eens slapen. Morgen is het weer vroeg dag.
een naaktfokkerquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
En gezien ik naakt zit
Katers houden blijkbaar van naakte vrouwenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
Hoe leuk zijn katers? Springt opeens zo'n beest zeiknat bovenop je.. En gezien ik naakt zit voelt dat best koud, en best vies.
Aan de andere kant worden mijn kleren weer niet vuil er van op die manier.
Voor katers is er geen andere God dan een naakte vrouw. Nadeel is alleen dat hij mijn rol van God vooral ziet als een rol waarin ik naar zijn klachten luister.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Katers houden blijkbaar van naakte vrouwen![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:51 schreef miss_sly het volgende:
ik mis teveel topics tegenwoordig, ik heb een leven
nog iets van qu gehoord?
Hmm, da's dan wel weer lastig. Denk niet dat het overal gewaardeerd wordt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nu moet je altijd naakt fokken
trustequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:03 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo douchen en een slaapje doen!![]()
Ah, kijk, een serieus antwoord van een echte negert.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef Koewam het volgende:
Worden negerts nog zwarter in de zomer?
Ja. DiepzwartVerbranden? Neuh. Maaaaaaaaaaar mijn huid is kruising tussen wit en zwart, dus niet echte negert dus
Volgens mij is er nog een God die dit kan zeggenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:37 schreef Alicey het volgende:
Nadeel is alleen dat hij mijn rol van God vooral ziet als een rol waarin ik naar zijn klachten luister.
Ik sprak zondag mijn somalische buurmeisje nog. Schoonpa vroeg of ze kon verbranden. Antwoord was ja en ze vond zelfs dat ze dat net zo snel kan als een blanke.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef Koewam het volgende:
Ja. DiepzwartVerbranden? Neuh. Maaaaaaaaaaar mijn huid is kruising tussen wit en zwart, dus niet echte negert dus
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:51 schreef miss_sly het volgende:
ik mis teveel topics tegenwoordig, ik heb een leven
nog iets van qu gehoord?
Een leven kan ook best leuk zijnquote:
Nee, dat niet, maar ik mis qu wel en hij laat ons nooit zo lang in de steek zonder iets te zeggen....misschien is ie er vandaag weerquote:Ik in ieder geval niet maar hij loopt vast niet in zeven sloten tegelijk
Trochloftich folk fan dizze âlde namme,quote:
Hoihoiquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Goffur wat be ik zenuwachtig
Morgen allemaal
Vanmiddag ja tussen 17 en 18 wordt je gebeld als je (nog) niet geslaagd bent en anders na 18uur op de site kijkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoihoi![]()
Uitslag van examens vandaag/morgen?
Komt vast wel goedquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vanmiddag ja tussen 17 en 18 wordt je gebeld als je (nog) niet geslaagd bent en anders na 18uur op de site kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |