Ben ook een naaktslaapster.. Tenzij het weer kouder weer wordt, dan doe ik weer wat aan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
truste
ga je ook naakt slapen ? of doe je dan juist wat aan ?
Ik vind naakt slapen eik onder alle omstandigheden het prettigst. Meestal duik ik toch meteen vanuit mijn bed onder de douchequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben ook een naaktslaapster.. Tenzij het weer kouder weer wordt, dan doe ik weer wat aan.
Als het koud is vind ik het toch minder prettigquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind naakt slapen eik onder alle omstandigheden het prettigst. Meestal duik ik toch meteen vanuit mijn bed onder de douche![]()
In bed, of erbuiten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het koud is vind ik het toch minder prettig
Zoveel zeggen cijfers ook weer nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Op frans wss een 6.45maat volgens klasgenoot mogen scholen kiezen voor afronding 6.45=6.4=6 of 6.45=6.5=7 dus afwachten. Verder op duits een 6 (eindcijfer) en eng en ned een 7 en op ned volgens mijn nakijken een 7.45
True ik riep meteeen ALS ik maar slaag desnoods met zesjesquote:
Mooie cijferlijstquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
True ik riep meteeen ALS ik maar slaag desnoods met zesjesmaar als je dan NET niet een hoger cijfer hebt is wel balen, de norm van kunstgesch is trouwen heeeel relaxed 1.7
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
woei fotoboek geuodate parijsfoto's
De mouse-overs.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
waar kun je die omschrijvngen dan zien?ik kan ze niet zien nml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |