Ben ook een naaktslaapster.. Tenzij het weer kouder weer wordt, dan doe ik weer wat aan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
truste
ga je ook naakt slapen ? of doe je dan juist wat aan ?
Ik vind naakt slapen eik onder alle omstandigheden het prettigst. Meestal duik ik toch meteen vanuit mijn bed onder de douchequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben ook een naaktslaapster.. Tenzij het weer kouder weer wordt, dan doe ik weer wat aan.
Als het koud is vind ik het toch minder prettigquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind naakt slapen eik onder alle omstandigheden het prettigst. Meestal duik ik toch meteen vanuit mijn bed onder de douche![]()
In bed, of erbuiten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het koud is vind ik het toch minder prettig
Zoveel zeggen cijfers ook weer nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Op frans wss een 6.45maat volgens klasgenoot mogen scholen kiezen voor afronding 6.45=6.4=6 of 6.45=6.5=7 dus afwachten. Verder op duits een 6 (eindcijfer) en eng en ned een 7 en op ned volgens mijn nakijken een 7.45
True ik riep meteeen ALS ik maar slaag desnoods met zesjesquote:
Mooie cijferlijstquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
True ik riep meteeen ALS ik maar slaag desnoods met zesjesmaar als je dan NET niet een hoger cijfer hebt is wel balen, de norm van kunstgesch is trouwen heeeel relaxed 1.7
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
woei fotoboek geuodate parijsfoto's
De mouse-overs.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
waar kun je die omschrijvngen dan zien?ik kan ze niet zien nml
Ik heb er geen prettig gevoel bij.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu nog niet?![]()
Oke tis pas dag 2 maar vreemd is het wel, dat echt niemand wat weet.
helaas wel jah... maar hou me kop d'r niet echt bijquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeggen mwa. Typen jah.![]()
Hoe is het op je werk? druk?
zijn mensen zat die zijn nr hebben toch? laat iemand bellen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu nog niet?![]()
Oke tis pas dag 2 maar vreemd is het wel, dat echt niemand wat weet.
Waar zit je dan met je koppie?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
helaas wel jah... maar hou me kop d'r niet echt bij![]()
Het is qu. Ik maak me bij hem eerder zorgen dan ik bij iemand anders zou doen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Niet gelijk het ergste denken he.
Hebben ze volgens mij al gedaan, Astrid dacht ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zijn mensen zat die zijn nr hebben toch? laat iemand bellen...
Ik waag er nog wel even een sms aan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zijn mensen zat die zijn nr hebben toch? laat iemand bellen...
Dat heb ik nou ook, maar toch probeer ik niet gelijk van het ergste uit te gaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is qu. Ik maak me bij hem eerder zorgen dan ik bij iemand anders zou doen...
neej, astrid niet dacht ik, althans gisteravond nog niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hebben ze volgens mij al gedaan, Astrid dacht ik.
Dankje, hoop dat hij reageert , zodat we allemaal wat gerust zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik waag er nog wel even een sms aan.
JAH! Ise ziet mijn tekstjes toch welquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik waag er nog wel even een sms aan.
Daar ga ik ook vanuit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop dat 'ie gewoon een paar dagen weg moest voor het bedrijf van z'n vader ofzo.
Hij vertelt dat soort dingen eigenlijk altijd. En niet op sms reageren is ook niks voor hem. Dammit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit.
Ookal vertelt hij dat ook wel eens.
Er kan nu toch niets anders gedaan worden dan afwachten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij vertelt dat soort dingen eigenlijk altijd. En niet op sms reageren is ook niks voor hem. Dammit.
Hmja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er kan nu toch niets anders gedaan worden dan afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |