Jij hebt geen recht van spreken met je algehele afwezigheid van de afgelopen dagenquote:
ik nog niet weetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je algehele afwezigheid van de afgelopen dagen.
* Geartsjuh is blij dat qu er weer is![]()
Jij naar meet volgende week?
feli!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:08 schreef -Trinity- het volgende:
Vanaf heden ben ik kassatrut bij de C1000 elke zaterdagochtend of -middag.
ik zou alvast gaan slapen als ik jou was, dat kan je straks nog hard gebruikenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:10 schreef -Trinity- het volgende:
Ik voel de vreugde niet die gebruikelijk aanwezig is als je aangenomen bent.
Echt sick, ik heb nu een voorraad van 10 pakjes Sportlife Smashmint, 2 Deep en 3 Alert.
En een paar kleine flesjes Italiaanse witte wijn.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:13 schreef qu63 het volgende:
ik zou alvast gaan slapen als ik jou was, dat kan je straks nog hard gebruiken
je gaat vast weer veel te veel doen op 1 dagquote:
kunnen wij nu met korting bij jou boodschapjes komen doen ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:08 schreef -Trinity- het volgende:
Tsss, en dan commentaar op mijn drinkpatroon hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:41 schreef Isegrim het volgende:
2-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke avond gehad gisteren. Ik ben nog nooit zó dronken geweest.![]()
De emo-smiley is weg?
Niemand kan mij verwijten dat ik een passief wezen benquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:59 schreef qu63 het volgende:
je gaat vast weer veel te veel doen op 1 dag
Spaart u ook zegeltjes, bonuskaart of airmiles?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:08 schreef -Trinity- het volgende:
Oh dat zou ik wel opkrijgen in 2 dagenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:10 schreef -Trinity- het volgende:
Echt sick, ik heb nu een voorraad van 10 pakjes Sportlife Smashmint, 2 Deep en 3 Alert.
Vanavond zit ik op het terrasquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:57 schreef miss_sly het volgende:
Het is echt zo'n lekker weer
Hebben lekker gefiets en op een terrasje geluncht, heerlijk
Lekkerquote:
auwquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Niemand kan mij verwijten dat ik een passief wezen ben.
ik op mn kamerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |