met als reactie:quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:46 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat wanneer ik die bonnen eindelijk heb ontvangen, die jas is uitverkocht. Er is hier zeker niemand die een kortingsbon over heeft![]()
quote:
nu weer welquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Plaatjes werken niet...
Niet gewoon in een grotere maat bestellen? Mijn ervaring is dat er veel katoen gebruikt wordt, en dat het allemaal nog nét een tikkie kleiner wordt in de was..quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n pakketje is binnen
Alles zit nèt even iets te strak, het is ook een beetje stug spulletje, maar ze zijn te leuk om terug te sturen dus dan mogen anderen maar fijn tegen m'n rolletjes aankijken
als je een mailadres post, wil ik je wel 1 of 2 codes toesturen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
Ik heb nog steeds mijn kortingsbonnen niet gehad.
Dat is mijn ervaring met sommige truitjes van Esprit ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Niet gewoon in een grotere maat bestellen? Mijn ervaring is dat er veel katoen gebruikt wordt, en dat het allemaal nog nét een tikkie kleiner wordt in de was..
Ik had al de XLquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Niet gewoon in een grotere maat bestellen? Mijn ervaring is dat er veel katoen gebruikt wordt, en dat het allemaal nog nét een tikkie kleiner wordt in de was..
Ik heb nog steeds mijn kortingsbonnen niet gehad.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:24 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring met sommige truitjes van Esprit ook.
Heb er een paar die toch wel wat gekrompen zijn.
Ik neem dus altijd een maatje groter voor de zekerheid.
Op een verzendbevestiging per mail hoef je niet te wachten. Ik had afgelopen zondag een bestelling geplaatst en deze werd woensdag j.l al bij mij bezorgd. En heb tot op heden nog steeds geen mailtje gehad van espirit dat mijn bestelling verzonden is. Ik heb trouwens wel per creditcard betaald, maar dit zal niet veel uitmaken aangezien je met het overmaken per bank via het ideal systeem ook "real-time" betaald.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:48 schreef Coconut het volgende:
Ik heb zondag wat besteld, maar nog geen mailtje of pakketje gesignaleerdIk wil 'm, ik wil 'm, ik wil 'm!
Tnx voor het aanbod, ik denk er nog even overquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:21 schreef var.fok het volgende:
[..]
als je een mailadres post, wil ik je wel 1 of 2 codes toesturen?
70 euroquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
Oooooow leuk:
[afbeelding]
Hmm maar wel weer 59.95 en ik heb eigenlijk helemaal geen schoenen nodig...![]()
Ow damn je hebt helemaal gelijk... dat maakt het eigenlijk nog ergerquote:
Ow ik ben wel een liefhebber!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef Maeghan het volgende:
Nog meerdere codes hier voor de liefhebbers.
Hier nog een liefhebber, alle producten zaten al in mn winkelmandjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef Maeghan het volgende:
Nog meerdere codes hier voor de liefhebbers.
Klopt! Ik heb gisteren m'n pakketje ontvangen en voor het eerst gewoon helemaal geen verzendbevestiging per mail gehadquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:52 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Op een verzendbevestiging per mail hoef je niet te wachten. Ik had afgelopen zondag een bestelling geplaatst en deze werd woensdag j.l al bij mij bezorgd. En heb tot op heden nog steeds geen mailtje gehad van espirit dat mijn bestelling verzonden is. Ik heb trouwens wel per creditcard betaald, maar dit zal niet veel uitmaken aangezien je met het overmaken per bank via het ideal systeem ook "real-time" betaald.
Welke browser gebruik je? Als je Firefox gebruikt werken sommige delen van de website niet. Als ik de site met Internet Explorer bekijk heb ik geen problemen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:15 schreef Davidian- het volgende:
btw, de site van esprit werkt nu al een paar dagen niet helemaal goed of ligt dat aan mn browser ?
dat had ik eerst ook met FF, dan kon ik niks aanklikken voor een vergroting, maar nu weer wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:51 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? Als je Firefox gebruikt werken sommige delen van de website niet. Als ik de site met Internet Explorer bekijk heb ik geen problemen.
Je kan kortingscodes meerdere malen gebruiken, dus als je er al 1 had..quote:Op zondag 18 juni 2006 17:52 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Heeft er iemand nog een kortingscode over(bosmanmarco@hotmail.com)? Ik wil namelijk weer bestelling doen, ik ben verslaafd geraakt denk ik
.
Nee had er helaas nog geenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:24 schreef Coconut het volgende:
[..]
Je kan kortingscodes meerdere malen gebruiken, dus als je er al 1 had..
Ja, een acceptgiro is toegevoegd in het pakketje.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef neilpad het volgende:
Er stond een cc optie en een andere optie, welke ik genomen heb aangezien ik geen creditcard heb.
Heb ik het nu goed begrepen dat ik pas na het onvangen van me pakketje kan betalen naar een rekeningnummer wat bijgevoegd is oid![]()
ja dat klopt. er zit een factuur met rekeningnummer bijquote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef neilpad het volgende:
Heb ik het nu goed begrepen dat ik pas na het onvangen van me pakketje kan betalen naar een rekeningnummer wat bijgevoegd is oid![]()
ik heb er nog gen acceptgiro bijgehad hoor....?!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, een acceptgiro is toegevoegd in het pakketje.
Ben je zeker dat het daarvoor is dat hij zijn nummer achterlaat???quote:Op maandag 19 juni 2006 09:49 schreef teigan het volgende:
net de postbode even gebeld, en ik krijg zometeen mijn pakketje al...
(de pakketenbezorger laat altijd zijn mobiele nummer achter bij het briefje dat je niet thuis was... En dat is heel handig als je dus de dag dat ie dan zou komen er ook niet de hele dag bent...)
Komt dit omdat je een code van een kortingsbon 2x hebt gebruikt?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:53 schreef CherryLips het volgende:
ik kreeg net m'n mailtje dat het allemaal verstuurd was4 dagen nadat ik het heb ontvangen dus.
Maargoed, nu staat er onderin:
"Gelieve de rekening, zonder korting, binnen 14 dagen na ontvangst van de zending te betalen."
zonder korting?
Ik heb ook 2 keer dezelfde code gebruiktquote:Op maandag 19 juni 2006 12:06 schreef Matr het volgende:
Komt dit omdat je een code van een kortingsbon 2x hebt gebruikt?
Ik heb namelijk die van 15 euro al een keer gebruikt en nu wilt iemand anders die code ook gebruiken, kan dat gewoon?![]()
Ja, spullen die terug moeten + retourformulier gewoon in dezelfde doos doen, retoursticker op de doos plakken en afgeven bij het postkantoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:35 schreef teigan het volgende:
ik had 2 shirtjes besteld, en eentje was uitverkocht, de andere toch nog iets te klein...(terwijl ik thuis een esprit tshirt van dezelfde maat heb liggen die eerder te ruim zit, vaag hoor..)
Dus nu maar weer retour... Moet je hem dan bij het postkantoor afgeven oid? Ik heb die sticker die op het retourformulier zit op de doos geplakt..
Retoursticker.. verhip.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:58 schreef Coconut het volgende:
retoursticker op de doos plakken en afgeven bij het postkantoor.
Ja! Wat ze hiermee bedoelen is dat je het volledige bedrag moet betalen (het bedrag onder de streep) en dat je niet zelf maar een deel moet gaan betalen.quote:[b]Op maandag 19 juni 2006 11:53
"Gelieve de rekening, zonder korting, binnen 14 dagen na ontvangst van de zending te betalen."
zonder korting?
Die retoursticker is iets nieuws hoor! ik heb echt al vaker gekeken of ze dat toevallig geprint hebben, maar dat was nooit het geval... Wel handig toch!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:51 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Retoursticker.. verhip.
Ik zoek vanaf 't begin al keer op keer dat retouradres op, om 't vervolgens op de doos te schrijven.
Hoezo blonde actie.![]()
Er zat wel altijd al een sticker bij waarop ''NL'' voorgedrukt stond. Volgens mij was het de bedoeling dat je hier zelf het retour adres op schreef en vervolgens de sticker op de doos plakte.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:22 schreef Bartjebart het volgende:
Die retoursticker is iets nieuws hoor! ik heb echt al vaker gekeken of ze dat toevallig geprint hebben, maar dat was nooit het geval... Wel handig toch!![]()
Ah ok, ik heb nl. ook gewoon het bedrag incl. korting overgemaaktquote:Op maandag 19 juni 2006 19:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja! Wat ze hiermee bedoelen is dat je het volledige bedrag moet betalen (het bedrag onder de streep) en dat je niet zelf maar een deel moet gaan betalen.
Voorbeeld:
Je koopt iets voor 40,00, hebt 10% korting is een gefactureerd bedrag van 36,00. Dan is het dus de bedoeling dat je de volledige 36,00 overboekt en niet zelf gaat bepalen dat je slechts een deel overboekt
Gewoon zeggen dat je niets ontvangen hebtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:23 schreef vanillivi het volgende:
Wordt er vanochtend om 8.15 uur aangebeld door een vrouw met een hond. Zegt ze dat ze dit, wijzend naar een pakketje, een paar straten verder had gevonden OP STRAAT. Dat waren dus de twee esprit jassen, die ik vorige week had besteld![]()
Ik weet niet wat de postbode met die pakketjes doet. Hij zal er wel achterkomen als hij een handtekening op zijn lijst en een pakketje mist.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:23 schreef vanillivi het volgende:
Wordt er vanochtend om 8.15 uur aangebeld door een vrouw met een hond. Zegt ze dat ze dit, wijzend naar een pakketje, een paar straten verder had gevonden OP STRAAT. Dat waren dus de twee esprit jassen, die ik vorige week had besteld![]()
Ik weet niet wat de postbode met die pakketjes doet. Hij zal er wel achterkomen als hij een handtekening op zijn lijst en een pakketje mist.
Dat is ook niet een klein verschil..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Maeghan het volgende:
Ja hoor, ik heb m'n pakketje binnen. Ik kan het alleen niet aantrekken, want een of andere randmongool heeft ipv een 42/31 een 32/31 in het pakje gedaan. Dat past dus nét even niet he.
dan neem je het toch wat inquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Maeghan het volgende:
Ja hoor, ik heb m'n pakketje binnen. Ik kan het alleen niet aantrekken, want een of andere randmongool heeft ipv een 42/31 een 32/31 in het pakje gedaan. Dat past dus nét even niet he.
Ze heeft eerder een stukje extra stof nodigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
dan neem je het toch wat in
ik heb btw nog steeds geen verzendbevestiging gekregen van het pakketje dat ik afgelopen zaterdag van de postbode mocht ontvangen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:37 schreef ryan_atwood het volgende:
hebben jullie geen problemen met de E-shop? Als ik op een menu klik, waar geen submenu onder zit, bijvoorbeeld bermuda's of ceinturen, dan krijg ik de producten niet te zien.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:51 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? Als je Firefox gebruikt werken sommige delen van de website niet. Als ik de site met Internet Explorer bekijk heb ik geen problemen.
Onder een broek vind ik ze ook leuk, voor nu in de zomer!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef Furia het volgende:
Mijn pakketje is ook net binnen gekomen!Ik weet nog niet of ik de schoenen hou, ze staan onder een rokje wel leuk, maar onder een broek vind ik het iets minder... straks vriendlief eens polsen
Ik ook, en heb er ook last van gehad. Nu nadat de site afgelopen keer verandert is, werkt alles wel bij mij. Voorheen wist ik ook niet waar het aan lag, maar het heeft zich dus vanzelf opgelost.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:13 schreef ryan_atwood het volgende:
ik heb gewoon internet explorer
Ik had toevallig net een drievierde aan ja, dus ik zal nog eens testen onder een lange!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef Koningin het volgende:
[..]
Onder een broek vind ik ze ook leuk, voor nu in de zomer!
Wel een lange broek, niet zo'n 3/4 ofzo
Ow ja graag!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Daisje het volgende:
Ik heb nog een paar bonnen over, nog mensen die er een nodig hebben?
Heb je gemaildquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:52 schreef neilpad het volgende:
Ik heb mijn pakketje ook binnen gejat, alles perfect, alleen jammer dat de polo iets te groot is.
Binnenkort weer wat nieuws bestellen, heb je ook nog een code voor mij Daisje?
sizedoesmatter (et) hotmail (punt) com, bij voorbaat dank
Komt eraanquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kreeg vanochtend rond 07:00 uur de verzedbevestiging. Dikke kans dat het pakketje vandaag komt
@daisje: als je er nog 1 over hebt? nocturne31 at hotmail.com
Vandaag gekregen.. En ik kan nog steeds niet kiezen tussen de vestjesquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:15 schreef Coconut het volgende:
En weer een bestelling geplaatst
[afbeelding][afbeelding]
Ik kon niet kiezen welke kleur, dus dan maar allebei..
+
[afbeelding]
Ik voerde voor de grap een kortingscode in die ik al eerder gebruikt heb, en hij werkt gewoon nog een keer![]()
Dat is wel een relax shirt, ik kan hem alleen niet vinden op de site. Is/was die er ook in het zwart?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze besteld met kortingscode van daisje! Thnx!
[afbeelding]
Ik kreeg bij mijn bestelling ook al een kortingsbon voor de Duitse online-Douglas.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:59 schreef Dutch_Courage het volgende:
Misschien omdat Esprit uit Duitsland komt?
Die heb ik ook al een aantal keer gekregen.. En weggegooid.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:43 schreef Patsy_Stone het volgende:
Ik kreeg bij mijn bestelling ook al een kortingsbon voor de Duitse online-Douglas.
"Gütschein für einen Einkauf bei www.douglas.de""So macht shoppen richtig Spass"
Ik heb 'm hier op fok aangeboden, maar niemand wilde hem hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:52 schreef Coconut het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een aantal keer gekregen.. En weggegooid.
Maar ja, dan heb je dus feitelijk 5-3,90 = ¤ 1,10 korting. Dat vind ik niet echt de moeite...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:15 schreef schatje het volgende:
Zonde, want de Duitse Douglas verzendt ook naar Nederland. De verzendkosten zijn ¤ 3,90 als ik het goed heb begrepen.
Leuk shirt die bovenste!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef Davidian- het volgende:
aah ik zie het al, ik dacht dat je niet door kon als je geen creditcard gegeven in zou vullen, wel dus
Deze 2 besteld btw:
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders kijk je voort eerst op de site van Esprit voor je zo'n simpele vraag stelt...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef sombogywogy het volgende:
Ik heb wat besteld, maar hoe moet ik dus betalen? bij de postbode? of krijg ik nog een rekening toe gestuurd ofzo?
No offence, maar waarom bestel je iets als je niet eens weet hoe je moet betalen?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef sombogywogy het volgende:
Ik heb wat besteld, maar hoe moet ik dus betalen? bij de postbode? of krijg ik nog een rekening toe gestuurd ofzo?
Omdat ik weet dat de betaling wel simpel werkt, maar geen zin had om het te gaan uitzoeken.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef Coconut het volgende:
[..]
No offence, maar waarom bestel je iets als je niet eens weet hoe je moet betalen?
Ah, okeequote:Op maandag 26 juni 2006 19:59 schreef sombogywogy het volgende:
Omdat ik weet dat de betaling wel simpel werkt, maar geen zin had om het te gaan uitzoeken.
Nee, ik geef je juist groot gelijk! Die smile slaat vooral op het laatste stukje, of je het 10e cijfer moet raden..quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:49 schreef Maeghan het volgende:
Wat? Jij vind gebrek aan service en slecht geinformeerd personeel normaal of zo?
maar ook extra in de winkels zelfquote:
De laatste paar keer heb ik wel weer een verzendbevestiging gekregen voordat het pakket kwam, dus het komt vast wel binnenkort!quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:16 schreef Bartjebart het volgende:
Hmmz... Ik heb gewoon mijn verzendbevestiging eerder dan het pakket zelf... Als ik de rest hier zo lees is dat iets zeer uitzonderlijks...
Maakt toch niet uit? Je pakket blijft gewoon op het postkantoor liggen dan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef hardsilence het volgende:
* hardsilence baalt.
Net even op de site gaan snuffelen.. wel wat dingen gezien die ik graag wil bestellen om te kijken of het iets is en past. Ik ben alleen zo'n 1,5 week afwezig, dus kan ik niks bestellen.
Nope, pakket kan wel in ontvangst genomen worden nl.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:56 schreef Coconut het volgende:
Maakt toch niet uit? Je pakket blijft gewoon op het postkantoor liggen dan.
En heb je 'm nu en past hij goed ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:06 schreef Maeghan het volgende:
Idd, ik ga morgen dus een spijkerbroek in de goede maat halen in Rdam, hebben ze apart gelegd voor me, en die is met 50% korting! Gewoon van 89 voor 44! Aardig verschil.
Kortingscode gebruiken en dan is ie opeens nog maar ¤30, tadaaaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:34 schreef Klapdeur het volgende:
Ik vind deze best wel gaaf, alleen wel weer ¤40![]()
![]()
[afbeelding]
Je maakt het me wel heel aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:35 schreef Coconut het volgende:
[..]
Kortingscode gebruiken en dan is ie opeens nog maar ¤30, tadaaa![]()
ivm terugsturen of ook alleen zo? dat is bijv. een truitje van ¤20 bestel en ¤15 korting krijg?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef Coconut het volgende:
Iedereen gemaild
Kortingscodes zijn trouwens ook gewoon te gebruiken als het totaal bedrag lager dan 40 euro isGeldt dan alleen weer niet op dingen uit de sale..
Ook alleen zoquote:Op zondag 2 juli 2006 18:31 schreef CherryLips het volgende:
ivm terugsturen of ook alleen zo? dat is bijv. een truitje van ¤20 bestel en ¤15 korting krijg?
dat biedt perspectievenquote:
Dan bestel je er toch gewoon iets anders bij, wat je meteen weer retour stuurt?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:35 schreef CherryLips het volgende:
dat biedt perspectieven
oja, natuurlink boven de ¤24, da's weer zo jammer als ik een truitje van 20 wil
In het kortingsbonnen boekje zat volgens mij ook 1 code waarmee je 15 euro korting krijgt. Maar die heeft iedereen natuurlijk zelf gehouden, en terecht.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:48 schreef Furia het volgende:
Waar komen die 15 euro kortingscodes ineens vandaan?
* Furia zich aanmeldt voor als mensen nog codes overhebben!
Ja logisch dan inderdaad! Bedankt voor de infoquote:Op zondag 2 juli 2006 18:53 schreef Coconut het volgende:
[..]
In het kortingsbonnen boekje zat volgens mij ook 1 code waarmee je 15 euro korting krijgt. Maar die heeft iedereen natuurlijk zelf gehouden, en terecht.
En even voor de volledigheid nog: de kortingscodes kan je dus eindeloos gebruiken!
Ja ja, ik had al een Star fit mt 42 dus ik wist wel wat ik moest hebben. Hij is mooi hoor, fijn donkerblauw waarin ik gelijk vijf kilo dunner lijk =Pquote:
Het lijkt net of er een machine terugmailt vanaf Espritquote:Op zondag 2 juli 2006 20:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja ja, ik had al een Star fit mt 42 dus ik wist wel wat ik moest hebben. Hij is mooi hoor, fijn donkerblauw waarin ik gelijk vijf kilo dunner lijk =P
Ik had trouwens antwoord van Esprit. Ze zeiden alleen dat ik een bevestigingsmail zou krijgen als ik de broek terugstuurde en dat ze het bedrag dan zouden crediteren, meer niet. Niet eens een dooddoener als "he, wat vervelend" of zo. Niets!
Je wordt bedankt Coconut, nu heb ik hem nog besteld ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:34 schreef Klapdeur het volgende:
Ik vind deze best wel gaaf, alleen wel weer ¤40![]()
![]()
[afbeelding]
you've got meelquote:Op zondag 2 juli 2006 21:02 schreef Roynaldinho het volgende:
Ik zou ook best graag een kortingscode willen hebben![]()
Sorryquote:Op zondag 2 juli 2006 23:12 schreef Klapdeur het volgende:
Je wordt bedankt Coconut, nu heb ik hem nog besteld ook.
Heb al betaald via creditcard, maar ik ga er vanuit dat ze die 20 euro dan terugboeken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:33 schreef CherryLips het volgende:
sticker erop en naar het postkantoor brengenen gewoon het bedrag betalen zonder dat extra tshirt geloof ik.
Is ie mooi? Ik hoop het niet, anders ben je natuurlijk echt boos op mequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:58 schreef Klapdeur het volgende:
M'n bestelde hemd is binnen! Zondagavond besteld.
Ik vind hem goed tof! Nu ben ik in ieder geval niet meer boos.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef Coconut het volgende:
[..]
Is ie mooi? Ik hoop het niet, anders ben je natuurlijk echt boos op me![]()
Waarom krijg ik nooit een kortingscode als ik het netjes vraagquote:
Die zijn beide erg leuk inderdaadquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:13 schreef Daisje het volgende:
En al eerder besteld:
[afbeelding]
[afbeelding] en dezelfde ook in het rose.
Dat is idd een goeie ja, hoe kom je daar aan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:50 schreef Nesle het volgende:
Hoe kom je aan die kortingcodes dan for freaksake!
ik heb je een code gestuurd, ik weet alleen niet of hij al gebruikt is... (chaoot!)quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:28 schreef mara25 het volgende:
Ik houdt me aanbevolen... heb een broek gezien van 40 euro... maar voor 30 euro zou ik hem nog leuker vinden!
En ik maar denken dat ik voor altijd sowieso ¤10 korting kreegquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:00 schreef Daisje het volgende:
Ik ben door m'n bonnen heen sorry! De bonnen zijn trouwens nog maar tot de 10e geldig, dus daarna kunnen we jullie niet meer jaloers maken![]()
Hmm... op de een of andere manier is de mail niet aangekomen denk ik...quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb je een code gestuurd, ik weet alleen niet of hij al gebruikt is... (chaoot!)
ik weet niet of anderen ook een 2e hands code willen..?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:17 schreef Klapdeur het volgende:
Leuk, hopelijk kan je hem de eerste maanden niet aan
ik zie 't al, ik had hem naar .nl ipv .com gestuurd *blondt*quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:05 schreef mara25 het volgende:
[..]
Hmm... op de een of andere manier is de mail niet aangekomen denk ik...![]()
Wil je het misschien nog eens proberenals je het niet teveel moeite vind dan he... ik wil me niet opdringen ofzo
![]()
je blijft me helpenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb je een code gestuurd, ik weet alleen niet of hij al gebruikt is... (chaoot!)
ik weet niet of anderen ook een 2e hands code willen..?
Dat is nog slimmer, alleen dat kan ik niet want dan ben ik weer bang dat alles weg isquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:25 schreef CherryLips het volgende:
ik ook, ik maak alleen allemaal kleine bestellinkjes met telkens een kortingsbon
hij is hier nu ook al drie keer in een week geweest.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:53 schreef Daisje het volgende:
[..]
Dat is nog slimmer, alleen dat kan ik niet want dan ben ik weer bang dat alles weg isDus eigenlijk maak ik allemaal grote bestellinkjes, de postbode kent me al, "Hoi Daisje, ik heb er weer een voor je!!"
![]()
Haha, vond ik ook... ik heb het zeker 10 keer geprobeerd... en een keer met grote letters, dan weer kleinde letters... maar helaas.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:42 schreef CherryLips het volgende:
wat flauwbij mij doet alles het gewoon steeds.
ook met de spaties enzo ertussen...?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:54 schreef mara25 het volgende:
[..]
Haha, vond ik ook... ik heb het zeker 10 keer geprobeerd... en een keer met grote letters, dan weer kleinde letters... maar helaas.
Maar ondank dat toch nog bedankt voor de code trouwens!!![]()
Uit de sale? Want daar krijg je idd geen korting op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:29 schreef mara25 het volgende:
Net ook weer 2 broeken besteld (kon niet keizen welke kleur, dus dan maar allebij... helaas zonder tegoedbon, want op de een of andere manier bleef ie zeggen dat de code niet geldig was op mijn artikelen....
![]()
oh jammer. ik zat stiekem toch nog te kicken op een vestje die er gister nog niet tussen stond, maar dat is jammer als ik er geen bon overheen kan gooienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:33 schreef Coconut het volgende:
[..]
Uit de sale? Want daar krijg je idd geen korting op.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:03 schreef CherryLips het volgende:
oh jammer. ik zat stiekem toch nog te kicken op een vestje die er gister nog niet tussen stond, maar dat is jammer als ik er geen bon overheen kan gooien
Je kan gewoon iets wat niet in de sale is, er bij bestellen.. Dit stuur je gewoon weer terug en dan heb je mooi wel korting op je sale artikelenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef mara25 het volgende:
Dat zal het zijn geweest ja... ze waren inderdaad in de uitverkoop! (dom van mij...)
sneakyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:16 schreef Coconut het volgende:
[..]
[..]
Je kan gewoon iets wat niet in de sale is, er bij bestellen.. Dit stuur je gewoon weer terug en dan heb je mooi wel korting op je sale artikelen![]()
Damn volgens mij ben je niet alleen chocoholicquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:16 schreef CherryLips het volgende:
ik zit eraan te denken om er dan gewoon sokken van drie of vier euro bij te bestellen die niet in de sale zitten, zou dat werken?een mens heeft nooit genoeg sokken. vooral niet als ze roze zijn.
ik weet hetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef neilpad het volgende:
[..]
Damn volgens mij ben je niet alleen chocoholic![]()
Wat een geweldig mooi shirtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef neilpad het volgende:
[..]
Damn volgens mij ben je niet alleen chocoholic![]()
Ik heb laatst mijn 2e pakketje binnen gekregen.
[afbeelding]
Ik had ook nog een riem maar 105 is te groot voor me en nog een longsleeve polo waar ik nog niet over uit ben of ik em houd, me moeder vond em iig wel mooi.
Mss dat ik volgende week nog ff de stad in ga voor die jas die ik nergens meer terug kan vinden.
quote:Bestel de van u gewenste artikelen a.u.b. opnieuw met de tegoedbon-code.
Deze is in te vullen bij: Tegoedbon-Code.
Belangrijk is dat u ook op de bottum inwisselen drukt, omdat het anders niet doorgaat.(De code werkt alleen maar bij de sale-artikelen)
Gelukkig heb ik geen last van verslavingen. Alleen chocola, paarse troepjes, Harry Potter, sokken, Lush, kaarsjes, wierook, lippenbalsem, boeken en Johnny Deppquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef CherryLips het volgende:
ik ben helemaaaal niet verslavingsgevoelig![]()
wat ze met dat mailtje nou bedoelen weet ik ook niet, maar het valt mee dat er niet bottom staat
de mijne ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef Daisje het volgende:
Mijn bestelling is vandaag alweer verstuurd(zeggen ze
)
Je kan je kortingscode volgens mij meerdere keren gebruiken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:40 schreef heaven7 het volgende:
Nog een vraagje; dus als ik nu 5 dingen in mn winkelwagentje heb liggen en ga bestellen en 1 keer die kortingscode kan gebruiken (¤15,-?) en van al die artikelen 1 shirt bijvoorbeeld hou die ¤20,- kost, krijg ik dan met die korting het shirt voor ¤5,-?
Ohja, hoe snel zijn ze met leveren? Ik ben vanaf maandag tot en met de maandag een week later van huis, ander afleveradres invullen?
Dat is wel het veldje waar je de code in moet vullen.. Heb je toevallig allemaal items die in de sale zijn? Dan werkt het de kortingscode namelijk niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:19 schreef heaven7 het volgende:
Eeh, waar kan ik die code invullen dan? Ik heb nu een veld voor mn neus (blauw klein venstertje met daarnaast oa een rood venstertje voor de epoints) waar "tegoedbon" instaat maar als ik die invul en op "inwisselen" klik gebeurt er niks?
edit, blijkbaar wel idd, sorry en dankjewel!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:20 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dat is wel het veldje waar je de code in moet vullen.. Heb je toevallig allemaal items die in de sale zijn? Dan werkt het de kortingscode namelijk niet.
Dan zou het gewoon moeten werken, mits je een goede kortingscode hebt natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:22 schreef heaven7 het volgende:
edit, blijkbaar wel idd, sorry en dankjewel!
Jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:29 schreef heaven7 het volgende:
Okay, volgende dingen besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen de onderste is geen sale en daar geldt idd ¤10,- korting op, maar als ik die laatste terugstuur krijg ik die ¤10,- korting dan wel over de andere 2 dingen die wel in sale zijn?
Sorry voor de vragen
Hier nog nietsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de mijne ook
kijken wie als eerste z'n bestelling heeft
het kan wel een dag of vier duren hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:52 schreef Daisje het volgende:
[..]
Hier nog nietsDan hoop ik maar op maandag
![]()
Ik heb dat al, ook omdat ik voor m'n werk regelmatig naar het postkantoor moet. Dus de postkantoor meneer en ik groeten elkaar ook in onze vrije tijdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:10 schreef Daisje het volgende:
Ik begin trouwens ookal bang te worden dat de mensen in het postkantoor me gaan herkennen, omdat er iedere keer ook wel weer iets terug moet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |