abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38851749

deel 8 alweer.

Post hier je verwachtingen, bestellingen en ervaringen over de Esprit Online Shop

ESPRIT HOMPAGE

Even wat punten die al een aantal x voorbij zijn gekomen:

- De levering gaat redelijk snel
- Het assortiment wisselt met grote regelmaat, dus de kans dat iets snel is uitverkocht in de standaard maten is goed aanwezig.
- Doordat het assortiment vaak wisselt (soms zelf om te paar minuten) worden artikelen ook vaak aangevuld, waardoor ze ineens weer leverbaar zijn. Het loont dus om elke dag eens te checken of je favoriete outfitje er ineens wèl in jouw maat is.
- De maten zijn redelijk normaal met uitzondering van de bovenkleding van EDC, deze valt redelijk klein uit, tenminste volgens de ervaringen hier.
- Gratis verzenden vanaf ¤24
- Het terugzenden is idd gratis en redelijk eenvoudig.

Vorig deel: Esprit Online Shop Deel 7

[ Bericht 5% gewijzigd door CherryLips op 14-06-2006 16:07:12 ]
Tap tap tap
pi_38851819
Uit vorige topic:
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:46 schreef vanillivi het volgende:

[..]

Ik ben alleen bang dat wanneer ik die bonnen eindelijk heb ontvangen, die jas is uitverkocht. Er is hier zeker niemand die een kortingsbon over heeft
met als reactie:
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:51 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Jawel hoor. Mail maar.
Tap tap tap
pi_38851844
Misschien ook handig om even in de O.P. te zetten dat producten regelmatig ineens weer in een bepaalde maat te krijgen zijn, terwijl ze eerst uitverkocht waren in die maat of zelfs helemaal niet meer op de site stonden?
Die vraag komt hier regelmatig voorbij .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:02:57 #4
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38851866
Plaatjes werken niet...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:05:16 #5
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_38852004
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:51 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Jawel hoor. Mail maar.
Maeghan, hartstikke bedankt!!!!!
Ik heb je gemaild.
pi_38852056
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Plaatjes werken niet...
nu weer wel was ff ergens een haakje vergeten ofzo
Tap tap tap
pi_38855326
Net in de Esprit shop in Den Haag geweest. Meer keus dan die in Amsterdam moet ik zeggen.
pi_38855955
De site gaat er goed op vooruit moet ik zeggen.

Aha, nieuwe sportbroek extra lang.. besteld.
Ook shoes en 'n vest.

[ Bericht 31% gewijzigd door hardsilence op 15-06-2006 22:06:50 ]
pi_38865992
Volgende artikelen besteld:

ps. kortingsbonnen zijn welkom
r i k _ d e j o n g @hotmail.com
pi_38872126
Die 3e van boven had de gast @ Esprit Shop The Hague aan in het zwart.
pi_38873927
Ik moet nog wat nieuwe shirtjes hebben, dus binnenkort weer eens naar de site gaan.
Heb nog een kortingsbon thuis liggen.

edit:

en

[ Bericht 48% gewijzigd door Koningin op 15-06-2006 11:30:35 ]
pi_38881125
M'n eerste bestelling ooit:

Ze zitten perfect!
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:42:15 #13
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_38899057
Ook even een kleine bestelling gedaan, hoop dat het pakketje morgen geleverd wordt .

Eindelijk een leuke tas gevonden (tenminste op de foto's is ie leuk ).

En deze cardigan, in twee kleuren dus, altijd handig .
want de klop doet het niet.
pi_38899349
Ik heb zondag wat besteld, maar nog geen mailtje of pakketje gesignaleerd Ik wil 'm, ik wil 'm, ik wil 'm!
amokaapjeeh O+
pi_38899612
Dat vestje had ik dus ook besteld, wel in een andere kleur, maar die vind ik behoorlijk klein vallen. Ik had shirts en twee vestjes in XL en die vestjes zaten echt veel te strak, die hadden gewoon 1 a 2 maten groter gemoeten, terwijl de shirtjes prima zitten.

Verder wacht ik op een nieuwe bestelling, star fit jeans, die ik bestel dheb met mijn kortingsbon van 15 euro. En een Engeland supportersarmbandje, ik kon het niet laten. =)

Als iemand nog kortingscodes wil, mail maar. Ik heb er nog zeven of zo.
Sanity is (not) statistical
pi_38903442
M'n pakketje is binnen
Alles zit nèt even iets te strak, het is ook een beetje stug spulletje, maar ze zijn te leuk om terug te sturen dus dan mogen anderen maar fijn tegen m'n rolletjes aankijken
Tap tap tap
pi_38911885
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n pakketje is binnen
Alles zit nèt even iets te strak, het is ook een beetje stug spulletje, maar ze zijn te leuk om terug te sturen dus dan mogen anderen maar fijn tegen m'n rolletjes aankijken
Niet gewoon in een grotere maat bestellen? Mijn ervaring is dat er veel katoen gebruikt wordt, en dat het allemaal nog nét een tikkie kleiner wordt in de was..

Ik heb nog steeds mijn kortingsbonnen niet gehad .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_38912608
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
als je een mailadres post, wil ik je wel 1 of 2 codes toesturen?
pi_38912640
Ik heb voor 100euro spullen besteld. Maar TPG post heeft het pakket kwijtgemaakt. Kreeg alleen maar een brief met "helaas we weten niet waar uw pakket is"
Belachelijk gewoon
pi_38912651
quote:

[..]

Niet gewoon in een grotere maat bestellen? Mijn ervaring is dat er veel katoen gebruikt wordt, en dat het allemaal nog nét een tikkie kleiner wordt in de was..
Dat is mijn ervaring met sommige truitjes van Esprit ook.
Heb er een paar die toch wel wat gekrompen zijn.
Ik neem dus altijd een maatje groter voor de zekerheid.
pi_38913504
Ben van plan om ook wat spulletjes via de Esprit shop te bestellen. Een riem, een polo'tje (beiden voor mezelf) en een zomerjas (voor mn vriendin). Mocht er iemand een kortingscode 'over' hebben, ik houd me aanbevolen
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_38913770
quote:

[..]

Ik had al de XL
Tap tap tap
pi_38913781
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:24 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat is mijn ervaring met sommige truitjes van Esprit ook.
Heb er een paar die toch wel wat gekrompen zijn.
Ik neem dus altijd een maatje groter voor de zekerheid.

Dat wordt dus eenmalig dragen
Tap tap tap
pi_38929857
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:48 schreef Coconut het volgende:
Ik heb zondag wat besteld, maar nog geen mailtje of pakketje gesignaleerd Ik wil 'm, ik wil 'm, ik wil 'm!
Op een verzendbevestiging per mail hoef je niet te wachten. Ik had afgelopen zondag een bestelling geplaatst en deze werd woensdag j.l al bij mij bezorgd. En heb tot op heden nog steeds geen mailtje gehad van espirit dat mijn bestelling verzonden is. Ik heb trouwens wel per creditcard betaald, maar dit zal niet veel uitmaken aangezien je met het overmaken per bank via het ideal systeem ook "real-time" betaald.
konuşma!, yap!
pi_38930425
Wat zijn toch die kortings bonnen waar mensen het over hebben ?

btw, de site van esprit werkt nu al een paar dagen niet helemaal goed of ligt dat aan mn browser ?

[ Bericht 46% gewijzigd door Davidian- op 16-06-2006 21:24:42 ]
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:19:16 #26
107521 Furia
snoopy weer
pi_38931826
Mijn schoenen zijn weer terug! Heb ze meteen voor de zekerheid in 38 en 39 besteld, dan stuur ik wel een paar terug!!!

Deze dus:

Als er trouwens nog iemand een kortingscode over heeft... mail dan even!!!

@ Davidian: volgens mij kun je die in de winkel krijgen ofzo en het komt erop neer dat je 10 euro korting krijgt vanaf besteding van 40 euro in de shop!
pi_38932311
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:21 schreef var.fok het volgende:

[..]

als je een mailadres post, wil ik je wel 1 of 2 codes toesturen?
Tnx voor het aanbod, ik denk er nog even over
Heb op zich niets nodig Maarja, met korting... Vind het alleen een beetje jammer dat ze mailen me het boekje te zullen sturen, en het vervolgens niet doen.. Die mensen zullen het ook wel druk hebben

Kortingsboekje kreeg je trouwens bij een bestelling die je in een bepaalde tijd deed, en bonnen kun je nu inwisselen, voor degenen die zich dat afvroegen .
pi_38933215
Oooooow leuk:

Hmm maar wel weer 59.95 en ik heb eigenlijk helemaal geen schoenen nodig...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 23:11:26 #29
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38933333
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
Oooooow leuk:

[afbeelding]

Hmm maar wel weer 59.95 en ik heb eigenlijk helemaal geen schoenen nodig...
70 euro
pi_38933439
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:11 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

70 euro
Ow damn je hebt helemaal gelijk... dat maakt het eigenlijk nog erger
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_38933526
Nog meerdere codes hier voor de liefhebbers.
pi_38934046
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef Maeghan het volgende:
Ow ik ben wel een liefhebber!!
pi_38934291
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:18 schreef Maeghan het volgende:
Hier nog een liefhebber, alle producten zaten al in mn winkelmandje Code zou wel welkom zijn.

Ze hebben echt leuke dingen bij Esprit
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_38934734
Mail ff dan
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:14:59 #35
107521 Furia
snoopy weer
pi_38935949
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:08 schreef Maeghan het volgende:
Mail ff dan
Gemaild!!
pi_38940509
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:52 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Op een verzendbevestiging per mail hoef je niet te wachten. Ik had afgelopen zondag een bestelling geplaatst en deze werd woensdag j.l al bij mij bezorgd. En heb tot op heden nog steeds geen mailtje gehad van espirit dat mijn bestelling verzonden is. Ik heb trouwens wel per creditcard betaald, maar dit zal niet veel uitmaken aangezien je met het overmaken per bank via het ideal systeem ook "real-time" betaald.
Klopt! Ik heb gisteren m'n pakketje ontvangen en voor het eerst gewoon helemaal geen verzendbevestiging per mail gehad

Deze is echt super leuk, maat net een maatje te klein en hij is nu van de site af

M'n vriend is in ieder geval wel blij met z'n shirt + trui

Edit: typfout

[ Bericht 1% gewijzigd door Coconut op 17-06-2006 12:16:00 ]
amokaapjeeh O+
pi_38940801
de site werkt niet goed bij mij, als ik bijvoorbeel op ceinturen klik dan komen deze niet tevoorschijn. Alleen kledingstukken waar een submenu onder zit kan ik zien. Iemand enig idee waardoor dit komt?
pi_38941138
En weer een bestelling geplaatst

Ik kon niet kiezen welke kleur, dus dan maar allebei..

+

Ik voerde voor de grap een kortingscode in die ik al eerder gebruikt heb, en hij werkt gewoon nog een keer
amokaapjeeh O+
pi_38942654
ik kreeg ook geen verzendbevestiging
Maar m'n shirt zit na een dag dragen alweer beter Ze zitten wat ruim om m'n schouders, strak om m'n tiet'n (wat vreemd is) waardoor ze een beetje raar over m'n buik vielen. Maar nu zitten ze al een stuk beter
Ik wil nog steeds die tas
Tap tap tap
pi_38947435
Hmm.. had gehoopt vandaag iets te ontvangen, maar gezien 't tijdstip v/d dag kan ik dat wel vergeten.
pi_38949729
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 21:15 schreef Davidian- het volgende:

btw, de site van esprit werkt nu al een paar dagen niet helemaal goed of ligt dat aan mn browser ?
Welke browser gebruik je? Als je Firefox gebruikt werken sommige delen van de website niet. Als ik de site met Internet Explorer bekijk heb ik geen problemen.
konuşma!, yap!
pi_38950050

Vorige week met een vriendin in de winkel allebei dit shirtje gekocht
Hij is nu al mn favoriet
pi_38961208
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:51 schreef Marco_B_GBB het volgende:

[..]

Welke browser gebruik je? Als je Firefox gebruikt werken sommige delen van de website niet. Als ik de site met Internet Explorer bekijk heb ik geen problemen.
dat had ik eerst ook met FF, dan kon ik niks aanklikken voor een vergroting, maar nu weer wel.
Tap tap tap
pi_38961317
Mooie kleren bij esprit, en mexx, daar vindt mijn vrouw ook wel mooie dingen...
pi_38964379
ik had gisteren een briefje in de bus, dat ze langs waren geweest met mijn pakketje, mobiele nummer van de postbode stond erbij, maar ik vond het toch iets te gek om die om 10 uur 's avonds nog te bellen..

Dus ik probeer het maandagmorgen wel weer even..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38976011
Heeft er iemand nog een kortingscode over (bosmanmarco@hotmail.com)? Ik wil namelijk weer bestelling doen, ik ben verslaafd geraakt denk ik .
konuşma!, yap!
pi_38976751
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:52 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Heeft er iemand nog een kortingscode over (bosmanmarco@hotmail.com)? Ik wil namelijk weer bestelling doen, ik ben verslaafd geraakt denk ik .
Je kan kortingscodes meerdere malen gebruiken, dus als je er al 1 had..
amokaapjeeh O+
pi_38979845
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:24 schreef Coconut het volgende:

[..]

Je kan kortingscodes meerdere malen gebruiken, dus als je er al 1 had..
Nee had er helaas nog geen .
konuşma!, yap!
pi_38988711
Ik heb laatst mijn eerste bestelling geplaatst maar ik zag nergens een IDEAL betaalmethode optie staan. Er stond een cc optie en een andere optie, welke ik genomen heb aangezien ik geen creditcard heb.
Heb ik het nu goed begrepen dat ik pas na het onvangen van me pakketje kan betalen naar een rekeningnummer wat bijgevoegd is oid

Ow en heeft iemand nog een kortingscode voor me, voor de volgende keer ? (sizedoesmatter et hotmail)

Ow ow en mocht iemand geinteresseerd zijn ik heb het volgende dus al besteld:

Money won is twice as sweet as money earned.
  zondag 18 juni 2006 @ 23:57:27 #50
16715 Mylene
*schatje*
pi_38988773
quote:
Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef neilpad het volgende:

Er stond een cc optie en een andere optie, welke ik genomen heb aangezien ik geen creditcard heb.
Heb ik het nu goed begrepen dat ik pas na het onvangen van me pakketje kan betalen naar een rekeningnummer wat bijgevoegd is oid
Ja, een acceptgiro is toegevoegd in het pakketje.
pi_38988926
quote:
Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef neilpad het volgende:
ja dat klopt. er zit een factuur met rekeningnummer bij
quote:
Op zondag 18 juni 2006 23:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, een acceptgiro is toegevoegd in het pakketje.
ik heb er nog gen acceptgiro bijgehad hoor....?!
gewoon zelf overmaken o.v.v. bijgevoegd betalingskenmerk.

ik heb dit gister binnengekregen

pi_38994227
net de postbode even gebeld, en ik krijg zometeen mijn pakketje al...

(de pakketenbezorger laat altijd zijn mobiele nummer achter bij het briefje dat je niet thuis was... En dat is heel handig als je dus de dag dat ie dan zou komen er ook niet de hele dag bent...)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 19 juni 2006 @ 11:36:25 #53
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_38996814
Huh ik heb nu al 2 x een bestelling op rekening gedaan maar er zat beide keren geen acceptgiro bij. Ik heb het dus gewoon zelf via internetbankieren overgemaakt.
pi_38997285
ik kreeg net m'n mailtje dat het allemaal verstuurd was 4 dagen nadat ik het heb ontvangen dus.
Maargoed, nu staat er onderin:

"Gelieve de rekening, zonder korting, binnen 14 dagen na ontvangst van de zending te betalen."

zonder korting?
Tap tap tap
pi_38997512
ik vroeg me ook al af heo het met de korting zou gaan...

ik had een shirtje besteld dat ik niet gekregen heb, het was uitverkocht.. Op dat andere shirtje werd wel 10 euro korting gegeven, maar dat shirtje was geen 40 euro...

Maar even afwachten dus...
pi_38997614
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:49 schreef teigan het volgende:
net de postbode even gebeld, en ik krijg zometeen mijn pakketje al...

(de pakketenbezorger laat altijd zijn mobiele nummer achter bij het briefje dat je niet thuis was... En dat is heel handig als je dus de dag dat ie dan zou komen er ook niet de hele dag bent...)
Ben je zeker dat het daarvoor is dat hij zijn nummer achterlaat???
Nog nooit gehoord zulle, wel goe gevonden.
pi_38997685
quote:
Op maandag 19 juni 2006 11:53 schreef CherryLips het volgende:
ik kreeg net m'n mailtje dat het allemaal verstuurd was 4 dagen nadat ik het heb ontvangen dus.
Maargoed, nu staat er onderin:

"Gelieve de rekening, zonder korting, binnen 14 dagen na ontvangst van de zending te betalen."

zonder korting?
Komt dit omdat je een code van een kortingsbon 2x hebt gebruikt?
Ik heb namelijk die van 15 euro al een keer gebruikt en nu wilt iemand anders die code ook gebruiken, kan dat gewoon?
pi_38997730
ik heb die code voor de eerste keer gebruikt, in het mailtje en op de pakbon staat ook gewoon het eindbedrag incl. korting, daarom snap ik het niet
Tap tap tap
pi_38997748
briljant ook dat alles half duits is
Tap tap tap
  maandag 19 juni 2006 @ 12:14:42 #60
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38997941
Iemand nog een code voor mij? nocturne31 at hotmail.com
pi_39006073
ik had 2 shirtjes besteld, en eentje was uitverkocht, de andere toch nog iets te klein...(terwijl ik thuis een esprit tshirt van dezelfde maat heb liggen die eerder te ruim zit, vaag hoor..)

Dus nu maar weer retour... Moet je hem dan bij het postkantoor afgeven oid? Ik heb die sticker die op het retourformulier zit op de doos geplakt..
pi_39006654
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:06 schreef Matr het volgende:
Komt dit omdat je een code van een kortingsbon 2x hebt gebruikt?
Ik heb namelijk die van 15 euro al een keer gebruikt en nu wilt iemand anders die code ook gebruiken, kan dat gewoon?
Ik heb ook 2 keer dezelfde code gebruikt
amokaapjeeh O+
pi_39006685
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:35 schreef teigan het volgende:
ik had 2 shirtjes besteld, en eentje was uitverkocht, de andere toch nog iets te klein...(terwijl ik thuis een esprit tshirt van dezelfde maat heb liggen die eerder te ruim zit, vaag hoor..)

Dus nu maar weer retour... Moet je hem dan bij het postkantoor afgeven oid? Ik heb die sticker die op het retourformulier zit op de doos geplakt..
Ja, spullen die terug moeten + retourformulier gewoon in dezelfde doos doen, retoursticker op de doos plakken en afgeven bij het postkantoor.
amokaapjeeh O+
pi_39006872
dan ga ik dat morgen mooi doen..

Heb nu onder de zachte dwang van vriendjelief weer wat besteld, kijken of dit wel goed zit....
pi_39009456
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:58 schreef Coconut het volgende:
retoursticker op de doos plakken en afgeven bij het postkantoor.
Retoursticker.. verhip.
Ik zoek vanaf 't begin al keer op keer dat retouradres op, om 't vervolgens op de doos te schrijven.

Hoezo blonde actie.
pi_39009769
haha, die retoursticker hoeft ook niet eens, het routeradres staat ook gewoon op dit sticker op het doosje.
pi_39010398
quote:
[b]Op maandag 19 juni 2006 11:53

zonder korting?
Ja! Wat ze hiermee bedoelen is dat je het volledige bedrag moet betalen (het bedrag onder de streep) en dat je niet zelf maar een deel moet gaan betalen.

Voorbeeld:
Je koopt iets voor 40,00, hebt 10% korting is een gefactureerd bedrag van 36,00. Dan is het dus de bedoeling dat je de volledige 36,00 overboekt en niet zelf gaat bepalen dat je slechts een deel overboekt
pi_39010441
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:51 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Retoursticker.. verhip.
Ik zoek vanaf 't begin al keer op keer dat retouradres op, om 't vervolgens op de doos te schrijven.

Hoezo blonde actie.
Die retoursticker is iets nieuws hoor! ik heb echt al vaker gekeken of ze dat toevallig geprint hebben, maar dat was nooit het geval... Wel handig toch!
pi_39011963
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:22 schreef Bartjebart het volgende:
Die retoursticker is iets nieuws hoor! ik heb echt al vaker gekeken of ze dat toevallig geprint hebben, maar dat was nooit het geval... Wel handig toch!
Er zat wel altijd al een sticker bij waarop ''NL'' voorgedrukt stond. Volgens mij was het de bedoeling dat je hier zelf het retour adres op schreef en vervolgens de sticker op de doos plakte.

Maar tegenwoordig staat het retouradres dus ook al voorgedrukt op de sticker
amokaapjeeh O+
pi_39012128
Ok, fijn.. voel me wat minder blond.
pi_39013153
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja! Wat ze hiermee bedoelen is dat je het volledige bedrag moet betalen (het bedrag onder de streep) en dat je niet zelf maar een deel moet gaan betalen.

Voorbeeld:
Je koopt iets voor 40,00, hebt 10% korting is een gefactureerd bedrag van 36,00. Dan is het dus de bedoeling dat je de volledige 36,00 overboekt en niet zelf gaat bepalen dat je slechts een deel overboekt
Ah ok, ik heb nl. ook gewoon het bedrag incl. korting overgemaakt
Tap tap tap
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:23:46 #72
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_39033206
Wordt er vanochtend om 8.15 uur aangebeld door een vrouw met een hond. Zegt ze dat ze dit, wijzend naar een pakketje, een paar straten verder had gevonden OP STRAAT. Dat waren dus de twee esprit jassen, die ik vorige week had besteld

Ik weet niet wat de postbode met die pakketjes doet. Hij zal er wel achterkomen als hij een handtekening op zijn lijst en een pakketje mist.
pi_39033293
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:23 schreef vanillivi het volgende:
Wordt er vanochtend om 8.15 uur aangebeld door een vrouw met een hond. Zegt ze dat ze dit, wijzend naar een pakketje, een paar straten verder had gevonden OP STRAAT. Dat waren dus de twee esprit jassen, die ik vorige week had besteld

Ik weet niet wat de postbode met die pakketjes doet. Hij zal er wel achterkomen als hij een handtekening op zijn lijst en een pakketje mist.
Gewoon zeggen dat je niets ontvangen hebt
Dan heb je er weer twee jassen bij
pi_39039795
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:23 schreef vanillivi het volgende:

Daar zou ik dus wel even heel boos over opbellen naar de TPG. Nog een geluk dat die vrouw het af kwam geven...
pi_39041451
Ja hoor, ik heb m'n pakketje binnen. Ik kan het alleen niet aantrekken, want een of andere randmongool heeft ipv een 42/31 een 32/31 in het pakje gedaan. Dat past dus nét even niet he.
pi_39044012
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Maeghan het volgende:
Ja hoor, ik heb m'n pakketje binnen. Ik kan het alleen niet aantrekken, want een of andere randmongool heeft ipv een 42/31 een 32/31 in het pakje gedaan. Dat past dus nét even niet he.
Dat is ook niet een klein verschil..
amokaapjeeh O+
pi_39044733
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Maeghan het volgende:
dan neem je het toch wat in
ik heb btw nog steeds geen verzendbevestiging gekregen van het pakketje dat ik afgelopen zaterdag van de postbode mocht ontvangen
pi_39047279
Net deze polo gehaald in de esprit shop:

Wat nou alleen zo jammer is dat deze een M is, net zoals een polo die ik al had van esprit, maar wel groter valt, en S hadden ze niet meer
Binnenkort maar ff in de droger en hij past goed (nu ook wel maar toch)
pi_39047516
Ik denk dat ik morge ook maar eventjes een bestellinkje wil gaan doen,
maar ik heb geen kortingscodes (hint hint hint)

Heeft iemand toevallig nog een kortingscode voor me?
sombogywogy (at) hotmail (dot) com
pi_39050481
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:58 schreef snellejelle het volgende:
dan neem je het toch wat in
ik heb btw nog steeds geen verzendbevestiging gekregen van het pakketje dat ik afgelopen zaterdag van de postbode mocht ontvangen
Ze heeft eerder een stukje extra stof nodig
Hier ook nog steeds geen verzendbevestiging gesignaleerd van het pakket welke ik vrijdag heb ontvangen...
amokaapjeeh O+
pi_39052383
Ze hebben het enorm druk daarom komen er nu vaak geen verzendbevestigingen binnen.
Maar niet getreurd, de pakketjes komen desalniettemin

Ik heb nooit kortingsbonnen ontvangen
Mocht iemand nog een verdwaalde code hebben hou ik mij van harte aanbevolen

De site loop trouwens wel achter op de artikelen in de winkel. Heb net de 7/8 Five jeans al in de sale gekocht en hij staat sinds deze week pas op de site (geen sale uiteraard) Maar het is echt een superbroek, zit heerlijk!
pi_39053787
Nog iemand toevallig een kortingscode voor mij? Ik heb ze nooit meer mogen ontvangen van Esprit
Mailen kan naar: loezs apestaartje hotmail punt com.

Ik heb sneakers gezien die ik wil bestellen en die nu in de uitverkoop zijn, net iets meer dan 40 euro .
pi_39061103
hebben jullie geen problemen met de E-shop? Als ik op een menu klik, waar geen submenu onder zit, bijvoorbeeld bermuda's of ceinturen, dan krijg ik de producten niet te zien.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
pi_39062733
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 01:37 schreef ryan_atwood het volgende:
hebben jullie geen problemen met de E-shop? Als ik op een menu klik, waar geen submenu onder zit, bijvoorbeeld bermuda's of ceinturen, dan krijg ik de producten niet te zien.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:51 schreef Marco_B_GBB het volgende:

[..]

amokaapjeeh O+
pi_39063548
Mijn shirtjes zijn aangekomen (zonder 2e mail)
En ze zijn perfect.
pi_39065507
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 07:41 schreef Coconut het volgende:

[..]

[..]
ik heb gewoon internet explorer
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:25:59 #87
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_39070296
Ik ga dus ook nooit meer wachten met bestellen

Had een paar broeken en shirts gezien, 2 dagen later zijn ze van de site af
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:29:51 #88
107521 Furia
snoopy weer
pi_39070475
Mijn pakketje is ook net binnen gekomen! Ik weet nog niet of ik de schoenen hou, ze staan onder een rokje wel leuk, maar onder een broek vind ik het iets minder... straks vriendlief eens polsen
pi_39072995
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef Furia het volgende:
Mijn pakketje is ook net binnen gekomen! Ik weet nog niet of ik de schoenen hou, ze staan onder een rokje wel leuk, maar onder een broek vind ik het iets minder... straks vriendlief eens polsen
Onder een broek vind ik ze ook leuk, voor nu in de zomer!
Wel een lange broek, niet zo'n 3/4 ofzo
pi_39087313
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:13 schreef ryan_atwood het volgende:
ik heb gewoon internet explorer
Ik ook, en heb er ook last van gehad. Nu nadat de site afgelopen keer verandert is, werkt alles wel bij mij. Voorheen wist ik ook niet waar het aan lag, maar het heeft zich dus vanzelf opgelost.

Pakketje is retour, en ik verwacht weer 2 nieuwe pakketjes.
Over al m'n bestellingen gezien, doe ik volgens mij meer retour dan dat ik uiteindelijk hou.
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:00:46 #91
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39088184
Cookies legen!
pi_39088358
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cookies legen!
helpt niet
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:31:07 #93
107521 Furia
snoopy weer
pi_39089295
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef Koningin het volgende:

[..]

Onder een broek vind ik ze ook leuk, voor nu in de zomer!
Wel een lange broek, niet zo'n 3/4 ofzo
Ik had toevallig net een drievierde aan ja, dus ik zal nog eens testen onder een lange!
pi_39095325
Ik heb nog een paar bonnen over, nog mensen die er een nodig hebben?
pi_39095462
denk dat iedereen wel wat van die bonnen wil hebben
ik iig wel
pi_39095681
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Daisje het volgende:
Ik heb nog een paar bonnen over, nog mensen die er een nodig hebben?
Ow ja graag!!!

*pieeep*

[ Bericht 6% gewijzigd door Bartjebart op 21-06-2006 23:52:33 ]
pi_39095751
Maar ik zie geen email adres (Bij davidian dus) Ik wil ze ook best hier neer zetten, maar weet niet of dat handig is als iedereen ze tegelijk probeert te gebruiken?
pi_39095857
nou vooruit, nu niet massaal gaan spammen he
gerben_bruinsma (at) hotmail (punt) com

ps, thx
pi_39099079
Ik heb mijn pakketje ook binnen gejat, alles perfect, alleen jammer dat de polo iets te groot is.
Binnenkort weer wat nieuws bestellen, heb je ook nog een code voor mij Daisje?
(edit) dank je

[ Bericht 10% gewijzigd door neilpad op 22-06-2006 12:12:50 ]
pi_39103634
Ik heb mijn bestelbevestiging binnen en de rekening (verzendbevestiging), nu maar hopen dat mijn schoenen gauw komen en dat ze passen
pi_39103671
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:52 schreef neilpad het volgende:
Ik heb mijn pakketje ook binnen gejat, alles perfect, alleen jammer dat de polo iets te groot is.
Binnenkort weer wat nieuws bestellen, heb je ook nog een code voor mij Daisje?

sizedoesmatter (et) hotmail (punt) com, bij voorbaat dank
Heb je gemaild
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:21:56 #102
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39103696
Ik kreeg vanochtend rond 07:00 uur de verzedbevestiging. Dikke kans dat het pakketje vandaag komt

@daisje: als je er nog 1 over hebt? nocturne31 at hotmail.com
pi_39103997
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kreeg vanochtend rond 07:00 uur de verzedbevestiging. Dikke kans dat het pakketje vandaag komt

@daisje: als je er nog 1 over hebt? nocturne31 at hotmail.com
Komt eraan

Ik snap trouwens niet veel van die verzendbevestigingen, kreeg er gister eentje van een bestelling die ik donderdag al in huis had
pi_39104055

Deze twee sinds zaterdag binnen!
pi_39104416
He, leuk jurkje
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:01:39 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39104782
nog iemand een kortingscode over? ik zou zo'n boekje krijgen, maar tnt niets gezien en wilde eigenlijk gaan bestellen....

hadderingh_jennifer@hotmail.com

alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:06:46 #107
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_39104911
Deze besteld met kortingscode van daisje! Thnx!

pi_39105033
Haha nou die is goedgekeurd hoor
Beessie-Jen ik heb jou ook gemaild.
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:25:15 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39105551
bedankt daisje!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_39119105
Hoe vallen de maten van Esprit T-shirts voor heren ongeveer?
gewoon gelijk met de meeste merken of krapper/ruimer??

kortingsbonnen zijn erg welkom sombogywogy (at) hotmail (dot) com
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:55:20 #111
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39125141
Leuke spulletjes hebben ze weer, maar ik heb al meer dan genoeg ingeslagen en 't warme weer wil niet zo erg......

Ik zit te wachten op de wintercollectie ik heb een nieuwe jas nodig
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39153554
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:15 schreef Coconut het volgende:
En weer een bestelling geplaatst

[afbeelding][afbeelding]
Ik kon niet kiezen welke kleur, dus dan maar allebei..

+
[afbeelding]

Ik voerde voor de grap een kortingscode in die ik al eerder gebruikt heb, en hij werkt gewoon nog een keer
Vandaag gekregen.. En ik kan nog steeds niet kiezen tussen de vestjes Ik ga er denk ik maar 1 terug sturen en die meteen weer opnieuw bestellen, zodat ik op allebei korting heb
amokaapjeeh O+
pi_39160773
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze besteld met kortingscode van daisje! Thnx!

[afbeelding]
Dat is wel een relax shirt, ik kan hem alleen niet vinden op de site. Is/was die er ook in het zwart?
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_39160785
ze hebben weer toffe nieuwe pakjes
Tap tap tap
pi_39162064
Sportbroek is lang genoeg.

Op bijgeleverde factuur: "Preis in EUR"
Korte ei.
pi_39162336
Misschien omdat Esprit uit Duitsland komt?
pi_39164985
De rest is wel gewoon normaal (als in NL), dus lijkt me vreemd.
pi_39166169
slecht vertaald
Tap tap tap
pi_39167539
Inderdaad. Als ik die factuur bekijk zijn er wel meer dingen waar ik van in de lach schiet hoor. Sowieso kun je ze bellen van maandag t/m vridag en ook is "mijn creditcard met het factuurbedrag belast". Come again?
pi_39176164
Heeft iemand nog een kortingcode voor mij? Please please please .

bosmanmarco et hotmail.com
konuşma!, yap!
pi_39182164
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:59 schreef Dutch_Courage het volgende:
Misschien omdat Esprit uit Duitsland komt?
Ik kreeg bij mijn bestelling ook al een kortingsbon voor de Duitse online-Douglas.

"Gütschein für einen Einkauf bei www.douglas.de" "So macht shoppen richtig Spass"
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_39182769
Iemand kortingscode?
hendriksemmen aet home .nl
Hoi.
pi_39186033
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 17:43 schreef Patsy_Stone het volgende:
Ik kreeg bij mijn bestelling ook al een kortingsbon voor de Duitse online-Douglas.

"Gütschein für einen Einkauf bei www.douglas.de" "So macht shoppen richtig Spass"
Die heb ik ook al een aantal keer gekregen.. En weggegooid.
amokaapjeeh O+
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:11:12 #124
78780 deedeetee
pi_39186629
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 19:52 schreef Coconut het volgende:

[..]

Die heb ik ook al een aantal keer gekregen.. En weggegooid.
Ik heb 'm hier op fok aangeboden, maar niemand wilde hem hebben
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:15:38 #125
16715 Mylene
*schatje*
pi_39186783
Zonde, want de Duitse Douglas verzendt ook naar Nederland. De verzendkosten zijn ¤ 3,90 als ik het goed heb begrepen.
pi_39200525
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 20:15 schreef schatje het volgende:
Zonde, want de Duitse Douglas verzendt ook naar Nederland. De verzendkosten zijn ¤ 3,90 als ik het goed heb begrepen.
Maar ja, dan heb je dus feitelijk 5-3,90 = ¤ 1,10 korting. Dat vind ik niet echt de moeite...
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_39205427
Gisteren een heleboel dingen besteld:

Eigenlijk wilde ik vooral dat jurkje en het rokje, maar goed. Ik heb heel wat nieuwe kleren nodig omdat ik nogal afgevallen ben en dus niet veel meer heb dat past, dus heb ik er gelijk maar wat basic shirtjes bij genomen. Ben benieuwd hoe het allemaal zit!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_39228788
wat is dit dan weer, je kan alleen met creditcard bestellen ?
pi_39229690
Nee hoor.
  zondag 25 juni 2006 @ 23:33:47 #130
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39229939
kan gewoon met overschrijving.
en dan krijg je nadat je het hebt overgemaakt, een bevestiging dat het geld is aangekomen is een mooi duits/nederlands onoverzichtelijk mailtje
Tap tap tap
pi_39230308
Ik heb van de week ook mijn eerste bestelling gedaan... en 2 dagen later had ik mijn broek al in huis!!

Nu wil ik weer wat bestellen, maar heeft iemand misschien nog een kortingsbonnetje over?? Alvast bedankt
fok120782 at hotmail punt
pi_39231260
aah ik zie het al, ik dacht dat je niet door kon als je geen creditcard gegeven in zou vullen, wel dus

Deze 2 besteld btw:

maandag 26 juni 2006 @ 06:45:17 #133
107521 Furia
snoopy weer
pi_39238816
Hoe zit het eigenlijk als je wat terug wilt sturen met de betaling? Moet je die al doen, of krijg je een gecorrigeerde betaling? Ik heb namelijk iets dubbel besteld in verschillende maten en eentje moet dus terug!
  maandag 26 juni 2006 @ 07:56:43 #134
78780 deedeetee
pi_39239021
Gewoon betalen voor de spullen die je wel houdt de rest trekken ze van de rekening af zodra ze 't retour hebben
pi_39244373
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef Davidian- het volgende:
aah ik zie het al, ik dacht dat je niet door kon als je geen creditcard gegeven in zou vullen, wel dus

Deze 2 besteld btw:
[afbeelding]

[afbeelding]
Leuk shirt die bovenste!

Mijn schoenen zijn binnen, en ze blijven

maandag 26 juni 2006 @ 16:10:50 #136
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_39253374
Dit weekend:

Wel stiekem gewoon in de winkel gekocht....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_39257472
Ik heb wat besteld, maar hoe moet ik dus betalen? bij de postbode? of krijg ik nog een rekening toe gestuurd ofzo?
pi_39257755
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef sombogywogy het volgende:
Ik heb wat besteld, maar hoe moet ik dus betalen? bij de postbode? of krijg ik nog een rekening toe gestuurd ofzo?
Anders kijk je voort eerst op de site van Esprit voor je zo'n simpele vraag stelt...
Bij je pakketje zit een factuur met betalingsgegevens.
pi_39259791
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef sombogywogy het volgende:
No offence, maar waarom bestel je iets als je niet eens weet hoe je moet betalen?
amokaapjeeh O+
pi_39261665
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef Coconut het volgende:

[..]

No offence, maar waarom bestel je iets als je niet eens weet hoe je moet betalen?
Omdat ik weet dat de betaling wel simpel werkt, maar geen zin had om het te gaan uitzoeken.
pi_39261756
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:59 schreef sombogywogy het volgende:
Omdat ik weet dat de betaling wel simpel werkt, maar geen zin had om het te gaan uitzoeken.
Ah, okee

Volgens mij heeft Esprit het trouwens niet meer helemaal op een rijtje... Ik krijg mijn bestellingen van de afgelopen 2 weken allemaal dubbel
amokaapjeeh O+
pi_39262116
Mocht iemand nog een kortingscode overhebben: ligakoek at hotmail.com

en ik ben je eeuwig dankbaar

edit: Inmiddels niet meer nodig . Deze

en deze

besteld.

[ Bericht 50% gewijzigd door HazardAlex op 26-06-2006 20:37:15 ]
pi_39262281
Broek besteld:

pi_39262377
vandaag pakketje opgehaald, en alles paste..

deze heb ik gekocht

en nog een t shirt
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:53:21 #145
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_39287076
Weer eens een bestelling gedaan:

Zit een dun streepje in

Lichte jeans
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_39294806
Je kan die kortingscodes trouwens ook gewoon gebruiken voor bedragen lager dan 40 euro

Je moet wel voor meer dan 40 euro bestellen.. Bijv. 2 shirtjes van 25 euro. Vervolgens stuur je 1 shirtje terug. Betaal je voor het shirtje welke je houdt 15 euro.. Krijg je gewoon netjes een email dat ze je retourzending + betaling hebben ontvangen en dat er 0 euro meer openstaat
amokaapjeeh O+
pi_39308529
Heeft iemand toevallig deze blouse gezien in een Esprit winkel in Nederland?
Het maakt niet uit waar in NL, ik heb een ov-kaart

Ik ben al bij een aantal Esprit winkels (Breda, Utrecht, Amsterdam, Den Haag) geweest, maar zonder succes Op de site is hij alleen maar weinig beschikbaar in xxs (yeah right, in my wildest dreams ) en l...Ik heb deze blouse al, maar ja, vlekken zijn snel gemaakt he dus wil ik er graag nog een bij voor nette zomerse gelegenheden

Net op de site deze twee kledingstukken besteld >>

Dit jasje:

En deze broek:

Nu nog op jacht naar leuke schoentjes
pi_39312978
Er is nu SALE in de online winkel!!!
pi_39326959
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:24 schreef Koningin het volgende:
die is er altijd
pi_39357491
Ik heb net even Esprit gemaild:

Beste Esprit medewerker,

onlangs heb ik iets besteld in de E-shop, maar ik kreeg toen de verkeerde maat toegestuurd. Ik belde op en ging er vanuit dat er dan geregeld zou worden dat ik de goede maat zou krijgen, maar nee, ik moest zelf de verkeerde maat terugsturen en dan een nieuwe bestelling doen. Inmiddels was natuurlijk de goede maat niet meer verkrijgbaar.

Toen ging ik langs een van uw winkels, vond daar de goede maat en liet de broek apart hangen met de mededeling dat ik thuis nog een kortingsbon had, en dat was geen probleem. De dag erna kwam ik terug, en toen werd me verteld dat die kortingsbonnen niet aangenomen werden omdat het een franchise winkel was. Is op zich niet erg, al had het wel handig geweest als het personeel daar goed genoeg geinformeerd had geweest om me dat meteen mede te delen, in plaats van me eerst voor niets heen en weer te laten rijden.

Toen besloot ik maar om de Esprit aan de Lijnbaan in Rotterdam te bellen om te vragen of die de maat hadden, maar daarvan staan slechts negen cijfers van het telefoonnummer op uw website. Moet ik de tiende raden en krijg ik dan een prijs of zo?
pi_39359613
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:50 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb net even Esprit gemaild:

-knip-
amokaapjeeh O+
pi_39359794
Wat? Jij vind gebrek aan service en slecht geinformeerd personeel normaal of zo?
pi_39360782
Nou, ik vind dat je groot gelijk hebt eerlijk gezegd, al had je dat laatste iets subtieler kunnen brengen
pi_39362032
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:49 schreef Maeghan het volgende:
Wat? Jij vind gebrek aan service en slecht geinformeerd personeel normaal of zo?
Nee, ik geef je juist groot gelijk! Die smile slaat vooral op het laatste stukje, of je het 10e cijfer moet raden..
amokaapjeeh O+
pi_39362456
Oh, ik dacht al. =)
pi_39362726
Hmm in de OP staat dat de levering vrij snel is. Nu heb ik denk al een maand geleden mijn bestelling gedaan en heb ook al mijn epoints gekregen op een waardenbon. Maar mijn broekje is nog nergens te bekennen! Heb ook nog niks betaald en er is ook nog nooit een pakketje afgeleverd aangezien ik niet een briefje heb ontvangen dat de postbode voor een dichte deur stond. Ik zal maar even moeten mailen denk ik.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_39368088
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:24 schreef Koningin het volgende:
maar ook extra in de winkels zelf
alleen kut dat de grote maten altijd als eerste op zijn
sta ik daar met 30 graden truien te passen
Tap tap tap
pi_39368707
Idd, ik ga morgen dus een spijkerbroek in de goede maat halen in Rdam, hebben ze apart gelegd voor me, en die is met 50% korting! Gewoon van 89 voor 44! Aardig verschil.
pi_39369231
Hmmz... Ik heb gewoon mijn verzendbevestiging eerder dan het pakket zelf... Als ik de rest hier zo lees is dat iets zeer uitzonderlijks...

Ik wil men schoenen!
pi_39371475
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:16 schreef Bartjebart het volgende:
Hmmz... Ik heb gewoon mijn verzendbevestiging eerder dan het pakket zelf... Als ik de rest hier zo lees is dat iets zeer uitzonderlijks...
De laatste paar keer heb ik wel weer een verzendbevestiging gekregen voordat het pakket kwam, dus het komt vast wel binnenkort!
pi_39373763
en je kunt de codes dus vaker gebruiken
heb net wederom op de account van m'n zus wat bestelt met de ¤15 code, dit keer een tas voor m'n moeder (en nu krijgt m'n zus weer 150 punten voor wat dan ook) en hij accepteerde de code gewoon M'n zus had ook wat besteld, dat was vandaag binnen, met idd een fijne kortingsbon voor de Duitse Douglas. Ik snap die toko niet helemaal.
Tap tap tap
pi_39374783
Ze forceren je wel bijna impuls aankopen te doen zeg damn .
Ik zat gisteren ofzo bij de sale te kijken en zag wel een mooie jas, maar niet meteen besteld want ik heb nou niet bepaald veel geld voorhanden op het moment. Dus eerst ff bekeken of ik er wel mee weg kon komen zonder in de problemen te raken en nu keek ik weer op de site en was ie al foetsie . Laatst ook al met een polo...
Nouja binnenkort maar ff me luie reet naar de winkel zelf slepen.
pi_39375235
* hardsilence baalt.

Net even op de site gaan snuffelen.. wel wat dingen gezien die ik graag wil bestellen om te kijken of het iets is en past. Ik ben alleen zo'n 1,5 week afwezig, dus kan ik niks bestellen.
pi_39375460
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef hardsilence het volgende:
* hardsilence baalt.

Net even op de site gaan snuffelen.. wel wat dingen gezien die ik graag wil bestellen om te kijken of het iets is en past. Ik ben alleen zo'n 1,5 week afwezig, dus kan ik niks bestellen.
Maakt toch niet uit? Je pakket blijft gewoon op het postkantoor liggen dan.
amokaapjeeh O+
pi_39375934
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:56 schreef Coconut het volgende:
Maakt toch niet uit? Je pakket blijft gewoon op het postkantoor liggen dan.
Nope, pakket kan wel in ontvangst genomen worden nl.

Ach.. ik zie 't nadien wel.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 13:25:27 #166
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_39389912
Vanmorge stond de postbode met m'n pakketje voor de deur, de lichte broek met strepen gaat terug omdat die niet mooi zat en de jeans wacht ik ff mee, ben aan het twijfelen over de lengte, heb dus een maat kleiner besteld.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 30 juni 2006 @ 17:14:32 #167
78780 deedeetee
pi_39396876
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:06 schreef Maeghan het volgende:
Idd, ik ga morgen dus een spijkerbroek in de goede maat halen in Rdam, hebben ze apart gelegd voor me, en die is met 50% korting! Gewoon van 89 voor 44! Aardig verschil.
En heb je 'm nu en past hij goed ?
pi_39402922
wow, de tas die ik gisteravond voor m'n moeder besteld had, schijnt nu al verzonden te zijn
Tap tap tap
  zaterdag 1 juli 2006 @ 09:42:04 #169
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_39417099
is er nog iemand die mij kortingbon zou willen mailen? kinkykittenwhiskers at gmail com
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  zaterdag 1 juli 2006 @ 20:34:12 #170
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39431252
Ik vind deze best wel gaaf, alleen wel weer ¤40

Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_39431294
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 20:34 schreef Klapdeur het volgende:

[afbeelding]
Kortingscode gebruiken en dan is ie opeens nog maar ¤30, tadaaa
amokaapjeeh O+
  zaterdag 1 juli 2006 @ 20:42:21 #172
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39431463
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 20:35 schreef Coconut het volgende:

[..]

Kortingscode gebruiken en dan is ie opeens nog maar ¤30, tadaaa
Je maakt het me wel heel aantrekkelijk.

Als iemand zo'n kortingscode voor me heeft graag!

Edit:/ Heb reeds, dankje wel Coconut

[ Bericht 10% gewijzigd door Klapdeur op 01-07-2006 20:56:51 ]
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
  zondag 2 juli 2006 @ 10:11:03 #173
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_39443365
@ Coconut, heb je voor mij ook een code? Ah?
pi_39446375
ja en als je toch bezig bent..
  zondag 2 juli 2006 @ 17:17:13 #175
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_39451992
Thanx Coconut!

Dees besteld:

Vraagje; kun je de gespaarde punten op je pas bij elke echte Espritzaak inwisselen?
  † In Memoriam † zondag 2 juli 2006 @ 17:59:11 #176
43556 miss_dynastie
pi_39452924
Zou iemand zo lief willen zijn mij een kortingscode toe te sturen?
*mail weg. Thanx coconut *

[ Bericht 40% gewijzigd door miss_dynastie op 02-07-2006 18:30:29 ]
pi_39453558
Iedereen gemaild

Kortingscodes zijn trouwens ook gewoon te gebruiken als het totaal bedrag lager dan 40 euro is Geldt dan alleen weer niet op dingen uit de sale..
amokaapjeeh O+
  zondag 2 juli 2006 @ 18:31:47 #178
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39453619
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef Coconut het volgende:
Iedereen gemaild

Kortingscodes zijn trouwens ook gewoon te gebruiken als het totaal bedrag lager dan 40 euro is Geldt dan alleen weer niet op dingen uit de sale..
ivm terugsturen of ook alleen zo? dat is bijv. een truitje van ¤20 bestel en ¤15 korting krijg?
Tap tap tap
pi_39453668
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:31 schreef CherryLips het volgende:
ivm terugsturen of ook alleen zo? dat is bijv. een truitje van ¤20 bestel en ¤15 korting krijg?
Ook alleen zo Maar je moet wel voor minimaal 24 euro bestellen he, dat is altijd zo.
amokaapjeeh O+
  zondag 2 juli 2006 @ 18:35:06 #180
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39453689
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:34 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ook alleen zo
dat biedt perspectieven

oja, natuurlink boven de ¤24, da's weer zo jammer als ik een truitje van 20 wil
Tap tap tap
pi_39453746
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:35 schreef CherryLips het volgende:
dat biedt perspectieven

oja, natuurlink boven de ¤24, da's weer zo jammer als ik een truitje van 20 wil
Dan bestel je er toch gewoon iets anders bij, wat je meteen weer retour stuurt?
amokaapjeeh O+
  † In Memoriam † zondag 2 juli 2006 @ 18:41:50 #182
43556 miss_dynastie
pi_39453876
Werkt idd onder de 40 euro (bij 39,95)
Hoop dat het er snel is
  zondag 2 juli 2006 @ 18:48:16 #183
107521 Furia
snoopy weer
pi_39454027
Waar komen die 15 euro kortingscodes ineens vandaan?

* Furia zich aanmeldt voor als mensen nog codes overhebben!
pi_39454032
Even getest: het werkt al vanaf 24,95
amokaapjeeh O+
pi_39454165
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:48 schreef Furia het volgende:
Waar komen die 15 euro kortingscodes ineens vandaan?

* Furia zich aanmeldt voor als mensen nog codes overhebben!
In het kortingsbonnen boekje zat volgens mij ook 1 code waarmee je 15 euro korting krijgt. Maar die heeft iedereen natuurlijk zelf gehouden, en terecht.

En even voor de volledigheid nog: de kortingscodes kan je dus eindeloos gebruiken!
amokaapjeeh O+
  zondag 2 juli 2006 @ 19:37:21 #186
107521 Furia
snoopy weer
pi_39455350
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:53 schreef Coconut het volgende:

[..]

In het kortingsbonnen boekje zat volgens mij ook 1 code waarmee je 15 euro korting krijgt. Maar die heeft iedereen natuurlijk zelf gehouden, en terecht.

En even voor de volledigheid nog: de kortingscodes kan je dus eindeloos gebruiken!
Ja logisch dan inderdaad! Bedankt voor de info En dan ga ik mijn 10 euro korting eens proberen op goedkopere dingen Moet je dan trouwens ook boven die 24 uitkomen? Dus inclusief korting?
pi_39456316
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 17:14 schreef deedeetee het volgende:

[..]

En heb je 'm nu en past hij goed ?
Ja ja, ik had al een Star fit mt 42 dus ik wist wel wat ik moest hebben. Hij is mooi hoor, fijn donkerblauw waarin ik gelijk vijf kilo dunner lijk =P

Ik had trouwens antwoord van Esprit. Ze zeiden alleen dat ik een bevestigingsmail zou krijgen als ik de broek terugstuurde en dat ze het bedrag dan zouden crediteren, meer niet. Niet eens een dooddoener als "he, wat vervelend" of zo. Niets!
pi_39457315
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:17 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ja ja, ik had al een Star fit mt 42 dus ik wist wel wat ik moest hebben. Hij is mooi hoor, fijn donkerblauw waarin ik gelijk vijf kilo dunner lijk =P

Ik had trouwens antwoord van Esprit. Ze zeiden alleen dat ik een bevestigingsmail zou krijgen als ik de broek terugstuurde en dat ze het bedrag dan zouden crediteren, meer niet. Niet eens een dooddoener als "he, wat vervelend" of zo. Niets!
Het lijkt net of er een machine terugmailt vanaf Esprit . Ook eens gemaild, en op sommige vragen komt gewoon geen reactie.
pi_39457550
Ik zou ook best graag een kortingscode willen hebben
  zondag 2 juli 2006 @ 23:12:09 #190
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39461466
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 20:34 schreef Klapdeur het volgende:

[afbeelding]
Je wordt bedankt Coconut, nu heb ik hem nog besteld ook.
  zondag 2 juli 2006 @ 23:17:03 #191
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39461613
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:02 schreef Roynaldinho het volgende:
Ik zou ook best graag een kortingscode willen hebben
you've got meel
Tap tap tap
  zondag 2 juli 2006 @ 23:18:11 #192
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39461657
en de bonnen doen t idd onder de ¤40/¤45 grens Heb net voor een tientje een toffe trui besteld M'n zus had eerst 2 cent aan e-points, sinds de actie ¤5 ofzo
Tap tap tap
pi_39465923
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:12 schreef Klapdeur het volgende:
Je wordt bedankt Coconut, nu heb ik hem nog besteld ook.
Sorry
amokaapjeeh O+
pi_39466432
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

you've got meel
Thanks!
pi_39472893
Iemand nog een kortingscode voor mij?? Dan kan ik weer gaan shoppen!

Alvast bedankt!

[ Bericht 7% gewijzigd door mara25 op 03-07-2006 13:58:22 ]
pi_39504742
Vandaag is mijn bestelling binnengekomen en alles bevalt erg goed, maar één t-shirt is dubbel geleverd en staat ook dubbel op de bon. Ik weet niet of dit een bestelfoutje is van mij of een foutje van hun kant, maar dat doet er ook niet zoveel toe. Hoe kan ik deze nu terugsturen? Gewoon weer in de doos stoppen en adressticker erop lijkt me?

Wordt die vervolgens door hun opgehaald na een mailtje/belletje of moet ik zelf even naar het postkantoor?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:33:14 #197
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39504833
sticker erop en naar het postkantoor brengen en gewoon het bedrag betalen zonder dat extra tshirt geloof ik.
Tap tap tap
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:36:37 #198
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39504956
oja, m'n moeder heeft vrijdag een mailtje gehad dat haar bestelde tas verzonden is, maar ik ben niet bekend met 't verschijnen van deze mailtjes voor ik de bestelling ook daadwerkelijk heb dus hoe lang kan het duren voor hij bezorgd wordt?
Tap tap tap
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:14:27 #199
78780 deedeetee
pi_39506060
Zal wel vandaag of morgen worden
pi_39506590
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:33 schreef CherryLips het volgende:
sticker erop en naar het postkantoor brengen en gewoon het bedrag betalen zonder dat extra tshirt geloof ik.
Heb al betaald via creditcard, maar ik ga er vanuit dat ze die 20 euro dan terugboeken.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:28:58 #201
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39512125
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:14 schreef deedeetee het volgende:
Zal wel vandaag of morgen worden
yup, er stond net een hele knappe gozer aan de deur met een pakketjes dus.
Tap tap tap
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:25:23 #202
78780 deedeetee
pi_39513586
En de tas is leuk ?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:26:57 #203
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39513643
m'n moeder is er blij mee
het was de tas felice:

Ze had hem vorige week al in de winkel gezien, maar ik had zoiets van 'pssst, ik kan die ¤15 vaker gebruiken'
Tap tap tap
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:37:42 #204
78780 deedeetee
pi_39513974
Die is idd erg leuk en met 15 euro korting helemáál !!!
pi_39516324
Dus je moet voor minstens ¤24,- bestellen? Dus stel dat ik een t shirt met die kortingscode voor ¤5,- bestel en er iets bijdoe van ¤20,- maar dat van 20 euro meteen weer terugstuur (kost dat nog wat?) dan heb ik dat t shirtje gewoon voor ¤5,-?
Zoja, iemand die me een code wil mailen please?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2006 23:21:39 ]
pi_39523989
ik heb hier nog steeds last van dat de esprit shop niet goed werkt bij mij. Heb al een nieuwe IE gedonwload maar heb het probleem nog steeds. Ik kan nu geen horloges zien terwijl ik er graag één wil kopen Iemand enig idee nog wat ik er aan kan doen. In het menu waar geen submenu's onder zitten worden de artikelen niet zichtbaar in het hoofdframe
pi_39527776
Ik gebruik Firefox en heb nog nooit problemen met de site gehad.
  woensdag 5 juli 2006 @ 04:37:04 #208
56819 Kimske
Juf in wording
pi_39530153
kortingscodes?? Dat lees ik nu pas
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  woensdag 5 juli 2006 @ 04:44:10 #209
56819 Kimske
Juf in wording
pi_39530161
Laatst dit kekke jurkje gekocht:

Maar,aangezien altijd alles krimpt hier, maar xxl genomen... Wat denk je: krimpt niet!
Heb dus een soort zoutzak waar me tieten uitvallen zeg maar..
Stem:
pi_39534047
Ik zou een kortingscode ook wel kunnen waarderen, maar de mensen die er eerder om vroegen gaan natuurlijk voor .
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:58:51 #211
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39539685
M'n bestelde hemd is binnen! Zondagavond besteld.
pi_39540548
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:58 schreef Klapdeur het volgende:
M'n bestelde hemd is binnen! Zondagavond besteld.
Is ie mooi? Ik hoop het niet, anders ben je natuurlijk echt boos op me
amokaapjeeh O+
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:37:14 #213
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39542807
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef Coconut het volgende:

[..]

Is ie mooi? Ik hoop het niet, anders ben je natuurlijk echt boos op me
Ik vind hem goed tof! Nu ben ik in ieder geval niet meer boos. Maar owee als je het me nog een keer flikt!

Maar voor deze keer, dankje wel kokosnootje!
pi_39543800

Met korting voor maar 4,95
pi_39543975
En al eerder besteld:

en dezelfde ook in het rose.
pi_39548195
mooi hoor daisje

[ Bericht 29% gewijzigd door Davidian- op 05-07-2006 18:47:13 ]
pi_39550007
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

you've got meel
Waarom krijg ik nooit een kortingscode als ik het netjes vraag . (bosmanmarco at hotmail.com )
konuşma!, yap!
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:49:57 #218
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_39550060
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:13 schreef Daisje het volgende:
En al eerder besteld:

[afbeelding]

[afbeelding] en dezelfde ook in het rose.
Die zijn beide erg leuk inderdaad .
want de klop doet het niet.
pi_39550077
Hoe kom je aan die kortingcodes dan for freaksake!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_39550100
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:50 schreef Nesle het volgende:
Hoe kom je aan die kortingcodes dan for freaksake!
Dat is idd een goeie ja, hoe kom je daar aan?
konuşma!, yap!
pi_39554369
Als je een tijdje terug een bestelling deed kreeg je een boekje met daarin 11 kortingsbonnen. 1 van 15 euro voor jezelf, en de rest van 10 euro om uit te delen
pi_39558097
Zou iemand mij ook nog zo'n code willen mailen? En iemand antwoorden op bovenstaande vragen?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2006 08:05:16 ]
  donderdag 6 juli 2006 @ 00:49:43 #223
56819 Kimske
Juf in wording
pi_39560857
*uch* mail@kimske.nl *uch*
Stem:
pi_39566261
Ik zou ook wel zo'n code willen. E-mailadres staat in mijn profiel.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_39568443
Ik ben door m'n bonnen heen sorry! De bonnen zijn trouwens nog maar tot de 10e geldig, dus daarna kunnen we jullie niet meer jaloers maken
pi_39576282
Aaah please iemand die voor mij zo'n code heeft nog voor de 10e? Je kunt zo'n code toch keer op keer blijven gebruiken heb ik begrepen?
pi_39577134
eeh ik weet niet meer welke bon ik al eens aan iemand heb gegeven en welke niet
maar in principe kun je ze volgens mij oneindig gebruiken, dus ik kan iedereen wel dezelfde code sturen?
Tap tap tap
pi_39578494
Ik houdt me aanbevolen... heb een broek gezien van 40 euro... maar voor 30 euro zou ik hem nog leuker vinden!
pi_39579315
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:28 schreef mara25 het volgende:
Ik houdt me aanbevolen... heb een broek gezien van 40 euro... maar voor 30 euro zou ik hem nog leuker vinden!
ik heb je een code gestuurd, ik weet alleen niet of hij al gebruikt is... (chaoot!)

ik weet niet of anderen ook een 2e hands code willen..?
Tap tap tap
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:59:33 #230
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39579333
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:00 schreef Daisje het volgende:
Ik ben door m'n bonnen heen sorry! De bonnen zijn trouwens nog maar tot de 10e geldig, dus daarna kunnen we jullie niet meer jaloers maken
En ik maar denken dat ik voor altijd sowieso ¤10 korting kreeg
pi_39579337
oja, m'n trui is binnen:

ik krijg hem een beetje moeilijk aan en uit, alsof hij te strak om m'n armen hoort te zitten, maar dat zit hij dus niet.
ik legde het net af met passen
Tap tap tap
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:17:25 #232
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39579796
Leuk, hopelijk kan je hem de eerste maanden niet aan
pi_39580770
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik heb je een code gestuurd, ik weet alleen niet of hij al gebruikt is... (chaoot!)

Hmm... op de een of andere manier is de mail niet aangekomen denk ik...

Wil je het misschien nog eens proberen als je het niet teveel moeite vind dan he... ik wil me niet opdringen ofzo
pi_39582199
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:17 schreef Klapdeur het volgende:
Leuk, hopelijk kan je hem de eerste maanden niet aan

Hij staat amper een week op de website, bij 'nieuw', en nu zit ie alweer in de sale
Tap tap tap
pi_39582231
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:05 schreef mara25 het volgende:

[..]

Hmm... op de een of andere manier is de mail niet aangekomen denk ik...

Wil je het misschien nog eens proberen als je het niet teveel moeite vind dan he... ik wil me niet opdringen ofzo
ik zie 't al, ik had hem naar .nl ipv .com gestuurd *blondt*
Tap tap tap
  donderdag 6 juli 2006 @ 21:27:50 #236
56819 Kimske
Juf in wording
pi_39585282
als die tweedehands bonnen ook werken, komt u maar! ;-)
Stem:
pi_39586517
En weer wat besteld..

amokaapjeeh O+
pi_39586766
ik ga ook weer wat bestellen voor de bonnen aflopen. zou het ze niet opvallen dat ik tig bonnen gebruik? als in, vier bestellingen per week? (ook voor zus en moeder namelijk)
Tap tap tap
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:09:59 #239
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39586938
Ik denk dat ze het alleen maar toejuichen, dat je zoveel mogelijk koopt
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:20:04 #240
56819 Kimske
Juf in wording
pi_39587330
Geen idee wie me de code heeft gestuurd, maar thnx!!
Stem:
pi_39587550
dat was ik denk ik
Tap tap tap
pi_39589582
Ik heb net weer even een nieuw bestellingkje geplaatst

en dezelfde in het zwart

en ook weer in het zwart

Het is maar goed dat straks die stomme bonnen niet meer geldig zijn (niet dat 15 euro korting nog zoveel uitmaakt )
pi_39589723
bestellinkje?
Tap tap tap
pi_39589766
Ik weet het, ik heb een dwangbuis nodig
pi_39589858
ik ook, ik maak alleen allemaal kleine bestellinkjes met telkens een kortingsbon
Tap tap tap
pi_39595968
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

je blijft me helpen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2006 14:48:26 ]
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:15:00 #247
78780 deedeetee
pi_39596741
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:58 schreef Coconut het volgende:
En weer wat besteld..
[afbeelding]
Dat bloesje is erg leuk
pi_39596769
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:15 schreef deedeetee het volgende:
Dat bloesje is erg leuk
En ook nog eens in de sale
amokaapjeeh O+
pi_39597049
Ey mensen,

Ik kwam dit topic toevallig tegen. Ik bestel ook met regelmaat wat via de e-shop van esprit. Nog nooit problemen hiermee gehad, echt handig is het. Zometeen nog eens even checken of er nog wat leuks te vinden is!:)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:36:02 #250
78780 deedeetee
pi_39597115
Ik liep gisteren in Sittard de Esprit winkel in en zag daar zowaar al winterjassen hangen.
Van de winter heb ik een nieuwe nodig maar nu al gaan kopen vind ik toch wel een beetje bar.
pi_39598844
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:25 schreef CherryLips het volgende:
ik ook, ik maak alleen allemaal kleine bestellinkjes met telkens een kortingsbon
Dat is nog slimmer, alleen dat kan ik niet want dan ben ik weer bang dat alles weg is Dus eigenlijk maak ik allemaal grote bestellinkjes, de postbode kent me al, "Hoi Daisje, ik heb er weer een voor je!!"
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:20:59 #252
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39599637
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:53 schreef Daisje het volgende:

[..]

Dat is nog slimmer, alleen dat kan ik niet want dan ben ik weer bang dat alles weg is Dus eigenlijk maak ik allemaal grote bestellinkjes, de postbode kent me al, "Hoi Daisje, ik heb er weer een voor je!!"
hij is hier nu ook al drie keer in een week geweest.

en als het goed is komt hij over ongeveer een week weer
en dan is de koek op.
Tap tap tap
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:22:53 #253
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39599683
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 08:04 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Je blijft me helpen
you have meel

[ Bericht 5% gewijzigd door CherryLips op 08-07-2006 14:50:10 ]
Tap tap tap
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:25:09 #254
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39599747
Besteld:

Tap tap tap
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:29:26 #255
78780 deedeetee
pi_39599883
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Besteld:
pi_39603835
Net ook weer 2 broeken besteld (kon niet keizen welke kleur, dus dan maar allebij ... helaas zonder tegoedbon, want op de een of andere manier bleef ie zeggen dat de code niet geldig was op mijn artikelen....
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:42:43 #257
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39604223
wat flauw bij mij doet alles het gewoon steeds.
Tap tap tap
pi_39604575
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:42 schreef CherryLips het volgende:
wat flauw bij mij doet alles het gewoon steeds.
Haha, vond ik ook... ik heb het zeker 10 keer geprobeerd... en een keer met grote letters, dan weer kleinde letters... maar helaas.

Maar ondank dat toch nog bedankt voor de code trouwens!!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:29:46 #259
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39605887
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:54 schreef mara25 het volgende:

[..]

Haha, vond ik ook... ik heb het zeker 10 keer geprobeerd... en een keer met grote letters, dan weer kleinde letters... maar helaas.

Maar ondank dat toch nog bedankt voor de code trouwens!!
ook met de spaties enzo ertussen...?
ik snap het niet echt jammer.
Tap tap tap
pi_39606023
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:29 schreef mara25 het volgende:
Net ook weer 2 broeken besteld (kon niet keizen welke kleur, dus dan maar allebij ... helaas zonder tegoedbon, want op de een of andere manier bleef ie zeggen dat de code niet geldig was op mijn artikelen....
Uit de sale? Want daar krijg je idd geen korting op.
amokaapjeeh O+
pi_39606346
Dat zal het zijn geweest ja... ze waren inderdaad in de uitverkoop! (dom van mij...)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:03:30 #262
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39607159
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:33 schreef Coconut het volgende:

[..]

Uit de sale? Want daar krijg je idd geen korting op.
oh jammer. ik zat stiekem toch nog te kicken op een vestje die er gister nog niet tussen stond, maar dat is jammer als ik er geen bon overheen kan gooien
Tap tap tap
pi_39607582
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:03 schreef CherryLips het volgende:
oh jammer. ik zat stiekem toch nog te kicken op een vestje die er gister nog niet tussen stond, maar dat is jammer als ik er geen bon overheen kan gooien
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef mara25 het volgende:
Dat zal het zijn geweest ja... ze waren inderdaad in de uitverkoop! (dom van mij...)
Je kan gewoon iets wat niet in de sale is, er bij bestellen.. Dit stuur je gewoon weer terug en dan heb je mooi wel korting op je sale artikelen
amokaapjeeh O+
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:20:02 #264
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39607714
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:16 schreef Coconut het volgende:

[..]

[..]

Je kan gewoon iets wat niet in de sale is, er bij bestellen.. Dit stuur je gewoon weer terug en dan heb je mooi wel korting op je sale artikelen
sneaky
Tap tap tap
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:16:48 #265
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39613307
ik zit eraan te denken om er dan gewoon sokken van drie of vier euro bij te bestellen die niet in de sale zitten, zou dat werken? een mens heeft nooit genoeg sokken. vooral niet als ze roze zijn.
Tap tap tap
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:32:44 #266
25034 neilpad
Changry!
pi_39613720
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:16 schreef CherryLips het volgende:
ik zit eraan te denken om er dan gewoon sokken van drie of vier euro bij te bestellen die niet in de sale zitten, zou dat werken? een mens heeft nooit genoeg sokken. vooral niet als ze roze zijn.
Damn volgens mij ben je niet alleen chocoholic

Ik heb laatst mijn 2e pakketje binnen gekregen.

Ik had ook nog een riem maar 105 is te groot voor me en nog een longsleeve polo waar ik nog niet over uit ben of ik em houd, me moeder vond em iig wel mooi .
Mss dat ik volgende week nog ff de stad in ga voor die jas die ik nergens meer terug kan vinden.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:41:36 #267
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39613943
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef neilpad het volgende:

[..]

ik weet het
gat in hand enzo
Tap tap tap
pi_39614353
Iets waar ik me wel erg aan irriteer bij Esprit is dat ze zo traag zijn met betalingen boeken en retourzendingen afhandelen

Ik heb regelmatig dat ik een mailtje krijg dat ze m'n bestelling niet direct kunnen afwerken omdat ik nog een open rekeningbedrag heb en/of er nog onafgehandelde bestellingen zijn
amokaapjeeh O+
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:05:32 #269
56819 Kimske
Juf in wording
pi_39617661
Woehoe, mijn hippe jurkje met de kortingsbon is onderweg! Thnx Cherrylips!

Stem:
pi_39618815
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef neilpad het volgende:

[..]

Ik heb laatst mijn 2e pakketje binnen gekregen.

[afbeelding]

Ik had ook nog een riem maar 105 is te groot voor me en nog een longsleeve polo waar ik nog niet over uit ben of ik em houd, me moeder vond em iig wel mooi .
Mss dat ik volgende week nog ff de stad in ga voor die jas die ik nergens meer terug kan vinden.
Wat een geweldig mooi shirt !

Esprit mailde mij trouwens dit:
quote:
Bestel de van u gewenste artikelen a.u.b. opnieuw met de tegoedbon-code.

Deze is in te vullen bij: Tegoedbon-Code.
Belangrijk is dat u ook op de bottum inwisselen drukt, omdat het anders niet doorgaat.(De code werkt alleen maar bij de sale-artikelen)
pi_39622095
De bottum hahaha... Djeez... Button?

CherryLips verslaafd? Die kan overal vanaf blijven hoor tenzij het chocola, roze, lush of orlando bloom is
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:48:54 #272
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39622298
ik ben helemaaaal niet verslavingsgevoelig

wat ze met dat mailtje nou bedoelen weet ik ook niet, maar het valt mee dat er niet bottom staat
Tap tap tap
pi_39622550
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef CherryLips het volgende:
ik ben helemaaaal niet verslavingsgevoelig

wat ze met dat mailtje nou bedoelen weet ik ook niet, maar het valt mee dat er niet bottom staat
Gelukkig heb ik geen last van verslavingen. Alleen chocola, paarse troepjes, Harry Potter, sokken, Lush, kaarsjes, wierook, lippenbalsem, boeken en Johnny Depp .

Ik snap niet waarom ze niet gewoon 'knop' zeggen, als Engels te moeilijk is.
pi_39622676
ohja, lippenbalsems

maar goed, m'n bestelling heeft hun toko verlaten
zondag plaats ik weer een nieuwe
als ze het vestje nog hebben. ik weet ook niet waarom ik het niet gewoon nu bestel, misschien omdat het stiekem beter voor mezelf is als het gewoon is uitverkocht.
m'n zus heeft nu echt zoveel e*points zoveel heeft ze er nog nooit gehad in een heel jaar, laat staan in 1 maand
ik ga zo verdorie gewoon m'n eigen card aanvragen. ook zonder de korting blijf ik waarschijnlijk bestellen. [/luie donder modus]
Tap tap tap
pi_39623021
Mijn bestelling is vandaag alweer verstuurd (zeggen ze )
pi_39623723
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef Daisje het volgende:
Mijn bestelling is vandaag alweer verstuurd (zeggen ze )
de mijne ook

kijken wie als eerste z'n bestelling heeft
Tap tap tap
pi_39623807
Ik had dat nog niet eens gezien, Bottum
Op een of andere manier heb ik het idee dat er geen volledig Nederlandse mensen werken bij de Online Esprit (maar half Duits).
pi_39632693
Dankje Cherry!!!

Wil je nog even mn emailadres weghalen?

Dus oke, je moet voor minstens ¤24,- bestellen, dus als ik 1 leuk ding zie van zeg ¤10,- dan bestel ik gewoon nog wat dingen mee tot de ¤24,- (of meer) en die dingen kan ik terugsturen? Kost dat terugsturen nog wat?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2006 14:50:36 ]
pi_39632807
Nope, kost niks. Ook het terugsturen is gratis.
pi_39641323
* heaven7 gaat shoppen
pi_39642269
Nog een vraagje; dus als ik nu 5 dingen in mn winkelwagentje heb liggen en ga bestellen en 1 keer die kortingscode kan gebruiken (¤15,-?) en van al die artikelen 1 shirt bijvoorbeeld hou die ¤20,- kost, krijg ik dan met die korting het shirt voor ¤5,-?

Ohja, hoe snel zijn ze met leveren? Ik ben vanaf maandag tot en met de maandag een week later van huis, ander afleveradres invullen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2006 21:45:43 ]
pi_39642571
Heeft iemand kortingscode voor mij, die voor het eerst bij esprit zal bestellen? Met korting zou het geweldig zijn!
mail naar
sw237 at hotmail.com
B.v.d.
pi_39642675
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 21:40 schreef heaven7 het volgende:
Nog een vraagje; dus als ik nu 5 dingen in mn winkelwagentje heb liggen en ga bestellen en 1 keer die kortingscode kan gebruiken (¤15,-?) en van al die artikelen 1 shirt bijvoorbeeld hou die ¤20,- kost, krijg ik dan met die korting het shirt voor ¤5,-?

Ohja, hoe snel zijn ze met leveren? Ik ben vanaf maandag tot en met de maandag een week later van huis, ander afleveradres invullen?
Je kan je kortingscode volgens mij meerdere keren gebruiken.
Bij mij hadden ze 10 euro van het duurste artikel afgehaald, ik weet niet precies hoe dat zit.

Ze leveren ook best snel, ik zou idd voor de zekerheid een ander aflever adres invullen als je nu besteld en de hele volgende week weg bent.
pi_39642905
Doe ik dat
pi_39643067
Eeh, waar kan ik die code invullen dan? Ik heb nu een veld voor mn neus (blauw klein venstertje met daarnaast oa een rood venstertje voor de epoints) waar "tegoedbon" instaat maar als ik die invul en op "inwisselen" klik gebeurt er niks?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2006 22:19:45 ]
pi_39643099
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:19 schreef heaven7 het volgende:
Eeh, waar kan ik die code invullen dan? Ik heb nu een veld voor mn neus (blauw klein venstertje met daarnaast oa een rood venstertje voor de epoints) waar "tegoedbon" instaat maar als ik die invul en op "inwisselen" klik gebeurt er niks?
Dat is wel het veldje waar je de code in moet vullen.. Heb je toevallig allemaal items die in de sale zijn? Dan werkt het de kortingscode namelijk niet.
amokaapjeeh O+
pi_39643122
Oke, en nu zegt ie "geeft u aub eerst het geldige tegoedbon nummer aan"
pi_39643127
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:20 schreef Coconut het volgende:

[..]

Dat is wel het veldje waar je de code in moet vullen.. Heb je toevallig allemaal items die in de sale zijn? Dan werkt het de kortingscode namelijk niet.
edit, blijkbaar wel idd, sorry en dankjewel!

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2006 22:24:09 ]
pi_39643179
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:22 schreef heaven7 het volgende:
edit, blijkbaar wel idd, sorry en dankjewel!
Dan zou het gewoon moeten werken, mits je een goede kortingscode hebt natuurlijk.

Edit: even iets wat niet in de sale is erbij bestellen dus
amokaapjeeh O+
pi_39643279
Okay, volgende dingen besteld:

Alleen de onderste is geen sale en daar geldt idd ¤10,- korting op, maar als ik die laatste terugstuur krijg ik die ¤10,- korting dan wel over de andere 2 dingen die wel in sale zijn?

Sorry voor de vragen
pi_39643306
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:29 schreef heaven7 het volgende:
Okay, volgende dingen besteld:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Alleen de onderste is geen sale en daar geldt idd ¤10,- korting op, maar als ik die laatste terugstuur krijg ik die ¤10,- korting dan wel over de andere 2 dingen die wel in sale zijn?

Sorry voor de vragen
Ja
amokaapjeeh O+
pi_39643365
Oke, dankjewel

*Sluipt weer weg en gaat op bestelling wachten in een tentje bij de brievenbus
  zaterdag 8 juli 2006 @ 22:36:27 #293
78780 deedeetee
pi_39643463
Pas maar op in dat tentje want morgen gaat 't waaien

Leuk, dat blauwe vestje
pi_39643943
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

de mijne ook

kijken wie als eerste z'n bestelling heeft
Hier nog niets Dan hoop ik maar op maandag
pi_39644350
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:52 schreef Daisje het volgende:

[..]

Hier nog niets Dan hoop ik maar op maandag
het kan wel een dag of vier duren hoor
Tap tap tap
pi_39644406
ik wilde deze nog bestellen om het af te leren:

maar volgens mij hoort ie dus heel strak te zitten op de foto's van de andere kleuren lijkt het mee te vallen, en stiekem hoop ik dat dit model gewoon een maatje te klein aan heeft, hoewel de mouwen enzo wel goed zitten. Maar hij is zo leuk
Ach, ik kan het altijd proberen he
Tap tap tap
pi_39644445
Jamaar maar maar Eerst kreeg ik die mailtjes steeds pas als ik mn pakje allang binnen had. Ik blijf gewoon op maandag hopen
pi_39644503
Precies, anders gaat ie gewoon weer terug. Misschien heeft ze wel hele korte armpjes .Ik begin trouwens ookal bang te worden dat de mensen in het postkantoor me gaan herkennen, omdat er iedere keer ook wel weer iets terug moet
pi_39644609
het is op zich wel een raar model vestje; kort, getailleerd, lange mouwtjes, maar dat model krijgt hem waarschijnlijk niet dicht over d'r kipfilet-borstjes
Tap tap tap
pi_39644967
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:10 schreef Daisje het volgende:
Ik begin trouwens ookal bang te worden dat de mensen in het postkantoor me gaan herkennen, omdat er iedere keer ook wel weer iets terug moet
Ik heb dat al, ook omdat ik voor m'n werk regelmatig naar het postkantoor moet. Dus de postkantoor meneer en ik groeten elkaar ook in onze vrije tijd
amokaapjeeh O+
pi_39647349
Haha Ik ben nog niet zo erg geloof ik Laatst in Rotterdam een heel leuk bruin lang (halverwege billen) shirtje met v hals gekocht voor ¤9,-!
Leuk he Deedeetee Ik ben ook erg benieuwd! Al staat alles op "de normale mens" toch heel anders als op die anorexia modellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')