Dat is nog slimmer, alleen dat kan ik niet want dan ben ik weer bang dat alles weg isquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:25 schreef CherryLips het volgende:
ik ook, ik maak alleen allemaal kleine bestellinkjes met telkens een kortingsbon
hij is hier nu ook al drie keer in een week geweest.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:53 schreef Daisje het volgende:
[..]
Dat is nog slimmer, alleen dat kan ik niet want dan ben ik weer bang dat alles weg isDus eigenlijk maak ik allemaal grote bestellinkjes, de postbode kent me al, "Hoi Daisje, ik heb er weer een voor je!!"
![]()
Haha, vond ik ook... ik heb het zeker 10 keer geprobeerd... en een keer met grote letters, dan weer kleinde letters... maar helaas.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:42 schreef CherryLips het volgende:
wat flauwbij mij doet alles het gewoon steeds.
ook met de spaties enzo ertussen...?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:54 schreef mara25 het volgende:
[..]
Haha, vond ik ook... ik heb het zeker 10 keer geprobeerd... en een keer met grote letters, dan weer kleinde letters... maar helaas.
Maar ondank dat toch nog bedankt voor de code trouwens!!![]()
Uit de sale? Want daar krijg je idd geen korting op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:29 schreef mara25 het volgende:
Net ook weer 2 broeken besteld (kon niet keizen welke kleur, dus dan maar allebij... helaas zonder tegoedbon, want op de een of andere manier bleef ie zeggen dat de code niet geldig was op mijn artikelen....
![]()
oh jammer. ik zat stiekem toch nog te kicken op een vestje die er gister nog niet tussen stond, maar dat is jammer als ik er geen bon overheen kan gooienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:33 schreef Coconut het volgende:
[..]
Uit de sale? Want daar krijg je idd geen korting op.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:03 schreef CherryLips het volgende:
oh jammer. ik zat stiekem toch nog te kicken op een vestje die er gister nog niet tussen stond, maar dat is jammer als ik er geen bon overheen kan gooien
Je kan gewoon iets wat niet in de sale is, er bij bestellen.. Dit stuur je gewoon weer terug en dan heb je mooi wel korting op je sale artikelenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef mara25 het volgende:
Dat zal het zijn geweest ja... ze waren inderdaad in de uitverkoop! (dom van mij...)
sneakyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:16 schreef Coconut het volgende:
[..]
[..]
Je kan gewoon iets wat niet in de sale is, er bij bestellen.. Dit stuur je gewoon weer terug en dan heb je mooi wel korting op je sale artikelen![]()
Damn volgens mij ben je niet alleen chocoholicquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:16 schreef CherryLips het volgende:
ik zit eraan te denken om er dan gewoon sokken van drie of vier euro bij te bestellen die niet in de sale zitten, zou dat werken?een mens heeft nooit genoeg sokken. vooral niet als ze roze zijn.
ik weet hetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef neilpad het volgende:
[..]
Damn volgens mij ben je niet alleen chocoholic![]()
Wat een geweldig mooi shirtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef neilpad het volgende:
[..]
Damn volgens mij ben je niet alleen chocoholic![]()
Ik heb laatst mijn 2e pakketje binnen gekregen.
[afbeelding]
Ik had ook nog een riem maar 105 is te groot voor me en nog een longsleeve polo waar ik nog niet over uit ben of ik em houd, me moeder vond em iig wel mooi.
Mss dat ik volgende week nog ff de stad in ga voor die jas die ik nergens meer terug kan vinden.
quote:Bestel de van u gewenste artikelen a.u.b. opnieuw met de tegoedbon-code.
Deze is in te vullen bij: Tegoedbon-Code.
Belangrijk is dat u ook op de bottum inwisselen drukt, omdat het anders niet doorgaat.(De code werkt alleen maar bij de sale-artikelen)
Gelukkig heb ik geen last van verslavingen. Alleen chocola, paarse troepjes, Harry Potter, sokken, Lush, kaarsjes, wierook, lippenbalsem, boeken en Johnny Deppquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef CherryLips het volgende:
ik ben helemaaaal niet verslavingsgevoelig![]()
wat ze met dat mailtje nou bedoelen weet ik ook niet, maar het valt mee dat er niet bottom staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |