daar zullen ze zo toch wel wat van zeggen of tenminste iets aan doen?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:39 schreef the_disheaver het volgende:
commetaar loopt inderdaad niet synchroon met de beelden op rtl 7
Nee hoor, hij staat 2-1 achter na de 1e set gewonnen te hebben.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
federer nu alweer 2-0 voor
RTL 7 zond Federer niet uit, maar Hingis. En nu het regenpauze is, laten ze het begin van de wedstrijd van Federer zien.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ja idd
6-3
en 1-2 nu
waarom is rtl7 weer zo kut dan
okequote:Op maandag 26 juni 2006 15:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
RTL 7 zond Federer niet uit, maar Hingis. En nu het regenpauze is, laten ze het begin van de wedstrijd van Federer zien.
Ik vraag het me af. Misschien pas rond 19.00 uur.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef suus21 het volgende:
zou er vandaag nog gespeeld worden?
ja centre court in 2009quote:Op maandag 26 juni 2006 17:15 schreef Heero87 het volgende:
Zijn er al plannen om Centre Court en andere hoofdcourts te overdekken, want dit is toch echt weer debiel...
Gelukkig maar. Stappen die Britten toch eens van hun principes af. Zal wel iets met de Olympische Spelen van 2012 in Londen te maken hebben zeker.quote:
Meer met de eisen van het publiek en tv contracten. Als je elk jaar problemen het met het tonen van wedstrijden dan is dat toch nadelig voor je financiën.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:19 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Stappen die Britten toch eens van hun principes af. Zal wel iets met de Olympische Spelen van 2012 in Londen te maken hebben zeker.
ik dacht dat ze wel nog zouden spelen vandaag ...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
Geen tennis meer vandaag. Morgen weer een dag. Hopelijk blijft het dan droog, want hier word ik echt moe van.
Volgens mij ook, op teletekst staat dat er vanavond misschien nog wel gespeeld kan worden.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze wel nog zouden spelen vandaag ...
Tuurlijk, maar het feit dat Londen kandidaat-organisator was zal ook wel hebben meegespeeld. Het feit dat ze het nu plots wel doen zal ongetwijfeld iets te maken hebben met het feit dat ze dankzij de OS hun stadion op kosten van de OS-organisatie zouden kunnen bouwen.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meer met de eisen van het publiek en tv contracten. Als je elk jaar problemen het met het tonen van wedstrijden dan is dat toch nadelig voor je financiën.
Dat het niks met de OS te maken heeft blijft ook uit het feit dat er al bekend was dat het dak er kwam voor Londen de OS kreeg.
Ze geven alleen wel weer waardeloos weer op. Nog slechter dan vandaag.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen maar met frisse moed beginnen met kijken
nog meer regen voor morgen. Ik denk dat de finale van 96 nog wel voorbij komtquote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen maar met frisse moed beginnen met kijken
Die kan ik ook wel dromen inmiddelsquote:Op maandag 26 juni 2006 22:12 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
nog meer regen voor morgen. Ik denk dat de finale van 96 nog wel voorbij komt
Zolang was hij daar toch niet mee bezig?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Federer die eindelijk zijn eerste Grand Slam pakt en in tranen uit barst
Hij heeft jarenlang niet waargemaakt waar hij toe in staat zou moeten zijn...En dan eindelijk won hij Wimbledon toen...Ik zou die finale ook nog wel eens willen zien...Een andere wedstrijd die ik nog wel eens zou willen zien is Hewitt tegen Schalken in 2002..Wat een geweldig spannende wedstrijd was dat zeg...Iets van 10 matchpoints voor Hewitt in de 3e set en dan die comeback van Schalkenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zolang was hij daar toch niet mee bezig?
Wordt er dan gespeeld vandaag?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag weer Federer - Gasquet, Henman - Soderling, Hingis maakt haar partij af. Melle van Gemerden speelt ook vandaag en Andre Agassi komt op de baan!
Tuesday:quote:
Voor een Belg wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:42 schreef TheGeneral het volgende:
1e set Henin: 6-0... En staat nu 1-0 met een break voor. Leuk tennis dat.
Leuke partij! maar helaas!quote:
na een foute call op zijn eerste servicequote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef the_disheaver het volgende:
dubbele fout en ervoor 2 unforced errors, soderling de set met 9-7
10-8quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef the_disheaver het volgende:
dubbele fout en ervoor 2 unforced errors, soderling de set met 9-7
6-3, 6-2, 6-2. Da's een duidelijke overwinning.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:32 schreef Ambrosius het volgende:
Henman speelt heel leuk tennis vind ik, veel dropshots ook.
Federer gaat goed van start, meteen twee breaks voor in de tweede set: 5-2.
Is dat die kamergenote?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:51 schreef XL het volgende:
ook even een berichtje uit het toernooi dat nergens om gaat
[afbeelding]
Heeft gewonnen
die kamergenote heeft wel borsten. Verder identiek.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat die kamergenote?
Dat is altijd goed. Als iemand in de halve finale mag sneuvelen is zij het wel!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:51 schreef XL het volgende:
ook even een berichtje uit het toernooi dat nergens om gaat
[afbeelding]
Heeft gewonnen
Nogal ja, er is heel de dag tennis en ze laten alleen Henman live zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:07 schreef NY_Giant het volgende:
Ik vind Wimbledon op RTL7 een aanfluiting.
Echt triest ja en ook RTL Z er doorheen vind ik irritant.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nogal ja, er is heel de dag tennis en ze laten alleen Henman live zien.
Wat te denken van Voetbal Insite.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Echt triest ja en ook RTL Z er doorheen vind ik irritant.
Dat kan ik nog wel waarderen en dat hoort nou eenmaal bij het WK, maar elk uur dat RTL Z er doorheen en nog een zooi reclame... Ik vraag me af hoeveel minuten per uur er daadwerkelijk tennis te zien is. En die gast die het presenteert (die ook van RTL Z is) weet ook helemaal niks van tennis. Vorig jaar zaten ze volgens mij ook allemaal echt bij Wimbledon en nu volgens mij ook niet. Ik vind het een beetje jammer allemaal...quote:
Vind ik ook. Ik kijk daarom ook gewoon naar de BBCquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:24 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel waarderen en dat hoort nou eenmaal bij het WK, maar elk uur dat RTL Z er doorheen en nog een zooi reclame... Ik vraag me af hoeveel minuten per uur er daadwerkelijk tennis te zien is. En die gast die het presenteert (die ook van RTL Z is) weet ook helemaal niks van tennis. Vorig jaar zaten ze volgens mij ook allemaal echt bij Wimbledon en nu volgens mij ook niet. Ik vind het een beetje jammer allemaal...
Waske is zo'n heroische Duitser!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Galvani wint in de vijfde set met 16-14 van Waske.
En kleine kra(a)y dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef Mirri het volgende:
Laten we hopen dat Martina Hingis Wimbledon wint..![]()
[afbeelding]
en die manier waarop hij telkens vooraan het net de ballen terugvraagt, prachtig!quote:
Ik hoop wel op Krajicek als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef Mirri het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:01 schreef BVO het volgende:
Tweede partij op baan 13, een televisiebaan, na Ljubicic - Lopez.
Gelukkig weer zonder snorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef Mirri het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |