Safin wordt altijd knettergek tegen Santoro. Beide heren staan 7-2 ofzo in onderling resultaat in het voordeel van Santoro. Bij elke vreemde bal die Santoro slaat begint Safin op hem te foeteren, in zo'n wedstrijd spaart hij waarschuwingen en schrijft de hele inhoud van zijn tennistas af.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Tegen Santoro heb ik niet gezien, maar meestal is hij heel erg in zichzelf gekeerd. Ik heb 'm nog nooit a la Kiefer of Nadal een wedstrijd zien onderbreken wanneer het hem even tegen zit. Hoogstens zijn racket in 5 stukken zien slaan
Volgens mij is dat niuet zo wat Hewitt betreft. Hewitt is volgens mij een van de minst geliefde spelers bij andere spelers. Ik hoorde dat uit een of ander onderzoekje bleek dat Hewitt er als een van de minst favoriete spelers uitkwam.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
En twee sportievere spelers dan Nadal en Hewitt kan je niet hebben, die hebben oneindig respect voor het grootste deel van de tour.
Bovendien is Hewitt zich tegenwoordig aan het matigen...In de hele wedstrijd tegen Blake had hij bv. 1 come-on en dat was toen hij gewonnen had
Welke wedstrijd was in dat opzicht het leukst? Die wil ik dan wel een keer zien. Volgens mij had iemand het eerder in dit topic over een specifieke wedstrijden tussen Safin en Santoro.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:59 schreef XL het volgende:
[..]
Safin wordt altijd knettergek tegen Santoro. Beide heren staan 7-2 ofzo in onderling resultaat in het voordeel van Santoro. Bij elke vreemde bal die Santoro slaat begint Safin op hem te foeteren, in zo'n wedstrijd spaart hij waarschuwingen en schrijft de hele inhoud van zijn tennistas af.
Is dat je eigen site?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:58 schreef robbydlr het volgende:
<a href="http://members.home.nl/rogerfederer">www.rogerfederer.nl</a>
In al die wedstrijden gebeurd wat. Van de twee partijen die Safin won is er een door Santoro opgegeven. Ik vermoed dat de vijfsetter op Roland Garros de leukste is. Santoro tankte daar even de vierde set weg om Safin uit zijn ritme te halen en ging vervolgens doodleuk weer spelen. Vijfde set: 6-1quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was in dat opzicht het leukst? Die wil ik dan wel een keer zien. Volgens mij had iemand het eerder in dit topic over een specifieke wedstrijden tussen Safin en Santoro.
iemand online zo invulschema gevondenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
zit er vandaag bij een krant een speelschema van wimbledon ?
Dat onderzoek is vast bij Argentijnen uitgevoerdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niuet zo wat Hewitt betreft. Hewitt is volgens mij een van de minst geliefde spelers bij andere spelers. Ik hoorde dat uit een of ander onderzoekje bleek dat Hewitt er als een van de minst favoriete spelers uitkwam.
Ja, da's wel waar. Dat is inderdaad irritant. Toch vind ik die punten die hij weggeeft sportief.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:43 schreef twi het volgende:
Er is anders zeker tijdens de laatste Roland Garros behoorlijk wat geklaagd door de tegenstanders van Nadal dat hij zo verschrikkelijk veel tijd nam. En het moment dat hij tegen Mathieu op BP het spel stil liet leggen zegt je zeker ook weinig? Daarnaast vond 'ie het gezeur dat Toni Nadal als coach dingen naar hem riep. Dat gebeurde immers niet, zo zei 'ie. De zin erna zei 'ie alleen dat het een onzinregel was in het tennis en het maar geschrapt zou moeten worden. Tel daarbij het irritante juichen op (waar Hewitt inderdaad in is gematigd), en ik kan het me echt niet voorstellen dat mensen hem zo sportief vinden. Respect voor de prestaties, oke, maar voor zijn gedrag, no way.
Dat punten weggeven doet ie ook niet echt... Als de umpire naar beneden komt geeft ie gauw dat punt aan de tegenstander.. Dat zou de umpire 5 seconden later ook wel zien. Nou is het net of hij een beetje de goede jongen is.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's wel waar. Dat is inderdaad irritant. Toch vind ik die punten die hij weggeeft sportief.
Wat een cynisme.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat punten weggeven doet ie ook niet echt... Als de umpire naar beneden komt geeft ie gauw dat punt aan de tegenstander.. Dat zou de umpire 5 seconden later ook wel zien. Nou is het net of hij een beetje de goede jongen is.
Dat doet hij wel echt hoor. Kijk eens naar de finale van Hamburg dit jaar. Dat zouden weinig topsporters doen hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat punten weggeven doet ie ook niet echt... Als de umpire naar beneden komt geeft ie gauw dat punt aan de tegenstander.. Dat zou de umpire 5 seconden later ook wel zien. Nou is het net of hij een beetje de goede jongen is.
Ja, hij's leuk. Vind dat Federer het grappig doet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.atptennis.com/(...)rer_sportscenter.asp
Een reclame met Federer.
Lekker beginquote:Rain threatens Wimbledon delays
Bad weather looks likely to disrupt the first day's play at Wimbledon, with heavy rain forecast across London.
Showers are also predicted for Tuesday in SW19, but conditions should improve during the rest of the week.
The rain could delay Tim Henman's opener - he faces Swede Robin Soderling in the second match on Court One.
Roger Federer is due to begin his men's singles crown defence against Richard Gasquet in the first match on Centre Court, scheduled for 1300 BST.
Volgens mij gaat dat er wel komen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef Heero87 het volgende:
Of zijn ze er ondertussen toch al mee bezig?
In verband met WK.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
geen live wimbledon studio meer..
Altijd leuk Wimbledon, die tradities, aarbeien met slagroom, witte kleding, de royal box en.....quote:
owquote:
mijn sportpoolsquote:Tennisser Zw Opponent Pnt
M Safin 0
M Ancic 3
A Roddick 4
D Nalbandian 4
G Rusedski 0
L Hewitt 3
P Kohlschreiber 0
D Sanguinetti 0
M Van Gemerden 0
M Philippoussis 0
X Malisse 0
T Henman
T Haas 1
Joker
R Federer 5
Kluns
A Falla 0 0
Heerlijk toch, dat BBC Interactive met vijf wedstrijden tegelijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:11 schreef the_disheaver het volgende:
op belgie: Clijsters - zwonereva
bbc 2: federer - gasquet
rtl 7: reclame
eurosport : reclame
En hij pakt hem met 6-3.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:33 schreef TheGeneral het volgende:
Federer 5-2 voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |