Eigenlijk wordt er amper gejammerd in deze topic-reeks, 't is hier meestal hardstikke gezellig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:56 schreef Iksje het volgende:
Goed_gek heeft geen afwijkende mening maar een tegengestelde mening...
Voor de 100.000 keer, met opbouwende kritiek kunnen we hier best leven.
Met posts als 'wat vreten jullie toch veel', 'je beweegt niet intensief genoeg', 'je jammert te vaak'
kunnen we hier niet veel.
Behalve voor de tigste keer ons eet-en beweegpatroon posten en het aantal kilo's dat we ondanks de verkeerde methode toch al kwijt zijn geraakt.
En met ons gejammer valt het ook wel hartstikke mee.
Ik denk dat je slank als een den terug komt!quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:58 schreef Isabeau het volgende:
IK ben ook even voorbij een bepaald kookpunt, ga nu wandelen met mijn moeder want mijn internetverbinding is bagger. Er is amper door te komen voor mij
Zou je erg veel meer verbranden met rolstoelduwen?
wat valt er nog te discussieren dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om Pinball, het gaat niet om een afwijkende mening hebben...
Goed_Gek is aan het stoken en leest selectief. Hij vraagt wat wij eten, wij geven dat aan, hij vraagt wat we aan beweging doen, wij sommen dat op... en vervolgens zeikt hij alles af. Er is een verschil tussen "opbouwende kritiek" en "afzeiken", wat G_G doet is afzeiken.
Misschien zijn we hier allemaal geen top-atleten, maar de meesten van ons bewegen echt wel genoeg. Het officiele advies is om dagelijks een half uur te bewegen, en dan tellen ze ook wandelen mee. De mensen die reageerden op G_G komen hier allemaal in een veelvoud overheen.
We eten groente, fruit, voldoende vezels, beperken de hoeveelheid vet die we eten... net zoals wordt aangeraden door o.a. het Voedingscentrum (hoewel ik die toko eigenlijk niet moet, maar da's een ander verhaal). Om dan te verkondigen dat we ons lichaam vernietigen, vind ik ronduit kortzichtig. Hij (en jij ook een beetje) zijn niet uit op discussie of een zinnige dialoog, jullie willen gewoon graag je vooroordelen bevestigd zien... alles wat daarvan afwijkt wordt zorgvuldig genegeerd. Dat is het hele probleem...
Ik ben altijd in voor discussie, maar ik word nu eenmaal niet graag afgezeken, terwijl ik elke dag weer mijn best doe!
Vraag is of het voor iedereen wenselijk is om zich in maatje 38 te proppen. Ik ben tevreden en gelukkig (schijnt goed te zijn voor de gezondheid!!) met een maat 42. In jouw ogen misschien "vet" in mijn ogen geweldig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:02 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
wat valt er nog te discussieren dan?
jullie zijn vet...
vet komt door slechte voeding en/of geen (goede) lichamelijke activiteit
overgewicht is schadelijk voor de gezondheid en kost veel
om gezond te blijven moet je een half uur aan sport doen.
als je vet bent moet je daar een veelvoud van maken omdat je er vet af moet krijgen.
wouden jullie soms beweren dat jullie die kilo's er binnen een paar weken aan hebben gekregen?
als je niet tot een normaal gewicht kunt komen ben je gewoon verkeerd bezig. of heb je een ander excuus soms? (niet iedereen zal maatje 36 hebben maar 38 moet toch zeker te doen zijn)
WTF doe je hier dan nog?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:02 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
jullie zijn vet...
Dank je wel voor deze motiverende bijdrage.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:02 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
jullie zijn vet...
vet komt door slechte voeding en/of geen (goede) lichamelijke activiteit
overgewicht is schadelijk voor de gezondheid en kost veel
om gezond te blijven moet je een half uur aan sport doen.
als je vet bent moet je daar een veelvoud van maken omdat je er vet af moet krijgen.
wouden jullie soms beweren dat jullie die kilo's er binnen een paar weken aan hebben gekregen?
als je niet tot een normaal gewicht kunt komen ben je gewoon verkeerd bezig. of heb je een ander excuus soms? (niet iedereen zal maatje 36 hebben maar 38 moet toch zeker te doen zijn)
Pas op wat je zegt, dat zei ik eerder ook en spontaan dook er zo'n topic op.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze motiverende bijdrage.![]()
Is er geen KLB topic voor je waar je je gal kunt spuien over al die ranzige dikke vette wijven?
Dank je welquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:15 schreef schatje het volgende:
Goed_Gek is weg, kloon van een gebande.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Gut alweer 4 pagina's gemist, gauw bijlezen want het is geloof ik wel spannend
Neeeeee, ik ben er zo ongeveer als enige in geslaagd de negeermodus vol te houdenquote:
Hallo volslagen vreemde, gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef Queen_Minny het volgende:
*valt als volslagen vreemde binnen*
![]()
ik ben officieel 20 kilo afgevallen sinds vandaag, ik ben zo blij met dit nieuws dat ik het nodig vond om het even hier neer te zetten![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef Queen_Minny het volgende:
*valt als volslagen vreemde binnen*
![]()
ik ben officieel 20 kilo afgevallen sinds vandaag, ik ben zo blij met dit nieuws dat ik het nodig vond om het even hier neer te zetten![]()
Wat anderen ook al zeiden, het gaat niet om een 'afwijkende mening'. Mensen als Goed_Gek komen hier binnen en gaan dan roepen dat we vet zijn. Nou, goh, dat wisten we nog niet of zo? We zitten hier natuurlijk allemaal in het dieetclubtopic omdat we megaslank zijn?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ga je Goed_gek nou ook een semi-vriendelijk mailtje sturen met het verzoek om op te rotten?
Want stel je voor zeg, dat er een afwijkende mening te lezen is op je 'platform'.
Ja hoor, want dan ben je ongeveer hetzelfde als ik qua maat, en ik ben ook trotsquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:46 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik zit weer op een gezind gewicht![]()
Maatje 40 past me weer.
Ik mag best wel trots zijn toch?![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ja hoor, want dan ben je ongeveer hetzelfde als ik qua maat, en ik ben ook trots
En ook 20 kilo afgevallen
Sorry hoor, alsof wij niet zulke dingen in onze omgeving meemaken. Dan maakt het echt niet uit of je dik bent of niet hoor. Rot toch eens snel een eind op in dit topic en begin desnoods zelf een topic om te zeuren dat dikke mensen niet moeten zeuren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:07 schreef Goed_Gek het volgende:
mijn moeder heeft ernstige ziektes gehad. oa borstkanker en amputatie, en nog meer verschrikkelijke ziekten.
mijn moeder heeft een gezonde levensstijl. zij is door een hel gegaan en met haar wij.
dan heb je hier van die dikkerds die zitten te puffen en te doen dat ze het zo zwaar hebben.
flikker een heel eind op gvd, je bent vet. ga trainen en wees dankbaar elke dag dat je gezond bent.
geen smoesjes en geen gezeik. gewoon eetpatroon veranderen en met je luie reet intensief sporten.
mensen die klagen dat dik zijn zo zwaar is om te overwinnen zou je haast een week kanker gunnen zodat ze pas weten wat echt zwaar is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |