Iemand kan in potentie geweldig zijn, maar bepaalde factoren kunnen het proces van supertalent naar topvoetballer wreed verstoren. Er was toch ooit een speler die in potentie beter was dan JC, maar stopte met voetbal, omdat hij met zijn vriendin op korfbal ging?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom is 'potentie' dan zo'n kutterm. Dan zou je jeugdteams en scouten voor de A1 en Jong Ajax ook meteen kunnen afschaffen.
En inderdaad, Babel past niet in het Ajax-systeem, dat is jammer.
Helemaal waar, laten we het dan zo stellen: Als Ryan Babel geen last heeft van bijzaken of externe factoren die zijn ontwikkelingen tegen zitten, gaat spelen bij een club die bij hem past, dán zou hij in mijn ogen een betere speler worden dan Huntelaar onder dezelfde omstandigheden. Ik denk alleen dat Huntelaar zijn persoonlijkheid heel erg mee heeft. Alhoewel Babel ook snel volwassen wordt volgens mij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iemand kan in potentie geweldig zijn, maar bepaalde factoren kunnen het proces van supertalent naar topvoetballer wreed verstoren. Er was toch ooit een speler die in potentie beter was dan JC, maar stopte met voetbal, omdat hij met zijn vriendin op korfbal ging?
Dus jouw logica is dat alle exact dezelfde type spitsen precies even goed zijn?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vindt Ruud een waardeloze spits, maar Huntelaar die exact hetzelfde type is vind je wél goed?
Wanneer ik jouw logica zou hanteren, zou een spits die bijna alle records in handen heeft van een van 's werelds beste voetbalclubs een waardeloze speler zijn. Ik weet niet welke logica ik eerder zou hanteren, maar ik neig naar die van Jajong.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dus jouw logica is dat alle exact dezelfde type spitsen precies even goed zijn?
KJH heeft op dit moment al iets gepresteerd, terwijl Ryan Babel in potentie ook zou kunnen presteren in de toekomst, dat is het grote verschil. Op dit moment is KJH de onbetwiste eerste spits van Ajax en daarachter volgen Ryan Babel, Markus Rosenberg en Angelos Harry Charisteas, waarvan Ryan Babel wellicht in potentie de beste is. Maar dat zegt dus niet zoveel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:54 schreef twi het volgende:
Ja, leuk en aardig MONTANA, maar zoals Jajong zegt kun je in dat geval inderdaad alle discussie over jonge spelers en de bijbehorende scouting opheffen. Of zelfs over "gearriveerde" spelers, voor zover je Huntelaar dat mag noemen. Voor hetzelfde geld klapt 'ie morgen tegen een boom, breekt 'ie beide benen en komt 'ie nooit meer op niveau terug.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dus jouw logica is dat alle exact dezelfde type spitsen precies even goed zijn?
Als je die conclusie trekt dan heb je er denk ik gewoon niks van begrepenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer ik jouw logica zou hanteren, zou een spits die bijna alle records in handen heeft van een van 's werelds beste voetbalclubs een waardeloze speler zijn. Ik weet niet welke logica ik eerder zou hanteren, maar ik neig naar die van Jajong.
We hebben het toch over Van Nistelrooij hier, die er ook afgelopen seizoen 21 heeft ingerost bij Manchester United? Of kom ik van een hele andere planeet ofzo? Jij noemt Van Nistelrooij toch waardeloos, niet ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:03 schreef devv05 het volgende:
Als je die conclusie trekt dan heb je er denk ik gewoon niks van begrepenMarco van Basten was een geweldige spits, maar die zet je nu toch ook niet meer in het veld. Zelfde geldt voor Kluivert. Een wereldspits, maar vergane glorie.
Hij heeft het over Van Nistelrooij....quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je die conclusie trekt dan heb je er denk ik gewoon niks van begrepenMarco van Basten was een geweldige spits, maar die zet je nu toch ook niet meer in het veld. Zelfde geldt voor Kluivert. Een wereldspits, maar vergane glorie.
Heb 'm in Manchester niet al teveel gevolgd, maar wat ik gezien heb de laatste maanden deed ie het ook niet heel best. In Oranje presteert ie al helemaal niks. Bij psv wel aardig, maar dat kwam ook door het team om zich heen. Terwijl Huntelaar het deed in een team dat voor zijn komst nog voor geen meter draaide.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij heeft het over Van Nistelrooij....
Nog welquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:08 schreef twi het volgende:
Ik heb geen frustraties hoor, maar snapte alleen niet wat Van Basten er nou weer mee te maken hadHuntelaar is bovendien een veel slechtere voetballer dan Van Basten, natuurlijk
Volgende discussie
2005/06 Manchester United 35 21 Premiershipquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb 'm in Manchester niet al teveel gevolgd, maar wat ik gezien heb de laatste maanden deed ie het ook niet heel best. In Oranje presteert ie al helemaal niks. Bij psv wel aardig, maar dat kwam ook door het team om zich heen. Terwijl Huntelaar het deed in een team dat voor zijn komst nog voor geen meter draaide.
Dat had meer met een megalomane trainer maken denk ik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:12 schreef devv05 het volgende:
Laatste maanden.
Hij is beter dan Van Nistelrooy, Shevchenko, Villa, Trezeguet, Rooney, Ronaldo, Adriano, Crespo, Tevez en Toni. Zo goed?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nog welMaar ik ben erg benieuwd naar zijn verdere ontwikkeling. Laten we het gewoon maar afwachten
quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is beter dan Van Nistelrooy, Shevchenko, Villa, Trezeguet, Rooney, Ronaldo, Adriano, Crespo, Tevez en Toni. Zo goed?
Wie weet wel van dat kaliber. Kun je moeilijk zeggen over zo'n jeugdige speler, de spelers die jij noemt zijn allemaal 5 tot 10 jaar ouder. Maar zijn toekomst ziet er veelbelovend uit en dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is beter dan Van Nistelrooy, Shevchenko, Villa, Trezeguet, Rooney, Ronaldo, Adriano, Crespo, Tevez en Toni. Zo goed?
Tevez, Villa, Rooney en Adriano zijn echt geen 5 tot 10 jaar ouder hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wie weet wel van dat kaliber. Kun je moeilijk zeggen over zo'n jeugdige speler, de spelers die jij noemt zijn allemaal 5 tot 10 jaar ouder. Maar zijn toekomst ziet er veelbelovend uit en dat is het belangrijkste.
Wat? Huntelaar geen God??quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
...als ik sommige reacties hier lees, lijkt het wel alsof hij god is. ..
Of Kluivert en van Nistelrooy die over hun hoogtepunt heen zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef SirG het volgende:
[..]
Wat? Huntelaar geen God??
Als ik dit topic zo lees denk ik dat er nu een hoop mensen gedesillusioneerd zullen zijn.
Net zoiets als een kind vertellen dat Sinterklaas niet bestaat.![]()
Kluivert zal niet naar psv gaan. Daar durf ik vergif op in te nemen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Kluivert niet naar Ajax
14 juni 2006, 16:52
Door: Roy van den Berghe
Patrick Kluivert speelt volgend seizoen niet voor Ajax. De Amsterdammers hebben echter wel degelijk onderhandeld met Valencia de afgelopen weken maar konden het niet eens worden over de transfersom.
Kluivert zelf hoopt nog altijd op een toekomst bij Valencia, waar hij pas een jaar speelt. De spits was het afgelopen seizoen echter veelvuldig geblesseerd en wist in de wedstrijden die hij wel speelde totaal geen indruk achter te laten.
Overigens zou er volgens verschillende geruchten nog een Nederlandse club achter de handtekening van Kluivert aanzitten. Ondanks dat de naam van deze club niet bekend wordt gemaakt lijkt het om PSV te gaan. Bij de Eindhovenaren vertrekt Jan Vennegoor of Hesselink deze zomer mogelijk naar FC Porto waardoor er een nieuwe centrumspits bij moet komen.
Doen! Ik denk dat hij naar RBC gaat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kluivert zal niet naar psv gaan. Daar durf ik vergif op in te nemen.
Daar zal hij ook niet naar toe gaan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:38 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat die andere Nederlandse club Az is.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:38 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat die andere Nederlandse club Az is.
Waarom niet? Alsof dat volgevreten aan lager wal geraakte wrak nog bij een betere club aan de slag kanquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daar zal hij ook niet naar toe gaan.
Rebrov mislukte buiten eigen land, ik zie geen reden waarom hij als relatieve veteraan wel zou slagen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:38 schreef stefmans het volgende:
Wil Ajax geen Oekraïner Rebrov of Gusin? goede spelers![]()
Ik denk wel dat Rebrov perfect in het Ajax systeem past en dus wel eens zou kunnen slagen + hij heeft heel veel ervaring.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rebrov mislukte buiten eigen land, ik zie geen reden waarom hij als relatieve veteraan wel zou slagen.
En Husin is ook al op leeftijd.
laat maarquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:44 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof dat volgevreten aan lager wal geraakte wrak nog bij een betere club aan de slag kan
Aanvallendmiddevelder en niet per sé op de 10quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef methodmich het volgende:
Rebrov is vooral een spits die groot werd in een strakke 4-4-2. Waar zie je die bij Ajax spelen dan?
Allen niet haalbaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:57 schreef Radegast het volgende:
Shevchenko, Chigrinsky (schrijf je dat zo?), Milveski en Aliyev zijn de enige Oekraniers die ik bij Ajax zou willen zien.
Als ik hier soms namen voorbij zien komen, zouden die (zonder die van Shev) er zo tussen kunnen hoor.quote:
Ach, Vertonghen, Sarpong en Schilder gaan komend seizoen echt helemaal doorbreken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:01 schreef Gelderland het volgende:
Kluivert niet, Davids niet, Defour niet![]()
Tuurlijk wel. Ajax wint immers de Champions League komend seizoen, plus wereldbeker, de landstitel en de Gatorade Cupquote:
ikke ikke ikkequote:Op woensdag 14 juni 2006 18:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ajax wint immers de Champions League komend seizoen, plus wereldbeker, de landstitel en de Gatorade CupWie wil daar nou niet spelen?
Zoiets nuttigs als :quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hebben we nou gezegd over tvp's Badabingea... Steek even een tien seconden in een nuttige bijdrage graag.
Ofzo?quote:AJAAAAAAXXXX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij gaat ook niet weg omdat ie het nieveau niet aan kan hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef twi het volgende:
Ik zou Trabelsi nog maar een contractje voorschuiven na vanavond
Daar zou jij ook een voorbeeld aan kunnen nemenquote:
En jij op 1!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:11 schreef daaaaan het volgende:
Markus Rosenberg op 2, en John Heitinga op 3 in het WK homo-elftal![]()
En 't volkslied is Hand in hand, kameradenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:11 schreef daaaaan het volgende:
Markus Rosenberg op 2, en John Heitinga op 3 in het WK homo-elftal![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach, Vertonghen, Sarpong en Schilder gaan komend seizoen echt helemaal doorbreken.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
En 't volkslied is Hand in hand, kameraden
Was het maar waar, want dan had ik Ronaldo geheten, voetbalde ik bij Manchester United en had ik miljoenen op m'n bankrekening en de modellen voor het uitzoekenquote:
quote:14/6/2006 - Derksen: Heitinga maakt zich zorgen over positie, Ajax wees bod van 9 miljoen af
(Gepost door RvN)
Johan Derksen liet in het programma Voetbal Insite weten dat Ajax een bod van 9 miljoen euro van Sevilla op heitinga zou hebben afgewezen. Dat zou vorige week zijn gebeurd. In de winter toonde die club ook al interesse.
Tegenover verslaggevers van VI zou Heitinga hebben laten weten zich zorgen te maken over zijn situatie bij Ajax. De club trok eerder Ogararu en Stam aan voor de posities waar hij normaal gesproken speelt. Heitinga zou hebben laten weten teleurgesteld te zijn over ontstane situatie.
Ik hoor voor et eerst dat vorige week een bod is gedaan iigquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:36 schreef RayMania het volgende:
Oud nieuws.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:34 schreef daaaaan het volgende:
Gaat toch ook over Ajax?Of spelen Rosenberg en Heitinga daar niet
Inderdaad. Die Ogararu moet zich nog bewijzen en Stam zal best wel eens geblesseerd raken. Daarnaast is het gewoon een goede verdediger!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:49 schreef Nashje het volgende:
En toch wil ik Heitinga nog bij Ajax houden.
Nou, ik vind het meer een klein kind eigenlijk. Als er twee (goede) verdedigers bijkomen is het natuurlijk triest als je daar al op voorhand over gaat zeiken. Ik bedoel, het is heel normaal dat iedere voetballer moet vechten voor een basisplaats, maar het lijkt wel alsof hij bang is om dat gevecht aan te gaan, wat voor held ben je dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:40 schreef StarGazer het volgende:
Heitinga is een held, die blijft wel.
Dat John niet het grootste zelfvertrouwen van de wereld heeft was al bekend. Als hij vertrouwen krijgt en zich gesteund voelt is hij op zijn best.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:11 schreef twi het volgende:
een slecht teken wat betreft z'n vertrouwen in eigen kunnen.
Wil 'm ook niet kwijt, maar het is lastig kiezen tussen Babel en Rosenberg op links. Misschien kan Rosenberg wat leuks op rechts.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:43 schreef Ordinair het volgende:
Even naar de aanvallers.. Zou Rosenberg om zijn basisplek moeten vrezen? Ik wil hem daar in ieder geval niet kwijt!
9mlnquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
9 miljoen voor Heitinga...dat krijg je niet snel meer denk ik...
Ik bouw liever eens aan een elftal dan elke keer alles maar verkopen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Pritt het volgende:
Voor negen miljoen mag van mij een strik om John heen en de deur uit.
Dat soort bedragen krijg je niet snel voor een verdediger.
Dat bod was nog een stukje hoger dacht ik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
9mln![]()
Hadden die idioten afgelopen winterstop niet zon bod uitgebracht op Babel?
Met 9 miljoen kan je een perfecte basisspeler terugkopen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik bouw liever eens aan een elftal dan elke keer alles maar verkopen.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:32 schreef devv05 het volgende:
Maar het is ook meteen de reden waarom het nooit (meer) iets zal worden met die club. Ze moeten het doen met de afdankertjes van psv en az.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |