Tuurlijk wel. Ajax wint immers de Champions League komend seizoen, plus wereldbeker, de landstitel en de Gatorade Cupquote:
ikke ikke ikkequote:Op woensdag 14 juni 2006 18:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ajax wint immers de Champions League komend seizoen, plus wereldbeker, de landstitel en de Gatorade CupWie wil daar nou niet spelen?
Zoiets nuttigs als :quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hebben we nou gezegd over tvp's Badabingea... Steek even een tien seconden in een nuttige bijdrage graag.
Ofzo?quote:AJAAAAAAXXXX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij gaat ook niet weg omdat ie het nieveau niet aan kan hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef twi het volgende:
Ik zou Trabelsi nog maar een contractje voorschuiven na vanavond
Daar zou jij ook een voorbeeld aan kunnen nemenquote:
En jij op 1!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:11 schreef daaaaan het volgende:
Markus Rosenberg op 2, en John Heitinga op 3 in het WK homo-elftal![]()
En 't volkslied is Hand in hand, kameradenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:11 schreef daaaaan het volgende:
Markus Rosenberg op 2, en John Heitinga op 3 in het WK homo-elftal![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach, Vertonghen, Sarpong en Schilder gaan komend seizoen echt helemaal doorbreken.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
En 't volkslied is Hand in hand, kameraden
Was het maar waar, want dan had ik Ronaldo geheten, voetbalde ik bij Manchester United en had ik miljoenen op m'n bankrekening en de modellen voor het uitzoekenquote:
quote:14/6/2006 - Derksen: Heitinga maakt zich zorgen over positie, Ajax wees bod van 9 miljoen af
(Gepost door RvN)
Johan Derksen liet in het programma Voetbal Insite weten dat Ajax een bod van 9 miljoen euro van Sevilla op heitinga zou hebben afgewezen. Dat zou vorige week zijn gebeurd. In de winter toonde die club ook al interesse.
Tegenover verslaggevers van VI zou Heitinga hebben laten weten zich zorgen te maken over zijn situatie bij Ajax. De club trok eerder Ogararu en Stam aan voor de posities waar hij normaal gesproken speelt. Heitinga zou hebben laten weten teleurgesteld te zijn over ontstane situatie.
Ik hoor voor et eerst dat vorige week een bod is gedaan iigquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:36 schreef RayMania het volgende:
Oud nieuws.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:34 schreef daaaaan het volgende:
Gaat toch ook over Ajax?Of spelen Rosenberg en Heitinga daar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |