Kluivert zal niet naar psv gaan. Daar durf ik vergif op in te nemen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Kluivert niet naar Ajax
14 juni 2006, 16:52
Door: Roy van den Berghe
Patrick Kluivert speelt volgend seizoen niet voor Ajax. De Amsterdammers hebben echter wel degelijk onderhandeld met Valencia de afgelopen weken maar konden het niet eens worden over de transfersom.
Kluivert zelf hoopt nog altijd op een toekomst bij Valencia, waar hij pas een jaar speelt. De spits was het afgelopen seizoen echter veelvuldig geblesseerd en wist in de wedstrijden die hij wel speelde totaal geen indruk achter te laten.
Overigens zou er volgens verschillende geruchten nog een Nederlandse club achter de handtekening van Kluivert aanzitten. Ondanks dat de naam van deze club niet bekend wordt gemaakt lijkt het om PSV te gaan. Bij de Eindhovenaren vertrekt Jan Vennegoor of Hesselink deze zomer mogelijk naar FC Porto waardoor er een nieuwe centrumspits bij moet komen.
Doen! Ik denk dat hij naar RBC gaat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kluivert zal niet naar psv gaan. Daar durf ik vergif op in te nemen.
Daar zal hij ook niet naar toe gaan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:38 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat die andere Nederlandse club Az is.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:38 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat die andere Nederlandse club Az is.
Waarom niet? Alsof dat volgevreten aan lager wal geraakte wrak nog bij een betere club aan de slag kanquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daar zal hij ook niet naar toe gaan.
Rebrov mislukte buiten eigen land, ik zie geen reden waarom hij als relatieve veteraan wel zou slagen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:38 schreef stefmans het volgende:
Wil Ajax geen Oekraïner Rebrov of Gusin? goede spelers![]()
Ik denk wel dat Rebrov perfect in het Ajax systeem past en dus wel eens zou kunnen slagen + hij heeft heel veel ervaring.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rebrov mislukte buiten eigen land, ik zie geen reden waarom hij als relatieve veteraan wel zou slagen.
En Husin is ook al op leeftijd.
laat maarquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:44 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof dat volgevreten aan lager wal geraakte wrak nog bij een betere club aan de slag kan
Aanvallendmiddevelder en niet per sé op de 10quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef methodmich het volgende:
Rebrov is vooral een spits die groot werd in een strakke 4-4-2. Waar zie je die bij Ajax spelen dan?
Allen niet haalbaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:57 schreef Radegast het volgende:
Shevchenko, Chigrinsky (schrijf je dat zo?), Milveski en Aliyev zijn de enige Oekraniers die ik bij Ajax zou willen zien.
Als ik hier soms namen voorbij zien komen, zouden die (zonder die van Shev) er zo tussen kunnen hoor.quote:
Ach, Vertonghen, Sarpong en Schilder gaan komend seizoen echt helemaal doorbreken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:01 schreef Gelderland het volgende:
Kluivert niet, Davids niet, Defour niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |