Guusje en Joey, van Pure-Poison:quote:Goedenavond, maakt u allen kennis met de OP.
De OP is niet de openingspost, maar de kat van het studentenhuis waar ik woonMeer specifiek, de Ontzettend Poes.
Ze is lief, had ooit een chronisch tekort aan aandacht en is dat nu aan het inhalen, is een kei in muizen vangen, en ze vervolgens charmant voor je voeten neergooien en kan onvermoeibaar op de keukentafel zitten mauwen, net zolang totdat ze ook een stukje brood / vis / waar je op dat moment ook mee bezig bent krijgt.
Ze houdt van zonnebaden:
Van deurmatten stukmaken:
Van in de vensterbank naar de vogeltjes buiten loeren:
En van oefenen voor tijger:
En ze is de eerste kat die ik lief vindt, en de reden dat ik later ook een kat wil
quote:
En dat met een tuigje enzo!! Toch knapquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Vogelhuis met koolmezenbaby's gespot :
[afbeelding]
1 vogeltje was gevallen![]()
Zie onder haar pootje, we waren net te laat.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:12 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Me kast heeft last van vliegneigingen
[afbeelding]
Ik blijf jaloers op je katten, ze blijven schitterend.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]![]()
Ik had nog een mooie van de fotosessie dEUS gevonden die ik nog niet geplaatst had:
[afbeelding]
Wat foto's van een paar weken geleden op het balkon (wintervacht is er wel zo'n beetje af):
[afbeelding]
Ernesto in m'n plantenbakken:
[afbeelding]
Flynn:
[afbeelding]
Mimosa in een schoenendoos:
[afbeelding]
Flimpje waarin de heren van het huis samen het bed opmaken![]()
[[url=http://i16.photobucket.com/albums/b2/pumpkinruby/th_100_8641MOV.jpg]afbeelding][/URL]
en? en? en?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef _Nienna_ het volgende:
Maandagavond ga ik kennismaken met de kittens die QueenR heeft, ik hoop dat het klikt en ik ze mee naar huis kan nemen![]()
wat is die mooooiiiiiiiiquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]![]()
Ik had nog een mooie van de fotosessie dEUS gevonden die ik nog niet geplaatst had:
[afbeelding]
Schattig en heel herkenbaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef snakelady het volgende:
Ja Daisy is erg zorgzaam, ze wast ons allemaal en als mijn dochtertje gaat huilen dan rent ze ernaartoe.
Als mijn man een wondje heeft dan wil ze die ook gaan schoonmaken en Demi heeft ze 2x toe willen redden uit het water toen ze in bad zat.
Nu doen we de deur voortaan maar dicht als we in bad gaan.
Maar volgens de fokster zijn de meeste Birmanen wel erg zorgzaam en zachtaardig.
Oh wat een mooie katten!quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
Wat foto's van een paar weken geleden op het balkon (wintervacht is er wel zo'n beetje af):
[afbeelding]
[afbeelding]
Flynn:
[afbeelding]
Mimosa in een schoenendoos:
[afbeelding]
Flimpje waarin de heren van het huis samen het bed opmaken![]()
[[url=http://i16.photobucket.com/albums/b2/pumpkinruby/th_100_8641MOV.jpg]afbeelding][/URL]
4 kattenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:15 schreef snakelady het volgende:
Ook weer wat foto's van onze poezenbeesten.
Steffie
[afbeelding]
[afbeelding]
Kyara
[afbeelding]
Lana
[afbeelding]
[afbeelding]
Daisy
[afbeelding]
[afbeelding]
Daisy,Lana en Kyara
[afbeelding]
Daisy met mijn dochtertje Demi , die 2 zijn helemaal gek van elkaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is tof!!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:12 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Me kast heeft last van vliegneigingen
[afbeelding]
Van cattery Lilith uit Schoondijke. We wilden eigenlijk alleen een Somali van haar, maar ze had op dat moment ook een nestje Birmaantjes, en die vonden we sowieso al erg leuk, dus toen was het al gauw gebeurd dat we er eentje bij namen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:34 schreef snakelady het volgende:
mooi he ruby, dat zachtaardige gedrag, ben nu ook helemaal gek op birmanen.
Van welke fokker kom dEUS eigenlijk?
Dasiy komt van Cattery Mayuris uit Leeuwarden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Van cattery Lilith uit Schoondijke. We wilden eigenlijk alleen een Somali van haar, maar ze had op dat moment ook een nestje Birmaantjes, en die vonden we sowieso al erg leuk, dus toen was het al gauw gebeurd dat we er eentje bij namen.
Daar had ik het al eens met je over gehad in het topic van Daisyquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dasiy komt van Cattery Mayuris uit Leeuwarden.
Soamli's zijn ook erg mooi.
Zie nu dat er op de pagina waar jij je poes vandaan hebt ook een link staat naar Ria (mayuri).
O''ja dat klopt idd, nu weet ik het weer, heb met veel mensen gesproken over Daisy vandaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:08 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Daar had ik het al eens met je over gehad in het topic van DaisyRia is een van de fokkers waar ik nu van kan zeggen dat ik er wel een kat van zou kopen. Ze heeft ook zulke plaatjes, vooral die geweldig blauwe ogen en ze fokt ook nog met rood, waar ik gek op ben. Ria wilde een dekking van de cattery waar dEUS vandaan komt, maar helaas snapt de kater in kwestie nog niet waar Abraham de mosterd haalt, om het maar zo te zeggen.
Ontlast hij haar nu ook echt ? Hij is sowieso een schatje.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:31 schreef QueenR het volgende:
Dan mijn droppie Harry
[afbeelding]
met zijn krappe 9 maanden is ie alweer een oude vent en kijkt lui naar de rest(om zich vervolgens veel te lomp in het gedruis te storten)
En likt lief Pebbles schoon omdat die geen mama heeft![]()
Gijs is echt een droppie. Je had al eens foto's van Gijsje geplaatst met de woorden "even mijn nieuwe kleine vriend spammen" en toen dacht ik al, bedoelt ze dat 'ie blijft ? Jaquote:En dan nog ff voorstellen aan Harry's nieuwe vriend Gijs. Gijs blijft ook bij ons wonen en samen maken we ons gereed voor nummer 3 de ragdoll (naam nog in discussie)
aangenaam, Gijs is de naam. Jullie zullen mij nog wel veel zien![]()
![]()
![]()
ja dat bedoelde zequote:Op woensdag 14 juni 2006 23:54 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ontlast hij haar nu ook echt ? Hij is sowieso een schatje.
[..]
Gijs is echt een droppie. Je had al eens foto's van Gijsje geplaatst met de woorden "even mijn nieuwe kleine vriend spammen" en toen dacht ik al, bedoelt ze dat 'ie blijft ? Ja![]()
Wat lief van Harry ! En hij maakt zich nog gelijk nuttig ook, lijkt mij zo'n gedoe met natte washandjes of watjes enzo. Ik ken wel een fokker waarbij de hond "de luiers verschoont", toen ze een keer heel veel kittens tegelijk had moest ze dat beest tegenhouden want die zag echt groen van alles wat hij naar binnen kreegquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:07 schreef QueenR het volgende:
En hij ontlast haar idd. Is nu niet echt meer nodig maar bij jongere kittens doet ie dat zekers.zo'n schat mijn Harry. (vertelde net al op msn ; ik grap weleens dat ie half hond is, hij kan niet miauwen, springt tegen je op voor aandacht, ligt graag aan je voeten en komt als je hem roept)
![]()
toetie met ernie op haar rugquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:25 schreef N1ck het volgende:
paar foto`s van onze kat Toetie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow die ogen zijn echt vetquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Beetje wazig maar toch; Bepje naast mij in bed in het donker, met lichtgevende oogjes
[afbeelding]
[afbeelding]
En Bea op haar kussen gisteravond![]()
[afbeelding]
Ik vond het heel erg moeilijk, maar bij mij is hetzelfde verhaal: ik verhuisde naar een appartement.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:52 schreef SEMTEX het volgende:
Oh, vond je 't niet moeilijk om haar achter te laten? Ik heb 1 witte poes en haar zoontje achtergelaten, ook al had ik ze dolgraag willen meenemen, maar ze waren daar een grote tuin met grasveld gewend en de vrijheid om naar buiten te gaan wanneer ze willen en dat kon ik ze hier niet bieden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lekker buikje zeg,hier ook een met een lekker buikje.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:34 schreef QueenR het volgende:
Vanmiddag even grote schrik gehad.... Pebbles (het schildpadje) viel ineens neer met stuipen en liet alles lopenmet spoed naar dierenarts. Volgens hem heeft ze misschien epilepsie maar kan ze daar misschien ook weer overheen groeien. Ik heb angelcakes die haar eigenlijk zou nemen aangeraden ervanaf te zien. Hoe lief ze ook is en hoe graag ik ook een goed baasje voor haar vind. Maar zij heeft twee kleine kinderen en als die zoiets zien verschieten ze zich kapot. (wij ook, maar zij begrijpen het echt niet ) dus hopen dat ik iemand kan vinden die een kneusje wil adopteren.
zo zielig, het is zo'n snoepje![]()
Hmmm, is het nu een kwestie van afwachten of doet de DA nog onderzoekjes ofzo? Als het epilepsie is, wil dat nog niet zeggen dat ze iedere dag een aanval heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:33 schreef QueenR het volgende:
ja hoop ik ook.
En hopen dat er iemand is die dus echt van kneusjes houdt en bereid is evt extra zorg op zich te nemen. (want ze is een van de liefste kittens die ik ooit gehad heb) Angelcakes baalt idd. Het is overigens mijn beslissing/aanraden het niet te doen. Of iig niet totdat we zeker zijn of ze het heeft of dat het een eenmalig iets was
nee verdere testen worden in principe niet gedaan. Het is afwachten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, is het nu een kwestie van afwachten of doet de DA nog onderzoekjes ofzo? Als het epilepsie is, wil dat nog niet zeggen dat ze iedere dag een aanval heeft natuurlijk.
*kneuzenliefhebster blijft meelurken*
Kam je Moshi nou zo goed of heeft ze amper last van verharing? Als Polle een dag in dat mandje zou liggen zie je het patroon nog amperquote:
dieniequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:20 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Kam je Moshi nou zo goed of heeft ze amper last van verharing? Als Polle een dag in dat mandje zou liggen zie je het patroon nog amper![]()
Beetje offtopic, maar wat voor net heb jij op je balkon hangen en houdt dat echt de katten tegen? Vrienden van ons hebben nl 2 katten en die willen ze dus neit buiten hebben. Van het balkon springen ze zo af, dus ze hebben in de zomer echt alles potdicht zitten omdat anders de katten ontsnappen. Misschien is dit dus een idee voor hun. Ze broeien nl de tent uit bij hun thuis in de zomerquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[afbeelding]
Dit is een net van het tuincentrum, ik weet niet precies meer waarvoor, om vogels van je bessenstruiken te houden geloof ik. De katten zitten er af en toe flink aan te trekken met hun tanden maar het gaat echt niet stuk. Echt kattennet is te bestellen bij www.nettenlijn.nl. Wij hebben echt twee linkerhanden en het net zit op z'n janboerenfluitjes vast, aan de ene kant met krammetjes in het houtwerk geslagen, aan de andere kant was er alleen beton en daar hebben we het maar aan de regenpijp bevestigd, het hangt al een paar weken zo zonder problemen, maar onze katten klimmen er ook niet in, dan zou het steviger vast moeten zitten vrees ik. Volgende week waarschijnlijk gaan we proberen (met wat deskundige hulp) om stevig gaas aan te brengen zodat ze ook zonder toezicht (als we niet thuis zijn) nog op het balkon kunnen. Als je vrienden en hun katten 's zomers lekker met de deuren open op het balkon willen zitten is een afzetting echt aan te raden, we vinden het allemaal heerlijk hier.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:51 schreef ivetje het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar wat voor net heb jij op je balkon hangen en houdt dat echt de katten tegen? Vrienden van ons hebben nl 2 katten en die willen ze dus neit buiten hebben. Van het balkon springen ze zo af, dus ze hebben in de zomer echt alles potdicht zitten omdat anders de katten ontsnappen. Misschien is dit dus een idee voor hun. Ze broeien nl de tent uit bij hun thuis in de zomer
En maken je katten het net niet kapot? Die van hun zijn nl echt onopgevoede beesten, trekken boeken uit de kast, goeien alles van de vensterbank, playstation moet het ontgelden, bankstel, boxen, vaatwasser, zelfs de tv is al ooit van het kastje getrokken op de grond dus vraag me af of ze het niet kapot zouden trekken.
Ze was lui hehequote:Op zondag 18 juni 2006 19:42 schreef tonja het volgende:
Was ie verontwaardigd?
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze bosmongool heet azrael en is een jaartje of 3 oud, snapt niets van kiepdeurtjes en heeft daardoor haar staart verloren, maar dat heeft haar zover we weten nooit iets geboeit...
Die is mooiquote:Op zondag 18 juni 2006 18:43 schreef MM-Luna het volgende:
[afbeelding]
Hoe groot mogen de foto's eigenlijk?![]()
Wat een leuke, hoe oud issie? hij ziet er niet zo heel groot uit.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:41 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Die is mooi![]()
Guusje aan het zonnen..
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de kast..
[afbeelding]
Vrijdagavond hebben een afspraak bij een cattery!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:10 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Maar ik mis het wel, zo'n beessie in huis.
Vandaar dat mijn vriend en ik binnenkort naar een poezelig huisgenootje gaan kijken![]()
Leuk!!! britjes zijn mooi!!quote:Op maandag 19 juni 2006 13:17 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Vrijdagavond hebben een afspraak bij een cattery!Britjes
![]()
Have fun !quote:Op maandag 19 juni 2006 13:17 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Vrijdagavond hebben een afspraak bij een cattery!Britjes
![]()
Deze lijkt op Lizziequote:Op zondag 18 juni 2006 18:43 schreef MM-Luna het volgende:
[afbeelding]
Hoe groot mogen de foto's eigenlijk?![]()
Black shaded silver en lilacquote:Op maandag 19 juni 2006 15:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Have fun !
Enneh, wat voor kleur ?
leeeuk!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:36 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Black shaded silver en lilac![]()
Black shaded silver heeft onze voorkeur, maar we nemen denk ik toch een kitten waar het eerste instantie mee klikt![]()
Veel voorkomende kleur.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Deze lijkt knetterveel op mijn ouwe kat, die is een keer weggelopen bij de dierenarts
Nooit meer teruggezien
De zwarte (Rocky) is mijn patiëntje helaas (ook wel kneusje genoemt)quote:
Ik vond Pebbels ook echt een schatje, dat gaat helemaal goedkomen denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:54 schreef Angelcakes het volgende:
Hey wat grappig ! Ik lurk hier al een tijdje omdat Queenr mijn dinnetje is en ik zag die foto's hierboven van Pixel en Spock (leuke namen btw !) en dacht gelijk: die lijken wel heel erg op die twee die QueenR in de opvang heeft ... duh, dat zijn ze dus ook![]()
vanmiddag gaan we Pebbels ophalen en ik hoop dat ze het net zo goed doet als die twee hierbovenIk ben ook erg benieuwd hoe onze andere twee erop zullen reageren
![]()
Ja, wij staan er zelf ook van te kijken, en dat ontdooien gaat nog gewoon door. Handen zijn stiekem nog wel eng, maar het gaat steeds beter. Spock kwam net zelfs luid knorrend naast mijn hoofd zitten smeken om geaaid te worden. Hij durft me nog niet echt zelf aan te raken, dus het was voorzichtig z'n pootje op m'n schouder zetten. Lekker geknuffeld en nou ligt ie weer te slapenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:15 schreef QueenR het volgende:![]()
geweldig dat je je meteen aan de afspraak houdt en foto's post!!! SUPER om te horen dat het nu al zo goed gaat. Ik wist wel dat ze zouden ontdooien, maar das wel heel snel
Is Goofy geplaatst?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:30 schreef QueenR het volgende:
ff twee filmpjes spammen van de da over beestjes bij ons in het asiel
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is Goofy geplaatst?
Oh hee, de kittenpagina werkt niet?
Nienna wat leuk dat deze schattekes bij jou wonen nuquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:42 schreef _Nienna_ het volgende:
Ik kan nu eindelijk ook meedoen met dit topic![]()
Gisteren zijn we bij QueenR geweest, de kittens wezen bekijken. Allemaal leuke poesjesDe 2 waarvoor we kwamen hebben we ook meegekregen, toen we ze eindelijk uit de tuin gevist hadden
Ze doen het allebei echt hartstikke goed! Bij binnenkomst kennis laten maken met de kattenbak en ze wat brokjes gegeven die er smakelijk ingingen, samen met het water wat ernaast stond. Alles werd vlug verkend en we hebben ze dan ook naar de woonkamer gelaten (bak en voer staan in bijkeuken), waar alles ook grondig onderzocht werd.
Nu word ik gevolgd als ik richting bijkeuken ga, vast omdat ik ze te eten heb gegeven bij binnenkomst, erg schattig! Ze doen ook alles samen en als ze elkaar uit het oog verliezen beginnen ze te piepen en komt de ander snel aangerendGisteren waren ze allebei nog erg bang van ons, maar ze speelden veel samen en zelfs de krabpaal is al mishandeld.
Ze zijn toen ook allebei hard in slaap gevallen, Spock zelfs naast me op de bank.
Nu na 1 nacht gaat het meteen al een stuk beter. Met name Pyxel is nog bang van handen, maar als ze eenmaal aandacht wilt gaat ze zelfs al op schoot liggen knorren en vindt ze het heerlijk om geaaid te worden. Wat ze ook veel doet is heel dicht bij je komen zitten en je bestuderen, maar als je dan teveel beweegt schikt ze nog wel. Spock vind het allemaal wel best. Hij komt niet naar je toe om geaaid te worden, maar vind het niet erg als je het wel doet![]()
Natuurlijk heb ik foto's gemaakt
Een van de eerste dingen die ze deden; eten en drinken:
[afbeelding]
Al aan het spelen:
[afbeelding]
Spock op de grond:
[afbeelding]
Spock op de krabpaal:
[afbeelding]
Pyxel op de krabpaal:
[afbeelding]
Spock in diepe slaap op de bank naast mij :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pyxel lag in een tonnetje in de krabpaal:
[afbeelding]
Toen mocht mijn vriend haar aaien en begon ze heel hard te spinnen :
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu liggen ze zo op de bank:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik ben verliefd![]()
Oh hij leek verdwenen van de kattenpagina.quote:
ooh doe eens wat mailen!!!!!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh hij leek verdwenen van de kattenpagina.
Dat snap ik dus echt niet he? Hij is niet eens ziek of heeft iets chronisch.
Ze hebben Polle ook ooit weggestopt omdat ze blaasgruis had, maar dat is ook echt het allerliefste poezebeest wat ik ooit gehad heb.
Ms wat extra reclame voor Goofy op Fok?
De foto van Goofy werd trouwens al beste foto van mijn serie beoordeeld door mijn docent![]()
Mijn kat heet goofy...quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is Goofy geplaatst?
Oh hee, de kittenpagina werkt niet?
nee hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn kat heet goofy...
Heb er net een stukje over gekalkt hier, misschien dat het een misverstand is?
In 't asiel in Helmond zit ook een lieverdje die Goofy heet en nog geen baasje heeftquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn kat heet goofy...
Heb er net een stukje over gekalkt hier, misschien dat het een misverstand is?
nope, kijk maar eens naar het kattenfilmpje wat ik gepost heb. Het eerste katje heet Goofy (tis geen kitten angelcakes, zit in het asiel) hele mooie kerel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:31 schreef eer-ik het volgende:
haha, ok
Toch stiekem geen misverstand dus
die kans was ook wel errrrug klein he hahahaquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef eer-ik het volgende:
haha, die lijkt in de verste verte niet op mijn kat
Maar ik weet nu in elk geval wel, dat ik niet de enige ben die men kat goofy genoemd heeft
Ja en meteen met een dubbele flikflak een halve meter naar beneden te duikelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef Nilasha het volgende:
Dat eerste filmpje is erg grappig! Kitten-like om met je eigen staart te spelen
goofy is een dingo iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:07 schreef eer-ik het volgende:
ik vind goofy niet bepaald een kattennaam eigenlijk, aangezien de welbekende goofy ook een hondachtige ofzo is zou het eigenlijk niet weten
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:53 schreef QueenR het volgende:
ok wie post er weer wat foto/film?
Ik tel van 5 af naar 0 en als ik dan met mijn pootje knip ben je een muis.quote:
wow die oogjes!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze van Goofy dan maar, als een soort reclame?
De rest komt niet online zonder toestemming en ik zal ze eens omzetten naar een redelijk formaat zodr aik de tijd heb...
hehehehe leukquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:12 schreef prupke het volgende:
vlnr :sukke (aka bouwvakker) sjefke (aka pavarotti) fokke (aka wijffie) en nol met zijn ogen dicht (aka kutjanus ) VERSUS : loki de australische wateragaam
[afbeelding]
wat is Harry een lieve pleegpappa zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehehehe leuk
ff mijn Harry en Gijs spammen terwijl ze heerlijk liggen te slapen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kutjanus?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:12 schreef prupke het volgende:
vlnr :sukke (aka bouwvakker) sjefke (aka pavarotti) fokke (aka wijffie) en nol met zijn ogen dicht (aka kutjanus ) VERSUS : loki de australische wateragaam
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat is Harry een lieve pleegpappa zeg![]()
Hoe Gijs daar op die onderste foto bij 'm ligt
![]()
Ach, dat is zijn jeugdig enthousiasmequote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
soms speelt ie een beetje hard, maar meestal is ie echt een scheet.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:07 schreef Bond het volgende:
@ testbeeld, die andere vind ik ook het showen wel waard hoor
Er zijn ook pipetjes voor kittens te koop. Verder een vlooienkam en kammen maar, af en toe de kam onderdompelen in bakje water met afwasmiddel zodat de vlooien niet eruit kunnen springen. Luna hier had ook veeeel vlooien, 70 volwassen vlooien geteld. Luna kreeg er wat bloedarmoede door, werd wankelig en moe enzo. Nadat alle vlooien weg waren en dat duurde lang, is ze goed opgeknapt en vlo vrij maar heb wel heel mijn huis moeten onder sprayenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:29 schreef koei het volgende:
Ik heb hier een jong katje die nogal last heeft van vlooien. De grote katten hebben (nog?) nergens last van, maar als ik Foetsie (het katje) omkeer dan springen er zo een stuk of zes opzij op d'r buik (alleen d'r buik en een stukje van d'r pootjes zijn wit, dus alleen daar zijn ze goed te zien). Ik heb de grote katten al druppels of vlooienbanden gegeven, maar dat mogen jonge katjes niet. Foetsie kan uiteraard niet stil zitten, dus handmatig weghalen is ook geen optie. Ze is nu overigens 8 weken oud, maar ze is nogal klein voor d'r leeftijd (moeder was ook klein, zus is ook klein, broer is 1,5 keer zo groot). Wat kan ik nu al tegen die vlooien doen?
Foetsie:
[afbeelding]
leuke foto's!!! En ook van die heerlijke gewone mannenamenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:44 schreef Neptune het volgende:
Hier zijn mijn vriendjes:
Ronnie:
[afbeelding]
Ronnie is gisteren 2 jaar geworden![]()
[afbeelding]
Ronnie ligt lekker op de bank![]()
[afbeelding]
Ronnie op de fatboy![]()
Frank:
[afbeelding]
Frank hebben we vorig jaar gevonden op straat, ziek, zwak en misselijk maar nu weer gezond!
[afbeelding]
Frank in de boekenkast
[afbeelding]
Kerst-frank!
Koentje:
[afbeelding]
Koentje heb ik vorige week opgehaald bij mijn collega.
[afbeelding]
Kijk eens hoe lief ik ben?!?![]()
Frontline spray mag je op kittens gebruiken, zelf indertijd gedaan bij een vondeling kitten dat we in huis genomen hebben en geen nare ervaringen mee gehadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:29 schreef koei het volgende:
Ik heb hier een jong katje die nogal last heeft van vlooien. De grote katten hebben (nog?) nergens last van, maar als ik Foetsie (het katje) omkeer dan springen er zo een stuk of zes opzij op d'r buik (alleen d'r buik en een stukje van d'r pootjes zijn wit, dus alleen daar zijn ze goed te zien). Ik heb de grote katten al druppels of vlooienbanden gegeven, maar dat mogen jonge katjes niet. Foetsie kan uiteraard niet stil zitten, dus handmatig weghalen is ook geen optie. Ze is nu overigens 8 weken oud, maar ze is nogal klein voor d'r leeftijd (moeder was ook klein, zus is ook klein, broer is 1,5 keer zo groot). Wat kan ik nu al tegen die vlooien doen?
Foetsie:
[afbeelding]
Wow! Wat een mooie lieve beestjes!! Wat voor een soort/ras zijn dat?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:15 schreef Roeji het volgende:
Duncan bewaakt de muizen
[[url=http://x2.putfile.com/6/17408001324-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Diesel aan het genieten.
[[url=http://x2.putfile.com/6/17407560536-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Lekker kliederen en badderen
[[url=http://x2.putfile.com/6/17408172242-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Je ziet Kyra ook echt kijken, wat moet dat hierquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:36 schreef Shirley het volgende:
Kyra moet weinig hebben van de nieuwe bewoner:
''Wat een gek oranje ding... zomaar op mijn plek''
[afbeelding]
Lief he?quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 10:24 schreef 19butterfly82 het volgende:
Heb hier nog een schattige foto van Gizmo, het pluizen bolletje![]()
Het ligt hier te slapen, alleen die houding![]()
[afbeelding]
Die namen!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:44 schreef Silmarwen het volgende:
We hebben nu drie katten!
Pixel, Cobol en Ubuntu (afgekort Ubu)
En dit is onze nieuwste aanwinst Ubu
[afbeelding]
Ze is 8 weekjes oud en een echte donderstraal. De andere twee katten zijn een beetje bang voor haar.
Een fietshelm met lampen eropquote:Op maandag 26 juni 2006 10:14 schreef ennuik het volgende:
Jammer dat de foto helemaal niet scherp is maar ik moest 'm toch plaatsen:
[afbeelding]
![]()
Die kijkt scheel.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:14 schreef ennuik het volgende:
Jammer dat de foto helemaal niet scherp is maar ik moest 'm toch plaatsen:
[afbeelding]
![]()
Mijn man is programmeurquote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Die namen!Gij zijt een programmeur oid?
Zondag hebben we een verjaardag, dus we zullen zien hoet dat gaat. Als het teveel stress voor ze oplevert gaan ze naar een aparte kamer met hun spullen. Ik wil niet met gestresste katten zitten omdat andere mensen jonge katjes zo leuk vinden om op te pakken. Als ze niet aan vreemden kunnen wennen dan niet, er is genoeg plaats voor ze om ergens anders te gaan zittenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:24 schreef MrWes het volgende:
Wij hebben hier nou deze 2 katten al sinds september vorig jaar en ze zijn bijna 1 jr oud en nog altijd roepen ze elkaar.
Ze zijn ook heel verschillend en nog altijd even bang bij bezoek (al wordt het wel beter).
Nu moet ik wel zeggen dat we niet veel bezoek hebben en toen ze heel jong waren hadden we helemaal geen bezoek.
Ik denk dat je juist veel vreemde mensen op bezoek moet krijgen als ze al een week of 2 bij je zijn![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:48 schreef Uhmmie het volgende:
Alleen abby.. die zat gister zelfs al bij de meneer die het voer kwam brengen op zn arm.
Zonder dat ie dr op hoefde te tillen dus
die heb ik ook al een hele tijd niet meer gehoord..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:56 schreef deedeetee het volgende:
Valt me net in dat we al een tijd niks meer van De 2 blauwe rusjes meer hebben gehoord.
MauBro heet hun baasje dacht ik...
Of heb ik gewoon niet goed opgelet ?![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:01 schreef MauBro het volgende:
Personeel + katers leven nog, ben op het moment druk met allerlei zaken, waaronder gelukkig het opnieuw aanmelden voor een studie op Saxion (Fiscale Economie) na een medische pauze van anderhalf jaar.
Sinds zaterdag hebben de broertjes toegang tot een buitenverblijf, heel leuk om met ze samen buiten te kunnen zitten zonder het gevaar dat ze kunnen weglopen.
knip
Kei lief!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:13 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik heb net met photoshop allebei mn poesjes op 1 plaatje gezet!
De foto is iets te breed, dus in een linkje
Ik wil ook al spammen met foto's!quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:35 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Dus als het zover is (duurt nog wel even) dan kom ik wel foto's showen
Welkom Rob ! Wat zijn je foto's leuk, ben gelijk wat meer info gaan zoeken over de Ocicat, want het is nog best een onbekend ras in Nederland en ik heb er dan ook nog nooit eentje in het echt gezien of met een fokker/eigenaar gesproken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:20 schreef rtim1980 het volgende:
Hey ik ben Rob en nieuw op dit forum. Ik heb zelf een Ocicat (Dixy) van 5 jaar en een kruising poedel (Boomer) en er komt 9 juli een kitten Ocicat aan (Osiris) Heirbij wat foto's van mijn katten en hond. Osiris heeft een blotched aftekening. Dit is zeer zeldzaam onder ocicats.
Greetz
inderdaadquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
dEUS moet altijd tegen Mimosa aanliggen ook al hoeft dat niet zo nodig van Mimoos (ze kijken ook echt als een verzuurd echtpaar die elkaar niks meer te zeggen hebben)
[afbeelding]
Spannend hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:50 schreef rtim1980 het volgende:
Ja druk en aanwezig is ze zeker. Die kitten heb ik nog niet. Dit zijn foto's van de fokker. We krijgen osiris op 9 juli.
Te lief !!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:41 schreef _Nienna_ het volgende:
Tommie, wat ben jij mooi gevlekt![]()
Kleine update van deze kant:
Onze katjes zijn nu een week bij ons en het gaat echt superZe zijn helemaal ontspannen en relaxed, alleen als er vreemde mensen over de vloer komen is het nog wat eng. Ze komen gewoon naar je toe en als je ze dan met 1 vinger aanraakt is het al spinnen geblazen. Soms beginnen ze al te spinnen als ze gewoon naast je zitten
Lekker op schoot kruipen of in je nek slapen, daar kan
Pyxel geen genoeg van krijgen. Spock doet dat niet, maar wordt wel jaloers als Pyxel het doet, dan komt ie de aandacht gewoon opeisen![]()
Vrijdag gaan we de 2e enting halen bij de DA, ben benieuwd hoe ze daarop reageren
Wat fotootjes:
[afbeelding]
Samen slapen op de rugleuning van de bank
[afbeelding]
Pyxel op schoot
[afbeelding]
Beetje vechten met een vinger
[afbeelding]
Na een stoeipartij uitgeteld
[afbeelding]
Zo ligt Pyxel dan lekker te slapen
[afbeelding]
Soms moet d'r kont ondersteund worden
Meer foto's van Pyxel dan van Spock, maar Pyxel zoekt dan ook meer het contact op.
Spock krijgt zeker niet minder aandacht hoor.Alleen hij komt pas als de camera
weggelegd is
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Die kattenren van MauBro is echt mooi ! Die foto met dat slotje is echt super.
Die kittens van de zus van mForce zijn ook supercute, vooral die foto van die rooie tussen die bloemetjes, maar die blacktabby/wit is ook superlief en mooi.
En Tommie van helemaal boven aan de pagina heeft echt een waanzinnig leuke witverdeling, precies z'n pootjes mooi gestreept ! En z'n sokken dan weer niet, maar dat komt volgens mij weer van een ander "witte vlekken-gen", interessant.
Nog wat foto's van mijn poekies dan:
Wat een mooie katten en foto's !
vooral in hun favo spotje![]()
dEUS in z'n IKEA tent:
[afbeelding]
dEUS moet altijd tegen Mimosa aanliggen ook al hoeft dat niet zo nodig van Mimoos (ze kijken ook echt als een verzuurd echtpaar die elkaar niks meer te zeggen hebben)
[afbeelding]
Mimosa was eigenlijk met een propje zilverpapier aan het spelen, maar ze wilde ook wel gekke poses doen voor me:
[afbeelding]
Flynn
[afbeelding]
Flynn was bij Ernesto in de mand gekropen, even steun zoeken bij z'n grote broer omdat hij niet met z'n poten in het vijvertje mocht hengelen van mij.
[afbeelding]
Ernesto z'n favoriete plekje:
[afbeelding]
En nog een lieve flirtfoto van Ernesto
[afbeelding]
Mooiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:50 schreef Skaai het volgende:
Mijn poessies
[afbeelding]
Knuffel:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Punky:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn poes apporteert maar voor de helft.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:01 schreef Vork het volgende:
Onze kat heeft last van een identiteitscrisis. Ze gaat dikwijs zitten wanneer we daar om vragen ('zit!'), ze apporteert (propjes bij voorkeur) en de piept als een cavia.
wees blij, want imageshack doet het toch niet hierquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuke foto's allemaal zeg!![]()
Ik probeer ook tevergeefs foto's te uploaden van mijn 3 schatjes, maar Imageshack werkt niet echt mee...![]()
melvin wel met een mooie gare baileys op de achtergrondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Okee, ik ga het proberen...
Melvin
[afbeelding]
Baileys
[afbeelding]
Droopy
[afbeelding]
Is idd een grote hobby van Baileys...slapen! Maar als ie eenmaal wakker is, berg je dan maar!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
melvin wel met een mooie gare baileys op de achtergrond
Zusjes??quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:36 schreef Shirley het volgende:
Kyra moet weinig hebben van de nieuwe bewoner:
''Wat een gek oranje ding... zomaar op mijn plek''
[afbeelding]
Die baileys is echt mooi!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Okee, ik ga het proberen...
Melvin
[afbeelding]
Baileys
[afbeelding]
Droopy
[afbeelding]
Ahh dat vind ik echt een supermooie poes! Wat voor soort is hij?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:56 schreef bleiblei het volgende:
Wat een mooie katten en poezen allemaal!!
Zal ik Eny ook maar een korte update spam gunnen.
Eny is temporarily merkloos.
[afbeelding]
Baileys is een Britse Korthaar; een seal-point om precies te zijn.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die baileys is echt mooi!Wat voor soort kat is het?
Een Britse Korthaarquote:Op zondag 2 juli 2006 23:47 schreef FrigginHell het volgende:
[..]
Ahh dat vind ik echt een supermooie poes! Wat voor soort is hij?
Das wel een apart kleurtje voor een brit! Wel errug mooiquote:Op zondag 2 juli 2006 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Baileys is een Britse Korthaar; een seal-point om precies te zijn.![]()
Hier nog eentje van Baileys...hij is trouwens nog maar 14 maanden en zal nog wel ff doorgroeien!
[afbeelding]
Moeder is een choc-silver-tabby point en vader een blauwe.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een Britse Korthaar.
[..]
Das wel een apart kleurtje voor een brit! Wel errug mooi.
Ist een combi van een blauwe en een chocolat brit?
Wat een geweldige gezichtsuitdrukking toont iequote:Op maandag 3 juli 2006 15:17 schreef kruimel_20 het volgende:
we zijn gister wezen kijken en hebben (voor zover ze stil bleef zitten) wel wat foto's kunnen maken
[afbeelding] [afbeelding]
Wat lief, fijn dat hij goed terecht is nuquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:40 schreef coolbabe het volgende:
M`n nieuwe kneusje Remi
[afbeelding]
Hij zat dagen te huilen naast z`n dode moeder voor we bij hem konden komen. Hij was onderkoeld en nagenoeg uitgedroogd. Hij is in bad geweest (vond het heerlijk) en poept en piest nu 3 dagen al netjes op de bakZo`n scheet van een beest
Wat een schatjequote:Op zondag 2 juli 2006 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet mijn katje maar die van mijn vriend ik ben er net zo trots op!
Over de naam zijn we het nog niet helemaal eens. Schoonmoeder en schoonzus vinden Tijger leuk.. Vriendlief en ik gaan voor Tarzan.. (hij slingert steeds helemaal om zijn krabpaal heen)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een grappige kat! Is dat zo'n Scottish Fold?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:54 schreef Tortoise het volgende:
Dit is mijn Vladimir. Hier kwam hij net uit het nest, enkele weken oud. Inmiddels is hij bijna een jaar. Maar ik heb helaas geen foto's van hem bij de hand (op het werk).
[afbeelding]
ooohhhquote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:21 schreef GI het volgende:
[afbeelding]
Ubu was erg moe na een bezoek aan de dierenarts.
Ik wil ook weer een kitten!!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:10 schreef So_Addictive het volgende:
Dit is 'm dan!
[afbeelding]
Jammer genoeg draaide hij de hele tijd met z'n koppie weg...
[afbeelding]
Hij wilde wel lekker aangehaald worden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker spelen!zwarte kussentjes
![]()
[afbeelding]
Mama kwam ook nog even kijken of alles wel goed ging...
[afbeelding]
Lekker zacht vachtje
[afbeelding]
Dit is de moeder (uiteindelijk krijgt de kitten de zelfde kleur) Cattery Parkveste ©
Het is zo'n ontzettende scheet!![]()
Het is lekker in de buurt dus we gaan nog zeker een aantal keer kijken en foto's maken natuurlijk!
wat een droppie, mooi katje hoor!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:10 schreef So_Addictive het volgende:
Dit is 'm dan!
[afbeelding]
Jammer genoeg draaide hij de hele tijd met z'n koppie weg...
[afbeelding]
Hij wilde wel lekker aangehaald worden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker spelen!zwarte kussentjes
![]()
[afbeelding]
Mama kwam ook nog even kijken of alles wel goed ging...
[afbeelding]
Lekker zacht vachtje
[afbeelding]
Dit is de moeder (uiteindelijk krijgt de kitten de zelfde kleur) Cattery Parkveste ©
Het is zo'n ontzettende scheet!![]()
De Cattery is lekker in de buurt en we mogen nog zeker een aantal keer komen kijken en foto's maken natuurlijk!
alleen werkt imagehack niet bij fokquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:28 schreef Freak187 het volgende:
Hierbij post ik een paar foto's van onze kat DoggieJa zo heet ie echt.
Hij is nu ongeveer een jaar oud en het is echt een hartstikke lief beest. Vind het heerlijk om bij mensen te zijn, gaat bij wildvreemden op de schoot zitten.
Foto's zijn gemaakt met een telefooncamera, dus niet echt bijster goed..
[[url=http://img233.imageshack.us/img233/6254/afb0059gf.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img233.imageshack.us/img233/7967/afb0045uq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het kleine Britje heet op stamboom Dobber.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:45 schreef Nilasha het volgende:
So-addictive, wat een schatje! En die voetzooltjes.. kattenpootjes zijn echt lief!Wat is de naam van het kleine britje?
Heeeej, dan doen ze het wel!quote:
Awwwwquote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:54 schreef Tortoise het volgende:
Dit is mijn Vladimir. Hier kwam hij net uit het nest, enkele weken oud. Inmiddels is hij bijna een jaar. Maar ik heb helaas geen foto's van hem bij de hand (op het werk).
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |