abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38828620
Vorige topic

Hier weer verder met al die mooie foto's van al die mooie poezebeesten

Nog even de laatste posts:

De Ontzettend Poes - van mij (Nouja, van het studentenhuis, maar ach)
quote:
Goedenavond, maakt u allen kennis met de OP.
De OP is niet de openingspost, maar de kat van het studentenhuis waar ik woon Meer specifiek, de Ontzettend Poes.

Ze is lief, had ooit een chronisch tekort aan aandacht en is dat nu aan het inhalen, is een kei in muizen vangen, en ze vervolgens charmant voor je voeten neergooien en kan onvermoeibaar op de keukentafel zitten mauwen, net zolang totdat ze ook een stukje brood / vis / waar je op dat moment ook mee bezig bent krijgt.

Ze houdt van zonnebaden:

Van deurmatten stukmaken :

Van in de vensterbank naar de vogeltjes buiten loeren:

En van oefenen voor tijger :

En ze is de eerste kat die ik lief vindt, en de reden dat ik later ook een kat wil
Guusje en Joey, van Pure-Poison:
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:20 schreef Pure-Poison het volgende:

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2006 21:55:04 ]
pi_38829664
Vogelhuis met koolmezenbaby's gespot :

1 vogeltje was gevallen Zie onder haar pootje, we waren net te laat.
pi_38829858
Deze komt hier vrijdag wonen

pi_38829951
Snoesy

Hungry

Lief

Verstopt
pi_38830520
tijgertje van m'n zus Didi

Knuffelbeertje
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:03:24 #6
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38832033
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Vogelhuis met koolmezenbaby's gespot :
[afbeelding]

1 vogeltje was gevallen Zie onder haar pootje, we waren net te laat.
[afbeelding]
En dat met een tuigje enzo!! Toch knap
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:22:20 #7
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_38840937
sorry had niet gezien dat ik de laatste was
Mooie beessies weer, Die met die beer geweldig!!!
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_38842233
Me kast heeft last van vliegneigingen

woensdag 14 juni 2006 @ 11:17:26 #9
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_38842381
Mijn kat (ik heb ook nog een andere, die post ik de volgende keer wel)

Deze vind ik leuk:

Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_38843381
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:12 schreef Richard_Zutphen het volgende:

[afbeelding]

Ik had nog een mooie van de fotosessie dEUS gevonden die ik nog niet geplaatst had:

Wat foto's van een paar weken geleden op het balkon (wintervacht is er wel zo'n beetje af):

Ernesto in m'n plantenbakken:

Flynn:

Mimosa in een schoenendoos:

Flimpje waarin de heren van het huis samen het bed opmaken
pi_38843490
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Ik had nog een mooie van de fotosessie dEUS gevonden die ik nog niet geplaatst had:
[afbeelding]

Wat foto's van een paar weken geleden op het balkon (wintervacht is er wel zo'n beetje af):
[afbeelding]

[afbeelding]

Flynn:
[afbeelding]

[afbeelding]

[[url=http://i16.photobucket.com/albums/b2/pumpkinruby/th_100_8641MOV.jpg]afbeelding][/URL]
Ik blijf jaloers op je katten, ze blijven schitterend.

En dat filmpje.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:15:38 #12
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38845687
Ook weer wat foto's van onze poezenbeesten.

Steffie

Kyara

Lana

Daisy

Daisy,Lana en Kyara

Daisy met mijn dochtertje Demi , die 2 zijn helemaal gek van elkaar.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_38845733
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef _Nienna_ het volgende:
Maandagavond ga ik kennismaken met de kittens die QueenR heeft, ik hoop dat het klikt en ik ze mee naar huis kan nemen
en? en? en?
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:18:56 #14
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38845792
Ruby, heel leuk filmpje en mooie katten natuurlijk.

Die vliegende kat.

De rest ook erg leuk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_38845861
Die foto van Kyara, je zou d'r opeten !

En Daisy met je kindje, hoe schattig Is Daisy een zorgzaam typje ?
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:55:05 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38847060
Ja Daisy is erg zorgzaam, ze wast ons allemaal en als mijn dochtertje gaat huilen dan rent ze ernaartoe.
Als mijn man een wondje heeft dan wil ze die ook gaan schoonmaken en Demi heeft ze 2x toe willen redden uit het water toen ze in bad zat.
Nu doen we de deur voortaan maar dicht als we in bad gaan.

Maar volgens de fokster zijn de meeste Birmanen wel erg zorgzaam en zachtaardig.
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:57:33 #17
47095 powerpeewee
Extra krachtig!
pi_38847182
quote:

[..]

[afbeelding]
wat is die mooooiiiiiiii
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. MOOI MOOI MOOI

Het wordt dat ik die van mij weer eens op de foto zet.
eerst moet ze een verhuizing doorstaan waar ze wel even de tijd voor nodig heeft om weer lekker lief en knuffelig te worden.
powerpeewee rules
pi_38849150
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef snakelady het volgende:
Ja Daisy is erg zorgzaam, ze wast ons allemaal en als mijn dochtertje gaat huilen dan rent ze ernaartoe.
Als mijn man een wondje heeft dan wil ze die ook gaan schoonmaken en Demi heeft ze 2x toe willen redden uit het water toen ze in bad zat.
Nu doen we de deur voortaan maar dicht als we in bad gaan.

Maar volgens de fokster zijn de meeste Birmanen wel erg zorgzaam en zachtaardig.
Schattig en heel herkenbaar.

dEUS is ook zo'n superwasser, ik ben alleen niet zo van zijn "tongzoenen" gediend, hij ruikt blijkbaar weleens wat op mijn lippen als ik net gegeten heb. Met water heeft hij geen problemen, de drie heren hier in huis vinden de douche geweldig en lopen je met z'n drieen bijna omver als ze merken dat je naar de badkamer gaat. dEUS is een vredestichtertje, als Ernesto en Mimosa ruzie dreigen te krijgen springt hij er vaak tussen, en dan gaat Ernesto maar weg want die wil dEUS niet slaan. Toen we Ernesto een keer vast moesten houden om hem te knippen (we hebben inmiddels gelukkig een plezierige methode van vachtverzorging voor Ernesto gevonden) zette die een keel op en gelijk klom dEUS via mijn benen/broek omhoog om zijn grote vriend te helpen. Ik kan natuurlijk niet echt weten wat hij dacht, maar hij had echt zo'n blik van: "zien jullie dan niet dat hij overstuur is ? Laat hem los !" Op zijn laatste show had ik hem veel op schoot maar omdat er naast ons een gestresste kat zat probeerde hij steeds daarbij in de kooi te kruipen om hem gerust te stellen. dEUS is bij ons thuis de laagste in rang maar iedereen mag hem graag en hij is nergens bang voor.

Hier nog een lieve foto waar hij de hand van mijn vriend in beslag genomen heeft voor een wasbeurt:
pi_38851921
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef Raissa het volgende:

[..]

en? en? en?
Wachten tot maandag he
pi_38853585
Ruby dat filmpje
pi_38855263
quote:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Flynn:
[afbeelding]

[afbeelding]

[[url=http://i16.photobucket.com/albums/b2/pumpkinruby/th_100_8641MOV.jpg]afbeelding][/URL]
Oh wat een mooie katten!
En wat een schattig filmpje
wat een tijgertjes die twee:P die ander kijkt de kat uit de boom:P
pi_38855319
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:15 schreef snakelady het volgende:
Ook weer wat foto's van onze poezenbeesten.

Steffie

[afbeelding]

[afbeelding]

Kyara

[afbeelding]

Lana

[afbeelding]

[afbeelding]

Daisy

[afbeelding]

[afbeelding]

Daisy,Lana en Kyara

[afbeelding]

Daisy met mijn dochtertje Demi , die 2 zijn helemaal gek van elkaar.

[afbeelding]

[afbeelding]
4 katten
Wat een lieve foto's vooral als ze met zn drieen op de trap zitten, of Daisy in de ballenbak
Cute!
pi_38855344
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:12 schreef Richard_Zutphen het volgende:

[afbeelding]
Die is tof!!!!
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:34:11 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38856719
thnx, heb er nog eentje gehad (linka) maar die is helaas plotseling overleden, was ook enorme lieve poezenbeest.

mooi he ruby, dat zachtaardige gedrag, ben nu ook helemaal gek op birmanen.
Van welke fokker kom dEUS eigenlijk?
pi_38858388
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:34 schreef snakelady het volgende:

mooi he ruby, dat zachtaardige gedrag, ben nu ook helemaal gek op birmanen.
Van welke fokker kom dEUS eigenlijk?
Van cattery Lilith uit Schoondijke. We wilden eigenlijk alleen een Somali van haar, maar ze had op dat moment ook een nestje Birmaantjes, en die vonden we sowieso al erg leuk, dus toen was het al gauw gebeurd dat we er eentje bij namen.
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:34:30 #26
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_38858554
Vanmiddag even grote schrik gehad.... Pebbles (het schildpadje) viel ineens neer met stuipen en liet alles lopen met spoed naar dierenarts. Volgens hem heeft ze misschien epilepsie maar kan ze daar misschien ook weer overheen groeien. Ik heb angelcakes die haar eigenlijk zou nemen aangeraden ervanaf te zien. Hoe lief ze ook is en hoe graag ik ook een goed baasje voor haar vind. Maar zij heeft twee kleine kinderen en als die zoiets zien verschieten ze zich kapot. (wij ook, maar zij begrijpen het echt niet ) dus hopen dat ik iemand kan vinden die een kneusje wil adopteren.

zo zielig, het is zo'n snoepje
pi_38859836
Damn, dat is vast enorm schrikken geweest, en dan ook nog zo'n klein hummeltje. En ook naar voor Angelcakes waarschijnlijk, maar misschien ook wel verstandig...Moeilijk zeg.

Nu maar hopen dat het goed blijft gaan met Pebbles.
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:33:48 #28
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_38860934
ja hoop ik ook.
En hopen dat er iemand is die dus echt van kneusjes houdt en bereid is evt extra zorg op zich te nemen. (want ze is een van de liefste kittens die ik ooit gehad heb) Angelcakes baalt idd. Het is overigens mijn beslissing/aanraden het niet te doen. Of iig niet totdat we zeker zijn of ze het heeft of dat het een eenmalig iets was
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:40:36 #29
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38861248
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Van cattery Lilith uit Schoondijke. We wilden eigenlijk alleen een Somali van haar, maar ze had op dat moment ook een nestje Birmaantjes, en die vonden we sowieso al erg leuk, dus toen was het al gauw gebeurd dat we er eentje bij namen.
Dasiy komt van Cattery Mayuris uit Leeuwarden.
Soamli's zijn ook erg mooi.

Zie nu dat er op de pagina waar jij je poes vandaan hebt ook een link staat naar Ria (mayuri).

[ Bericht 12% gewijzigd door snakelady op 14-06-2006 20:48:06 ]
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:48:54 #30
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38861607
pff QueenR, dat is schrikken zeg.
pi_38865301
Pebbles toch, wat zielig
Dat moet echt schrikken zijn geweest!
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:05:33 #32
30488 coolbabe
My little pwny
pi_38867696
Och pebbles toch wat sneu

Hier wat foto`s van mijn monstertjes

close-up van tijgerpoes

hij kan keihard spinnen

Hoi

Scheel kijken

Satan en Lucifer slapen samen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:07:45 #33
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38867799
lief zeg, echt cute hoe die scheel kijkt.
pi_38867840
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dasiy komt van Cattery Mayuris uit Leeuwarden.
Soamli's zijn ook erg mooi.

Zie nu dat er op de pagina waar jij je poes vandaan hebt ook een link staat naar Ria (mayuri).
Daar had ik het al eens met je over gehad in het topic van Daisy Ria is een van de fokkers waar ik nu van kan zeggen dat ik er wel een kat van zou kopen. Ze heeft ook zulke plaatjes, vooral die geweldig blauwe ogen en ze fokt ook nog met rood, waar ik gek op ben. Ria wilde een dekking van de cattery waar dEUS vandaan komt, maar helaas snapt de kater in kwestie nog niet waar Abraham de mosterd haalt, om het maar zo te zeggen.
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:12:23 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38868011
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:08 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Daar had ik het al eens met je over gehad in het topic van Daisy Ria is een van de fokkers waar ik nu van kan zeggen dat ik er wel een kat van zou kopen. Ze heeft ook zulke plaatjes, vooral die geweldig blauwe ogen en ze fokt ook nog met rood, waar ik gek op ben. Ria wilde een dekking van de cattery waar dEUS vandaan komt, maar helaas snapt de kater in kwestie nog niet waar Abraham de mosterd haalt, om het maar zo te zeggen.
O''ja dat klopt idd, nu weet ik het weer, heb met veel mensen gesproken over Daisy vandaar.

Wij zijn toen ook bij Ria geweest en binnenkort komt ze weer hier even kijken hoe het met Daisy gaat maar je merkt echt dat ze enorm veel om haar katten (en honden) geeft.
En dat geeft mij ook weer een fijn gevoel.
Hehe, en jammer van die kater.
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:31:22 #36
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_38868816
nou na het rotnieuws even bericht dat het tot nu toe gewoon helemaal goed is met haar. en wat spam van het grut

als eerste, de twee halve boskatjes. Eerst even ieder op een eigen kussen.....

ff zuslief uitdagen

en vervolgens rolde het zo snel over de bank en daarna vloer dat het ff niet meer lukte, het was al donker en met flits schiet dat niet op.

Dan mijn droppie Harry

met zijn krappe 9 maanden is ie alweer een oude vent en kijkt lui naar de rest (om zich vervolgens veel te lomp in het gedruis te storten)
En likt lief Pebbles schoon omdat die geen mama heeft

En dan nog ff voorstellen aan Harry's nieuwe vriend Gijs. Gijs blijft ook bij ons wonen en samen maken we ons gereed voor nummer 3 de ragdoll (naam nog in discussie)

hier samen met schoonmoeder

aangenaam, Gijs is de naam. Jullie zullen mij nog wel veel zien
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:32:24 #37
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38868857
Gijs
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:47:26 #38
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_38869444
Wat een schattige poekies weer
The Internets, I needs it..
pi_38869674
Och sjeesus Gijs !!

Maar ook, de rest
pi_38869738
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:31 schreef QueenR het volgende:
Dan mijn droppie Harry

[afbeelding]
met zijn krappe 9 maanden is ie alweer een oude vent en kijkt lui naar de rest (om zich vervolgens veel te lomp in het gedruis te storten)
En likt lief Pebbles schoon omdat die geen mama heeft
Ontlast hij haar nu ook echt ? Hij is sowieso een schatje.
quote:
En dan nog ff voorstellen aan Harry's nieuwe vriend Gijs. Gijs blijft ook bij ons wonen en samen maken we ons gereed voor nummer 3 de ragdoll (naam nog in discussie)

aangenaam, Gijs is de naam. Jullie zullen mij nog wel veel zien
Gijs is echt een droppie. Je had al eens foto's van Gijsje geplaatst met de woorden "even mijn nieuwe kleine vriend spammen" en toen dacht ik al, bedoelt ze dat 'ie blijft ? Ja
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:07:47 #41
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_38870132
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:54 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Ontlast hij haar nu ook echt ? Hij is sowieso een schatje.
[..]

Gijs is echt een droppie. Je had al eens foto's van Gijsje geplaatst met de woorden "even mijn nieuwe kleine vriend spammen" en toen dacht ik al, bedoelt ze dat 'ie blijft ? Ja
ja dat bedoelde ze maar toen was ie nog niet bij mij maar bij een medeopvang. Ik had toen net mijn andere kittens geent en dan mogen ze niet bij elkaar en dat scheiden vind ik altijd zo'n gedoe. Dus was ie ff bij iemand anders en vandaag heb ik hem opgehaald

En hij ontlast haar idd. Is nu niet echt meer nodig maar bij jongere kittens doet ie dat zekers. zo'n schat mijn Harry. (vertelde net al op msn ; ik grap weleens dat ie half hond is, hij kan niet miauwen, springt tegen je op voor aandacht, ligt graag aan je voeten en komt als je hem roept)
pi_38870468
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:07 schreef QueenR het volgende:
En hij ontlast haar idd. Is nu niet echt meer nodig maar bij jongere kittens doet ie dat zekers. zo'n schat mijn Harry. (vertelde net al op msn ; ik grap weleens dat ie half hond is, hij kan niet miauwen, springt tegen je op voor aandacht, ligt graag aan je voeten en komt als je hem roept)
Wat lief van Harry ! En hij maakt zich nog gelijk nuttig ook, lijkt mij zo'n gedoe met natte washandjes of watjes enzo. Ik ken wel een fokker waarbij de hond "de luiers verschoont", toen ze een keer heel veel kittens tegelijk had moest ze dat beest tegenhouden want die zag echt groen van alles wat hij naar binnen kreeg
pi_38871160
Ooooh...wat een droppies allemaal hier! Gijs!

Kyra

Back in business.
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:17:29 #44
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_38877568

Dit is Joep en hij leeft helaas niet meer.
Hij is 14 jaar geworden en is na een langdurige ziekte (leveraandoening, heeft jaren lang aangepast voedsel gehad) vorig jaar overleden.
pi_38877820
paar foto`s van onze kat Toetie

donderdag 15 juni 2006 @ 12:05:47 #46
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38879074
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:25 schreef N1ck het volgende:
paar foto`s van onze kat Toetie

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
toetie met ernie op haar rug

En Gijsje van QueenR!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:17:46 #47
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38879398
Beetje wazig maar toch; Bepje naast mij in bed in het donker, met lichtgevende oogjes

En Bea op haar kussen gisteravond

pi_38882701
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Beetje wazig maar toch; Bepje naast mij in bed in het donker, met lichtgevende oogjes
[afbeelding]

[afbeelding]

En Bea op haar kussen gisteravond

[afbeelding]
Wow die ogen zijn echt vet

Echt leuke foto`s allemaal in dit topic
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:36:16 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38891612

"Hmmm, ik lig lekker te soezen..."
"Hey! Wat doe je?"
"Hou daarmee op!"

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_38891845
Wat een leuk filmpje!
pi_38892009

Dit is Garfield , 14 jaar oud. Zij is bij mijn ouders blijven wonen toen ik ging samenwonen.
pi_38892089
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef Shirley het volgende:

[afbeelding]
Deze doet me denken aan Xena in mijn vorige huis :

donderdag 15 juni 2006 @ 18:52:55 #53
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38892194
Oh, vond je 't niet moeilijk om haar achter te laten? Ik heb 1 witte poes en haar zoontje achtergelaten, ook al had ik ze dolgraag willen meenemen, maar ze waren daar een grote tuin met grasveld gewend en de vrijheid om naar buiten te gaan wanneer ze willen en dat kon ik ze hier niet bieden .

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_38892679
QueenR wat een schatjes weer! en ruby ik moest lachen om je filmpje, alles is een spelletje

mijn afwasmaatje komt er altijd bij zitten

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_38892803
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:52 schreef SEMTEX het volgende:
Oh, vond je 't niet moeilijk om haar achter te laten? Ik heb 1 witte poes en haar zoontje achtergelaten, ook al had ik ze dolgraag willen meenemen, maar ze waren daar een grote tuin met grasveld gewend en de vrijheid om naar buiten te gaan wanneer ze willen en dat kon ik ze hier niet bieden .

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond het heel erg moeilijk, maar bij mij is hetzelfde verhaal: ik verhuisde naar een appartement.
Garfield komt graag buiten en dat kan ik haar niet bieden.

Mijn moeder vertelde dat ze me ook erg gemist heeft.
Toen ik nog thuis woonde sliep ze graag op mijn kamer en als ze 's nachts naar boven kon glippen dan krabte ze net zolang aan mijn deur totdat ik wakker werd en haar binnen kon laten.
Toen ik weg ging en mijn broer mjn kamer overnam heeft ze nooit meer in die kamer geslapen.

Elke keer als ik haar weer zag dan zocht ze de hele tijd mijn aandacht. Nu is dat wel minder geworden.

Maar ik mis het wel, zo'n beessie in huis.
Vandaar dat mijn vriend en ik binnenkort naar een poezelig huisgenootje gaan kijken
  donderdag 15 juni 2006 @ 19:27:30 #56
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38893500
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:06 schreef Scandalous het volgende:

[afbeelding]
Wat een lekker buikje zeg,hier ook een met een lekker buikje.

pi_38894345
Lekker buikkie

Ze slaap al uuuuuuuren op haar theedoekje met haar buikie vol hart :

donderdag 15 juni 2006 @ 20:07:49 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38895288
Kussentjes
pi_38895388

Aw
#geen
pi_38897862
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:34 schreef QueenR het volgende:
Vanmiddag even grote schrik gehad.... Pebbles (het schildpadje) viel ineens neer met stuipen en liet alles lopen met spoed naar dierenarts. Volgens hem heeft ze misschien epilepsie maar kan ze daar misschien ook weer overheen groeien. Ik heb angelcakes die haar eigenlijk zou nemen aangeraden ervanaf te zien. Hoe lief ze ook is en hoe graag ik ook een goed baasje voor haar vind. Maar zij heeft twee kleine kinderen en als die zoiets zien verschieten ze zich kapot. (wij ook, maar zij begrijpen het echt niet ) dus hopen dat ik iemand kan vinden die een kneusje wil adopteren.

zo zielig, het is zo'n snoepje
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:33 schreef QueenR het volgende:
ja hoop ik ook.
En hopen dat er iemand is die dus echt van kneusjes houdt en bereid is evt extra zorg op zich te nemen. (want ze is een van de liefste kittens die ik ooit gehad heb) Angelcakes baalt idd. Het is overigens mijn beslissing/aanraden het niet te doen. Of iig niet totdat we zeker zijn of ze het heeft of dat het een eenmalig iets was
Hmmm, is het nu een kwestie van afwachten of doet de DA nog onderzoekjes ofzo? Als het epilepsie is, wil dat nog niet zeggen dat ze iedere dag een aanval heeft natuurlijk.

*kneuzenliefhebster blijft meelurken*
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:45:11 #61
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_38899178
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:13 schreef MUUS het volgende:

[..]

[..]

Hmmm, is het nu een kwestie van afwachten of doet de DA nog onderzoekjes ofzo? Als het epilepsie is, wil dat nog niet zeggen dat ze iedere dag een aanval heeft natuurlijk.

*kneuzenliefhebster blijft meelurken*
nee verdere testen worden in principe niet gedaan. Het is afwachten.
Ik hoop dat het een eenmallig iets was. (ze ligt nu bijvoorbeeld ook in mijn nek te slapen, vind ze geweldig. Het is echt een superkat maar zelf houden is ook geen optie, heb er nu 3 vast, vind ik genoeg
pi_38899524
Hier drie honden en drie katten, da's behoorlijk vol, ja. Slecht hart, epilepsie, doof, verschoven rugwervels en vergroeiingen aan de rugwervel zijn de dingen die hier in huize MUUS zoal te vinden zijn.

Ik had stilletjes besloten dat het nu even genoeg was, ook omdat er één hond al een hele tijd vrij slecht is (ik had gedacht dat hij er een paar maanden geleden al niet meer zou zijn), maar ik blijf je even volgen, QueenR. Ken er niks an doen.

Dus blijf de updates posten!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:55:22 #63
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_38899620
zal ik doen
pi_38903675
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:06 schreef Scandalous het volgende:

[afbeelding]
Kam je Moshi nou zo goed of heeft ze amper last van verharing? Als Polle een dag in dat mandje zou liggen zie je het patroon nog amper
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_38905426
hoedieniekind

Moshi is nog jong, dat scheelt.
Bij Xena begon het echte verhaarproces pas in het 2e levensjaar
pi_38905714
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:20 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Kam je Moshi nou zo goed of heeft ze amper last van verharing? Als Polle een dag in dat mandje zou liggen zie je het patroon nog amper
dienie Ze verhaart idd lang niet zoveel als Polle
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:21:22 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38905738
En ik krijg de schuld dat ik haar niet genoeg kam
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:45:33 #68
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_38921270
nog even voor het weekend Gijs spam
om te laten zien hoe klein ie is;

en de luie halve boskatjes:
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:51:21 #69
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38921492
quote:

[afbeelding]
Beetje offtopic, maar wat voor net heb jij op je balkon hangen en houdt dat echt de katten tegen? Vrienden van ons hebben nl 2 katten en die willen ze dus neit buiten hebben. Van het balkon springen ze zo af, dus ze hebben in de zomer echt alles potdicht zitten omdat anders de katten ontsnappen. Misschien is dit dus een idee voor hun. Ze broeien nl de tent uit bij hun thuis in de zomer
En maken je katten het net niet kapot? Die van hun zijn nl echt onopgevoede beesten, trekken boeken uit de kast, goeien alles van de vensterbank, playstation moet het ontgelden, bankstel, boxen, vaatwasser, zelfs de tv is al ooit van het kastje getrokken op de grond dus vraag me af of ze het niet kapot zouden trekken.
To infinity…and beyond!
pi_38924195
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:51 schreef ivetje het volgende:

[..]

Beetje offtopic, maar wat voor net heb jij op je balkon hangen en houdt dat echt de katten tegen? Vrienden van ons hebben nl 2 katten en die willen ze dus neit buiten hebben. Van het balkon springen ze zo af, dus ze hebben in de zomer echt alles potdicht zitten omdat anders de katten ontsnappen. Misschien is dit dus een idee voor hun. Ze broeien nl de tent uit bij hun thuis in de zomer
En maken je katten het net niet kapot? Die van hun zijn nl echt onopgevoede beesten, trekken boeken uit de kast, goeien alles van de vensterbank, playstation moet het ontgelden, bankstel, boxen, vaatwasser, zelfs de tv is al ooit van het kastje getrokken op de grond dus vraag me af of ze het niet kapot zouden trekken.
Dit is een net van het tuincentrum, ik weet niet precies meer waarvoor, om vogels van je bessenstruiken te houden geloof ik. De katten zitten er af en toe flink aan te trekken met hun tanden maar het gaat echt niet stuk. Echt kattennet is te bestellen bij www.nettenlijn.nl. Wij hebben echt twee linkerhanden en het net zit op z'n janboerenfluitjes vast, aan de ene kant met krammetjes in het houtwerk geslagen, aan de andere kant was er alleen beton en daar hebben we het maar aan de regenpijp bevestigd, het hangt al een paar weken zo zonder problemen, maar onze katten klimmen er ook niet in, dan zou het steviger vast moeten zitten vrees ik. Volgende week waarschijnlijk gaan we proberen (met wat deskundige hulp) om stevig gaas aan te brengen zodat ze ook zonder toezicht (als we niet thuis zijn) nog op het balkon kunnen. Als je vrienden en hun katten 's zomers lekker met de deuren open op het balkon willen zitten is een afzetting echt aan te raden, we vinden het allemaal heerlijk hier.
pi_38924740
Wat een schatje is Gijs!! Zooo poepig!!

Ik zal eens kijken of ik nog wat grappige foto's van mijn poezel heb..
pi_38934395
Die poekies zoeken ook altijd van die rare plekjes uit om te liggen.

zaterdag 17 juni 2006 @ 09:25:48 #73
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_38938304

Da's toch wel een van de favoriete plekjes van mijn kat, lekker warm bij de ventilator van men laptop :p
En het liefst met zen poten ergens op, zodat ie eigenlijk in de weg ligt.
Ze vind het ook altijd té leuk om op men krant te gaan liggen 's ochtends
Signature.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:06:45 #74
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_38939640
Wel een beetje gedateerd, maar 1 van de jongens hier (onze zorgenkindje) wil altijd graag even kijken of alles wat wij achter de computer doen wel door de beugel kan:

Overigens mag hij altijd graag naar kattenfoto's kijken
Member of de [DPC]NoizyCows ( http://www.noizycows.nl )
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:09:50 #75
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_38939713
Even ook maar een fototje van de andere

Ben ik niet mooooooi
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:19:57 #76
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38939925
hahaha eer-ik, makkelijk typen zo.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:31:53 #77
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_38940194
idd
Soms word ik gek van dat beest.
Ze houdt er blijkbaar van om op de meest irritante plekken te liggen
Signature.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:37:05 #78
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38940315
Een van mijn poezen wil graag een baan in de IT

Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:38:24 #79
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_38940348
misschien kan ie samen met die van MrWes en van mij een bedrijfje opzetten
Signature.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:41:00 #80
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38940397
'k heb ook nog een vliegende kat in de aanbieding

zaterdag 17 juni 2006 @ 12:22:31 #81
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_38941297
In opperste staat van alert. (Vogeltjes gespot)

Daarna was ze moe van het avontuur en kan het gemene vrouwtje alles met haar doen. Oortjes dubbelvouwen bijvoorbeeld.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_38942047
Wuppie aanval!

Wuppie love

Luna in de hangmat

Overigens kun je een kattennet ook bij de otto kopen, staat bij vrije tijd onder huisdieren. Je krijgt hier 10 haakjes bij, maar dat is te weinig.. dus zelf een doosje haakjes bij kopen van 1 euro en je hebt een prachtig afgezet balkon.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 14:49:27 #83
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_38944248
Prachtige foto's weer zeg! Dit is toch wel mijn absoluut favoriete topic.

Over wuppies gesproken

Duiven!

http://members.lycos.nl/estera70/Picture 027.avi

[ Bericht 13% gewijzigd door tonja op 17-06-2006 15:05:38 ]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 17 juni 2006 @ 15:25:33 #84
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_38944933
even twee filmpjes van mijn stoere pluizebal posten

http://www.youtube.com/watch?v=JQ6mhAMqRio

en sluipend, onze tijger:

http://www.youtube.com/watch?v=-gbS7shsp_4
  zaterdag 17 juni 2006 @ 15:27:36 #85
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_38944980
wat kan loes stoer kekkeren!!!!!
pi_38945044
Loesewup
  zondag 18 juni 2006 @ 02:37:53 #87
81237 releaze
best of both worlds
pi_38963006

Xilef! Hij lag een paar dagen geleden naast me in bed, zo heerlijk onder de deken
Vandaar een foto, van heeeeeel dichtbij. Wilde hem natuurlijk niet wakker maken
pi_38969658
wat een leuke fotos vet lief ^^
pi_38977275

Hoe groot mogen de foto's eigenlijk?
  zondag 18 juni 2006 @ 19:42:49 #90
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_38979111
Was ie verontwaardigd?

Zolang er geen stippellijntje om je foto's komt als je het hier plaatst zit je goed.
550 pixels breed is geloof ik het maximum.
pi_38979267
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:42 schreef tonja het volgende:
Was ie verontwaardigd?
Ze was lui hehe
pi_38979773

In de kast, het blijft een leuk plekje
pi_38980094

Deze bosmongool heet azrael en is een jaartje of 3 oud, snapt niets van kiepdeurtjes en heeft daardoor haar staart verloren, maar dat heeft haar zover we weten nooit iets geboeit...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 18 juni 2006 @ 21:10:03 #94
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_38981995
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze bosmongool heet azrael en is een jaartje of 3 oud, snapt niets van kiepdeurtjes en heeft daardoor haar staart verloren, maar dat heeft haar zover we weten nooit iets geboeit...
azrael is cool
pi_38985797
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:43 schreef MM-Luna het volgende:
[afbeelding]

Die is mooi

Guusje aan het zonnen..

Op de kast..
01-08-2008
pi_38986081
quote:
Op zondag 18 juni 2006 22:41 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Die is mooi

Guusje aan het zonnen..
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de kast..
[afbeelding]
Wat een leuke, hoe oud issie? hij ziet er niet zo heel groot uit.

PS we hebben dezelfde tefal set
PPS ik heet ook Guus
pi_38986777
Guusje is een dametje van bijna 2,ze is idd niet zo groot met wel heel lief

P.s: dat is geen Tefal
01-08-2008
pi_38996157
Gisteren met vaderdag lekker bij mijn ouders de BBQ aangestoken.
Toen mijn vader lekker aan het prutsen was met kooltjes en aanmaakblokjes
had ik mooi de kans om met mijn telefoon foto's van Garfield te maken.
SPAM!

Welkom mensen bij mijn real life soap "Garfield"

Hier een aantal dingen die ik in het dagelijks leven doe...

Poehoe het is nu al zo'n drukke dag..

Tijd om een wasje te draaien..

Zooo bijna klaar..

Daar wordt je er moe van, van dat wassen.. lekker snoezenn...

Lekker verwend worden hoort er natuurlijk ook bij, wat een leven!

!

[ Bericht 25% gewijzigd door So_Addictive op 19-06-2006 11:35:15 ]
pi_38999683
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:10 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Maar ik mis het wel, zo'n beessie in huis.
Vandaar dat mijn vriend en ik binnenkort naar een poezelig huisgenootje gaan kijken
Vrijdagavond hebben een afspraak bij een cattery! Britjes
  maandag 19 juni 2006 @ 14:31:22 #100
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39002155
Signature.
  maandag 19 juni 2006 @ 14:50:59 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_39002755
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:17 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Leuk!!! britjes zijn mooi!!
  maandag 19 juni 2006 @ 15:28:19 #102
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39003961
kat mét foto
Signature.
pi_39004974
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:17 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Have fun !

Enneh, wat voor kleur ?
  maandag 19 juni 2006 @ 16:24:04 #104
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_39005776
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:28 schreef eer-ik het volgende:
kat mét foto
[afbeelding]
Haha, de eerste die echt helemaal ontopic reageert
  maandag 19 juni 2006 @ 16:52:19 #105
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39006530
die kat was echt moeilijk aan het doen trouwens, hij bleef maar niet zitten als ik die foto voor zen kop hield. echt irritant, dus toen moest het maar liggend
Signature.
  maandag 19 juni 2006 @ 17:12:34 #106
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39007015
Kat mét foto én tenen
Grappig gedaan
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 19 juni 2006 @ 17:17:05 #107
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39007138
vooral die tenen waren het moeilijks om erop te krijgen
Signature.
  maandag 19 juni 2006 @ 18:02:00 #108
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39008164
ff hier nog maals linkje naar filmpje sturen (stond er al eerder) maar ik vroeg me af of er iemand is hier die verstand van vacht/ras heeft. Onze nieuwe aanwinst Gijs heeft namelijk een hele dikke stugge vacht. een heeeeeeele dikke ondervacht. Vind dat je het op dit filmpje nog het beste kan zien. Wie ow wie heeft een idee wat er weer voor mixje inzit? http://www.youtube.com/watch?v=JQ6mhAMqRio
  maandag 19 juni 2006 @ 18:20:30 #109
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_39008590
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:43 schreef MM-Luna het volgende:
[afbeelding]

Deze lijkt op Lizzie (slechte foto)

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_39009013
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Have fun !

Enneh, wat voor kleur ?
Black shaded silver en lilac
Black shaded silver heeft onze voorkeur, maar we nemen denk ik toch een kitten waar het eerste instantie mee klikt
  maandag 19 juni 2006 @ 18:58:02 #111
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_39009645
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:36 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Black shaded silver en lilac
Black shaded silver heeft onze voorkeur, maar we nemen denk ik toch een kitten waar het eerste instantie mee klikt
leeeuk!
pi_39013304
poezies zijn lief
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_39030002
Ik kan nu eindelijk ook meedoen met dit topic

Gisteren zijn we bij QueenR geweest, de kittens wezen bekijken. Allemaal leuke poesjes De 2 waarvoor we kwamen hebben we ook meegekregen, toen we ze eindelijk uit de tuin gevist hadden

Ze doen het allebei echt hartstikke goed! Bij binnenkomst kennis laten maken met de kattenbak en ze wat brokjes gegeven die er smakelijk ingingen, samen met het water wat ernaast stond. Alles werd vlug verkend en we hebben ze dan ook naar de woonkamer gelaten (bak en voer staan in bijkeuken), waar alles ook grondig onderzocht werd.

Nu word ik gevolgd als ik richting bijkeuken ga, vast omdat ik ze te eten heb gegeven bij binnenkomst, erg schattig! Ze doen ook alles samen en als ze elkaar uit het oog verliezen beginnen ze te piepen en komt de ander snel aangerend Gisteren waren ze allebei nog erg bang van ons, maar ze speelden veel samen en zelfs de krabpaal is al mishandeld. Ze zijn toen ook allebei hard in slaap gevallen, Spock zelfs naast me op de bank.

Nu na 1 nacht gaat het meteen al een stuk beter. Met name Pyxel is nog bang van handen, maar als ze eenmaal aandacht wilt gaat ze zelfs al op schoot liggen knorren en vindt ze het heerlijk om geaaid te worden. Wat ze ook veel doet is heel dicht bij je komen zitten en je bestuderen, maar als je dan teveel beweegt schikt ze nog wel. Spock vind het allemaal wel best. Hij komt niet naar je toe om geaaid te worden, maar vind het niet erg als je het wel doet

Natuurlijk heb ik foto's gemaakt

Een van de eerste dingen die ze deden; eten en drinken:

Al aan het spelen:

Spock op de grond:

Spock op de krabpaal:

Pyxel op de krabpaal:

Spock in diepe slaap op de bank naast mij :

Pyxel lag in een tonnetje in de krabpaal:

Toen mocht mijn vriend haar aaien en begon ze heel hard te spinnen :

En nu liggen ze zo op de bank:

Ja ik ben verliefd
pi_39030417
So_Addictive; ben benieuwd ! Ik vind lilac wel mooi, maar shaded silver is echt super !

Nienna: Ik zou ook verliefd zijn ! Wat een leukjes
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:15:28 #115
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39039449
geweldig dat je je meteen aan de afspraak houdt en foto's post!!! SUPER om te horen dat het nu al zo goed gaat. Ik wist wel dat ze zouden ontdooien, maar das wel heel snel

Ik heb overigens vandaag heel veel foto's gemaakt van de katten en honden in het asiel en opvang bij ons. Komen allemaal snel op de site (kittens staan er al op, en zitten een paar prachtige beestjes bij) Dus als er iemand nog een beestje zoekt:

http://www.dierenambulancehelmond.nl
pi_39069154
Hey wat grappig ! Ik lurk hier al een tijdje omdat Queenr mijn dinnetje is en ik zag die foto's hierboven van Pixel en Spock (leuke namen btw !) en dacht gelijk: die lijken wel heel erg op die twee die QueenR in de opvang heeft ... duh, dat zijn ze dus ook

vanmiddag gaan we Pebbels ophalen en ik hoop dat ze het net zo goed doet als die twee hierboven Ik ben ook erg benieuwd hoe onze andere twee erop zullen reageren
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:01:12 #117
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_39069361
Let even niet op het koortje van de camera want anders....

Ben toe aan een dutje

Lekker op mijn toetsenbord, echter wel op de "standby ga" knop

Kijk ik kwaad of....

Ook een trekje van me joint

Op de hoede voor Rambo, ze waren hier lekker aan het stoeien

woensdag 21 juni 2006 @ 12:12:15 #118
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39069737

Deze lijkt knetterveel op mijn ouwe kat, die is een keer weggelopen bij de dierenarts
Nooit meer teruggezien
Signature.
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:30:02 #119
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39070484
ff twee filmpjes spammen van de da over beestjes bij ons in het asiel

http://www.youtube.com/watch?v=6m1tAWwtilM dat zijn de honden

en de katten:

http://www.youtube.com/watch?v=Y8oL0KqAFWU
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:31:22 #120
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_39070533
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Deze lijkt knetterveel op mijn ouwe kat, die is een keer weggelopen bij de dierenarts
Nooit meer teruggezien
Veel voorkomende kleur.
Bij vrienden van ons lopen er ook 2.
Ook hier in de straat loopt er buiten 1 van dezelfde leeftijd.
Ik heb er al een keer achteraan gezeten omdat ik dacht dat Rambo "ontsnapt" was
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:40:47 #121
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39070954
haha
Mooie katten zij het wel
Signature.
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:52:06 #122
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_39071424
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:40 schreef eer-ik het volgende:
haha
Mooie katten zij het wel
De zwarte (Rocky) is mijn patiëntje helaas (ook wel kneusje genoemt)
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:15:13 #123
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39072267
zelfde als met mijn kat, die zwart witte (met foto )
Die is bij ons aan komen lopen, en op mijn verzoek (ik was 5) hebben we hem gehouden.
Goofy heet ie, ook omdat ie zo dom is dat ie steeds aangereden wordt enzo.
Hebben we ook al aardig wat geld ingestoken langzamerhand
Signature.
pi_39072856
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:54 schreef Angelcakes het volgende:
Hey wat grappig ! Ik lurk hier al een tijdje omdat Queenr mijn dinnetje is en ik zag die foto's hierboven van Pixel en Spock (leuke namen btw !) en dacht gelijk: die lijken wel heel erg op die twee die QueenR in de opvang heeft ... duh, dat zijn ze dus ook

vanmiddag gaan we Pebbels ophalen en ik hoop dat ze het net zo goed doet als die twee hierboven Ik ben ook erg benieuwd hoe onze andere twee erop zullen reageren
Ik vond Pebbels ook echt een schatje, dat gaat helemaal goedkomen denk ik
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:15 schreef QueenR het volgende:
geweldig dat je je meteen aan de afspraak houdt en foto's post!!! SUPER om te horen dat het nu al zo goed gaat. Ik wist wel dat ze zouden ontdooien, maar das wel heel snel
Ja, wij staan er zelf ook van te kijken, en dat ontdooien gaat nog gewoon door. Handen zijn stiekem nog wel eng, maar het gaat steeds beter. Spock kwam net zelfs luid knorrend naast mijn hoofd zitten smeken om geaaid te worden. Hij durft me nog niet echt zelf aan te raken, dus het was voorzichtig z'n pootje op m'n schouder zetten. Lekker geknuffeld en nou ligt ie weer te slapen
Pyxel ging net naast mijn vriend zijn hoofd zitten. Hij mocht haar ook gewoon oppakken en tegen zich aan houden, waar ze lekker knorrend ging liggen. Daarna even over hem heen klimmen en zijn oor een wasbeurt geven

Stoeien gebeurd voornamelijk op de bank, dat er dan mensen opzitten doet ze niets. Daar rennen ze gewoon overheen, of zoeken een schuilplaatsje.

Webcam gisteren weer eens tevoorschijn gehaald, paar filmpjes:

Kort filmpje, maar ik vond m erg grappig
http://www.youtube.com/watch?v=8fWvOSDLlqM

Iets langer filmpje. Stoeien op de bank dus. De gordijnen moeten nog worden ingekort, maar dat maakt het nu een erg leuke speelplaats
http://www.youtube.com/watch?v=LpXlTASOWeE
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:25:13 #125
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39075069
cute
pi_39077757
altijd een topic om vrolijk van te worden met al die lieve katten!
pi_39079915
wat een leuke filmpjes ! Alleen jammer dat mijn beeldscherm zo donker is dus ik zie niet alles even goed maar ze zijn wel schattig.

Nou.. wij zijn dus een half uur geleden thuisgekomen met Pebbles. De dames ( twee zusjes van 7 die we al hadden) deden de eerste vijf minuten alsof ze niets in de gaten hadden maar dat veranderde snel toen we Pebbles bij (haar) etensbak in de keuken zetten. Tyson blies een paar keer en ging toen onder de bank zitten loeren. Lucky lijkt er minder moeite mee te hebben, die heeft nog niet zitten blazen alleen maar observeren.
Terwijl ik dit typ loopt Tyson ook alweer gewoon rond dus ik heb goede hoop op een innige band tussen de drie dames in de toekomst

Pebbles zelf voelt zich hier al helemaal thuis en gedraagt zich lekker speels en schattig. Ik had haar na het eten met haar dikke buik op de kattenbak gezet zodat ze ook gelijk weet waar die staat

Morgen moet ik de hele dag werken dus ik had gedacht Pebbles in de keuken te doen en de rest in de kamer.. of ze moeten vanavond al normaal doen tegen elkaar. Maar dan nog, ze zullen elkaar toch niet afmaken als ik er niet bij ben ? Als ze haar een keer een tik geven laat ze hen wel met rust lijkt me. Ik heb meer ervaring met honden en daar werkt het iig zo, tips zijn welkom
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:40:12 #128
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39080402
nogmaals schat, lol dat komt wel goed. Ze kan in de keuken, maar ik zou haar zo min mogelijk afscheiden van de andere twee. Het zal echt wel een paar keer te hard gaan voor haar nog, maar ze staat haar mannetje, ok vrouwtje in dit geval wel.
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:50:49 #129
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39080783
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:30 schreef QueenR het volgende:
ff twee filmpjes spammen van de da over beestjes bij ons in het asiel
Is Goofy geplaatst?

Oh hee, de kittenpagina werkt niet?
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:17:05 #130
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39081879
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Is Goofy geplaatst?

snap jij het?
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:25:05 #131
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39082257
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:42 schreef _Nienna_ het volgende:
Ik kan nu eindelijk ook meedoen met dit topic

Gisteren zijn we bij QueenR geweest, de kittens wezen bekijken. Allemaal leuke poesjes De 2 waarvoor we kwamen hebben we ook meegekregen, toen we ze eindelijk uit de tuin gevist hadden

Ze doen het allebei echt hartstikke goed! Bij binnenkomst kennis laten maken met de kattenbak en ze wat brokjes gegeven die er smakelijk ingingen, samen met het water wat ernaast stond. Alles werd vlug verkend en we hebben ze dan ook naar de woonkamer gelaten (bak en voer staan in bijkeuken), waar alles ook grondig onderzocht werd.

Nu word ik gevolgd als ik richting bijkeuken ga, vast omdat ik ze te eten heb gegeven bij binnenkomst, erg schattig! Ze doen ook alles samen en als ze elkaar uit het oog verliezen beginnen ze te piepen en komt de ander snel aangerend Gisteren waren ze allebei nog erg bang van ons, maar ze speelden veel samen en zelfs de krabpaal is al mishandeld. Ze zijn toen ook allebei hard in slaap gevallen, Spock zelfs naast me op de bank.

Nu na 1 nacht gaat het meteen al een stuk beter. Met name Pyxel is nog bang van handen, maar als ze eenmaal aandacht wilt gaat ze zelfs al op schoot liggen knorren en vindt ze het heerlijk om geaaid te worden. Wat ze ook veel doet is heel dicht bij je komen zitten en je bestuderen, maar als je dan teveel beweegt schikt ze nog wel. Spock vind het allemaal wel best. Hij komt niet naar je toe om geaaid te worden, maar vind het niet erg als je het wel doet

Natuurlijk heb ik foto's gemaakt

Een van de eerste dingen die ze deden; eten en drinken:
[afbeelding]

Al aan het spelen:
[afbeelding]

Spock op de grond:
[afbeelding]

Spock op de krabpaal:
[afbeelding]

Pyxel op de krabpaal:
[afbeelding]

Spock in diepe slaap op de bank naast mij :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Pyxel lag in een tonnetje in de krabpaal:
[afbeelding]

Toen mocht mijn vriend haar aaien en begon ze heel hard te spinnen :
[afbeelding]
[afbeelding]

En nu liggen ze zo op de bank:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ja ik ben verliefd
Nienna wat leuk dat deze schattekes bij jou wonen nu Veel geluk met ze

Doe maar vooral vaak veel foto's enzo
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:17:16 #132
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39083901
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:17 schreef QueenR het volgende:

[..]

snap jij het?
Oh hij leek verdwenen van de kattenpagina.
Dat snap ik dus echt niet he? Hij is niet eens ziek of heeft iets chronisch .
Ze hebben Polle ook ooit weggestopt omdat ze blaasgruis had, maar dat is ook echt het allerliefste poezebeest wat ik ooit gehad heb.

Ms wat extra reclame voor Goofy op Fok?
De foto van Goofy werd trouwens al beste foto van mijn serie beoordeeld door mijn docent
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:24:42 #133
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39084144
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oh hij leek verdwenen van de kattenpagina.
Dat snap ik dus echt niet he? Hij is niet eens ziek of heeft iets chronisch .
Ze hebben Polle ook ooit weggestopt omdat ze blaasgruis had, maar dat is ook echt het allerliefste poezebeest wat ik ooit gehad heb.

Ms wat extra reclame voor Goofy op Fok?
De foto van Goofy werd trouwens al beste foto van mijn serie beoordeeld door mijn docent
ooh doe eens wat mailen!!!!!!!
Goofy is asieldier van de maand, misschien dat ie daarom ff niet op de lijst staat. Hij heeft helemaal geen medische problemen en is een scheet. Daarbij ook erg mooi en apart van kleur. Snap er echt niets van
  woensdag 21 juni 2006 @ 19:12:52 #134
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39085974
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Is Goofy geplaatst?

Mijn kat heet goofy...
Heb er net een stukje over gekalkt hier, misschien dat het een misverstand is?
Signature.
pi_39086469
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:12 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Mijn kat heet goofy...
nee hoor Ik denk dat ze het over een poesje in de opvang hebben ( dierenambulance Helmond)

Haar/zijn foto stond niet meer bij de kittens die beschikbaar waren
  woensdag 21 juni 2006 @ 19:29:40 #136
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39086731
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:12 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Mijn kat heet goofy...
In 't asiel in Helmond zit ook een lieverdje die Goofy heet en nog geen baasje heeft
  woensdag 21 juni 2006 @ 19:31:36 #137
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39086825
haha, ok
Toch stiekem geen misverstand dus
Signature.
  woensdag 21 juni 2006 @ 19:43:20 #138
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39087375
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:31 schreef eer-ik het volgende:
haha, ok
Toch stiekem geen misverstand dus
nope, kijk maar eens naar het kattenfilmpje wat ik gepost heb. Het eerste katje heet Goofy (tis geen kitten angelcakes, zit in het asiel) hele mooie kerel.
  woensdag 21 juni 2006 @ 19:46:18 #139
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39087526
haha, die lijkt in de verste verte niet op mijn kat
Maar ik weet nu in elk geval wel, dat ik niet de enige ben die men kat goofy genoemd heeft
Signature.
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:05:12 #140
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39088378
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef eer-ik het volgende:
haha, die lijkt in de verste verte niet op mijn kat
Maar ik weet nu in elk geval wel, dat ik niet de enige ben die men kat goofy genoemd heeft
die kans was ook wel errrrug klein he hahaha
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:07:25 #141
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39088465
ik vind goofy niet bepaald een kattennaam eigenlijk, aangezien de welbekende goofy ook een hondachtige ofzo is zou het eigenlijk niet weten
Signature.
pi_39088688
Die filmpjes
pi_39089396
Dat eerste filmpje is erg grappig! Kitten-like om met je eigen staart te spelen
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_39089541
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef Nilasha het volgende:
Dat eerste filmpje is erg grappig! Kitten-like om met je eigen staart te spelen
Ja en meteen met een dubbele flikflak een halve meter naar beneden te duikelen
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:53:41 #145
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39090182
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:07 schreef eer-ik het volgende:
ik vind goofy niet bepaald een kattennaam eigenlijk, aangezien de welbekende goofy ook een hondachtige ofzo is zou het eigenlijk niet weten
goofy is een dingo idd

ok wie post er weer wat foto/film?
pi_39090294
eindelijk een keer een pootje kunnen fotograferen van sjefke
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_39090361
Hahaha even heel grappig hier. Natuurlijk staat het voetbal aan

Toen het Wilhelmus begon op de TV, horen we ineens zo 'piep pieeep'. Is het Pyxel die vanaf de krabpaal uiterst geconcentreerd TV zit te kijken en dus mee te zingen
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:59:14 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39090388
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:53 schreef QueenR het volgende:
ok wie post er weer wat foto/film?

Deze van Goofy dan maar, als een soort reclame?
De rest komt niet online zonder toestemming en ik zal ze eens omzetten naar een redelijk formaat zodr aik de tijd heb...
pi_39091276
Xena 5 minuten geleden

Wup Holland
pi_39091638

heb ik iets van je aan??
pi_39092294
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 21:40 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
heb ik iets van je aan??
Ik tel van 5 af naar 0 en als ik dan met mijn pootje knip ben je een muis.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:09:25 #153
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39095160
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[afbeelding]
Deze van Goofy dan maar, als een soort reclame?
De rest komt niet online zonder toestemming en ik zal ze eens omzetten naar een redelijk formaat zodr aik de tijd heb...
wow die oogjes!!!
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:33:41 #154
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_39121658
Spelen.

Ze rossen normaal echt wel een stukje harder, maar het is heel lastig om met de rechterhand te spelen, en met de linkerhand te filmen.

http://members.lycos.nl/estera701/spelen.AVI
pi_39121802
Tanja, zet de camera dan op een statief.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_39134575
vlnr :sukke (aka bouwvakker) sjefke (aka pavarotti) fokke (aka wijffie) en nol met zijn ogen dicht (aka kutjanus ) VERSUS : loki de australische wateragaam

vrijdag 23 juni 2006 @ 00:24:40 #157
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39134970
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 00:12 schreef prupke het volgende:
vlnr :sukke (aka bouwvakker) sjefke (aka pavarotti) fokke (aka wijffie) en nol met zijn ogen dicht (aka kutjanus ) VERSUS : loki de australische wateragaam

[afbeelding]
hehehehe leuk

ff mijn Harry en Gijs spammen terwijl ze heerlijk liggen te slapen.

pi_39135011
die 2e foto lekker knus
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:31:49 #159
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39139660
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 00:24 schreef QueenR het volgende:

[..]

hehehehe leuk

ff mijn Harry en Gijs spammen terwijl ze heerlijk liggen te slapen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat is Harry een lieve pleegpappa zeg Hoe Gijs daar op die onderste foto bij 'm ligt
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:36:36 #160
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_39139756
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 00:12 schreef prupke het volgende:

[afbeelding]
kutjanus? wat kijken ze allemaal intens gefascineerd
en Harry...wat een lieverd toch
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:39:39 #161
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39139814
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:31 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

wat is Harry een lieve pleegpappa zeg Hoe Gijs daar op die onderste foto bij 'm ligt
soms speelt ie een beetje hard, maar meestal is ie echt een scheet.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:49:23 #162
54659 testbeeld
test 1 2 3
pi_39140003
Dippie en Gizmo... De kleine is op de foto net een paar uurtjes bij ons

Doet ie het, of doet ie het niet
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:01:15 #163
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39140266
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:39 schreef QueenR het volgende:

[..]

soms speelt ie een beetje hard, maar meestal is ie echt een scheet.
Ach, dat is zijn jeugdig enthousiasme
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:07:37 #164
81996 Bond
License to kill
pi_39142278
@ testbeeld, die andere vind ik ook het showen wel waard hoor
Geen commentaar
pi_39145169
Ik heb hier een jong katje die nogal last heeft van vlooien. De grote katten hebben (nog?) nergens last van, maar als ik Foetsie (het katje) omkeer dan springen er zo een stuk of zes opzij op d'r buik (alleen d'r buik en een stukje van d'r pootjes zijn wit, dus alleen daar zijn ze goed te zien). Ik heb de grote katten al druppels of vlooienbanden gegeven, maar dat mogen jonge katjes niet. Foetsie kan uiteraard niet stil zitten, dus handmatig weghalen is ook geen optie. Ze is nu overigens 8 weken oud, maar ze is nogal klein voor d'r leeftijd (moeder was ook klein, zus is ook klein, broer is 1,5 keer zo groot). Wat kan ik nu al tegen die vlooien doen?

Foetsie:
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_39145508
Je hebt bij de dierenarts een spray te koop om kittens te ontvlooien! Zelfde merk als die pipetjes. Het is even lastig... maar wel goed om even te doen.
pi_39145828
Vlooienspray ja.. wel even melden dat het voor een kitten is.
Niet alle spray mag ook op kittens.
En die pipetjes kun je idd werl vergeten
Ziet er wel uit als een schattig beestje.

Kans is dat het gewoon nestvlooien zijn.. dat is op zich normaal
Maar je wilt het alsnog liever niet hebben lijkt me
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:02:11 #168
54659 testbeeld
test 1 2 3
pi_39146144
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:07 schreef Bond het volgende:
@ testbeeld, die andere vind ik ook het showen wel waard hoor

Doet ie het, of doet ie het niet
pi_39146284
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:29 schreef koei het volgende:
Ik heb hier een jong katje die nogal last heeft van vlooien. De grote katten hebben (nog?) nergens last van, maar als ik Foetsie (het katje) omkeer dan springen er zo een stuk of zes opzij op d'r buik (alleen d'r buik en een stukje van d'r pootjes zijn wit, dus alleen daar zijn ze goed te zien). Ik heb de grote katten al druppels of vlooienbanden gegeven, maar dat mogen jonge katjes niet. Foetsie kan uiteraard niet stil zitten, dus handmatig weghalen is ook geen optie. Ze is nu overigens 8 weken oud, maar ze is nogal klein voor d'r leeftijd (moeder was ook klein, zus is ook klein, broer is 1,5 keer zo groot). Wat kan ik nu al tegen die vlooien doen?

Foetsie:
[afbeelding]
Er zijn ook pipetjes voor kittens te koop. Verder een vlooienkam en kammen maar, af en toe de kam onderdompelen in bakje water met afwasmiddel zodat de vlooien niet eruit kunnen springen. Luna hier had ook veeeel vlooien, 70 volwassen vlooien geteld. Luna kreeg er wat bloedarmoede door, werd wankelig en moe enzo. Nadat alle vlooien weg waren en dat duurde lang, is ze goed opgeknapt en vlo vrij maar heb wel heel mijn huis moeten onder sprayen
pi_39146299
die onderste!
jobensaskia.nl
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:40:34 #171
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39149335
wat een snoepies weer!!! die onderste is idd wel errrug lief
pi_39151479
Hier zijn mijn vriendjes:

Ronnie:

Ronnie is gisteren 2 jaar geworden

Ronnie ligt lekker op de bank

Ronnie op de fatboy

Frank:

Frank hebben we vorig jaar gevonden op straat, ziek, zwak en misselijk maar nu weer gezond!

Frank in de boekenkast

Kerst-frank!

Koentje:

Koentje heb ik vorige week opgehaald bij mijn collega.

Kijk eens hoe lief ik ben?!?

[ Bericht 23% gewijzigd door Neptune op 23-06-2006 15:59:17 ]
  vrijdag 23 juni 2006 @ 16:36:57 #173
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39153287
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:44 schreef Neptune het volgende:
Hier zijn mijn vriendjes:

Ronnie:
[afbeelding]
Ronnie is gisteren 2 jaar geworden

[afbeelding]
Ronnie ligt lekker op de bank

[afbeelding]
Ronnie op de fatboy

Frank:
[afbeelding]
Frank hebben we vorig jaar gevonden op straat, ziek, zwak en misselijk maar nu weer gezond!

[afbeelding]
Frank in de boekenkast

[afbeelding]
Kerst-frank!

Koentje:
[afbeelding]
Koentje heb ik vorige week opgehaald bij mijn collega.

[afbeelding]
Kijk eens hoe lief ik ben?!?
leuke foto's!!! En ook van die heerlijke gewone mannenamen (Ik heb een Harry en Gijs, en de derde mag ik over 1,5 ophalen en ik weet nog niet hoe die gaat heten maar wil daar ook een simpele mannenaam voor hij heet officieel: Chuckie van Dagiros )

3 fotootjes die ik vandaag heb gemaakt van andere kittens die nog in de opvang zitten:

pi_39171344
I'm in love!

Mijn vriend (Casper) en ik zijn gisteren naar een cattery geweest om te kijken naar
een Britje.

We werden heel hartelijk ontvangen door de mensen van de cattery.
Koffie en geboortesnoepjes
Ik had nog nooit een Brit in het 'echt' gezien, wel van foto's natuurlijk.
Ik was meteen onder de indruk van al die poezen die ze hebben!
Allemaal groot en fors! Het zijn net allemaal grote knuffelberen!

De moeders hadden het maar druk met de kittens en de andere poezen kwamen snel kijken en snuffelen naar die 'vreemde mensen'.
Na wat gepraat te hebben over de Britten en over de liefhebberij was het tijd om de kittens te bekijken. Ze had ook een nest van chocolaatjes/lilacs en die zijn 5 weken, heel erg leuk om ze te zien spelen er ravotten! Heel erg vertederend (en aantrekkelijk natuurlijk).

De Shaded waar wij interesse in hebben zijn 3 weken en 'speelde' nog niet echt, ze waren wel erg nieuwschierig en regelmatig zag ik een kopje boven de rand van de kittenkist opduiken

Cas en ik vinden shaded echt heel erg mooi.
De moederkat had echt mooie grote groene ogen, en het leek net of ze zwarte eyeliner op had
Hele heldere open ogen...
Toen Casper en ik dat zagen, waren we verkocht.

Er waren nog 2 katertjes en een poes beschikbaar, en onze voorkeur is toch een kater.
Maar we weten pas zondag over een week welke van de 2 katertjes naar ons mag verhuizen.
Er komen eerst andere mensen die eerste keus hebben. (hebben al betaald toen het nog niet eens zeker was dat mamapoes zwanger was!)

Nadat ik met een leuke blauwe flinkerd gespeeld had (ze vond de flosjes aan mijn handtas zo érg leuk en interessant!)
wilde ze graag dat we bleven kijken hoe ze de kittens ging wegen en extra bijvoerde voordat we naar huis gingen. We waren om 20.00 bij die mensen en om 24.00 gingen we naar huis! Time flies zeg maar!

Ben benieuwd naar volgende week zondag!

[ Bericht 3% gewijzigd door So_Addictive op 24-06-2006 08:51:48 ]
pi_39171717
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:29 schreef koei het volgende:

Foetsie:
[afbeelding]
Frontline spray mag je op kittens gebruiken, zelf indertijd gedaan bij een vondeling kitten dat we in huis genomen hebben en geen nare ervaringen mee gehad
  zaterdag 24 juni 2006 @ 15:12:53 #176
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_39178154
laat maar; alleen kruisjes
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zaterdag 24 juni 2006 @ 15:15:01 #177
63411 Roeji
pi_39178208
mmm, nu lukt t wel.

Diesel en Duncan samen aan het drinken.
Ik ben zo blij, zo blij
  zaterdag 24 juni 2006 @ 15:15:55 #178
63411 Roeji
pi_39178236
Duncan bewaakt de muizen

Diesel aan het genieten.

Lekker kliederen en badderen

[ Bericht 22% gewijzigd door Roeji op 24-06-2006 15:18:21 (nog 1 foto erbij :)) ]
Ik ben zo blij, zo blij
  zaterdag 24 juni 2006 @ 15:35:55 #179
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39178713
Kerst Frank
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39182515
quote:
Wow! Wat een mooie lieve beestjes!! Wat voor een soort/ras zijn dat?

En al die lieve kleine babypoesjes Om van te smelten!!
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:37:51 #181
63411 Roeji
pi_39189419
@bl0emetjE: Dankjewel. Dat zijn Maine Coons. Superlief, maar ook vaak vol kattekwaad. Vooral wanneer er water in de buurt is. Duncan is de grootste van de 2, weegt nu zo'n 8 kilo en Diesel weegt ongeveer 6 kilo. Ze zijn even oud (bijna 2 jaar) en broers. Overigens zijn het net pubers. Mekaar net zolang de pies lauw maken tot het knokken is. Om vervolgens even later weer lekker met zn 2-en te liggen maffen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_39189831

peuterpoes !
pi_39191424
Kyra moet weinig hebben van de nieuwe bewoner:
''Wat een gek oranje ding... zomaar op mijn plek''

Back in business.
pi_39200082
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:36 schreef Shirley het volgende:

[afbeelding]
Je ziet Kyra ook echt kijken, wat moet dat hier

Heb hier nog een schattige foto van Gizmo, het pluizen bolletje

Het ligt hier te slapen, alleen die houding

zondag 25 juni 2006 @ 10:39:14 #185
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_39200251
de kat van mijn schoonouders.

Poetie!!

pi_39201280

nog een x peuterpoes !
pi_39203878
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 15:35 schreef deedeetee het volgende:
Kerst Frank
Lief he?

Afgelopen donderdag op ronnie zijn 2e verjaardag:

En frank moest mee-vieren:

Wat is dit eigenlijk?

En hier eindigd frank het feestje door de slinger op te eten:
  zondag 25 juni 2006 @ 14:29:25 #188
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_39206397
Meneer Bo

Belle

Herman

[ Bericht 9% gewijzigd door Poeke op 25-06-2006 16:31:01 ]
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zondag 25 juni 2006 @ 16:28:31 #189
81996 Bond
License to kill
pi_39210048
quote:
Op zondag 25 juni 2006 10:24 schreef 19butterfly82 het volgende:

Heb hier nog een schattige foto van Gizmo, het pluizen bolletje

Het ligt hier te slapen, alleen die houding

[afbeelding]
Hij doet het dus geweldig daar
Geen commentaar
  zondag 25 juni 2006 @ 16:39:17 #190
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39210436
Nog een fototje van mijn beesie:
Signature.
  maandag 26 juni 2006 @ 08:43:25 #191
76542 jack4ya
bê-ê-êh
  maandag 26 juni 2006 @ 10:14:50 #192
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_39240968
Jammer dat de foto helemaal niet scherp is maar ik moest 'm toch plaatsen:

maandag 26 juni 2006 @ 10:44:09 #193
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_39241639
We hebben nu drie katten!

Pixel, Cobol en Ubuntu (afgekort Ubu)

En dit is onze nieuwste aanwinst Ubu

Ze is 8 weekjes oud en een echte donderstraal. De andere twee katten zijn een beetje bang voor haar.
  maandag 26 juni 2006 @ 10:46:20 #194
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_39241705
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:44 schreef Silmarwen het volgende:
We hebben nu drie katten!

Pixel, Cobol en Ubuntu (afgekort Ubu)

En dit is onze nieuwste aanwinst Ubu

[afbeelding]

Ze is 8 weekjes oud en een echte donderstraal. De andere twee katten zijn een beetje bang voor haar.
Die namen! Gij zijt een programmeur oid?
  maandag 26 juni 2006 @ 10:46:40 #195
78780 deedeetee
pi_39241713
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:14 schreef ennuik het volgende:

[afbeelding]

Een fietshelm met lampen erop
pi_39242274
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:14 schreef ennuik het volgende:

[afbeelding]

Die kijkt scheel.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 26 juni 2006 @ 11:08:57 #197
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_39242366
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Die namen! Gij zijt een programmeur oid?
Mijn man is programmeur
  maandag 26 juni 2006 @ 11:14:36 #198
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_39242530
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:08 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Mijn man is programmeur
Applaus voor mezelf!
pi_39242781
Azrael in zijn plantenbak... Kansloos...

Opa Fred:
pi_39263166
Hey, wat zie ik daar in de tuin????????

De buurpoes, verscholen onder de coniferen heg

pi_39266748
Tommie aan het chillen op de bank.

pi_39267692
Tommie, wat ben jij mooi gevlekt

Kleine update van deze kant:
Onze katjes zijn nu een week bij ons en het gaat echt super Ze zijn helemaal ontspannen en relaxed, alleen als er vreemde mensen over de vloer komen is het nog wat eng. Ze komen gewoon naar je toe en als je ze dan met 1 vinger aanraakt is het al spinnen geblazen. Soms beginnen ze al te spinnen als ze gewoon naast je zitten Lekker op schoot kruipen of in je nek slapen, daar kan
Pyxel geen genoeg van krijgen. Spock doet dat niet, maar wordt wel jaloers als Pyxel het doet, dan komt ie de aandacht gewoon opeisen

Vrijdag gaan we de 2e enting halen bij de DA, ben benieuwd hoe ze daarop reageren

Wat fotootjes:

Samen slapen op de rugleuning van de bank

Pyxel op schoot

Beetje vechten met een vinger

Na een stoeipartij uitgeteld

Zo ligt Pyxel dan lekker te slapen

Soms moet d'r kont ondersteund worden

Meer foto's van Pyxel dan van Spock, maar Pyxel zoekt dan ook meer het contact op.
Spock krijgt zeker niet minder aandacht hoor. Alleen hij komt pas als de camera
weggelegd is
pi_39271195
Wat uberliev
Ze hebben gewoon nu al hun eigen karaktertjes, leuk toch!
pi_39271267
Ja, echt leuk om te zien is dat Ze doen ook al veel meer afhankelijk van elkaar. Maar ze moeten toch wel weten waar de ander is, anders is het even roepen. Waar ook niet altijd op gereageerd wordt door de ander, dus dan moeten mijn vriend of ik op zoek gaan en laten zien dat de ander er ECHT nog wel is
  dinsdag 27 juni 2006 @ 00:14:48 #205
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_39271288
*smelt*

Die 2 na laatste foto. Ziet er zo heerlijk geborgen uit.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 00:24:37 #206
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_39271563
Wij hebben hier nou deze 2 katten al sinds september vorig jaar en ze zijn bijna 1 jr oud en nog altijd roepen ze elkaar.
Ze zijn ook heel verschillend en nog altijd even bang bij bezoek (al wordt het wel beter).
Nu moet ik wel zeggen dat we niet veel bezoek hebben en toen ze heel jong waren hadden we helemaal geen bezoek.
Ik denk dat je juist veel vreemde mensen op bezoek moet krijgen als ze al een week of 2 bij je zijn
pi_39278123
Wat een schatjes Nienna!!
pi_39279499
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:24 schreef MrWes het volgende:
Wij hebben hier nou deze 2 katten al sinds september vorig jaar en ze zijn bijna 1 jr oud en nog altijd roepen ze elkaar.
Ze zijn ook heel verschillend en nog altijd even bang bij bezoek (al wordt het wel beter).
Nu moet ik wel zeggen dat we niet veel bezoek hebben en toen ze heel jong waren hadden we helemaal geen bezoek.
Ik denk dat je juist veel vreemde mensen op bezoek moet krijgen als ze al een week of 2 bij je zijn
Zondag hebben we een verjaardag, dus we zullen zien hoet dat gaat. Als het teveel stress voor ze oplevert gaan ze naar een aparte kamer met hun spullen. Ik wil niet met gestresste katten zitten omdat andere mensen jonge katjes zo leuk vinden om op te pakken. Als ze niet aan vreemden kunnen wennen dan niet, er is genoeg plaats voor ze om ergens anders te gaan zitten Maar als het wel goed gaat is dat natuurlijk wel leuk
pi_39284170
Owww, wat lief

Pyxel lijkt wel wat op mijn Kimmy toen die nog klein was, alleen waren Kimmy's vlekken donkerder.
pi_39285092
Hmm je kan de deur naar die andere kamer gewoon open zetten... gaan ze vanzelf weg als ze het te druk vinden
Moet je alleen even je bezoek africhten dat dat het domein van de poezen is

Als ik volgende maand jarig ben.. gaan de poezen zowieso de slaapkamer in denk ik
Beetje afhankelijk van het weer.. als er continu buitendeuren opengaan.. denk ik dat ik ze maar gewoon in de slaapkamer doe
Anders levert dat alleen maar een hoop gedoe op
en hoogstwaarschijnlijk als ze de keuze krijgen.. brengen ze alsnog de hele dag in de slaapkamer door
Zo'n zin in bezoek hebben ze toch nooit.
Alleen abby.. die zat gister zelfs al bij de meneer die het voer kwam brengen op zn arm.
Zonder dat ie dr op hoefde te tillen dus
jobensaskia.nl
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:54:46 #211
78780 deedeetee
pi_39285258
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:48 schreef Uhmmie het volgende:

Alleen abby.. die zat gister zelfs al bij de meneer die het voer kwam brengen op zn arm.
Zonder dat ie dr op hoefde te tillen dus
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:56:28 #212
78780 deedeetee
pi_39285308
Valt me net in dat we al een tijd niks meer van De 2 blauwe rusjes meer hebben gehoord.
MauBro heet hun baasje dacht ik...
Of heb ik gewoon niet goed opgelet ?
pi_39285499
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:56 schreef deedeetee het volgende:
Valt me net in dat we al een tijd niks meer van De 2 blauwe rusjes meer hebben gehoord.
MauBro heet hun baasje dacht ik...
Of heb ik gewoon niet goed opgelet ?
die heb ik ook al een hele tijd niet meer gehoord..
en het waren van die schatjes toch
jobensaskia.nl
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:08:37 #214
78780 deedeetee
pi_39285695
Misschien heeft hun baasje nog meer last van zijn ogen gekregen ?
Toen hij de kittens kreeg moest hij net een oogoperatie ondergaan. Mja wrs heft hij het gewoon druk met andere zaken.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:36:55 #215
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39286541
Hij is 6 dagen geleden nog ingelogd :
MauBro
Maar posts blijven uit idd... zijn homepage is bijgewerkt tot/met mei
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 16:50:16 #217
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_39289061
Mijn poessies

Knuffel:

Punky:

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_39290199
Die laatste
pi_39291845
Wat een lieffies Skaai !
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:01:36 #220
80340 MauBro
Roma Victor
pi_39303638
Personeel + katers leven nog, ben op het moment druk met allerlei zaken, waaronder gelukkig het opnieuw aanmelden voor een studie op Saxion (Fiscale Economie) na een medische pauze van anderhalf jaar.

Sinds zaterdag hebben de broertjes toegang tot een buitenverblijf , heel leuk om met ze samen buiten te kunnen zitten zonder het gevaar dat ze kunnen weglopen.

bolletje Caesar:

Heeft bij voorbaat al iets tegen slotjes, zit in z'n vrije tijd zeker teveel in KLB of ONZ te rotzooien.

vosje Julius

Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
pi_39303823
MauBro
Tegen Slotjes

Ze zijn prachtig, wat heerlijk een buitenverblijf!
pi_39304115
Ik heb net met photoshop allebei mn poesjes op 1 plaatje gezet!
De foto is iets te breed, dus in een linkje
pi_39311236
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:01 schreef MauBro het volgende:
Personeel + katers leven nog, ben op het moment druk met allerlei zaken, waaronder gelukkig het opnieuw aanmelden voor een studie op Saxion (Fiscale Economie) na een medische pauze van anderhalf jaar.

Sinds zaterdag hebben de broertjes toegang tot een buitenverblijf , heel leuk om met ze samen buiten te kunnen zitten zonder het gevaar dat ze kunnen weglopen.

knip
Wat mooi!
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:35:32 #224
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_39311953
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:13 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik heb net met photoshop allebei mn poesjes op 1 plaatje gezet!
De foto is iets te breed, dus in een linkje
Kei lief!!!

Wij willen ook een poesje nemen... een exotic shorthair het liefst...
Dus als het zover is (duurt nog wel even) dan kom ik wel foto's showen
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_39311975
Ze zien er goed uit maubro
jobensaskia.nl
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:57:47 #226
78780 deedeetee
pi_39312403
Wow wat zijn die mooi geworden MauBro

Fijn dat ze veilig naar buiten kunnen

En alvast veel succes met je nieuwe studie gewenst
pi_39312413
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:35 schreef kruimel_20 het volgende:

[..]

Dus als het zover is (duurt nog wel even) dan kom ik wel foto's showen
Ik wil ook al spammen met foto's!
A.s. zondag weten we welk katje we krijgen
Er staan al genoeg foto's van de kittens op de site van de Cattery, maar het lijkt me niet echt netjes om ze hier al rond te spammen.

Als het zeker is, dan misschien wel
pi_39312877
Prachtige foto's Maubro

En de poezels van bloemetje zijn ook al zo mooi.

Ik zal eens kijken of ik een paar van mijn mormeltjes kan vinden.
pi_39314593
Hey ik ben Rob en nieuw op dit forum. Ik heb zelf een Ocicat (Dixy) van 5 jaar en een kruising poedel (Boomer) en er komt 9 juli een kitten Ocicat aan (Osiris) Heirbij wat foto's van mijn katten en hond. Osiris heeft een blotched aftekening. Dit is zeer zeldzaam onder ocicats.
Greetz

Dit is Osiris onze aankomende Kitten:

Dit is Dixy (de kat die we nu al hebben) en onze hond Boomer

pi_39315554
Hmm dat zijn wel erg mooie poesjes
jobensaskia.nl
pi_39316880
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:20 schreef rtim1980 het volgende:
Hey ik ben Rob en nieuw op dit forum. Ik heb zelf een Ocicat (Dixy) van 5 jaar en een kruising poedel (Boomer) en er komt 9 juli een kitten Ocicat aan (Osiris) Heirbij wat foto's van mijn katten en hond. Osiris heeft een blotched aftekening. Dit is zeer zeldzaam onder ocicats.
Greetz
Welkom Rob ! Wat zijn je foto's leuk, ben gelijk wat meer info gaan zoeken over de Ocicat, want het is nog best een onbekend ras in Nederland en ik heb er dan ook nog nooit eentje in het echt gezien of met een fokker/eigenaar gesproken.

Dat blotched zeldzaam is onder Ocicats kan kloppen, om aan de rasstandaard te voldoen (bij de Nederlandse onafhankelijke verenigingen en internationaal bij Fife, TICA en CFA) moet de kat namelijk spotted zijn. Je hebt echt mijn interesse gewekt, ik zie in de info over Ocicats dingen over vachtpatronen staan die bij andere rassen niet zo duidelijk naar voren komen, de Ocicat gaat voer zijn voor mijn discussie met kennissen. Uhmmie en ik houden allebei wel van Aby's, dus dat wij ze leuk vinden snap ik gelijk omdat er ook Aby's in dit ras zitten. Het is opgezet door Siamezen met Abessijnen te kruisen en daarna het type wat minder Oosters te maken door ook Amerikaanse kortharen in te kruisen. Ik vraag me af of Ocicats nu echt ticked zijn vanwege de Aby als voorouder. Ik heb nog nooit van een ticked spotted gehoord, wel van twee soorten blotched spotted en mackerel spotted waar ik wel in geloof maar sommige van mijn kenissen (nog) niet, die geloven dat er maar één soort spotted bestaat. Als je Dixy's vacht scheidt, heeft ze dan op iedere haar 4 of meer kleurbandjes ? En zou je Osiris die ook krijgen ? En hoe heet de kleur van Dixy ? Is zij tawny (blacktabby/browntabby bij andere rassen) ? En in het nestje van Osiris ? Zijn twee nestgenootjes lijken twee verschillende kleuren te hebben. Jouw katten zijn echt heel leuk om te zien, met een leuke uitstraling.
pi_39317261
Hey bedankt voor je reactie. Ik zal haar vacht vanmiddag is goed bekijken en hoeveel verschillende kleurbandjes er op 1 haar zitten. Het nestje waar osiris uitkomt is van een dochter van onze dixy dus haar kleinkind zeg maar. Dat is wel grappig. Osiris is als enige blotched idd die andere hebben nu nog een wat onduidelijke aftekening. De kleur van Dixy heet Chocolate. De aftekening van de ocicat vondt ik erg apart en moest en zou er 1 hebben toen ik ben gaan samen wonen. Ben echt heel tevreden over het ras. Dixy is een hele aanhankelijke en vooral aanwezige kat (miauwt te pas en onpas). Waar staan jouw katten foto's ? ben wel beniewd.
Grtz Rob
pi_39319026
Twee kittens van m'n zus

This is what you are, this is what you get...
pi_39319260
Wat voor karakter hebben je katjes rob?

Zijn ze ook zo lekker druk en aanwezig als men van siamezen en aby's gewend is?
jobensaskia.nl
pi_39319912
Ja druk en aanwezig is ze zeker. Die kitten heb ik nog niet. Dit zijn foto's van de fokker. We krijgen osiris op 9 juli.
pi_39321274
Die kattenren van MauBro is echt mooi ! Die foto met dat slotje is echt super.

Die kittens van de zus van mForce zijn ook supercute, vooral die foto van die rooie tussen die bloemetjes, maar die blacktabby/wit is ook superlief en mooi.

En Tommie van helemaal boven aan de pagina heeft echt een waanzinnig leuke witverdeling, precies z'n pootjes mooi gestreept ! En z'n sokken dan weer niet, maar dat komt volgens mij weer van een ander "witte vlekken-gen", interessant.

Nog wat foto's van mijn poekies dan:

dEUS in z'n IKEA tent:

dEUS moet altijd tegen Mimosa aanliggen ook al hoeft dat niet zo nodig van Mimoos (ze kijken ook echt als een verzuurd echtpaar die elkaar niks meer te zeggen hebben )

Mimosa was eigenlijk met een propje zilverpapier aan het spelen, maar ze wilde ook wel gekke poses doen voor me:

Flynn

Flynn was bij Ernesto in de mand gekropen, even steun zoeken bij z'n grote broer omdat hij niet met z'n poten in het vijvertje mocht hengelen van mij.

Ernesto z'n favoriete plekje:

En nog een lieve flirtfoto van Ernesto
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:32:03 #237
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_39321300
Ook een nest hier. Inmiddels zijn ze zo'n 6 weken. 3 katers, en 2 poezen. Wat foto's:

Met moederpoes

waarschijnlijk wel
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:48:26 #238
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_39321868
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

dEUS moet altijd tegen Mimosa aanliggen ook al hoeft dat niet zo nodig van Mimoos (ze kijken ook echt als een verzuurd echtpaar die elkaar niks meer te zeggen hebben )
[afbeelding]
inderdaad
en die witte enkelsokjes van Mimosa
pi_39322292
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:50 schreef rtim1980 het volgende:
Ja druk en aanwezig is ze zeker. Die kitten heb ik nog niet. Dit zijn foto's van de fokker. We krijgen osiris op 9 juli.
Spannend hoor

Word nog feest in huis

Bij mij thuis is er ook echt ooit rust
jobensaskia.nl
pi_39345173
Hey Pumpkin_Ruby wat een mooie foto's. Schitterend. Echt statig.
Grtz Rob
pi_39346379
Zat gister op de bak.. abby lag echt helemaal uitgebreid en ontspannen.
Dus dan wil je een foto maken want zo vaak gebeurd dat niet.

Maarja.. tegen de tijd ik de cam had zat mevrouw alweer voor het raam volledig alert
jobensaskia.nl
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:01:36 #242
3878 Vork
Manisch creatief
pi_39347009
Onze kat heeft last van een identiteitscrisis. Ze gaat dikwijs zitten wanneer we daar om vragen ('zit!'), ze apporteert (propjes bij voorkeur) en de piept als een cavia.

[ Bericht 10% gewijzigd door Vork op 29-06-2006 10:22:29 ]
pi_39364338
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:41 schreef _Nienna_ het volgende:
Tommie, wat ben jij mooi gevlekt

Kleine update van deze kant:
Onze katjes zijn nu een week bij ons en het gaat echt super Ze zijn helemaal ontspannen en relaxed, alleen als er vreemde mensen over de vloer komen is het nog wat eng. Ze komen gewoon naar je toe en als je ze dan met 1 vinger aanraakt is het al spinnen geblazen. Soms beginnen ze al te spinnen als ze gewoon naast je zitten Lekker op schoot kruipen of in je nek slapen, daar kan
Pyxel geen genoeg van krijgen. Spock doet dat niet, maar wordt wel jaloers als Pyxel het doet, dan komt ie de aandacht gewoon opeisen

Vrijdag gaan we de 2e enting halen bij de DA, ben benieuwd hoe ze daarop reageren

Wat fotootjes:

[afbeelding]
Samen slapen op de rugleuning van de bank

[afbeelding]
Pyxel op schoot

[afbeelding]
Beetje vechten met een vinger

[afbeelding]
Na een stoeipartij uitgeteld

[afbeelding]
Zo ligt Pyxel dan lekker te slapen

[afbeelding]
Soms moet d'r kont ondersteund worden

Meer foto's van Pyxel dan van Spock, maar Pyxel zoekt dan ook meer het contact op.
Spock krijgt zeker niet minder aandacht hoor. Alleen hij komt pas als de camera
weggelegd is
Te lief !!
pi_39364755
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Die kattenren van MauBro is echt mooi ! Die foto met dat slotje is echt super.

Die kittens van de zus van mForce zijn ook supercute, vooral die foto van die rooie tussen die bloemetjes, maar die blacktabby/wit is ook superlief en mooi.

En Tommie van helemaal boven aan de pagina heeft echt een waanzinnig leuke witverdeling, precies z'n pootjes mooi gestreept ! En z'n sokken dan weer niet, maar dat komt volgens mij weer van een ander "witte vlekken-gen", interessant.

Nog wat foto's van mijn poekies dan:

Wat een mooie katten en foto's !
vooral in hun favo spotje

dEUS in z'n IKEA tent:
[afbeelding]

[afbeelding]

Mimosa was eigenlijk met een propje zilverpapier aan het spelen, maar ze wilde ook wel gekke poses doen voor me:
[afbeelding]

Flynn
[afbeelding]

Flynn was bij Ernesto in de mand gekropen, even steun zoeken bij z'n grote broer omdat hij niet met z'n poten in het vijvertje mocht hengelen van mij.
[afbeelding]

Ernesto z'n favoriete plekje:
[afbeelding]

En nog een lieve flirtfoto van Ernesto
[afbeelding]
pi_39364847
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:50 schreef Skaai het volgende:
Mijn poessies

[afbeelding]

Knuffel:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Punky:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi
lieve foto's, 2 leuke poezebeesten
  donderdag 29 juni 2006 @ 19:29:16 #246
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_39364916
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:01 schreef Vork het volgende:
Onze kat heeft last van een identiteitscrisis. Ze gaat dikwijs zitten wanneer we daar om vragen ('zit!'), ze apporteert (propjes bij voorkeur) en de piept als een cavia.
Mijn poes apporteert maar voor de helft.

Ik gooi bv een dop van een fles over de grond, zij als een gek er achter aan.
En dan zonders iets terug hobbelen
pi_39370445
moshi's huidige obsessie, de wasbak

pi_39370660
En je dan ook nog aankijken van : Ja en? deze wasbak is van mij hoor
pi_39371874
Die moshi
pi_39372677
sukke :

Nolleke:

donderdag 29 juni 2006 @ 23:31:10 #251
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_39374536
Leuke foto's allemaal zeg!

Ik probeer ook tevergeefs foto's te uploaden van mijn 3 schatjes, maar Imageshack werkt niet echt mee...
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:00:32 #252
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_39384924
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuke foto's allemaal zeg!

Ik probeer ook tevergeefs foto's te uploaden van mijn 3 schatjes, maar Imageshack werkt niet echt mee...
wees blij, want imageshack doet het toch niet hier pas 8 eeuwen ofzo

probeer deze maar: http://xs.to
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_39401427
Deze gebruik ik. http://www.photobucket.com/
  vrijdag 30 juni 2006 @ 22:30:59 #254
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_39408721
Okee, ik ga het proberen...

Melvin

Baileys

Droopy
  vrijdag 30 juni 2006 @ 22:32:20 #255
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_39408761
Gelukt!!
Maar ze zijn wel erg groot...en ik weet niet hoe ik ze kleiner krijg
pi_39408872
wat een leuke foto's allemaal weer

blijft toch altijd leuk hoor katten

en mooie ren idd, hier genieten ze ook zo van de ren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39411613
sukke door een fish eye
  zaterdag 1 juli 2006 @ 01:24:50 #258
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_39413756
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:

Melvin
[afbeelding]

Baileys
[afbeelding]

Droopy
[afbeelding]
melvin wel met een mooie gare baileys op de achtergrond
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  zaterdag 1 juli 2006 @ 02:13:06 #259
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_39414480
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 01:24 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

melvin wel met een mooie gare baileys op de achtergrond
Is idd een grote hobby van Baileys...slapen! Maar als ie eenmaal wakker is, berg je dan maar!
Het zijn ook zulke gigantische skeeties!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 15:40:17 #260
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39423978
M`n nieuwe kneusje Remi

Hij zat dagen te huilen naast z`n dode moeder voor we bij hem konden komen. Hij was onderkoeld en nagenoeg uitgedroogd. Hij is in bad geweest (vond het heerlijk) en poept en piest nu 3 dagen al netjes op de bak Zo`n scheet van een beest
  zaterdag 1 juli 2006 @ 16:37:04 #261
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39425037
Waar heb je hem gevonden dan?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 16:50:54 #262
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39425323
Bij ons achter het hofje is een vervoersbedrijf waar talloze katten rondlopen. Deze zat achter onze schuur, tussem 2 schuren in. Moederpoes was een zwerver..hoorde niet bij de katten die daar rond liepen. Ze liepen hier al ff in de buurt rond maar ineens zagen we ze niet meer maar hoorden we alleen nog gejammer van Remi.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 17:16:45 #263
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_39425871
Remikneusje

Vind poezen die op zo'n manier op je pad komen altijd extra bijzonder!
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_39426082
Coolbabe, wat een schatje

Wat zielig van zijn moeder joh. Gelukkig heb je 'm gevonden, hij ziet er erg goed uit nu
  zaterdag 1 juli 2006 @ 20:56:03 #265
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_39431878
Wat een mooie katten en poezen allemaal!!
Zal ik Eny ook maar een korte update spam gunnen .

Eny is temporarily merkloos .

Hij is er niet mee eens

Kill kill!

En dan voldaan maffen .
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:01:38 #266
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39433961
Pien in actie, gaasdeur klimmen

zaterdag 1 juli 2006 @ 22:01:44 #267
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39433966
Pien in actie, gaasdeur klimmen

zaterdag 1 juli 2006 @ 22:12:41 #268
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_39434332
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:36 schreef Shirley het volgende:

[afbeelding]
Zusjes??

[ Bericht 8% gewijzigd door Cutebutpsycho op 01-07-2006 22:17:56 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_39444404

Foto's nemen daar houd ie niet zo van. Pleur op met die kamera!
  zondag 2 juli 2006 @ 20:32:25 #270
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_39456736
Mijn poezziee

Is een tijdje geleden genomen..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  zondag 2 juli 2006 @ 22:22:15 #271
80340 MauBro
Roma Victor
pi_39460015
Heerlijk die sneeuw, ik kijk er nu alweer naar uit, de zomermaanden vind ik maar niets.

Er zitten weer prachtige katten tussen alle foto's

Vandaag keek ik even raar op:

Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
pi_39460279
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:

Melvin
[afbeelding]

Baileys
[afbeelding]

Droopy
[afbeelding]
Die baileys is echt mooi! Wat voor soort kat is het?
pi_39460688
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:11:11 ]
  zondag 2 juli 2006 @ 23:47:23 #274
104251 FrigginHell
Cookiemonster
pi_39462444
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 20:56 schreef bleiblei het volgende:
Wat een mooie katten en poezen allemaal!!
Zal ik Eny ook maar een korte update spam gunnen .

Eny is temporarily merkloos .
[afbeelding]
Ahh dat vind ik echt een supermooie poes! Wat voor soort is hij?
  zondag 2 juli 2006 @ 23:57:53 #275
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_39462694
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die baileys is echt mooi! Wat voor soort kat is het?
Baileys is een Britse Korthaar; een seal-point om precies te zijn.
Hier nog eentje van Baileys...hij is trouwens nog maar 14 maanden en zal nog wel ff doorgroeien!

maandag 3 juli 2006 @ 00:36:51 #276
36431 bleiblei
pi_39463407
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:47 schreef FrigginHell het volgende:

[..]

Ahh dat vind ik echt een supermooie poes! Wat voor soort is hij?
Een Britse Korthaar .
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Baileys is een Britse Korthaar; een seal-point om precies te zijn.
Hier nog eentje van Baileys...hij is trouwens nog maar 14 maanden en zal nog wel ff doorgroeien!

[afbeelding]
Das wel een apart kleurtje voor een brit! Wel errug mooi .
Ist een combi van een blauwe en een chocolat brit?
  maandag 3 juli 2006 @ 00:46:33 #277
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_39463565
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Een Britse Korthaar .
[..]

Das wel een apart kleurtje voor een brit! Wel errug mooi .
Ist een combi van een blauwe en een chocolat brit?
Moeder is een choc-silver-tabby point en vader een blauwe.

De rechter is de moeder met daarnaast eentje uit het vorige nest.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn "Beeltje" ook wel erg mooi vind en hijs nog es geweldig lief ook!
Die van jou is ook prachtig; lekkere typische dikke Brit
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 juli 2006 @ 01:01:03 #278
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39463813
gweldige fotos
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_39466150
Dan denk ik dat onze Bubba ook een Britse Korthaar is!

maandag 3 juli 2006 @ 15:17:12 #280
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_39475612
we zijn gister wezen kijken en hebben (voor zover ze stil bleef zitten) wel wat foto's kunnen maken

the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_39475756
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:17 schreef kruimel_20 het volgende:
we zijn gister wezen kijken en hebben (voor zover ze stil bleef zitten) wel wat foto's kunnen maken

[afbeelding] [afbeelding]
Wat een geweldige gezichtsuitdrukking toont ie
pi_39483798
Vanavond gaan we onze Zeus op zijn stamboom heet ie Dobber aanbetalen!

Jeuj! Ik zal morgen wel een foto posten

In september mag hij bij ons komen wonen commanderen
pi_39484679
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 15:40 schreef coolbabe het volgende:
M`n nieuwe kneusje Remi
[afbeelding]
Hij zat dagen te huilen naast z`n dode moeder voor we bij hem konden komen. Hij was onderkoeld en nagenoeg uitgedroogd. Hij is in bad geweest (vond het heerlijk) en poept en piest nu 3 dagen al netjes op de bak Zo`n scheet van een beest
Wat lief, fijn dat hij goed terecht is nu
pi_39484762
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet mijn katje maar die van mijn vriend ik ben er net zo trots op!

Over de naam zijn we het nog niet helemaal eens. Schoonmoeder en schoonzus vinden Tijger leuk.. Vriendlief en ik gaan voor Tarzan.. (hij slingert steeds helemaal om zijn krabpaal heen)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een schatje
pi_39485530
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:11:12 ]
pi_39486462
Vandaag was Spock erg gewillig toen ik de camera pakte. Het resultaat:

Mooi liggen

Mooi zitten

Arm als kussentje gebruiken

Dichtbij

Was er hier iemand die kussentjes zo leuk vond?

Ook is het jachtinstinct vandaag echt omhoog gekomen door een paar vliegjes Spock had binnen een minuut ofzo zijn eerste vlieg al gevangen en opgegeten, stoer he

Toen bleek er nog een vlieg rond te vliegen. Pyxel kreeg hem in de gaten en wilde hem pakken, ze werd er echt wild van. Flink klapperen met de staart en toen deed ze iets wat wij beiden nog nooit een kat hebben zien doen. Het mondje ging open en ze ging snel klapperen met haar tandjes. Ik heb toen snel mijn camera gepakt en heb het vast kunnen leggen. Het is niet echt duidelijk, maar vooruit. Jammer dat er ook geen geluid bij zit, het klinkt ook best grappig, een klikkend geluidje
Ze zal vast niet de enige kat zijn die dit doet en er zijn dus vast wel mensen hier die dit herkennen. Is het inderdaad gewoon het enthousiasme van het jagen?

Het filmpje is alleen wel op de zijkant, weet niet hoe ik 'm rechtop kan krijgen. Het eerste wat ze doet is gapen, dat is niet wat ik bedoel Ze doet zo als ze tegen de muur omhoog staat. Zie ook hoe ze op het einde gewoon tegen de muur omhoog klimt

Linkje van het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=EPLmeRi52y8
  dinsdag 4 juli 2006 @ 07:21:16 #287
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_39496933

Ubu was erg moe na een bezoek aan de dierenarts.
pi_39496990
Mijn vakantievriendje

pi_39497069
Dit is mijn Vladimir. Hier kwam hij net uit het nest, enkele weken oud. Inmiddels is hij bijna een jaar. Maar ik heb helaas geen foto's van hem bij de hand (op het werk).

[ Bericht 3% gewijzigd door Tortoise op 04-07-2006 08:59:42 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:10:35 #290
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_39497738
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 07:54 schreef Tortoise het volgende:
Dit is mijn Vladimir. Hier kwam hij net uit het nest, enkele weken oud. Inmiddels is hij bijna een jaar. Maar ik heb helaas geen foto's van hem bij de hand (op het werk).

[afbeelding]
Wat een grappige kat! Is dat zo'n Scottish Fold?

@ Nienna: dat doen katten idd als ze een mogelijke prooi zien, ziet er erg grappig uit als ze dat doen! Wel een scheetje trouwens...die oortjes
pi_39497741
Dit is 'm dan!

Jammer genoeg draaide hij de hele tijd met z'n koppie weg...

Hij wilde wel lekker aangehaald worden

Lekker spelen! zwarte kussentjes

Mama kwam ook nog even kijken of alles wel goed ging...

Lekker zacht vachtje

Dit is de moeder (uiteindelijk krijgt de kitten de zelfde kleur) Cattery Parkveste ©

Het is zo'n ontzettende scheet!
De Cattery is lekker in de buurt en we mogen nog zeker een aantal keer komen kijken en foto's maken natuurlijk!

[ Bericht 7% gewijzigd door So_Addictive op 04-07-2006 09:24:49 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:16:56 #292
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39497850
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 07:21 schreef GI het volgende:
[afbeelding]
Ubu was erg moe na een bezoek aan de dierenarts.
ooohhh Ubu is sprekend mijn Gijs! Is het een ras of een vuilnisbakkie (in het liefste betekenis van het woord, die van mij zijn het trouwens letterlijk aangezien ze daarin gevonden zijn )

Geweldige foto's hier weer eens
Nienna dat heet Kekkeren en doen ze idd als ze iets zien wat ze willen vangen (bijv vlieg of vogel)

MORGEN GAAN WIJ ONZE RAGDOLL HALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

zo spannend

[ Bericht 28% gewijzigd door QueenR op 04-07-2006 09:25:03 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:22:10 #293
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_39497943
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:10 schreef So_Addictive het volgende:
Dit is 'm dan!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Lekker zacht vachtje
[afbeelding]
Dit is de moeder (uiteindelijk krijgt de kitten de zelfde kleur) Cattery Parkveste ©

Het is lekker in de buurt dus we gaan nog zeker een aantal keer kijken en foto's maken natuurlijk!
Ik wil ook weer een kitten!!!!
Geweldig, al die leuke foto's hier he?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:24:32 #294
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39497997
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:10 schreef So_Addictive het volgende:
Dit is 'm dan!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Lekker zacht vachtje
[afbeelding]

De Cattery is lekker in de buurt en we mogen nog zeker een aantal keer komen kijken en foto's maken natuurlijk!
wat een droppie, mooi katje hoor!

[ Bericht 4% gewijzigd door Marietje_34 op 04-07-2006 09:38:40 ]
pi_39498064
Hierbij post ik een paar foto's van onze kat Doggie Ja zo heet ie echt.

Hij is nu ongeveer een jaar oud en het is echt een hartstikke lief beest. Vind het heerlijk om bij mensen te zijn, gaat bij wildvreemden op de schoot zitten.

Foto's zijn gemaakt met een telefooncamera, dus niet echt bijster goed..

dinsdag 4 juli 2006 @ 09:33:27 #296
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_39498181
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:28 schreef Freak187 het volgende:
Hierbij post ik een paar foto's van onze kat Doggie Ja zo heet ie echt.

Hij is nu ongeveer een jaar oud en het is echt een hartstikke lief beest. Vind het heerlijk om bij mensen te zijn, gaat bij wildvreemden op de schoot zitten.

Foto's zijn gemaakt met een telefooncamera, dus niet echt bijster goed..

[[url=http://img233.imageshack.us/img233/6254/afb0059gf.th.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img233.imageshack.us/img233/7967/afb0045uq.th.jpg]afbeelding][/URL]
alleen werkt imagehack niet bij fok
pi_39498406
Vladimir wat heb jij een lekker koppie!!

So-addictive, wat een schatje! En die voetzooltjes.. kattenpootjes zijn echt lief! Wat is de naam van het kleine britje?
pi_39498574
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:45 schreef Nilasha het volgende:

So-addictive, wat een schatje! En die voetzooltjes.. kattenpootjes zijn echt lief! Wat is de naam van het kleine britje?
Het kleine Britje heet op stamboom Dobber.

Maar mijn vriend en ik willen hem toch anders noemen.
Mijn vriend heeft Zeus verzonnen en dat vind ik toch wel een lekkere stoer naam voor een (ooit dikke) kater!
pi_39498666
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:33 schreef QueenR het volgende:

[..]

alleen werkt imagehack niet bij fok
Moet je maar klikken
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:02:03 #300
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_39498781
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:58 schreef Freak187 het volgende:

[..]

Moet je maar klikken
Heeeej, dan doen ze het wel!
Leuke kat, met koeienpatroon
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:09:41 #301
36431 bleiblei
pi_39498935
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 07:54 schreef Tortoise het volgende:

[afbeelding]
Awwww .
En die Brit van So_Addictive is ook gaaf .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')