Ik vond het heel erg moeilijk, maar bij mij is hetzelfde verhaal: ik verhuisde naar een appartement.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:52 schreef SEMTEX het volgende:
Oh, vond je 't niet moeilijk om haar achter te laten? Ik heb 1 witte poes en haar zoontje achtergelaten, ook al had ik ze dolgraag willen meenemen, maar ze waren daar een grote tuin met grasveld gewend en de vrijheid om naar buiten te gaan wanneer ze willen en dat kon ik ze hier niet bieden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lekker buikje zeg,hier ook een met een lekker buikje.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:34 schreef QueenR het volgende:
Vanmiddag even grote schrik gehad.... Pebbles (het schildpadje) viel ineens neer met stuipen en liet alles lopenmet spoed naar dierenarts. Volgens hem heeft ze misschien epilepsie maar kan ze daar misschien ook weer overheen groeien. Ik heb angelcakes die haar eigenlijk zou nemen aangeraden ervanaf te zien. Hoe lief ze ook is en hoe graag ik ook een goed baasje voor haar vind. Maar zij heeft twee kleine kinderen en als die zoiets zien verschieten ze zich kapot. (wij ook, maar zij begrijpen het echt niet ) dus hopen dat ik iemand kan vinden die een kneusje wil adopteren.
zo zielig, het is zo'n snoepje![]()
Hmmm, is het nu een kwestie van afwachten of doet de DA nog onderzoekjes ofzo? Als het epilepsie is, wil dat nog niet zeggen dat ze iedere dag een aanval heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:33 schreef QueenR het volgende:
ja hoop ik ook.
En hopen dat er iemand is die dus echt van kneusjes houdt en bereid is evt extra zorg op zich te nemen. (want ze is een van de liefste kittens die ik ooit gehad heb) Angelcakes baalt idd. Het is overigens mijn beslissing/aanraden het niet te doen. Of iig niet totdat we zeker zijn of ze het heeft of dat het een eenmalig iets was
nee verdere testen worden in principe niet gedaan. Het is afwachten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, is het nu een kwestie van afwachten of doet de DA nog onderzoekjes ofzo? Als het epilepsie is, wil dat nog niet zeggen dat ze iedere dag een aanval heeft natuurlijk.
*kneuzenliefhebster blijft meelurken*
Kam je Moshi nou zo goed of heeft ze amper last van verharing? Als Polle een dag in dat mandje zou liggen zie je het patroon nog amperquote:
dieniequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:20 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Kam je Moshi nou zo goed of heeft ze amper last van verharing? Als Polle een dag in dat mandje zou liggen zie je het patroon nog amper![]()
Beetje offtopic, maar wat voor net heb jij op je balkon hangen en houdt dat echt de katten tegen? Vrienden van ons hebben nl 2 katten en die willen ze dus neit buiten hebben. Van het balkon springen ze zo af, dus ze hebben in de zomer echt alles potdicht zitten omdat anders de katten ontsnappen. Misschien is dit dus een idee voor hun. Ze broeien nl de tent uit bij hun thuis in de zomerquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ernesto in m'n plantenbakken:
[afbeelding]
Dit is een net van het tuincentrum, ik weet niet precies meer waarvoor, om vogels van je bessenstruiken te houden geloof ik. De katten zitten er af en toe flink aan te trekken met hun tanden maar het gaat echt niet stuk. Echt kattennet is te bestellen bij www.nettenlijn.nl. Wij hebben echt twee linkerhanden en het net zit op z'n janboerenfluitjes vast, aan de ene kant met krammetjes in het houtwerk geslagen, aan de andere kant was er alleen beton en daar hebben we het maar aan de regenpijp bevestigd, het hangt al een paar weken zo zonder problemen, maar onze katten klimmen er ook niet in, dan zou het steviger vast moeten zitten vrees ik. Volgende week waarschijnlijk gaan we proberen (met wat deskundige hulp) om stevig gaas aan te brengen zodat ze ook zonder toezicht (als we niet thuis zijn) nog op het balkon kunnen. Als je vrienden en hun katten 's zomers lekker met de deuren open op het balkon willen zitten is een afzetting echt aan te raden, we vinden het allemaal heerlijk hier.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:51 schreef ivetje het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar wat voor net heb jij op je balkon hangen en houdt dat echt de katten tegen? Vrienden van ons hebben nl 2 katten en die willen ze dus neit buiten hebben. Van het balkon springen ze zo af, dus ze hebben in de zomer echt alles potdicht zitten omdat anders de katten ontsnappen. Misschien is dit dus een idee voor hun. Ze broeien nl de tent uit bij hun thuis in de zomer
En maken je katten het net niet kapot? Die van hun zijn nl echt onopgevoede beesten, trekken boeken uit de kast, goeien alles van de vensterbank, playstation moet het ontgelden, bankstel, boxen, vaatwasser, zelfs de tv is al ooit van het kastje getrokken op de grond dus vraag me af of ze het niet kapot zouden trekken.
Ze was lui hehequote:Op zondag 18 juni 2006 19:42 schreef tonja het volgende:
Was ie verontwaardigd?
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze bosmongool heet azrael en is een jaartje of 3 oud, snapt niets van kiepdeurtjes en heeft daardoor haar staart verloren, maar dat heeft haar zover we weten nooit iets geboeit...
Die is mooiquote:Op zondag 18 juni 2006 18:43 schreef MM-Luna het volgende:
[afbeelding]
Hoe groot mogen de foto's eigenlijk?![]()
Wat een leuke, hoe oud issie? hij ziet er niet zo heel groot uit.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:41 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Die is mooi![]()
Guusje aan het zonnen..
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de kast..
[afbeelding]
Vrijdagavond hebben een afspraak bij een cattery!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:10 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Maar ik mis het wel, zo'n beessie in huis.
Vandaar dat mijn vriend en ik binnenkort naar een poezelig huisgenootje gaan kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |