die had ik ff van Ron geleend, dat zou je stil houden hequote:
In het vorige topic!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar zijn de spikes, de gele opblaasbanaan van Re enzo?
nee,quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zin had om te nuecken?
Iedereen mag weten dat ik mijn speciale vrienden zulke poppen geef, hoor!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:40 schreef Re het volgende:
[..]
die had ik ff van Ron geleend, dat zou je stil houden he
okee. Ik heb zin om te nueckenquote:
Jij komt met namen...ik zei niks!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:40 schreef Re het volgende:
[..]
die had ik ff van Ron geleend, dat zou je stil houden he
Waar blijft mijn pop dan, huichelaar? Nou?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen mag weten dat ik mijn speciale vrienden zulke poppen geef, hoor!
bak een brood, maak er een gat in, flink boter erin en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee. Ik heb zin om te nuecken![]()
ja lekker
Jij bent nog niet op de status van speciale vriend. Je zit nog bij de goede. Sorry.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar blijft mijn pop dan, huichelaar? Nou?
straks gaat het regenen en dan koelt alles af, dan zet jij je fans aan het werk, hebv je het zo weer koud *quote:
ik kijk hoopvol naar de lucht, maar ziet er nog iets te blauw uitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
straks gaat het regenen en dan koelt alles af, dan zet jij je fans aan het werk, hebv je het zo weer koud *
*deze voorspelling komt exclusief garantie of batterijen
wat lekker, bier of neuken of combi? (waar komt die c vandaan, is dat oud nederlnads ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee. Ik heb zin om te nuecken![]()
ja lekker
poppen?, die naaldhakken maat 48 had ik het over hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen mag weten dat ik mijn speciale vrienden zulke poppen geef, hoor!
bananenbrood dusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:47 schreef pea4fun het volgende:
bak een brood, maak er een gat in, flink boter erin en gaan met die banaan
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef Debsterr het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zin had om te nuecken?
Nee ik kijk met enige regelmaat kinky filmsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
bananenbrood dus
je weet er best veel vanaf Pea.
Man een keer betrapt ofzo?
Je Achterhoek?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Ow dat zou heerlijk zijn, ik zweet opt moment op plekken waarvan ik niet wist dat ik er zweten kon![]()
Ow, ok. Nou ja: ik heb die maat niet, dus ik heb er niks aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:52 schreef Re het volgende:
[..]
poppen?, die naaldhakken maat 48 had ik het over hoor
Dat was met warme appeltaart hoor....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:53 schreef pea4fun het volgende:
Nee ik kijk met enige regelmaat kinky films
Fles.. jij bent geen onleuk persoon hoor! Jij bent best leuk welquote:
Als dat al kinky voor je is....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat was met warme appeltaart hoor....
oh ik had me wat onflatteus uitgelaten over die wuppis van Albert Heijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fles.. jij bent geen onleuk persoon hoor! Jij bent best leuk wel.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat was met warme appeltaart hoor....
Wuppies zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik had me wat onflatteus uitgelaten over die wuppis van Albert Heijn
yup.. kinky is with a feather, perverted with a whole chickenquote:
Oh iets van dat het lousy inhoudloze tyfusdingen zijn die ze aan de straatstenen niet kwijt konednquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wuppies zijn. Ik heb er 1 op m'n diadeem, best tof nog wel op zich
. Wat had je gezegd dan
?
Jij onlief?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef Debsterr het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Ze vonden mij onlief op m'n werk! Best stom...
geeft niks hoor, wij vinden je nog steeds liefquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef Debsterr het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Ze vonden mij onlief op m'n werk! Best stom...
En dat in jouw bewoordingen.. dan snap ik dat ze je onleuk vonden jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh iets van dat het lousy inhoudloze tyfusdingen zijn die ze aan de straatstenen niet kwijt konednEn dat ze zelf hun eigen wiel moesten gaan uitvinden. Onder andere
Ja, wij welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
geeft niks hoor, wij vinden je nog steeds lief
Ik ben blijkbaar toch iets minder leuk als ik als een hyperactieve stuiterbal al grijnzend door het pand heen beweegquote:
Als ik jullie niet hadquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
't is toch nooit goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar toch iets minder leuk als ik als een hyperactieve stuiterbal al grijnzend door het pand heen beweeg.
Nee he, als ik chagrijnig ben zeuren ze ook altijdquote:
Andersom requote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:04 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Insert Baantjer tune...
[afbeelding]
Andersom, Re
[afbeelding]
Lekkere wijn, volgens de kenners
[afbeelding]
Ik heb mijn ziel verkocht...
[afbeelding]
Seriously!
Ho ho ho....wie zegt dat IK haar nog lief vindquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
wie zegt dat jij bij "we" hoort?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ho ho ho....wie zegt dat IK haar nog lief vindJe maakt er wel makkelijk wij van he
Ik vind jou nog wel lief hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ho ho ho....wie zegt dat IK haar nog lief vindJe maakt er wel makkelijk wij van he
Nou dan ga jij maar lekker bij haar collega's zittenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh gaat dat zo? Sletquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind iedereen heel ergLIEF
!!! En nu ben ik weg, doei
![]()
![]()
.
't punt dat ie maakt wordt door meerdere mensen gemaakt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Kunnen jullie je nog herinneren dat we het hier hadden over ene Patrick Savalle (die zo op zichzelf geilt dat hij zich prompt kwam melden)?
Dit is wat hij te zeggen heeft over amateur-fotografen en modellen (ons dus)
Nou, meer de manier waarop. Hij lijkt te vergeten dat hij het zelf ook eens heeft moeten leren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't punt dat ie maakt wordt door meerdere mensen gemaakt.
weinig schokkends dus.
Op DPZ heb ik ze soms feller zien reageren op topics waar dit in wordt besproken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, meer de manier waarop. Hij lijkt te vergeten dat hij het zelf ook eens heeft moeten leren.
heb je de rest van zijn serie gezien? van dit modelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, meer de manier waarop. Hij lijkt te vergeten dat hij het zelf ook eens heeft moeten leren.
Wat heeft ie dat mokkel slecht in zijn vakantie kiekjes geshoped zeg...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Kunnen jullie je nog herinneren dat we het hier hadden over ene Patrick Savalle (die zo op zichzelf geilt dat hij zich prompt kwam melden)?
Smaken verschillen Flash.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een lelijk wijf
een GOEDE fotograaf laat zijn kijkers geen ribben tellen, Patrick
hij soept ook scheef.quote:dus hij lult een klein beetje scheef.
Jij vindt alle vrouwen maar gewoon mooi, gewoon omdat ze vrouw zijn?quote:
Lezen is ook een vak.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij vindt alle vrouwen maar gewoon mooi, gewoon omdat ze vrouw zijn?
Er zijn massa's vrouwen die ernstig misbruik maken van dat mechanisme jongeman
het zal zichzelf ook wel reguleren. Maar niet zoals zij dat graag willen. Da's het mooie van de huidige technologie: iedereen kan nu wat vroeger was voorbehouden aan vakmensen. En de vakmensen voelen dat, en klagen. De muziek-industrie, de filmstudios, Playboy, en fotografen zoals deze meneer. Ruim 100 jaar geleden protesteerden theaterbazen tegen de film. maar die kwam er toch. 70 jaar geleden protesteerden film en muziekindustrie, maar de radio en TV kwamen toch. De oude hap is altijd aan de verliezende kant.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Op DPZ heb ik ze soms feller zien reageren op topics waar dit in wordt besproken.
Het is gewoon een punt wat speelt.
Las ooit een theorie van iemand die zei dat het zichzelf wel zou regulieren. Dit was dan op fotograaf niveau, maar diezelfde theorie zou opkunnen gaan voor modellen natuurlijk.
knippen en plakken en veel soepen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:41 schreef Toeps het volgende:
Die meid staat raar. Ze lijkt wel een etalagepop.
en je kan ribben tellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:41 schreef Toeps het volgende:
Die meid staat raar. Ze lijkt wel een etalagepop.
d'r klopt geen RUK van het licht!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:46 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Idd! Voortaan iets nauwkeuriger knippen en plakken.![]()
Was het maar 69dgs...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef CrazyCharlie het volgende:
*luistert naar third world...69 degrees in the shade mijn flatje*
biertje?![]()
Dat gaat ook over Fahrenheit, maar CC bedoelt eigenlijk 96quote:
Goed naar het zand kijken, hij gebruikte een hele sterke kunstmatige lichtbron.. en wel meer dan 1.quote:
Dat ie flitst oké, maar in dit geval gebruikt ie gewoon photoshop heur.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goed naar het zand kijken, hij gebruikte een hele sterke kunstmatige lichtbron.. en wel meer dan 1.
Doe me een lol zeg, dan komt ie weer vertellen hoe goed hij is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:23 schreef prupke het volgende:
[..]
zal ik hem een mailtje sturen?
met een simpele vraag?
ik wilde hem eerder een lol doen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg, dan komt ie weer vertellen hoe goed hij is.
Het ligt aan ons, de wereld. Niet aan hem.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
als amateurfotograaf is mijn missie om van de 100 foto's 99 goede te maken....quote:Een korte hit-en-run sessie met als doel één goede foto.
Ik ben al blij met een 50% acceptabel, en 15 procent fatsoenlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[..]
als amateurfotograaf is mijn missie om van de 100 foto's 99 goede te maken....
juist wat hij zegt komt erg amateuristisch op me over...
ik moet 100 fotos schieten om 1 goeie te creeenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:09 schreef blackbully het volgende:
hey als je goed kan soepen heb je aan 1 fot genoeg,
dus waarom 99 goede maken.
nee sorry daar doe ik het niet voor, als ik vind dat het niet fotowaardig is dan knip ik simpelweg niet. al moet ik een half uur zonder te knippen staan wachten. ik knip liever een keer goed dan 10 "acceptabel". maar eerlijk is eerlijk ik heb me doel nog lang niet gehaaldquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een 50% acceptabel, en 15 procent fatsoenlijk.Maar je hebt wel gelijk. voor iemand met een grote bek heeft ie vreemde prios
soepen is een van mijn laatste hulpmiddelen om een foto "acceptabel/goed/perfect" te makenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:09 schreef blackbully het volgende:
hey als je goed kan soepen heb je aan 1 fot genoeg,
dus waarom 99 goede maken.
zal wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:13 schreef prupke het volgende:
[..]
ik moet 100 fotos schieten om 1 goeie te creeen![]()
Het vervelende is dat je nog wel eens knipt op een moment dat je niet 100% alles onder controle hebt, bijvoorbeeld met modellen (knipperende ogen), dieren en kleine kinderen (altijd onvoorspelbaar) of gewoon een stadsgezicht (waar uitgerekend als jij afdrukt een stadsbus de hoek om komt). Vandaar mijn 50%quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee sorry daar doe ik het niet voor, als ik vind dat het niet fotowaardig is dan knip ik simpelweg niet. al moet ik een half uur zonder te knippen staan wachten. ik knip liever een keer goed dan 10 "acceptabel". maar eerlijk is eerlijk ik heb me doel nog lang niet gehaald
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je nog wel eens knipt op een moment dat je niet 100% alles onder controle hebt, bijvoorbeeld met modellen (knipperende ogen), dieren en kleine kinderen (altijd onvoorspelbaar) of gewoon een stadsgezicht (waar uitgerekend als jij afdrukt een stadsbus de hoek om komt). Vandaar mijn 50%
klonen of spothealing toolquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je nog wel eens knipt op een moment dat je niet 100% alles onder controle hebt, bijvoorbeeld met modellen (knipperende ogen), dieren en kleine kinderen (altijd onvoorspelbaar) of gewoon een stadsgezicht (waar uitgerekend als jij afdrukt een stadsbus de hoek om komt). Vandaar mijn 50%
en dat op rawquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef prupke het volgende:
ik heb een hekel aan soepen...
ik maak een foto ...ik knip en ik verklein en dan heb je het wel gehad
kan je nagaan ...quote:
Spannend!!quote:
nee, ik wil het niet weten!quote:
quote:
Kun je niet wat van die vochtige frisheid afsturen naar het zuiden? Hier is het nog altijd veel te heet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:30 schreef ableton het volgende:
"Goedemorgen", laat het goede maar weg, 20 meter naar de supermarkt, dat zijn met mijn lengte ongeveer 26-30 stappen, de wereldkampioen sprint rent het in 2 seconden, ik dus in een bescheiden 2,2... Gewoon volledig nat geregend zelf mijn lingerie was doorweekt.
t was gister de 13e maar die pakte voor mij idd wel goed uitquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ook al
Het gaat goed komen dus allemaal
quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:30 schreef ableton het volgende:
[..]
Spannend!!
"Goedemorgen", laat het goede maar weg, 20 meter naar de supermarkt, dat zijn met mijn lengte ongeveer 26-30 stappen, de wereldkampioen sprint rent het in 2 seconden, ik dus in een bescheiden 2,2... Gewoon volledig nat geregend zelf mijn lingerie was doorweekt.
Ik haat Nederland!!! Politiek gezien altijd de gulden middenweg kiezen maar kwa weer enkel extremen, blegh blegh blegh.
* ableton sluit zich op en hoopt dat deze zelfonthouding tot weersverbetering lijdt, hongerstaking volgt wanneer nodig!
Kijk! Daar kan ik best blij van worden hoor!quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:19 schreef Ynske het volgende:
hier zegt t weer:
Morgen is de wind noord tot noordoost aan zee en boven land staat er nauwelijks wind. Het wordt 19-24 graden, met de hoogste temperaturen in het oosten en zuidoosten van het land. Het weerbeeld bestaat vooral uit wolkenvelden en af en toe valt er een bui. In de middag vallen ze vooral in de oostelijke helft van het land. Bij deze buien kan onweer zitten.
Vrijdag is er weer wat meer zon en zijn de neerslagkansen een stuk kleiner. Met een zwakke wind van zee wordt het 15-18 graden langs de kust en 19-22 graden in het oosten.
Komend weekend loopt het kwik verder op naar 22-27 graden. Er staat weinig wind en de zon domineert het weerbeeld. Toch blijft de kans op enkele onweersbuien ook aanwezig. Ook na het weekend is de kans groot op zomerse temperaturen en geregeld zon, terwijl de kans op een bui aanwezig blijft.
Zat er gisteren niet iemand te klagen over dat het 40 graden was in de auto?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:17 schreef Puckzzz het volgende:Op dit soort momenten ben ik blij dat ik naar het ietwat zonniger zuiden ben verhuisd
vanmiddag 2 testen om 3 uurquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kijk! Daar kan ik best blij van worden hoor!
Had jij nou vandaag dat gesprek of was dat gisteren al?
nog altijd beter dan in 2.2 seconden tot op je jarretelletjes nat te regenenquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zat er gisteren niet iemand te klagen over dat het 40 graden was in de auto?
Tis lekker verkwikkend fris hier in Leiden
Ik kijk hier: http://www.weeronline.nl/cgi-bin/fcgi/suchen.fcgi?ORT=leeuwarden&LANG=nl En dat belooft niet veel goedsquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
@P: wat voor weersberichten lees jij? De dame op het RTL nieuws zei gisteren dat het dit weekend weer lekker zomers werd met zelfs 25+
Spannendquote:
Bij hem. Maar waar ik zat regende het alleen vannacht. En hier is het lekker koelquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
nog altijd beter dan in 2.2 seconden tot op je jarretelletjes nat te regenen
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:04 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Lekkere wijn, volgens de kenners
112 waren toch spam.quote:
Dat ken ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:43 schreef RonaldV het volgende:
Op Volkel heb ik nog nooit mooi weer gehad. Of stortbuien, of enorme hoeveelheden laaghangende bewolking. Maar nooit een compleet zonnige dag.
VKL2004: totaal verregend met Erwtje:
[afbeelding]
[afbeelding]
ha, een nalees lurkerquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:10 schreef RonaldV het volgende:
NEWSFLASH!
Er is een nieuwe FOK! policy! Lees en huiver!
De Userpolicy
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:14 schreef Yoni het volgende:
Die Savalle is een oud collega van mij!Kan me nog wel herinneren dat dat toen speelde, maar er ging niet meteen een lampje branden bij die naam
![]()
Nee, bij Centric. Tenminste daar werkte ik en hij dus ook. Ik ben er inmiddels ook weg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Waar werk jij
Bij een verzekeringsmaatschappij toevallig
Nou, er zijn wel wat verschillen. De intentie is om zowel users als crew meer ruimte te geven om hun ding te doen. In de woorden van Danny: Dat maakt het leven voor 99,9% van de users (en dus ook de crew) veel makkelijker, maar de resterende 0,1% gaat het veel zwaarder krijgen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hij zegt eigenlijk niets nieuws, maar bevestigt nog even dat geplaatste foto's overal misbruikt kunnen worden en dat FOK daar niets tegen doet
Yups wat een slap gelul.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hij zegt eigenlijk niets nieuws, maar bevestigt nog even dat geplaatste foto's overal misbruikt kunnen worden en dat FOK daar niets tegen doet
2 spam mailtjes maarquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
112 waren toch spam.
klein beetje suiker en melk, graag
euhm?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Psst Ynske, ik heb ff een foto van mijn voorhoofd voor je gemaakt
GRMBL...Ynske Ymke...het moet maar eens afgelopen zijn met die nicks die zo op elkaar lijkenquote:
Nog meer relklonen....quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef Subhuman het volgende:
Wie gaat Puckz en Puckzz en Puckzzzz registreren?
Ik heb er ook ooit in het verleden bij gewerkt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:18 schreef Yoni het volgende:
Nee, bij Centric. Tenminste daar werkte ik en hij dus ook. Ik ben er inmiddels ook weg.
Ik nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb er ook ooit in het verleden bij gewerkt.
Daarom ga ik dit jaar niet, jij gaat 2 dagen en dan is het natuurlijk pokkeweerquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
50% kans op regen vrijdag![]()
* PdeHoog pakt paraplu maar weer in![]()
Echt...de afgelopen drie jaar heb ik gewoon echte vette pech met die vliegshowIk loop al drie jaar tegen een grijze lucht aan te kijken
Bij Volkel heb ik zelfs een paar flinke stortbuien meegemaakt
Lekker vertrouwen heb jij in me zegquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Daarom ga ik dit jaar niet, jij gaat 2 dagen en dan is het natuurlijk pokkeweer
Stiekum hoop ik toch wel op mooi weer zaterdag hoor...want dan ga ik ook foto's makenquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker vertrouwen heb jij in me zegAch....als het idd kloteweer is, ga ik gewoon naar de vliegshow kijken ipv te fotograferen
Echt veel mensen hebben er gewerkt... En tis zo'n ballententquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb er ook ooit in het verleden bij gewerkt.
we gingen niet als vrienden uit elkaar. Ze wilden me nog voor de rechter slepen wegens contractbreukquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Echt veel mensen hebben er gewerkt... En tis zo'n ballentent![]()
quote:
Mja, moet even inkomen he..quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon gezellig meekletsen hoor
Wij zijn ook niet bepaald als vrienden uit elkaar gegaan. Ik zat op een klus waar ik administratief werk zat te doen en dat liep niet zo lekker (logisch, want mijn motivatie was núl). Toen ik daar uiteindelijk weg mocht na 7 maanden, gingen ze me lopen chanteren. Ik mocht niks meer weigeren, want ik moest nu bewijzen dat ik echt wel wilde en gemotiveerd was (voor het gemak vergaten ze ook even dat ik een migratie heb gedaan waarvoor ik drie maanden van huis was), want dat het anders allemaal wel heel nijpend voor me zou worden. Ik ben toen zelf een andere baan gaan zoeken en heb opgezegd 3 maanden voor mijn contract afliep en geweigerd eerder uit dienst te gaan dan einde contract (wetende dat ik heel moeilijk plaatsbaar zou zijn, maar ja dat was niet mijn probleem natuurlijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
we gingen niet als vrienden uit elkaar. Ze wilden me nog voor de rechter slepen wegens contractbreuk
Het is engels weer. Of erg heet, of erg koudquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:41 schreef MissBliss het volgende:
Mja, moet even inkomen he..
Maar goed: kutweer ineens
Het was hier gewoon beter dan in Italiëquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het is engels weer. Of erg heet, of erg koud
Engelsen zijn of erg wit, of erg rood
Mijn handen zijn schoon genoeg hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:50 schreef Re het volgende:
wel ff handjes wassen na afloop voortaan
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:57 schreef MissBliss het volgende:
Het was hier gewoon beter dan in ItaliëMn ouders zijn gisteren terug gekomen en hebben het slechte weer meegenomen
Wil je hier nou gaan rellenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:12 schreef pea4fun het volgende:
Ja ga hier ook nog ff beginnen ja![]()
Ok, dan doe ik ook nog ff mee
quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:12 schreef pea4fun het volgende:
GB zat hier niemand in de weg, behalve blackbully en prupke. Dat vervolgens met dat gezeik GB wel gebanned is en die andere 2 niet is pure willekeur.
Toch lekker geslapen vannacht, maar het was wel drijven jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nou ja, om eerlijk te zijn is het beter om heerlijk onder dekens te kruipen dan badend in het zweet van je bed af te drijven.-ik ben meer fan van 18-25 graden dan van welke andere temperatuur range.
dit is geen rellen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil je hier nou gaan rellenZie ik dat goed
Had ik nou niet achter je gezocht
Overdag 20-25 graden met blauw luchtje en witte wolkjesquote:
die andere twee zijn juist op een ban uit, omdat ze van mening zijn dat ze in een eerder incident een ban verdienden en die niet kregen, maar andere(n) wel. En nu vinden ze het niet meer dan 'fair' dat ze ook gebanned worden. Beetje achterlijke reden als je het mij vraagt en voor hun kennelijk een vrijbrief om irritant te doen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:12 schreef pea4fun het volgende:
GB zat hier niemand in de weg, behalve blackbully en prupke. Dat vervolgens met dat gezeik GB wel gebanned is en die andere 2 niet is pure willekeur.
Ja, snachts mag wel koelerquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Overdag 20-25 graden met blauw luchtje en witte wolkjes's Nachts moet het beduidend koeler zijn hoor
Rellen? Nee, dat kan ik helemaal niet, maar dat gezeik steeds. Mensen die constant menen te weten wat anderen willen, of moeten doen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil je hier nou gaan rellenZie ik dat goed
Had ik nou niet achter je gezocht
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Rellen? Nee, dat kan ik helemaal niet, maar dat gezeik steeds. Mensen die constant menen te weten wat anderen willen, of moeten doen.
Als er een lekker wijf langskomt en totaaaal offtopic begint te zwammen over vanalles en nogwat, dan is het goed, maar o jee als er een kerel langskomt die niet zoveel met fotografie te maken heeft...oeh pas op, want die gaat offtopic...
Haantjes gedrag. Territorium afbakenen door overal tegenaan te zeiken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:30 schreef Re het volgende:
[..]
bijvoorbeeldterwijl het met iedereen feest kan zijn... maar dat mag dus niet
ja wanneer is het thema weer bomen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Haantjes gedrag. Territorium afbakenen door overal tegenaan te zeiken.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:22 schreef Re het volgende:
ik ga voor 27 graden... al was het vannacht wel wat warmer
over bier enzo gesproken.. Babs zegt in mijn FB dat ze ook op het terras was zaterdagquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:38 schreef Re het volgende:
ja wanneer is het thema weer bomen?... ?
zo lekker aan het bier, kan ik wat harder zeiken
De trauma's rond dat thema beginnen eindelijk af te nemenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:38 schreef Re het volgende:
[..]
ja wanneer is het thema weer bomen?... ?
zo lekker aan het bier, kan ik wat harder zeiken
Ikke? of BB en prup?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik voel me genegeerd....ik heb al een aantal posts hierboven wat gezegd...reageer op mij!!!![]()
nuecken?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik voel me genegeerd....ik heb al een aantal posts hierboven wat gezegd...reageer op mij!!!![]()
Alles beter dan vervoer...daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De trauma's rond dat thema beginnen eindelijk af te nemenkom jij weer met dat onderwerp
wheheeh echt niet man... gek, dat ding is gewoon heerlijk jah, daar kan je nog een puntje aan zuigen enzo (zou ik niet doen want dat kost je wel je tong dan)quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
koop maar een KLEINERE FAN, JAH?!?!?!!!!!11!!!!!1!!1111!!!!!![]()
![]()
beetje zoutzuur erbij, borrelt lekker welquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
Zondag zat kansen in Lelystadquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Alles beter dan vervoer...daar heb ik helemaal geen zin in![]()
Je had em zeker aan vannacht.. geen wonder dat het mooie weer weggeblazen isquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:49 schreef Re het volgende:
wheheeh echt niet man... gek, dat ding is gewoon heerlijk jah, daar kan je nog een puntje aan zuigen
SM met Re zijn fanquote:enzo (zou ik niet doen want dat kost je wel je tong dan)
Aandacht tekort? doe mee aan de konttest van giel op de radio, dan krijg je vast aandachtquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
@Pea...maakt niet uit..iemand gewoon, ik kom aandacht tekort
@Shark: Zoveel aandacht kom ik nou ook weer niet tekort
ik was gewoon aan het ouwehoeren.....
quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
@Shark: Zoveel aandacht kom ik nou ook weer niet tekort
ik was gewoon aan het ouwehoeren.....
Zondag is het vaderdag, dan zit ik gezellig te doen bij mijn oudersquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zondag zat kansen in LelystadEr is daar een oldtimer-beurs
Neem ze meequote:Op woensdag 14 juni 2006 16:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zondag is het vaderdag, dan zit ik gezellig te doen bij mijn ouders![]()
Hey Puckzzzie ga je rellen????quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
Nu opeens?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:00 schreef Yoni het volgende:
De fotografen zijn bevangen door de hitte. Mijn huis is bevangen door de regen. Heb megalekkage. Hele plafondplaat is naar beneden gekomenLeuke thuiskomst
wat een ravage zal dat zijn bij jou...ga je bij de reperateur de kosten verhalen? of heb je het zelf gerepareerd?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:12 schreef Yoni het volgende:
Er is al eerder lekkage geweest en dat is toen gerepareerd. Alleen niet goed genoeg blijkbaar. De regenbui van vannacht is dus in zijn geheel boven op de plafondplaten terecht gekomen omdat de pijp het begeven heeft (inpandige regenpijp). En die plafondplaat hield het toen niet meer dus...
Wow, dat is klote zeg!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:00 schreef Yoni het volgende:
De fotografen zijn bevangen door de hitte. Mijn huis is bevangen door de regen. Heb megalekkage. Hele plafondplaat is naar beneden gekomenLeuke thuiskomst
hmmm maar verder geen schade aan allerlei spullen enzo, kan me voorstellen als die plaat boven je tv hangt je ook minder blij bent bwvsquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:10 schreef Yoni het volgende:
Ik was er vanmorgen al bang voor dat die plaat het zou begeven. Hij stond toen al helemaal krom. Ik kon alleen echt niet wegblijven van m'n werk, dus heb de ergste nattigheid opgeruimd en er een teiltje onder gezet...en op hoop van zegen dus maar gaan werken.
Morgen komt de huisbaas en ik denk dat ik toch maar ga vragen of hij geen professionals het kan laten doen ipv dat ie zelf weer prutswerk aflevert.
Het is inderdaad een redelijke ravage. Gelukkig zijn het vrij kleine platen (zelfde soort als in veel kantoren), maar als zo'n ding in tig stukken op je grond beland is het ineens toch wel veel rommel![]()
Ok ik zal het niet meer doen mevr puckzzz..quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die andere twee zijn juist op een ban uit, omdat ze van mening zijn dat ze in een eerder incident een ban verdienden en die niet kregen, maar andere(n) wel. En nu vinden ze het niet meer dan 'fair' dat ze ook gebanned worden. Beetje achterlijke reden als je het mij vraagt en voor hun kennelijk een vrijbrief om irritant te doen.
Trouwens BB en Prup: Ik heb de SC eens een beetje zitten nalezen maar zitten jullie elk in een aparte kamer in huis? Omdat jullie kennelijk via deze SC met elkaar communiceren, wat ook totaal overbodig is
Waarom? zijn jullie gestopt toen erom gevraagd werd dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:12 schreef prupke het volgende:
[..]
Ok ik zal het niet meer doen mevr puckzzz..
kunnen we dan nu kappen met het hele geneuzel over gb bb prup enz.
Dank jullie wel
Nee, gelukkig niet! Ik heb vanmorgen de spullen die er stonden al opzij geschoven. Ik vreesde voor mijn boekenkast, maar die is drooggebleven. Alleen de vloer is zeiknat, maar die is toch lelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:11 schreef Re het volgende:
hmmm maar verder geen schade aan allerlei spullen enzo, kan me voorstellen als die plaat boven je tv hangt je ook minder blij bent bwvs
jah da's best kut idd , goeie reden om er een nieuwe vloer in te laten leggen danquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet! Ik heb vanmorgen de spullen die er stonden al opzij geschoven. Ik vreesde voor mijn boekenkast, maar die is drooggebleven. Alleen de vloer is zeiknat, maar die is toch lelijk.
En de koffie dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:18 schreef Re het volgende:
kip
en bier
en peuk
en fotos
en de rest mag allemaal dood
behalve diegene die zich niet aangesproken voelen natuurlijk
[ramptoeristmodus] Heb je foto's van de ravage? [/ramptoeristmodus]quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet! Ik heb vanmorgen de spullen die er stonden al opzij geschoven. Ik vreesde voor mijn boekenkast, maar die is drooggebleven. Alleen de vloer is zeiknat, maar die is toch lelijk.
Het was maar een vraagquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom? zijn jullie gestopt toen erom gevraagd werd dan?
halloquote:
Gewoon ja zeggenquote:
Ik zit nog aan de koffie, zet nog maar ff koudquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de koffie, zet nog maar ff koud![]()
Jaaahhh kliekjes .. lekkahhhquote:
douchen en bier is beter...uhm...laat maar...quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:40 schreef Re het volgende:
[..]ook goed, koffie en bier is trouwens prima combi
uhmmmmquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
douchen en bier is beter...uhm...laat maar...
Bierjam? al geproefd?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:45 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmmmjah laat maar, wil niet weten
alhoewel ik wel een pote met bierjam heb gekregen voor mijn verjaardagmar waar dat op moet?
neequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Bierjam? al geproefd?
en nou niet zeggen dat je het niet geproefd hebt omdat je niet weet waar het op moet, je kan er ook gewoon je vinger insteken
ja eten bedoel ik, anders zei ik niet vingerquote:
Rustig maar jongen...de lente is zo weer voorbijquote:
Nee.. niet eens.. maar het kan nogquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:23 schreef pea4fun het volgende:
[ramptoeristmodus] Heb je foto's van de ravage? [/ramptoeristmodus]
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Rustig maar jongen...de lente is zo weer voorbij![]()
ohquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Rustig maar jongen...de lente is zo weer voorbij![]()
Schijnt slecht te zijn voor je vingers of zoquote:
punnikenquote:
Het houdt je van de straatquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
punnikenmeterslange slierten waar je geen reet aan hebt verder, maar dat boeit niet
jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het houdt je van de straat
Hoewel je natuurlijk ook op een vaag internetforum andere mensen kan gaan irriteren, schijnt ook zeer onderhoudend te zijn
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het houdt je van de straat
Hoewel je natuurlijk ook op een vaag internetforum andere mensen kan gaan irriteren, schijnt ook zeer onderhoudend te zijn
Ik zit ZEKER NIET(!!!) in het BB en prupke kampquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen
Luister, laat me eens lekker, mannelijk, DUIDELIJK zijn.
jij, en blekboelie, lopen alleen maar te zieken en te klagen tegen alles en iedereen die je maar raken kan. Er is een ander "kampje" met mensen zoals Puckzzz erin, en ook mijzelf, die reageren daarop. En natuurlijk zijn ook "wij" verre van onschuldig. Wat mij betreft kunnen jullie helemaal de pest krijgen, interesseert me niks. Maar kap eens met dat huichelachtige vrijpleiten iedere keer. Je bent net zo schuldig als ieder ander.
l-e-z-e-n puckzzzquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit ZEKER NIET(!!!) in het BB en prupke kamp
ik zit in het Spokenkamp!
Ik zit lekker in de Popcorn-en-cola kamp...quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zit in het Spokenkamp!
Dat zeg ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
jajaja ik lees, ik bevestig het alleen ffquote:
die is niet paarsquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:57 schreef CrazyCharlie het volgende:
Ik ben neutraal !
En verder:
[afbeelding]
Meuuhhhhh!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:57 schreef CrazyCharlie het volgende:
Ik ben neutraal !
En verder:
[afbeelding]
Meuuhhhhh!![]()
![]()
![]()
neuh..ik hou meer van vis enzo...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Da's een goeie voor de barbeque de 9e
Misschien toch maar een spit erbij neerzetten
Of liever een stukje tonijn?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Die mag ook op de barbequeGraag met wat wijn en wat groenten in een of ander stoompakketje
Damn Woman!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:09 schreef Offy het volgende:
Hey haalllooooo! * Offy] is weer terug!![]()
[/me]
Scandinavië (en vooral Noorwegen) is echt ontzettend mooi!Ik ben echt weken bezig om al die foto's uit te zoeken denk ik
We hadden ook onverwacht echt superlekker weer (soms gewoon té heet en benauwd
), ik heb er honderden Scandinavische sproetjes bijgekregen, ik zit echt helemaal onder
(Helaas ook een paar hele hardnekkige muggenbulten
)
Minpuntje deze vakantie (stomme ik-kan-mezelf-wel-voor-mijn-kop-slaan-dozen-actie): denken dat je rugtas helemaal dichtgeritst zit, hem met een elegante zwaai over je schouder gooien en dan horen hoe je 80-200mm met een doffe klap (en een paar stuiters) kennis maakt met de zwaartekracht![]()
([me=Offy schrapt 'groothoek' van de wishlist en maakt er 'leuk teledingetje' van
)
Thanks!quote:
Het was echt supergaaf! Ik zie een leuke FOT-meet in het vooruitzichtquote:Goed te horen dat je het leuk hebt gehad daar!
Die lens doet helemaal niets meer, camera geeft een error 99quote:zonde wel van je lens![]()
Maar ben wel benieuwd naar je fotos'!
PdeHoogquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
Offy![]()
Leuke teledingetjes zijn goed voor op een verlanglijstje![]()
Altijd zit dat rotding dicht als je snel van lens wilt wisselen, en net nu ik denk dat 'ie dichtzit staat 'ie open. Dat zijn geen grapjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
Damn Woman!!!![]()
check,check dubbelcheck zeg ik altijd
Gelukkig verdien je goed tegenwoordigquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:20 schreef Offy het volgende:
PdeHoog
Verdorie zeg, ik ben net jarig geweest
Je verdient meer dan vroegerquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef CrazyCharlie het volgende:
Of liever een stukje tonijn?
[afbeelding]
![]()
ooooooooooooooooow nu weet ik het weer... ik vond de plaatsnaam al zo bekend voorkomenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:34 schreef Offy het volgende:
Wow, echt helemaal nooit gebeurt er hier iets en net nu ik op vakantie ben wordt er iemand neergeschoten
Dode bij schietpartij in Beek en Donk
Best eng
Jaja...dat zeggen ze daar allemaalquote:
ik dacht dat de kracht in het uitvoeren zat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:58 schreef RonaldV het volgende:
[SPAM]
NIEUW!
De Userpolicy
de kracht zit in de herhaling
[SPAM]
Ah, je kunt denken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:08 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik dacht dat de kracht in het uitvoeren zat.
leuk als ieder de tekst uit zijn hoofd kent.
maar als niemand er iets mee doet....
tja ik moet nu wel he.quote:
Crap dan mag ik zoals nu smorguns vroeg nog niet posten aangezien het denken nog niet op gang is gekomen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:13 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja ik moet nu wel he.
staat in de nieuwe faq dat we dat zelf moeten doen.![]()
Error 99 zou duiden op vieze contactpunten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:20 schreef Offy het volgende:
Die lens doet helemaal niets meer, camera geeft een error 99Geen idee of ik hem kan laten repareren of dat ik dan beter meteen een nieuwe kan kopen, ik baal er echt flink van. (Dan had ik liever mijn 18-55mm laten stuiteren
) Foto's laten nog wel even op zich wachten denk ik
En dan ben je nu al je bed uitquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:58 schreef Toeps het volgende:
Goedemorgen! (Laat hč?)
Ik heb lekker vrij vandaag!
Tot de lens gerepareerd/vervangen is?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:20 schreef Offy het volgende:
Foto's laten nog wel even op zich wachten denk ik
je was snel gevlucht na den daadquote:
Vooral dat: "ik moet nog shoppen" doet het 'm hequote:Op donderdag 15 juni 2006 09:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, ik moet nog shoppen, sporten, opruimen en leren. Dus vrij... Hmm.
Ga je ook weer fietsen RonaldV?????quote:
Zucht... plots begrijp ik waarom het noorden achterloopt..quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga je ook weer fietsen RonaldV?????![]()
Ronald gaat er wel ietsje meer op vooruit dan wij zullen gaan auto-technisch gesprokenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga je ook weer fietsen RonaldV?????![]()
Nou ik was dan toch maar voor die fiets gegaan..quote:
2 maanden later dan oorspronkelijk geplanned, bijna anderhalve maand later dan gemeld bij de orderbevestiging.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
Is-ie eindelijk klaarWat was je wachttijd ook al weer
![]()
Polo? Dat ding is groter dan een Golf!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nou ik was dan toch maar voor die fiets gegaan..![]()
Spaanse VW Polo![]()
Geintje RonaldV... *mompeld iets over in waarde laten van users
![]()
Als het een goed doorgetunde Cupra R is, dan vind ik het OK.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
2 maanden later dan oorspronkelijk geplanned, bijna anderhalve maand later dan gemeld bij de orderbevestiging.
[..]
Polo? Dat ding is groter dan een Golf!![]()
Maar wel een Spaanse VW idd. De keus was simpel: een Spaanse of een Tsjech. De zon heeft gewonnen.
Sjonnie bak.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als het een goed doorgetunde Cupra R is, dan vind ik het OK.![]()
Weekend over 2 uur. Ben jaloers!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
Nog 2 uur werken en dan is het weekendUren zijn al ingeleverd, weekrapportage ook
Nu nog ff een bespreking door zien te komen
Koop gewoon een berlingoquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vond dit wel een mooie auto, maar mijn vriendje wil niet. Plus dat hij de KM stand i.c.m. bouwjaar en prijs niet helemaal vertrouwd....
[TK] **Opel Calibra**
en ik zou niet weten waar ik dan de hond moet laten![]()
Nee, het is een Canon. Ik kan wel proberen om de contactpuntjes schoon te maken, maar ik denk dat het meer met de klap te maken heeft dan met viezigheidquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:05 schreef PoseidonVS het volgende:
Error 99 zou duiden op vieze contactpunten.
Misschien een idee om zowel de goudkleurige contactpuntjes van je camera als de lens goed schoon te maken. Dat kun je het best doen met een gewone vlakgum, pas wel op dat er geen gumsel in je camera valt.
Is het een Sigma lens toevallig? Die schijnen daar vaker last van te hebben.
Ik had gelukkig nog 3 andere bij me, ik heb na het ongelukkige voorval dus nog wel foto's gemaaktquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Tot de lens gerepareerd/vervangen is?
quote:Post eens foto's van het kapotte ding, dan heb je er nog profijt van. ...
Ik durf nog geen spin dood te slaanquote:je was snel gevlucht na den daad
beken zondaar!!! beken!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |