zeer grof... hopelijk krijg je meteen een ban...quote:
Als je als noobie zo begint op fok! kun je alleen groot worden in onzquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef B4CO het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik niet de enige ben die van je moet overgeven??![]()
Ik ben achteraf ook erg blij dat ik mijn opa en oma nog heb gezien toen ze nog leefden maar ernstig ziek / gewond in het ziekenhuis lagen. Ze konden allebei niet meer praten maar toch is het iemand waar je veel van houdt dus is het fijn om tegen ze te praten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Geloof me.. ik wou dat ik mijn oom nog in zo'n staat gezien had, dat ik tegen hem aan had kunnen praten en er misschien een kleine kans was dat hij het had gehoord en dat ik daar jankend op de grond was gevallen.
tis overduidelijk een kloon..quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef Snever het volgende:
[..]
Als je als noobie zo begint op fok! kun je alleen groot worden in onz![]()
hehe jewel, hier ( in Assen ) was laatst een auto ongeluk 200 meter van het ziekenhuis af, toen kwam er een trauma heli uit Groningen om die man naar het ziekenhuis te brengen!:Pquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef ReneH83 het volgende:
mensen worden toch niet meer met de trauma heli vervoerd??
Laten we het hopen jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:29 schreef Joene het volgende:
Sterkte man! ik hoop dat ome wim snel beter is.
heterenquote:
Wat is dat nou voor een onsensitieve reactie. Sterf n00b.quote:
Woon je er ook, of vlakbij?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
heteren
klote van zijn nieren![]()
succes en hou ons op de hoogte. ik zou proberen er nog langs te gaan. zou hij wel leuk vinden denk ik..
Hij is gestopt het was toevallig een verplegerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:43 schreef dekkered het volgende:
is die bestuurder door gereden of wat?
En? Al iets meer bericht over de rest van de tijd?quote:
Ome Wim kwam op zijn scooter aanrijden en naderde een oversteekplaats. Omdat er bosjes zitten kan je niet zien of er iets aankomt. Hij is dus meteen doorgereden en toen geschept zonder te kijken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:09 schreef Hagelkaas het volgende:
Sterkte, en hou ons op de hoogte. Hoe ging het ongeluk eigenlijk?
Morgen gaan mijn moeder en andere oom een bezoek aan hem brengen. Ik breng morgenavond verslag uit want ik heb ook nog een barbecue.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En? Al iets meer bericht over de rest van de tijd?
dat is wel erg dom.. maar goed, iedereen maakt weleens een foutquote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Snever het volgende:
Ome Wim kwam op zijn scooter aanrijden en naderde een oversteekplaats. Omdat er bosjes zitten kan je niet zien of er iets aankomt. Hij is dus meteen doorgereden en toen geschept zonder te kijken.
Mooi om te horen.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:03 schreef Snever het volgende:
Update: Ome Wim heeft een longonsteking gekregen, maar die valt wel mee en hij is nu bij bewustzijn. Hij lacht zelfs weeren dat is iets waar ik heel blij om ben. Morgen wordt hij van de beademing afgehaald om op eigen kracht weer te ademen zodat de longonsteking beter geneest. Hij had helemaal geen pijn meer dus dat is een goed teken. Ome Wim is aan het genezen en hij doet dat goed. Ome Wim, hou vol.
Goedzoquote:Op zondag 18 juni 2006 20:03 schreef Snever het volgende:
Update: Ome Wim heeft een longonsteking gekregen, maar die valt wel mee en hij is nu bij bewustzijn. Hij lacht zelfs weeren dat is iets waar ik heel blij om ben. Morgen wordt hij van de beademing afgehaald om op eigen kracht weer te ademen zodat de longonsteking beter geneest. Hij had helemaal geen pijn meer dus dat is een goed teken. Ome Wim is aan het genezen en hij doet dat goed. Ome Wim, hou vol.
Ook namens mij, goed zo en sterkte nogmaals!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:03 schreef Snever het volgende:
ah man je bent zelf een noobquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef Snever het volgende:
[..]
Als je als noobie zo begint op fok! kun je alleen groot worden in onz![]()
Mooi dat hij weer wakker is, hoe zit het met zijn rug?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:03 schreef Snever het volgende:
Tja, we hopen hetquote:Op maandag 19 juni 2006 12:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi dat hij weer wakker is, hoe zit het met zijn rug?
Kan hij weer scooter rijden en lopen als hij weer uit het ziekenhuis is?
Gelukkig reageert hij weer en een longontsteking is inderdaad goed te behandelen, gefeliciteerd!
Aanspreekbaar zijn en lachen terwijl iemand zo kort geleden nog door een trauma heli is op gehaald vindt ik persoonlijk wel een felicitatie waard!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:37 schreef Snever het volgende:
[..]
Tja, we hopen het
Bedankt voor de felicitatie, maar hij is het ziekenhuis nog niet uit he. Hij ligt nog op intensive care. Afwachten dus.
in de buurt, een vriend van me woont in randwijkquote:
Sorry, maar hoe heet jij en hoe heet je vriend?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
in de buurt, een vriend van me woont in randwijk
beter dat je oom weer opknapt![]()
Met Ome WIm gaat het redelijkquote:Op maandag 19 juni 2006 23:23 schreef Houniet het volgende:
ik zal hem er even bijhalen
hoe is het nu met ome wim?
uit een ander topic, en topic is weer openquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:46 schreef Snever het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Ongeluk met scooter dat gesloten werd door een mod zonder gevoelens.
Ome Wim ligt op dit moment op de operatietafel met gesprongen darmen. Over 2 uur weet ik of hij het heeft overleeft of niet. Waarschijnlijk zal dit niet het geval zijn. Ome Wim, ik zal je nooit vergeten![]()
klopt.. je valt erafquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Damn ik ben idd echt een mietje, want iedereen gaat hetzelfde onderuit op een brommer idd !!! het maakt niet uit of je doro de bocht gaat of perongeluk tegen een stoepje scheef aanraad, het maakt niks uit jongens iedereen valt hetzelfde van zijn brommer !!!
Bedankt Buzzerquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
uit een ander topic, en topic is weer open
Het gebeurde gewoon deze ochtend. Meer weet ik nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:30 schreef captain.lefteye het volgende:
Het leek wel goed te gaan en dan geknapte darmen? Hoe kan dat zo opeens?
Sterkte dan maar trouwens
ywquote:
ja, zeer goed nieuws inderdaad! Binnenkort toch maar eens een bezoekje brengen want dit gaat wel heel ver. Die man was bijna dood geweest. Hij heeft longontsteking en nog steeds een gebroken rug en toch overleeft die man een operatie die extreem zwaar is. Heel blij ben ik!quote:
Mijn dank namens de familiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:55 schreef Houniet het volgende:
ome wim wat doe je![]()
beterschap namens Fok!
Dat zeker. Nog bedankt voor de quote trouwensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:08 schreef kahaarin het volgende:
Mooi zo! (Ik zal je niet meer feliciteren, je weet nooit!)![]()
En gauw heen gaan met een mooie bos bloemen, heeft hij wel verdiend!![]()
En dat houdt in ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:29 schreef Snever het volgende:
Alleen nu komt het volgende probleem. Die operatie was echt heel zwaar en nu slaan de medicijnen niet aan. Kut.
Maar levensgevaar nogsteeds?quote:
Spannendquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:01 schreef Snever het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar wel gewoon intensive care. Maar niks is zeker.
Ik zal dit inderdaad nooit vergeten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Spannendlangdurige geschiedenis op deze manier
Sterkte maar weer Ome wim.
Minder, het lijkt wel of alles in vlagen gaat met je oom, een soort golfbeweging, hopelijk gaat het gauw 'golfopwaarts' en kan hij nu beginnen met genezen en aansterken.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:32 schreef Snever het volgende:
Update: Het gaat weer niet zo goed met Ome Wim.
En ik ga over 6 dagen op vakantie![]()
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:16 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat zeker. Nog bedankt voor de quote trouwens
Nog steeds hetzelfdequote:Op donderdag 29 juni 2006 07:10 schreef Joene het volgende:
Hoe is het Ome Wim ?
dankje, ik ga vanavond 2 weken naar italie. Ik hoop dat hij nog leeft als ik terug kom want ik wil graag bij zijn begrafenis zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 04:47 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
sterkte Snever
Je denkt dat hij snel overlijdt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:40 schreef Snever het volgende:
[..]
dankje, ik ga vanavond 2 weken naar italie. Ik hoop dat hij nog leeft als ik terug kom want ik wil graag bij zijn begrafenis zijn.
Ik denk dat wel, maar hoop het natuurlijk niet. Maar zijn hart gaat ook achteruit en als die er mee ophoudt is het gebeurtquote:
Minder, maar het is wel vaak als je hart er mee ophoudt dat je dan dood bent ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:24 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik denk dat wel, maar hoop het natuurlijk niet. Maar zijn hart gaat ook achteruit en als die er mee ophoudt is het gebeurt![]()
duhquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Minder, maar het is wel vaak als je hart er mee ophoudt dat je dan dood bent ja.
Sterkte enzo, en geniet evengoed van je vakantie !quote:
Als het goed is komt TS rond de 15e terug, op 1 juli ging hij 2 weken naar Italie, hopelijk is alles idd goed met ome Wim.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:51 schreef Labrador1974 het volgende:
ben benieuwd hoe het nu is.........
klopt helemaal! ik ben ook erg benieuwdquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als het goed is komt TS rond de 15e terug, op 1 juli ging hij 2 weken naar Italie, hopelijk is alles idd goed met ome Wim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |