Veel sterkte en beterschap voor je oom......quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:16 schreef Snever het volgende:
Update: net weer nieuwe informatie gekregen: Zijn hoofd zit dus onder de wonden en zijn oor lag eraf en zijn handen waren helemaal kapot omdat hij zijn handen voor zijn gezicht wilde houden. Er lag bloed overal op de operatievloer. Echt verschrikkelijk. Hij wordt als het goed is morgen gerepareerd aan zijn rugwervel. Tot zover. Ik voel me nog steeds klote!
Verlaag je nou niet tot hemquote:
hehe, in elk topic wist ie wel de link te leggen met ambulances, elke keer mét bijhorend plaatje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Farao is / was een fok-user die overal waar hij maar kon een verwijzing naar ambulances maakte, die gast was helemaal ambulance-gekMaar goed, wat wil je als ambulance-bestuurder
Die van randwijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:10 schreef NordicBlue het volgende:
15:00:55 13-06-06 7 G AMBU A1 WOLFSPUTTER BAAN - N279 Helmond kruising Vlierdensebosdijk, KAARTVAK P24D
606131500550923993 HELI 0923993 RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli
Deze?
Of:
13:29:59 13-06-06 7 G AMBU B KNOPPERSWEG - N836 Randwijk q19a cpa arnhem
606131329590923993 HELI 0923993 RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli LifeLiner 3 )
606131329590923100 0923100 RAV Gelderland-Zuid ( Monitorcode )
Klote man Snever. Randwijkquote:
Ome Wim zelf komt uit heterenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:46 schreef Houniet het volgende:
Klote man Snever. Randwijk? Daar kom ik best wel vaak, vriend van me woont daar. Ik zal eens even vragen of hij een Ome Wim kent
Sterkte verder..
Das helemaal klote zeg.... Nou nogmaals sterktequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:25 schreef Snever het volgende:
Update: We kregen zojuist een telefoontje van de arts dat zijn nieren langzaam achteruit gaan en dat is niet zo best.
veel sterkte en toch maar gauw even op bezoek.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:25 schreef Snever het volgende:
Update: We kregen zojuist een telefoontje van de arts dat zijn nieren langzaam achteruit gaan en dat is niet zo best.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:25 schreef Snever het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:25 schreef Snever het volgende:
Waarom zou je niet op Fok! kunnen zitten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:46 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Sterkte.. maar wat doe je hier op fok! als je bij je oom moet zijn..
Dat je hem nu met wonden ziet lijkt me minder erg dan dat je geen afscheid hebt kunnen nemen (voor het geval dat danquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:07 schreef Snever het volgende:
Weetje, ik ben eigenlijk een beetje bang om hem te gaan opzoeken. Hij is zwaar gewond in zijn gezicht en aan zijn handen. Ik denk als ik hem zie dat ik in huilen uitbarst![]()
Maar ik ga het wel doen. Nu hij nog leeft.....
Daar heb je gelijk in. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Een naaste die iets overkomt en nog ernstig ook. Ik zal dit nooit vergeten. Ik vecht op dit moment tegen de tranenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat je hem nu met wonden ziet lijkt me minder erg dan dat je geen afscheid hebt kunnen nemen (voor het geval dat dan)
Geloof me.. ik wou dat ik mijn oom nog in zo'n staat gezien had, dat ik tegen hem aan had kunnen praten en er misschien een kleine kans was dat hij het had gehoord en dat ik daar jankend op de grond was gevallen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:07 schreef Snever het volgende:
Weetje, ik ben eigenlijk een beetje bang om hem te gaan opzoeken. Hij is zwaar gewond in zijn gezicht en aan zijn handen. Ik denk als ik hem zie dat ik in huilen uitbarst![]()
Maar ik ga het wel doen. Nu hij nog leeft.....
Faraoquote:
Dacht dat het eerst een heerlijke ScooterBashTopic zou worden. (scooters zijn sneu)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:52 schreef Snever het volgende:
We kregen net een telefoontje dat mijn Oom (70) zojuist een ongeluk heeft gehad. Die man gaat overal heen met zijn scooter. Hij is niet opgevoerd maar rijdt gewoon 30. Hij is dus aangereden en ze zei ook dat er veel sneden in zijn gezicht zaten en dat het heel hard ging. Hij moest met de trauma heli mee dus erg goed zal het niet zijn.
Wat voel ik me klote....
Sterkte Ome Wim![]()
Mijn dank. Misschien is de TT niet erg geschikt idd maar weet niet wat ik er anders van kan maken. Suggesties zijn welkom en modjes ook die het kunnen veranderen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dacht dat het eerst een heerlijke ScooterBashTopic zou worden. (scooters zijn sneu)
Maar helaas, een oudere man. Veel Sterkte ermee dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |