Ja, hij is aangereden door een auto. Waarschijnlijk geschept. Op zo'n moment voel je je toch kwetsbaar en kut!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef Geqxon het volgende:
WowSterkte!
"Dat het heel hard ging" was dus de auto die hem aanreed?
Het is de prins nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef Punjab het volgende:
niks in het nieuws nog? schade valt wel mee?
Kennelijk welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef ReneH83 het volgende:
mensen worden toch niet meer met de trauma heli vervoerd??
Wie zegt dat hij zelf heeft gebeld?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:23 schreef Thomasumo het volgende:
Hij moest met de trauma heli mee maar kon daarna gewoon zelf bellen?
Sterkte ome Wim!
Daarom niet....Heb het wel bewezen vandaag...quote:
jawelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef ReneH83 het volgende:
Ik mis Faraoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef ReneH83 het volgende:
Je valt op je been en hand en krijgt een gigantisch litteken in je gezicht???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Maikuuul het volgende:
Is idd kut gek, ik ben 1x gevallen met de brommermet 50, gelukkig viel ik op me been en hand
Mooie littekens aan overgehouden
Mietje. Toen ik met 40 onderuit schoof had ik net een schaafwond.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Maikuuul het volgende:
Is idd kut gek, ik ben 1x gevallen met de brommermet 50, gelukkig viel ik op me been en hand
het e.e.a. wordt me duidelijkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Maikuuul het volgende:
Farao is / was een fok-user die overal waar hij maar kon een verwijzing naar ambulances maakte, die gast was helemaal ambulance-gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |