Geen idee, heb nu ieder geval een ventilator naast mijn laptop staan dus op zich voelt het niet zo warm aan gelukkigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is wel erg warm he... Mag je dan niet je werk weigeren ofzo? 30
Ik ga echt geen halfnaakte vent in de OP zetten hoor, dan ga je maar naar het Yes forumquote:
Yes forumquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga echt geen halfnaakte vent in de OP zetten hoor, dan ga je maar naar het Yes forum
quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Yes forum! Zet dan die leuke feauteau die je me net stuurde erbij
Met een beetje geluk wordt Lani daar ook blij van
Gast ik ben aan het etenquote:
Kan wel wezen maar dan zou ik tijdens het eten nog niet kijken naar een spiegelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ GD: je mocht willen dat je er zo uitzag!
mooie dag uitgekozen voor een BBQ, het gaat onweren vanavondquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:45 schreef Laniboekje het volgende:
Wie, wat, waaaaaar! Ik zie geen foto![]()
Roy, gefeliciteerd met je mama!![]()
Onze Mexicaanse vrienden zijn in het landEn die komen vanavond BBQen bij ons en daar heb ik zin in.. maar eerst mag ik werken tot 16.00u om daarna als een gek naar school te racen ..
![]()
Niet bij onsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mooie dag uitgekozen voor een BBQ, het gaat onweren vanavond
Ah ik zal god zo een smsje sturen dat hij maar even wacht met die onweer.quote:
ga je nou nog een keer of hoe zit hetquote:
Waarom stuur je zulk soort plaatjes?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar dat heeft ook zo z'n voordelen
[afbeelding]
oeh oeh oeh nu ik:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom stuur je zulk soort plaatjes?
[afbeelding]
Is beter.
Oke dan gaan we over op brunette's, jij begint met jezelfquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:25 schreef Chanty87 het volgende:
B&H zit een paar deuren terug hoorLazer eens op met die blonde bimbo's
idd, blondquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:25 schreef Chanty87 het volgende:
B&H zit een paar deuren terug hoorLazer eens op met die blonde bimbo's
Neequote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:47 schreef Chanty87 het volgende:
Trouwens, dat zogenaamde Firefox-wijf is gewoon gesoept hoor...
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:07 schreef Roi het volgende:
Leuk, plat geneukte photoshop modellen.
Zal wel, die drukpersen van tegenwoordig leveren best wel goede kwaliteit afquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lol ik wist niet eens dat ik dat Fok! shirt gesigneerd door Katja Schuurman had gewonnen
Is datgene wat Katja heeft geschreven waterproof?
twi die mail die ik je gestuurd heb.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Zal wel, die drukpersen van tegenwoordig leveren best wel goede kwaliteit af
ik nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja. En gofter, wat zijn jullie oversekst.![]()
erm jullie?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dank jequote:
De Goden zij dank, ik heb vandaag practicum gedaan in een zaaltje waar het 30 graden was, benauwd en aangezien het een practicum was met geluid werd je gek van de irritante pieptoontjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben weer in Delft, het koelt nu lekker snel afMorgen tenminste met normale temperaturen werken.
Femifundiquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Heerlijk, ik werd er dan wel wakker van, maar dat vond ik niet zo erg. Vond het irritanter dat mijn huisgenoten last minuten nog de gezamelijke woonruimte gingen leegruimen voor de schoonmakers vandaag. En last minute is dus 's nachts.quote:
pessimistquote:
Tis 14 graden hieroquote:
Groningen ftw, lekker bijkomen van die klere hitte van de afgelopen dagen/.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:49 schreef Laniboekje het volgende:
Nederland spoort echt niet. In delen van het land 14 graden, hier gewoon nog 26 graden.
Donderdag pasquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:57 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, krijgen sommige mensen vandaag al te horen of ze geslaagd zijn of niet? Of doet iedereen Havo e.d. en horen het morgen pas?
VMBO is vandaag aan de beurt, Havo en VWO moeten tot morgen wachten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:57 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, krijgen sommige mensen vandaag al te horen of ze geslaagd zijn of niet? Of doet iedereen Havo e.d. en horen het morgen pas?
Ach so, spannnnnuuund!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
VMBO is vandaag aan de beurt, Havo en VWO moeten tot morgen wachten.
Ja, dank je wel.. Bureau ondergeproest met waterquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
GoeiemorgenMn rechteroog zat vanochtend dicht toen ik wakker werd, extreem veel soep in mn ogen. Kut Klaasvaak
Zenuwachtig, belt mijn vader te vroeg, vergeet mijn mentor dat ie moet bellen. En ik ondertussen steeds nerveuserquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach so, spannnnnuuund!
En hoe gaat het dit jaar? Worden jullie tussen een bepaalde tijd gebeld dat jullie een herkansing hebben of gezakt zijn? Of moeten jullie bijv. echt van 08.30u tot 16.00u in spanning zitten?
Weet nog goed hoe ziek ik die dag was, zoooo zenuwachtig![]()
You're welcomequote:Op woensdag 14 juni 2006 10:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, dank je wel.. Bureau ondergeproest met water![]()
Ik kreeg de uitslag op mn moeders verjaardag. Mijn toenmalige vriendinnetje was zenuwachtiger dan ik. Tegen de tijd dat ik gebeld werd (tegen 18u pasquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach so, spannnnnuuund!
En hoe gaat het dit jaar? Worden jullie tussen een bepaalde tijd gebeld dat jullie een herkansing hebben of gezakt zijn? Of moeten jullie bijv. echt van 08.30u tot 16.00u in spanning zitten?
Weet nog goed hoe ziek ik die dag was, zoooo zenuwachtig![]()
Tsja, ik werd minder nerveus naarmate mijn mentor niet belde. Ik geloofde het wel, toen ie uiteindelijk belde was ik er al van overtuigd dat ik geslaagd was, wat dus uiteraard zo bleek te zijn. Achteraf begrijp ik niet waarom ik nerveus was, theoretisch kon ik nog wel zakken, maar de kans was zo miniem. Daarbij had ik elk examen ook met goed gevoel gemaaktquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You're welcome
[..]
Ik kreeg de uitslag op mn moeders verjaardag. Mijn toenmalige vriendinnetje was zenuwachtiger dan ik. Tegen de tijd dat ik gebeld werd (tegen 18u pas) was ik al helemaal aangeschoten van de warmte en het bier
Kijk, dat zijn de kado'squote:Op woensdag 14 juni 2006 10:15 schreef pkwarts het volgende:
Ik hoop dat ik slaag, dan ga ik een kort weekje naar New York
Rofl oma.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:20 schreef chibibo het volgende:
In mijn tijdwerd je alleen gebeld als je gezakt was, op een woensdag tussen 13 en 14 uur. Als je niks hoorde, was je geslaagd.
Bij mij thuis rinkelde om 13:45 de telefoon; mijn moeder ging helemaal door het lint. Ik nam op, was het mijn oma om te vragen of ik geslaagd was. [afbeelding]
Zo werkte het ook in mijn tijdquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:20 schreef chibibo het volgende:
In mijn tijdwerd je alleen gebeld als je gezakt was, op een woensdag tussen 13 en 14 uur. Als je niks hoorde, was je geslaagd.
Bij mij thuis rinkelde om 13:45 de telefoon; mijn moeder ging helemaal door het lint. Ik nam op, was het mijn oma om te vragen of ik geslaagd was. [afbeelding]
Wanneer hebben ze dat dan veranderd? Je bent maar 2 jaar ouder dan ikquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:20 schreef chibibo het volgende:
Ik denk dat het gewoon school afhankelijk is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze dat dan veranderd? Je bent maar 2 jaar ouder dan ik
Jaar later dacht ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze dat dan veranderd? Je bent maar 2 jaar ouder dan ik
Chanty toch! Meid, je moet wat meer met me mee gaan baggerenquote:
Neuken?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Neem wat leuks voor me mee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:15 schreef pkwarts het volgende:
Ik hoop dat ik slaag, dan ga ik een kort weekje naar New York
You go Girl!!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Chanty toch! Meid, je moet wat meer met me mee gaan baggeren![]()
EDIT: Oh nee.. want je zegt net dat je je af en toe nog volwassen gedraagt. Dan moet je niet met mij mee gaan doen![]()
En hoe lang werk je daar ongeveer aan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:49 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.ray-man.nl/school/portfolio.html
Me school project![]()
Nog lang niet klaar, [Terug] word een andere knop![]()
Ohwjah, denk er loco roco muziek bij, die moet ik nog toevoegen![]()
Het is nog lang niet klaarquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
En hoe lang werk je daar ongeveer aan?
Gefeliciteerd alvast danquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef RaymanNL het volgende:
ohwja Tain, ik ben Zaterdag jarig *hint*
Lani een baggeruser?? Neeee tochquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Chanty toch! Meid, je moet wat meer met me mee gaan baggeren![]()
EDIT: Oh nee.. want je zegt net dat je je af en toe nog volwassen gedraagt. Dan moet je niet met mij mee gaan doen![]()
Dankje, die terug knop is tijdelijk, dat word gewoon nog aangepast aan me stijl enzoquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef capibar het volgende:
Over 1,5 uur weet ik of ik geslaagd ben [afbeelding]
Leuk project trouwens rayman, het is alleen handiger als je de " terug" tekst niet alleen op de letters zelf aanklikbaar maakt.
ik vrijdag voor 12 uurquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef capibar het volgende:
Over 1,5 uur weet ik of ik geslaagd ben [afbeelding]
Leuk project trouwens rayman, het is alleen handiger als je de " terug" tekst niet alleen op de letters zelf aanklikbaar maakt.
http://www.sita.nl/quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:02 schreef mordradead het volgende:
Ik weet morgen of ik een her mag maken of dat ik meteen gezakt benwant ja, ik ben een rasoptimist.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:25 schreef capibar het volgende:
Ik BeN GuSlAaGd!!1111!!1!1111!!111111 R0flcoptEr!!!11111111111
Dat vat het idd wel samen ja.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:52 schreef MMaRsu het volgende:
Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is
hehe zelfs ik kan dat maken zonder opleiding ervoor, ben er alleen te lui voor hehehequote:Op woensdag 14 juni 2006 14:49 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.ray-man.nl/school/portfolio.html
Me school project![]()
Nog lang niet klaar, [Terug] word een andere knop![]()
Ohwjah, denk er loco roco muziek bij, die moet ik nog toevoegen![]()
Ik wilde al zeggen, dit leer ik op een middagje.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hehe zelfs ik kan dat maken zonder opleiding ervoor, ben er alleen te lui voor hehehe
ik heb flash een keer zelf uitgevogelt toen ik vakantie had ofzo in 3 dagenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, dit leer ik op een middagje.
Je bedoelt die snackbar waar je augurken mag snijden voor minder dan minimumloon?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:00 schreef mini-lellan het volgende:
Ben aangenomen bij Jacco's![]()
moest er ff uit
jepquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je bedoelt die snackbar waar je augurken mag snijden voor minder dan minimumloon?
Over werk gesproken, heb je nog ontslag genomen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je bedoelt die snackbar waar je augurken mag snijden voor minder dan minimumloon?
Yup.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Over werk gesproken, heb je nog ontslag genomen?
En zei je baas toen ook zo van ROFLOL Bert het waren een paar leuke minuten!1!1!EINS11!quote:
Hihihiihihi, Jacco was onze plaatselijke knipnichtquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:00 schreef mini-lellan het volgende:
Ben aangenomen bij Jacco's![]()
moest er ff uit
Mn baas zei: eeeeuh...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En zei je baas toen ook zo van ROFLOL Bert het waren een paar leuke minuten!1!1!EINS11!![]()
![]()
stiekem ben ik wel jaloers. Geen flikker uitvoeren heerscht.
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mn baas zei: eeeeuh...
Want iedereen die manager is in een AH filiaal is fucking dom.
Als ik gezakt ben krijg je het te horen mannetjequote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als ik gezakt ben krijg je het te horen mannetje
Hahahaha, wat een bek johquote:
Echt welquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hoi BernieAl zenuwachtig voor zaterdag?
Haal die 8 maar uit interactie, want het is niet interachtctiequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Echt wel
Ohwjah: http://www.ray-man.nl/school/portfolio.html Ik heb hem vernieuwd
Voor diegene die hem al eerder hebben gezien: ctrl+F5
- De verscheidene manieren waarop attractie geschreven wordtquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef taart het volgende:
- De witte letters voor de gele zon
Dat is tijdelijk die tekst, dazar moet ik nog een plekje voor bedenkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef taart het volgende:
- De witte letters voor de gele zon
Dat is een "a" maardat lijkt net een 8quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Haal die 8 maar uit interactie, want het is niet interachtctie
Maar wel leuk gedaan hoor
Denk er loco roco muziek bijquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel grappig, al kan ik er niet veel meeDat konijn is geniaal
klootzakquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chanty
God, wat zijn we vandaag allemaal vrolijk voor elkaar![]()
0.2 voor wiskundequote:Op donderdag 15 juni 2006 10:35 schreef pkwarts het volgende:
Net normeringen bekeken, best grote kans dat ik een herkansing mag maken van Scheikunde
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
Muziek zit er nu bijHet is compleet
![]()
ctrl F5 op de siteOhwjah, de repeat moet beter
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat gezicht trekt bij mijn portfolioquote:
taart heeft een pokerfacequote:Op donderdag 15 juni 2006 13:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat gezicht trekt bij mijn portfolio![]()
Gefeliciteerd met je broerquote:
Cool!quote:
Laatste dag was geweldig, lekker gebak, kampioens worstenbroodjes, koekenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je broer![]()
Was je laatste dag nog een beetje leuk? Gebak gedaan?
Tuurlijk ga je dat missen, je hebt toch een lange tijd dat elke dag gedaan. Het jammere voor ons is dat we nu niet meer kunnen lezen hoe je zonder jas door de regen moet fietsenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Laatste dag was geweldig, lekker gebak, kampioens worstenbroodjes, koekenEn cadeautjes gekregen e.d. Ze zijn gewoon blij dat ik op rot
Neh, was heel leuk. Ga het echt gewoon missen hoe vaak ik ook mijn stage afgezeken heb.
Herinner me daar aub niet meer aan. Ik was gisteren fokking zieligquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je dat missen, je hebt toch een lange tijd dat elke dag gedaan. Het jammere voor ons is dat we nu niet meer kunnen lezen hoe je zonder jas door de regen moet fietsen
My thoughts.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trek m aan, maak een foto, je weet, the usual
Heb je een plaksetje bij voor als je een lekke band krijgt onderweg?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Herinner me daar aub niet meer aan. Ik was gisteren fokking zieligVerzopen kat idee e.d.
EDIT: Het ziet er overigens nu ook al dreigend uit.. maar ditmaal, heb ik een jas bijIk leer snel
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een plaksetje bij voor als je een lekke band krijgt onderweg?
Woeiquote:
Ikke ookquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:33 schreef mordradead het volgende:
Uiteraard. Hoe zit het met "der P", kwarts en taart?
Shut upquote:
morgen voor 12 uur, luie school je weet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:33 schreef mordradead het volgende:
Uiteraard. Hoe zit het met "der P", kwarts en taart?
quote:
Gratz, waar is je beertender?quote:
Godverquote:
*petsquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef pkwarts het volgende:
/insert Chanty "wat een slet/bimbo" opmerking
Zweden
Idd Chanty is een schatquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*pets
We gaan niet Chanty pesten he
Whehehe Ik hoef maar van 9 tot 13quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:05 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedemorgen. Van half 9 tot 5 werken..
quote:
GEFELICITEERD THOMASquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:31 schreef taart het volgende:
Geslaagd
moest ik nou weer zo vroeg gebeld worden
Feliciteerd me morgen, meneer DikkeDorusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:13 schreef dikkedorus het volgende:
Nou gefeliciteerd hoor, meneer RaymanNL.
Dit geloof je toch niet!!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:05 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedemorgen. Van half 9 tot 5 werken..
WTF?quote:
Huilliequote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef Fliepke het volgende:
Maar eigenlijk zit ik er totaal niet op te wachten
Ik voel me oud worden
HAVO, ik wist wel dat ik in een heel slecht presterende klas gezeten, maar toch schrok er een beetje van. Mijn school heeft een hoge reputatie qua geslaagdenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:30 schreef pkwarts het volgende:
[..]
WTF?VMBO, HAVO of VWO? (bij alle drie nogal raar dat de helft van de klas zakt, daar niet van)
Henk?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:49 schreef capibar het volgende:
Lollercopter, raad eensch wie er nu vanaf een 19" breedbeeld monitor internet hehehehehehehe.
Echt nietquote:
Lauwe shit homiequote:
Gooi een emmer water eropquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
Dood aan alle katten die krols zijn en het laten merken bij de buren gvd, kon er vanacht gewoon uit om : TYFUS KATTEN! te schreeuwen en mijn raam dicht te doen
of kun je niet meer goed zitten?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:39 schreef peristilius het volgende:
Ik ga uitzoeken wat ik gisteravond gedaan heb.
-Colaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:59 schreef RaymanNL het volgende:
Vrij![]()
Straks maar eens even drank inslaan voor morgen avond
7up met bierquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
7up (om te mengen met bier *gniffel* )
en liters limonade
Onderdompellen in een emmer wat lijkt me een beter idee eigenlijk.quote:
Nederland werd weggespeeld meerendeel van de 2e helft.quote:
Agh ja, een beetje geluk heb je nu eenmaal nodig af en toe.quote:
Masterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Goedemorgenquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik om één uur![]()
En dat nogwel op 17 juni![]()
nog gefeliciteerd, waar is je beertender?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik om één uur![]()
En dat nogwel op 17 juni![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:32 schreef Morthill het volgende:
[..]Gefeliciteerd
we zijn je niet vergeten hoor
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou !
Het RaymanNL Felicitaart topic *O*
Goedzoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:52 schreef Chanty87 het volgende:
Ik ben net wakker en het eerste wat ik dacht was "OMG BERNIE IS JARIG!!!" Dus gefeliciteerd Bernie
![]()
Vandaag welquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:56 schreef Laniboekje het volgende:
Ik kom heulemaol speciaal naar dit topic om Bernie op deze speciale dag te feliciteren!!
Bernietje, gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik je vandaag dan wel in je wangetjes knijpen en over je bolletje aaien?? ..![]()
Spannendquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:41 schreef taart het volgende:
Gefeliciteerd Bernie![]()
![]()
Heb gezwoegd en gezweten(dat was niet zo moeilijk met dit weer) om een passend cadeautje voor je te vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |