Als ik gezakt ben krijg je het te horen mannetjequote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als ik gezakt ben krijg je het te horen mannetje
Hahahaha, wat een bek johquote:
Echt welquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hoi BernieAl zenuwachtig voor zaterdag?
Haal die 8 maar uit interactie, want het is niet interachtctiequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Echt wel
Ohwjah: http://www.ray-man.nl/school/portfolio.html Ik heb hem vernieuwd
Voor diegene die hem al eerder hebben gezien: ctrl+F5
- De verscheidene manieren waarop attractie geschreven wordtquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef taart het volgende:
- De witte letters voor de gele zon
Dat is tijdelijk die tekst, dazar moet ik nog een plekje voor bedenkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef taart het volgende:
- De witte letters voor de gele zon
Dat is een "a" maardat lijkt net een 8quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Haal die 8 maar uit interactie, want het is niet interachtctie
Maar wel leuk gedaan hoor
Denk er loco roco muziek bijquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel grappig, al kan ik er niet veel meeDat konijn is geniaal
klootzakquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chanty
God, wat zijn we vandaag allemaal vrolijk voor elkaar![]()
0.2 voor wiskundequote:Op donderdag 15 juni 2006 10:35 schreef pkwarts het volgende:
Net normeringen bekeken, best grote kans dat ik een herkansing mag maken van Scheikunde
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
Muziek zit er nu bijHet is compleet
![]()
ctrl F5 op de siteOhwjah, de repeat moet beter
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat gezicht trekt bij mijn portfolioquote:
taart heeft een pokerfacequote:Op donderdag 15 juni 2006 13:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat gezicht trekt bij mijn portfolio![]()
Gefeliciteerd met je broerquote:
Cool!quote:
Laatste dag was geweldig, lekker gebak, kampioens worstenbroodjes, koekenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je broer![]()
Was je laatste dag nog een beetje leuk? Gebak gedaan?
Tuurlijk ga je dat missen, je hebt toch een lange tijd dat elke dag gedaan. Het jammere voor ons is dat we nu niet meer kunnen lezen hoe je zonder jas door de regen moet fietsenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Laatste dag was geweldig, lekker gebak, kampioens worstenbroodjes, koekenEn cadeautjes gekregen e.d. Ze zijn gewoon blij dat ik op rot
Neh, was heel leuk. Ga het echt gewoon missen hoe vaak ik ook mijn stage afgezeken heb.
Herinner me daar aub niet meer aan. Ik was gisteren fokking zieligquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je dat missen, je hebt toch een lange tijd dat elke dag gedaan. Het jammere voor ons is dat we nu niet meer kunnen lezen hoe je zonder jas door de regen moet fietsen
My thoughts.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trek m aan, maak een foto, je weet, the usual
Heb je een plaksetje bij voor als je een lekke band krijgt onderweg?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Herinner me daar aub niet meer aan. Ik was gisteren fokking zieligVerzopen kat idee e.d.
EDIT: Het ziet er overigens nu ook al dreigend uit.. maar ditmaal, heb ik een jas bijIk leer snel
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een plaksetje bij voor als je een lekke band krijgt onderweg?
Woeiquote:
Ikke ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |