Dankje, die terug knop is tijdelijk, dat word gewoon nog aangepast aan me stijl enzoquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef capibar het volgende:
Over 1,5 uur weet ik of ik geslaagd ben [afbeelding]
Leuk project trouwens rayman, het is alleen handiger als je de " terug" tekst niet alleen op de letters zelf aanklikbaar maakt.
ik vrijdag voor 12 uurquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef capibar het volgende:
Over 1,5 uur weet ik of ik geslaagd ben [afbeelding]
Leuk project trouwens rayman, het is alleen handiger als je de " terug" tekst niet alleen op de letters zelf aanklikbaar maakt.
http://www.sita.nl/quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:02 schreef mordradead het volgende:
Ik weet morgen of ik een her mag maken of dat ik meteen gezakt benwant ja, ik ben een rasoptimist.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:25 schreef capibar het volgende:
Ik BeN GuSlAaGd!!1111!!1!1111!!111111 R0flcoptEr!!!11111111111
Dat vat het idd wel samen ja.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:52 schreef MMaRsu het volgende:
Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is
hehe zelfs ik kan dat maken zonder opleiding ervoor, ben er alleen te lui voor hehehequote:Op woensdag 14 juni 2006 14:49 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.ray-man.nl/school/portfolio.html
Me school project![]()
Nog lang niet klaar, [Terug] word een andere knop![]()
Ohwjah, denk er loco roco muziek bij, die moet ik nog toevoegen![]()
Ik wilde al zeggen, dit leer ik op een middagje.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hehe zelfs ik kan dat maken zonder opleiding ervoor, ben er alleen te lui voor hehehe
ik heb flash een keer zelf uitgevogelt toen ik vakantie had ofzo in 3 dagenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, dit leer ik op een middagje.
Je bedoelt die snackbar waar je augurken mag snijden voor minder dan minimumloon?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:00 schreef mini-lellan het volgende:
Ben aangenomen bij Jacco's![]()
moest er ff uit
jepquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je bedoelt die snackbar waar je augurken mag snijden voor minder dan minimumloon?
Over werk gesproken, heb je nog ontslag genomen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je bedoelt die snackbar waar je augurken mag snijden voor minder dan minimumloon?
Yup.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Over werk gesproken, heb je nog ontslag genomen?
En zei je baas toen ook zo van ROFLOL Bert het waren een paar leuke minuten!1!1!EINS11!quote:
Hihihiihihi, Jacco was onze plaatselijke knipnichtquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:00 schreef mini-lellan het volgende:
Ben aangenomen bij Jacco's![]()
moest er ff uit
Mn baas zei: eeeeuh...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En zei je baas toen ook zo van ROFLOL Bert het waren een paar leuke minuten!1!1!EINS11!![]()
![]()
stiekem ben ik wel jaloers. Geen flikker uitvoeren heerscht.
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mn baas zei: eeeeuh...
Want iedereen die manager is in een AH filiaal is fucking dom.
Als ik gezakt ben krijg je het te horen mannetjequote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als ik gezakt ben krijg je het te horen mannetje
Hahahaha, wat een bek johquote:
Echt welquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hoi BernieAl zenuwachtig voor zaterdag?
Haal die 8 maar uit interactie, want het is niet interachtctiequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Echt wel
Ohwjah: http://www.ray-man.nl/school/portfolio.html Ik heb hem vernieuwd
Voor diegene die hem al eerder hebben gezien: ctrl+F5
- De verscheidene manieren waarop attractie geschreven wordtquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef taart het volgende:
- De witte letters voor de gele zon
Dat is tijdelijk die tekst, dazar moet ik nog een plekje voor bedenkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef taart het volgende:
- De witte letters voor de gele zon
Dat is een "a" maardat lijkt net een 8quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Haal die 8 maar uit interactie, want het is niet interachtctie
Maar wel leuk gedaan hoor
Denk er loco roco muziek bijquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel grappig, al kan ik er niet veel meeDat konijn is geniaal
klootzakquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chanty
God, wat zijn we vandaag allemaal vrolijk voor elkaar![]()
0.2 voor wiskundequote:Op donderdag 15 juni 2006 10:35 schreef pkwarts het volgende:
Net normeringen bekeken, best grote kans dat ik een herkansing mag maken van Scheikunde
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
Muziek zit er nu bijHet is compleet
![]()
ctrl F5 op de siteOhwjah, de repeat moet beter
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat gezicht trekt bij mijn portfolioquote:
taart heeft een pokerfacequote:Op donderdag 15 juni 2006 13:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat gezicht trekt bij mijn portfolio![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |