Chanty toch! Meid, je moet wat meer met me mee gaan baggerenquote:
Neuken?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja. En gofter, wat zijn jullie oversekst.![]()
Neem wat leuks voor me mee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:15 schreef pkwarts het volgende:
Ik hoop dat ik slaag, dan ga ik een kort weekje naar New York
You go Girl!!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Chanty toch! Meid, je moet wat meer met me mee gaan baggeren![]()
EDIT: Oh nee.. want je zegt net dat je je af en toe nog volwassen gedraagt. Dan moet je niet met mij mee gaan doen![]()
En hoe lang werk je daar ongeveer aan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:49 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.ray-man.nl/school/portfolio.html
Me school project![]()
Nog lang niet klaar, [Terug] word een andere knop![]()
Ohwjah, denk er loco roco muziek bij, die moet ik nog toevoegen![]()
Het is nog lang niet klaarquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
En hoe lang werk je daar ongeveer aan?
Gefeliciteerd alvast danquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef RaymanNL het volgende:
ohwja Tain, ik ben Zaterdag jarig *hint*
Lani een baggeruser?? Neeee tochquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Chanty toch! Meid, je moet wat meer met me mee gaan baggeren![]()
EDIT: Oh nee.. want je zegt net dat je je af en toe nog volwassen gedraagt. Dan moet je niet met mij mee gaan doen![]()
Dankje, die terug knop is tijdelijk, dat word gewoon nog aangepast aan me stijl enzoquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef capibar het volgende:
Over 1,5 uur weet ik of ik geslaagd ben [afbeelding]
Leuk project trouwens rayman, het is alleen handiger als je de " terug" tekst niet alleen op de letters zelf aanklikbaar maakt.
ik vrijdag voor 12 uurquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef capibar het volgende:
Over 1,5 uur weet ik of ik geslaagd ben [afbeelding]
Leuk project trouwens rayman, het is alleen handiger als je de " terug" tekst niet alleen op de letters zelf aanklikbaar maakt.
http://www.sita.nl/quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:02 schreef mordradead het volgende:
Ik weet morgen of ik een her mag maken of dat ik meteen gezakt benwant ja, ik ben een rasoptimist.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:25 schreef capibar het volgende:
Ik BeN GuSlAaGd!!1111!!1!1111!!111111 R0flcoptEr!!!11111111111
Dat vat het idd wel samen ja.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:52 schreef MMaRsu het volgende:
Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is
hehe zelfs ik kan dat maken zonder opleiding ervoor, ben er alleen te lui voor hehehequote:Op woensdag 14 juni 2006 14:49 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.ray-man.nl/school/portfolio.html
Me school project![]()
Nog lang niet klaar, [Terug] word een andere knop![]()
Ohwjah, denk er loco roco muziek bij, die moet ik nog toevoegen![]()
Ik wilde al zeggen, dit leer ik op een middagje.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hehe zelfs ik kan dat maken zonder opleiding ervoor, ben er alleen te lui voor hehehe
ik heb flash een keer zelf uitgevogelt toen ik vakantie had ofzo in 3 dagenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, dit leer ik op een middagje.
Je bedoelt die snackbar waar je augurken mag snijden voor minder dan minimumloon?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:00 schreef mini-lellan het volgende:
Ben aangenomen bij Jacco's![]()
moest er ff uit
jepquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je bedoelt die snackbar waar je augurken mag snijden voor minder dan minimumloon?
Over werk gesproken, heb je nog ontslag genomen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je bedoelt die snackbar waar je augurken mag snijden voor minder dan minimumloon?
Yup.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Over werk gesproken, heb je nog ontslag genomen?
En zei je baas toen ook zo van ROFLOL Bert het waren een paar leuke minuten!1!1!EINS11!quote:
Hihihiihihi, Jacco was onze plaatselijke knipnichtquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:00 schreef mini-lellan het volgende:
Ben aangenomen bij Jacco's![]()
moest er ff uit
Mn baas zei: eeeeuh...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En zei je baas toen ook zo van ROFLOL Bert het waren een paar leuke minuten!1!1!EINS11!![]()
![]()
stiekem ben ik wel jaloers. Geen flikker uitvoeren heerscht.
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mn baas zei: eeeeuh...
Want iedereen die manager is in een AH filiaal is fucking dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |