Gefeliciteerd met je broerquote:
Cool!quote:
Laatste dag was geweldig, lekker gebak, kampioens worstenbroodjes, koekenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je broer![]()
Was je laatste dag nog een beetje leuk? Gebak gedaan?
Tuurlijk ga je dat missen, je hebt toch een lange tijd dat elke dag gedaan. Het jammere voor ons is dat we nu niet meer kunnen lezen hoe je zonder jas door de regen moet fietsenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Laatste dag was geweldig, lekker gebak, kampioens worstenbroodjes, koekenEn cadeautjes gekregen e.d. Ze zijn gewoon blij dat ik op rot
Neh, was heel leuk. Ga het echt gewoon missen hoe vaak ik ook mijn stage afgezeken heb.
Herinner me daar aub niet meer aan. Ik was gisteren fokking zieligquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je dat missen, je hebt toch een lange tijd dat elke dag gedaan. Het jammere voor ons is dat we nu niet meer kunnen lezen hoe je zonder jas door de regen moet fietsen
My thoughts.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trek m aan, maak een foto, je weet, the usual
Heb je een plaksetje bij voor als je een lekke band krijgt onderweg?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Herinner me daar aub niet meer aan. Ik was gisteren fokking zieligVerzopen kat idee e.d.
EDIT: Het ziet er overigens nu ook al dreigend uit.. maar ditmaal, heb ik een jas bijIk leer snel
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een plaksetje bij voor als je een lekke band krijgt onderweg?
Woeiquote:
Ikke ookquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:33 schreef mordradead het volgende:
Uiteraard. Hoe zit het met "der P", kwarts en taart?
Shut upquote:
morgen voor 12 uur, luie school je weet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:33 schreef mordradead het volgende:
Uiteraard. Hoe zit het met "der P", kwarts en taart?
quote:
Gratz, waar is je beertender?quote:
Godverquote:
*petsquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef pkwarts het volgende:
/insert Chanty "wat een slet/bimbo" opmerking
Zweden
Idd Chanty is een schatquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*pets
We gaan niet Chanty pesten he
Whehehe Ik hoef maar van 9 tot 13quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:05 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedemorgen. Van half 9 tot 5 werken..
quote:
GEFELICITEERD THOMASquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:31 schreef taart het volgende:
Geslaagd
moest ik nou weer zo vroeg gebeld worden
Feliciteerd me morgen, meneer DikkeDorusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:13 schreef dikkedorus het volgende:
Nou gefeliciteerd hoor, meneer RaymanNL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |