Surimiquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:13 schreef Jaguarized het volgende:
Vanmiddag even wat sushi en surimi gegeten omdat ik toch geen tijd zou hebben om te koken wegens shoppen.
[afbeelding]
Vanavond een plakje (niet de hele taart) Mud Cake gehad.
[afbeelding]
En nu om 22.12 wat ranch salad + een blikje energy drink. (normaliter drink ik water)
[afbeelding]
Sausjes vind ik altijd zo overbodigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
Surimi
Zit daar nou cocktailsaus bij? Smaakt dat?
Ik zit weer aan de aardbeitjes met slagroom
Die cocktailsaus is een speciaal sausje voor vis en smaakt het beste bij surimi. Lekker pittig en smaakt net even wat anders dan whiskeysaus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
Surimi
Zit daar nou cocktailsaus bij? Smaakt dat?
Ik zit weer aan de aardbeitjes met slagroom
Zonder sausje vind ik het net wat te flauw.quote:
Dat heb ik hier een paar keer gehad. Surimi en garnaaltjes gedompeld in een lekker sausje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, een surimicocktail lijkt me wel wat
Het is nou niet zo dat het echt superscherp is en dat je je tong brandt maar het is net even wat pittiger. Zie het als belegen en oude kaas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga het vanavond eens brouwen, maar dan wel gewoon met cocktailsausIk hou niet zo van pittig.
Heb je dan misschien een naampje voor me?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat het echt superscherp is en dat je je tong brandt maar het is net even wat pittiger. Zie het als belegen en oude kaas.
Of is dat een hele foute vergelijking?
Zoiets?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je dan misschien een naampje voor me?
Merci!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
Er wordt overigens vrij veel Domino's bij ons gegeten, dit is van de afgelopen 1,5 week.
[afbeelding]
bij de betere toko zeker wel. Of iets wat er op lijkt, ik heb meerdere soorten gezien bij de toko in leeuwarden (redelijk grote is het wel).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:49 schreef Jaguarized het volgende:
Ik betwijfel alleen of je het in Nederland kan krijgen.
Die frietjes en hamburgers waren gewoon overbodigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
Pastasalade, gerookte zalm, asperges, eiersalade, frietjes en hamburgers.
En als toetje aardbeitjes!
En er was veeeeeeeeelste veel.
Er bleef iemand eten die geen groentes lustquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:12 schreef Brunette het volgende:
[..]
Die frietjes en hamburgers waren gewoon overbodig![]()
Ach soquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er bleef iemand eten die geen groentes lustVandaar de frietjes en hamburgers.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Lauwwarme salade, carpaccio-variant des golfers
Foto volgt.....
vertel even, wat voor salade is het geworden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:29 schreef ruby het volgende:
Ik heb net wat gemarineerde kippetjes in de oven gedaan en chilipartjes. Zometeen flans ik nog een simpele salade in elkaar.
Oh, wat zou ik dáár misselijk van worden 's morgensquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:14 schreef Jaguarized het volgende:
Blikje energydrink.
Woonplaats Auckland, Nieuw-Zeelandquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, wat zou ik dáár misselijk van worden 's morgens
Yoghurt met muesli gehad
quote:Op donderdag 15 juni 2006 [b]08:14 schreef Jaguarized het volgende
Blikje energydrink.
Why not?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:31 schreef Brunette het volgende:
[..]
Groene thee met ff niks want ik krijg niks door m'n keel.
Ik word strax gebeld of ik geslaagd ben of nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Why not?
Straks een nieuwe haring ophalen!
Vanavond, gekookte aardappelen met saucijsjes, zelfgemaakte rarbarber en sla.
Ik gooi ff een biefstukje in de pan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:31 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik word strax gebeld of ik geslaagd ben of niet![]()
![]()
Bij sommigen....quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik gooi ff een biefstukje in de pan.![]()
Ik dacht dat dat vrijdag (morgen) was?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:58 schreef Repeat het volgende:
Nu een gigantisch broodje doner van de lokale turk![]()
![]()
Had je kunnen weten: Nieuwe haring bij AH dit keer trap ik er niet inquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Heb er nu twee van op en buikpijn
Volgens mij zijn die haringen veel te zout
Hüttenkäse.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:03 schreef ennuik het volgende:
Vandaag ontbeten met twee witte bolletjes met kalkoen en "cottage cheese" (hoe heet dat in het Nederlands eigenlijk?)
En kwark in het Nederlands.quote:
Ok, het zijn vergelijkbare kaassoorten, alleen hüttenkäse heeft een veel korreligere structuur dan kwark.quote:
Bij ons straks ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
Vandaag is het pastamet tomatensaus en de hele reutemeteut erin
Kip, donkere chocolade en alcohol....volg je het Polymeal of zo?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:06 schreef mirugai het volgende:
Vanavond een in de oven gebraden (mais) kippepootje gegeten en daarna wat stilton en zwarte chocolade vergezeld met een 20 jaar oude port.
Is goed binnen te houden...![]()
Oneerlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 08:32 schreef Jaguarized het volgende:
Vanmiddag even een frappuccino gehaald.![]()
[afbeelding]
Oeh, ik ben jaloersquote:Op zaterdag 17 juni 2006 08:32 schreef Jaguarized het volgende:
Vanmiddag even een frappuccino gehaald.![]()
[afbeelding]
wat een gore kaas is dat. ik houd van oude, sterk smakende kaas, maar die old amsterdam is slechts zeer eenzijdig toepasbaar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:21 schreef Morwen het volgende:
Croissantjes met oude kaas(zeeeer oud ,Old Amsterdam) en Vifit
![]()
Alweer!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:05 schreef golfer het volgende:
Nu weer even tussendoor een Hollandse Nieuwe in de keel laten glijden.![]()
Polymeal?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kip, donkere chocolade en alcohol....volg je het Polymeal of zo?
(en de combinatie chocolade, stilton en port is wel héél erg)
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Alweer!Wist je dat onze voormalig oudste aardbewoonster mevrouw Van Andel elke dag een harinkje at?
Oehh, sjiekquote:Op zondag 18 juni 2006 12:04 schreef Horsemen77 het volgende:
Mijn ontbijt aan het water:
[afbeelding]
Mandarijn-rode sinaasappelsap, thee
, harde broodjes & croissantjes uit de oven, aardbeienjam, kaas, salami, filet américain, aardbeien.
![]()
De voorbereidingen... snijden snijden snijdenquote:
Aparte combinatiequote:Op maandag 19 juni 2006 14:47 schreef Jaguarized het volgende:
Vanavond een biefstukje met noodles en yoghurt gehad.
Ziet er heerlijk uitquote:Op zondag 18 juni 2006 19:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De voorbereidingen... snijden snijden snijden
[afbeelding]
En het resultaat, het was heeeeerlijk.
De gember heb ik vervangen door thaise curry, en de peultjes heb ik vervangen door aspergetips ivm met onze smaak.
[afbeelding]
ik wil ookquote:Op maandag 19 juni 2006 23:11 schreef Shirley het volgende:
Vanavond aardappels met peentjes en koolvisfilet, en een balletje gehakt met pindasaus. En zojuist een zelfgemaakte verse aardbeienmilkshake.
Hoe maak je die dingen écht lekker?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:11 schreef Shirley het volgende:
En zojuist een zelfgemaakte verse aardbeienmilkshake.
Blender of staafmixerquote:
Met wat sap erdoor (appelsap of sinasappelsap) worden smoothies wat smoother en lekkerder. Is ook het belangrijkste bestandsdeel in AH Smoothies bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:13 schreef 7th_wave het volgende:
appelsap er door? is dat lekker?
Ik had verse aardbeien gepureerd en toen in een blender met vanilleijs, melk en slagroom erdoor.quote:
Een van de lekkerste gerechten is dat!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:43 schreef Sylvana het volgende:
vanavond Japanse Teriyaki
Tis niet echt het lekkerste indonesisch... leuke mandjes, ziet er leuk uit, maar het smaakt toch naar houdbaarheidsspulquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:42 schreef kabouter.muts het volgende:
Net 2 boterhammen met leverworst, sla en zoete chilie op.
Vanavond kant en klare maaltijden van Lonny.
Nooit gehad. Is t wat?
Ja wij houden daarom ook helemaal niet van kant en klaar. (alleen pizza of een stoommaaltijd, en maaltijdsalade gaat wel). we hebben het dus ook niet gegeten manlief bagon al zowat te kotsen bij t idee. Ik eet het wel als hij er niet is. Nquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
maar het smaakt toch naar houdbaarheidsspul
(Dat proef ik trouwens bij alle oven en magnetronmaaltijden)
Vierschaft??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 4 schaft gehad.(en eh, aan laten branden)
Bevat o.a. wortel, aardappel, spek, worst en appel en bijvoorbeeld geen sperziebonen.
Ik had het vanmiddag al even opgezocht :quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:35 schreef Nilasha het volgende:
Vierschaft??Is dat iets van een stamppot ofzo?
Vooral de aangebrande versie schijnt erg lekker te zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:57 schreef Nilasha het volgende:
Nooit van gehoord.Maar wat mij betreft, als ik het zo lees, wel een winterkostje.
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu trouwens cola light, werd een beetje waterig van dat water
![]()
Spekjes met een zwart korstje, yummie!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Vooral de aangebrande versie schijnt erg lekker te zijn![]()
Ik ook hoor, al mijn andere tafels staan vol met zooiquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Eet jij trouwens altijd aan je bureau?
Niet altijd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Eet jij trouwens altijd aan je bureau?
wtf is datquote:
wat heb je gewokt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:52 schreef tonks het volgende:
Ja ik heb gewokt en ja het was lekker.
Op z`n Fransquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:43 schreef 7th_wave het volgende:
zometeen een lekker broodje kaasen een glaasje wijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |