Surimiquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:13 schreef Jaguarized het volgende:
Vanmiddag even wat sushi en surimi gegeten omdat ik toch geen tijd zou hebben om te koken wegens shoppen.
[afbeelding]
Vanavond een plakje (niet de hele taart) Mud Cake gehad.
[afbeelding]
En nu om 22.12 wat ranch salad + een blikje energy drink. (normaliter drink ik water)
[afbeelding]
Sausjes vind ik altijd zo overbodigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
Surimi
Zit daar nou cocktailsaus bij? Smaakt dat?
Ik zit weer aan de aardbeitjes met slagroom
Die cocktailsaus is een speciaal sausje voor vis en smaakt het beste bij surimi. Lekker pittig en smaakt net even wat anders dan whiskeysaus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
Surimi
Zit daar nou cocktailsaus bij? Smaakt dat?
Ik zit weer aan de aardbeitjes met slagroom
Zonder sausje vind ik het net wat te flauw.quote:
Dat heb ik hier een paar keer gehad. Surimi en garnaaltjes gedompeld in een lekker sausje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, een surimicocktail lijkt me wel wat
Het is nou niet zo dat het echt superscherp is en dat je je tong brandt maar het is net even wat pittiger. Zie het als belegen en oude kaas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga het vanavond eens brouwen, maar dan wel gewoon met cocktailsausIk hou niet zo van pittig.
Heb je dan misschien een naampje voor me?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat het echt superscherp is en dat je je tong brandt maar het is net even wat pittiger. Zie het als belegen en oude kaas.
Of is dat een hele foute vergelijking?
Zoiets?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je dan misschien een naampje voor me?
Merci!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
Er wordt overigens vrij veel Domino's bij ons gegeten, dit is van de afgelopen 1,5 week.
[afbeelding]
bij de betere toko zeker wel. Of iets wat er op lijkt, ik heb meerdere soorten gezien bij de toko in leeuwarden (redelijk grote is het wel).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:49 schreef Jaguarized het volgende:
Ik betwijfel alleen of je het in Nederland kan krijgen.
Die frietjes en hamburgers waren gewoon overbodigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
Pastasalade, gerookte zalm, asperges, eiersalade, frietjes en hamburgers.
En als toetje aardbeitjes!
En er was veeeeeeeeelste veel.
Er bleef iemand eten die geen groentes lustquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:12 schreef Brunette het volgende:
[..]
Die frietjes en hamburgers waren gewoon overbodig![]()
Ach soquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er bleef iemand eten die geen groentes lustVandaar de frietjes en hamburgers.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Lauwwarme salade, carpaccio-variant des golfers
Foto volgt.....
vertel even, wat voor salade is het geworden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:29 schreef ruby het volgende:
Ik heb net wat gemarineerde kippetjes in de oven gedaan en chilipartjes. Zometeen flans ik nog een simpele salade in elkaar.
Oh, wat zou ik dáár misselijk van worden 's morgensquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:14 schreef Jaguarized het volgende:
Blikje energydrink.
Woonplaats Auckland, Nieuw-Zeelandquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, wat zou ik dáár misselijk van worden 's morgens
Yoghurt met muesli gehad
quote:Op donderdag 15 juni 2006 [b]08:14 schreef Jaguarized het volgende
Blikje energydrink.
Why not?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:31 schreef Brunette het volgende:
[..]
Groene thee met ff niks want ik krijg niks door m'n keel.
Ik word strax gebeld of ik geslaagd ben of nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Why not?
Straks een nieuwe haring ophalen!
Vanavond, gekookte aardappelen met saucijsjes, zelfgemaakte rarbarber en sla.
Ik gooi ff een biefstukje in de pan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:31 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik word strax gebeld of ik geslaagd ben of niet![]()
![]()
Bij sommigen....quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik gooi ff een biefstukje in de pan.![]()
Ik dacht dat dat vrijdag (morgen) was?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:58 schreef Repeat het volgende:
Nu een gigantisch broodje doner van de lokale turk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |