Ja wat wil je na een aantal jaar, duidelijke verbetering in zijn engelsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:38 schreef El_Bassie het volgende:
In deze trailer praat hij heel anders dan in de afleveringen van Borat die ik op dvd heb. Die zijn dan waarschijnlijk ook al wel zeker 5 to 8 jaar oud.
Aan het begin zegt hij "Jak cie maz"; betekent zoiets als hoi, hoe gaat het ermee in het poolsquote:
Fijn. Maar hij komt uit Kazachstanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:11 schreef Prowl het volgende:
[..]
Aan het begin zegt hij "Jak cie maz"; betekent zoiets als hoi, hoe gaat het ermee in het pools
Top link!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:53 schreef mForce het volgende:
Borat![]()
Voor de liefhebbers > click > Ali G >![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 17:57 schreef 7eVeNL het volgende:
Hier een compilatie filmpje, van the best of borat
http://video.google.com/videoplay?docid=-2317213640248588776&q=borat
![]()
quote:"And there is a pig on top."
"Its a Hippopotamus."
"What is..."
"It's an animal in Africa that swims in the water."
"A fish?!"
She not dead, she... euh prostitute?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:17 schreef Guerra het volgende:
You look like my wife. What are you laughing? She dead.
You're a jew? You know the ones with the money and the big noses.quote:
We must throw the jews down the well and make their noses fall off. Just like Michael Jackson.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:48 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
You're a jew? You know the ones with the money and the big noses.
beetje erg makkelijk vind je niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:40 schreef JimmyJames het volgende:
Ik wil dit topic trouwens even onder de aandacht brengen Kazachen verenig u!
Wat hij zegt.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:20 schreef Zhenar het volgende:
Geweldige sketch, ben benieuwd naar de film!
Waar heb jij 'm gezien dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gisteravond gezien, hilarische film,je weet echt niet waar je soms om moet lachen omdat devolgende grap zich alweer zo sneel aandient!
Cinema Expoquote:
Borat was er zelf ook bijquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja idd hij staat bij t programma....
bizar dat ze em daar al hebben laten zien
terwijl ie pas fall 2006 uitkomt.....
Sacha ging helaas niet op de foto omdat hij niet in character was maar heb wel een handtekening èn een foto met zn verloofde Isla Fisher (Wedding Crashers)quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en jouw kennende........
waar zijn de pica's!!!!!!!!!!!
Borat's speech ging natuurlijk over hoeren, de grachten (open riolen volgens hem) en dat soort dingenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
das mooi jammer!
wel gaaf dat je met em gesproken hebt....
nog wat leuke verhalen?
Jay Roach was er, Bruce Willis en Jeffrey Katzenberg...quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lache joh.....
kan nie wachten op de fillum!!!
nog meer celebs gezien daar?
Nope, hij schudde wel handjes maar dat was t .quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nog gepraat met Bruce?
Nee, kost 600é als je van een bedrijf bent en anders kom je er niet in, tenzij je kaartjes krijgt voor de screenings.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wel stoer....
is dat elk jaar dat cinema expo? denk dat ik ook maar es ga kijken daar...
is dat voor iedereen toegangkelijk? en wat kost da?
Brunoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:30 schreef Stansfield het volgende:
borat is echt super lachen, samen met die natte modehomo zijn beste karakter.
C toch, ik had wel verwacht dat jij de serie op NL3 wel gezien had!quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef Croupouque het volgende:
Er staan een aantal geweldige links in dit topic. Ik ben de hele nacht al Borat-filmpjes aan het kijken, ik lig helemaal krom van het lachen. Vooral bij het country-liedje: "Throw a jew down the well".
Ik kende het slechts vaag, omdat ik Ali G niet zo heel erg leuk vind en dus niet naar het programma keek. Daarnaast verscheen het volgens mij altijd heel erg laat op de buis, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
C toch, ik had wel verwacht dat jij de serie op NL3 wel gezien had!
11 uur, is wat je laat noemt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik kende het slechts vaag, omdat ik Ali G niet zo heel erg leuk vind en dus niet naar het programma keek. Daarnaast verscheen het volgens mij altijd heel erg laat op de buis, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
En toch heeft die Borat het nog niet zo slecht voor mekaar!!![]()
[afbeelding]
Ben benieuwd naar de film!![]()
Fantastisch, en dat dan ook die debiele rednecks mee gaan blerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef Croupouque het volgende:
Er staan een aantal geweldige links in dit topic. Ik ben de hele nacht al Borat-filmpjes aan het kijken, ik lig helemaal krom van het lachen. Vooral bij het country-liedje: "Throw a jew down the well".
Je signature klopt niet, het is:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:26 schreef Borat_Sagdiyev het volgende:
Wa wa wee waa!! this topic, It is nice, i like
Weer?quote:Op maandag 3 juli 2006 04:20 schreef Type-R het volgende:
gaat de staat kazachstan dan weer de Sasha Cohen aanklagen?![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 17:57 schreef 7eVeNL het volgende:
Hier een compilatie filmpje, van the best of borat
http://video.google.com/videoplay?docid=-2317213640248588776&q=borat
![]()
Nou, dat vind ik dus juist niet! Borat gaat toch wel een poepie dieper dan de andere kids-programma's ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:42 schreef Discoverme het volgende:
Borat past mooi in het rijtje Beavis & Butt-head, Rembo & Rembo, Purno de Purnoen...South Park (voor mij ietsjes minder)...)
hij is echt geweldigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Dat laatste klopt in ieder geval niet, want ik heb 'm al een keer in zo'n talkshow zien zitten als 'zichzelf'.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:48 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik verheug me ook al op de interviews die Borat zal geven om zijn film te promoten. Borat bij Leno of Letterman lol. (Sasha Baron Cohen treedt immers nooit als 'zichzelf' in het openbaar op)
wil ik wel zien, heb zelf nooit gezien als zichzelf, welke talkshow was dat?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat laatste klopt in ieder geval niet, want ik heb 'm al een keer in zo'n talkshow zien zitten als 'zichzelf'.
Zoals ook op IMDB te lezen valt, is 'ie zowel bij Conan O'Brien als The Daily Show te gast geweest als 'zichzelf'.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
wil ik wel zien, heb zelf nooit gezien als zichzelf, welke talkshow was dat?
maar dat komt dus zelden voor. Bij Conan is ie al eens als Borat geweest. Die zou ik echt wel eens graag terug willen zien of Ali G bij Letterman.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Zoals ook op IMDB te lezen valt, is 'ie zowel bij Conan O'Brien als The Daily Show te gast geweest als 'zichzelf'.
quote:For a time it was a rule for Cohen that he only appears on talk shows in character, although he has since repeatedly broke this role and appeared as his real self. However, around the time of a new film or TV show, he will still normally appear on talk shows while in character.
2 novemberquote:Nederlandse release date al bekend?
Bron: nytimes.comquote:Equal-Opportunity Offender Plays Anti-Semitism for Laughs
LOS ANGELES, Sept. 6 — Fall is traditionally when Hollywood turns to more serious films, and the Toronto International Film Festival is where they are frequently shown. But a new movie that seems certain to raise hackles and induce squirming is a raucous comedy that makes its points by seeming to embrace sexism, racism, homophobia and that most risky of social toxins: anti-Semitism.
Screening at midnight on Thursday in Toronto, “Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan” stars the chameleonlike comedian Sacha Baron Cohen as he impersonates a Kazakh reporter touring the United States, bringing his version of Kazakh culture to real-life Americans.
In one scene Borat insists on driving to California rather than flying, “in case the Jews repeat their attack of 9/11.” As he tours the South, he becomes terrified when he learns that an elderly couple who run an inn are Jewish. When cockroaches crawl under the door of his room, he becomes convinced the innkeepers have transformed themselves into bugs, and throws money at them.
In another scene Borat returns to his home village and participates in an annual ritual, “The Running of the Jews,” complete with giant Jew puppets that the villagers beat with clubs.
This anti-anti-Semitic humor is mixed in with other outrageous behavior, including slurs against Gypsies and gays, and a nude wrestling match. But in a world in which resurgent anti-Semitism has become — sometimes literally — an explosive topic, the movie may well hit a particular nerve, especially in Europe.
The British-born Mr. Baron Cohen, who calls himself an observant Jew, has performed this same high-wire comedy act for his HBO series, “Da Ali G Show,” in which he plays three characters, including Borat, each hilariously offensive in its own right.
The title character of the show, Ali G, is a vaguely Muslim British idiot with a hip-hop persona, who was the subject of a rather tame, and unsuccessful, film in 2002, “Ali G Indahouse,” released straight to video in the United States.
With “Borat,” Mr. Baron Cohen — who shares screenplay credit with several others — decided to head straight for the most sensitive areas of politically incorrect global culture, and for the first time will be doing so for a mass audience, far beyond the sophisticated niche of HBO. The film is to be released by 20th Century Fox on Nov. 3 on more than 2,000 screens nationwide.
(Borat is not explicitly Muslim, but Kazakhstan has a large Sunni Muslim population along with a sizable contingent of Orthodox Christians.)
Mr. Baron Cohen, who is appearing in Toronto as Borat, declined to be interviewed for this article and will be conducting interviews ahead of the film only in character.
20th Century Fox also declined to comment for this article or otherwise participate. Executives at the studio said that they were concerned about overemphasizing the political aspects of the humor, or otherwise labeling the movie, which they said they hoped would have broad appeal to a young audience.
The film is experimental and highly unusual for Hollywood, in some ways reminiscent of the guerrilla humor of Andy Kaufman, who baited members of the unsuspecting public with his characters, or the buffoonery of Charlie Chaplin as a Hitler-esque tyrant in “The Great Dictator” in 1940.
Film historians said that Hollywood was usually reluctant to take on controversy in general and had particularly avoided treating anti-Semitism in the past.
“Hollywood has a history of avoiding controversial topics, and notably did so at the end of the 1930’s, with the rise of Nazism and anti-Semitism,” said Jonathan Kuntz, who teaches American film history at the University of California, Los Angeles. Studios “were afraid of offending audiences, and of limiting their popularity in the European market,” he added. “And because so many moguls were Jewish, they were afraid this would be used to attack Hollywood as anti-Nazi.”
Today too Hollywood is often reluctant openly to discuss anti-Semitism, as was evidenced by the careful debate over Mel Gibson’s 2004 blockbuster, “The Passion of the Christ.” Only when Mr. Gibson was heard making anti-Jewish slurs this summer during a drunken-driving arrest did a few Hollywood veterans speak out against him.
“Borat” was to some extent made outside the Hollywood system. Fox kept the film off its production list and created a separate company, One America, to be the nominal producer. Mr. Baron Cohen also ran into creative differences with his first director, Todd Phillips, who left the production last year, while the film shut down for five months. The veteran comedy director Larry Charles eventually completed the film.
A spokesman for Mr. Baron Cohen said that Mr. Phillips’s departure was “a mutual decision.”
During the shoot Fox ignored numerous protests from the Kazakh Embassy in Washington, whose officials were concerned about the depiction of their country as prejudiced.
Early indications are that the film will be a hit. It rocked audiences with laughter at the Cannes Film Festival, where Mr. Baron Cohen was photographed on the beach wearing a neon-green kind of thong, and won an audience award at Michael Moore’s Traverse City Film Festival in Michigan this summer.
Still, “I can almost guarantee you that not everyone will get the joke,” said Richard B. Jewell, a professor of film history at the University of Southern California. But he added: “In my opinion it’s a very healthy thing. Some of best films that have been made in the last 50 years have been black comedies.” He cited “Dr. Strangelove,” which poked fun at nuclear holocaust.
“What can be more serious?” he asked. “It makes people think about these things in ways they don’t when there are more straightforward, serious, sober films.”
whehe. geweldigquote:Op woensdag 20 september 2006 11:52 schreef Jordy-B het volgende:
Die entree van Borat bij de première (stond een foto van in de nieuwe revu)...
Met paard en wagen, alleen zat het paard op de wagen en werd het de wagen getrokken door vier vrouwen, omdat vrouwen nou eenmaal minder waard zijn dan dat paard...
Toen er tijdens de film technische problemen waren, gaf 'ie keihard de Joden de schuld...
de acteur is zelf Joods, btw... dat daar geen misverstanden over bestaan
Bij z'n interviews als Ali-G in Amerika vroeg het me zeker af of de geïnterviewden het doorhadden... Maar ik denk dat ze het ook bij Borat niet weten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:14 schreef Pulu het volgende:
Wat ik me constant afvraag = zijn de mensen die hij bezoekt zich ervan bewust dat hij een typetje is?
wanneer? vanavond? geweldigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
BORAT: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer komt ie uit dan?
JordyB was me voor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Hmmm, vind ik nou niet echt een compliment. Borat is toch wel een heel stuk intelligenter dan zo'n Pitt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:20 schreef Damzkieee het volgende:
Oh My Lord dit moet een schitterende film worden. Ik las op AD.NL zelfs dat Brad Pitt hem bewonderd en dat hij graag met hem samen wil werkenHulde
Hulde
Hulde
geweldig tochquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:15 schreef Asskicker14 het volgende:
9.2 op IMDB met meer dan 1.000 stemmen.
100% (perfect) rating op RottenTomatoes tot nu toe
95% van de mensen die hem gezien hebben is er lyrisch over, sommige hebben het zelfs over een nieuwe genre comedy en een klassieker.
Mij lijkt het gewoon een flutfilm.
Brad Pitt is wel vet, deed ook al mee met Jackass.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hmmm, vind ik nou niet echt een compliment. Borat is toch wel een heel stuk intelligenter dan zo'n Pitt.
Lijkt me eerder dat Pitt populair probeert te zijn via Borat![]()
ja dat is iequote:Op zaterdag 30 september 2006 14:12 schreef Oksel het volgende:
Is dit dezelfde vent als Ali G?
Ik hoop het want ik vond de film van Ali G (inda house) nou niet echt extreem goed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:49 schreef Falco het volgende:
Een 9,2 is extreem hoog en zeker voor een comedy. Ik denk dat het cijfer wel iets zal dalen, maar toch zou het wel iets moeten zeggen hoe geniaal deze film is.
Hopelijk en waarschijnlijk 't zelfde als in de Ali G showquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:22 schreef Mr_Romano het volgende:
ik vraag me wel af hoeveel in de film geacteerd is en wat 'echt' is ?
Neequote:Op vrijdag 29 september 2006 14:14 schreef Pulu het volgende:
Wat ik me constant afvraag = zijn de mensen die hij bezoekt zich ervan bewust dat hij een typetje is?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:04 schreef Waris3 het volgende:
Borat is teh_überkoning! =D
Maar ik lees hier steeds allemaal sh!t over een of andere Sacha Baron Cohen, omg, jullie zijn echt dom hè? Die vent bestaat helemaal niet, dat is een grap van Ali G, Borat en Bruno.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:21 schreef Nepthys het volgende:
Op Youtube staan nu twee verwijderde scenes uit de film:
Borat in de supermarkt
Borat bij de dokter
![]()
dat zal dan ook wel een oezbeekse bedriegster zijn geweestquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:29 schreef -Wolf- het volgende:
Echt geniaal dit. Maar moet er wel bij toevoegen dat het wel ietwat lullig is tegenover Kazachstanen. Heb zelf een ex uit Kazachstan en zo achterlijk zijn ze niet hoor..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat zal dan ook wel een oezbeekse bedriegster zijn geweest
ik heb nog Kazachstaans geld van haar gehad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat zal dan ook wel een oezbeekse bedriegster zijn geweest
Vals geld natuurlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:38 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik heb nog Kazachstaans geld van haar gehad..
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:15 schreef Mr_Romano het volgende:
"Boratonline understands that Borat will be on the UK Jonathan Ross show on Friday 27th October (in character)."
uitegezonden op de BBC
I like!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
'12 oktober komt Borat naar Nederland
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/463quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
'12 oktober komt Borat naar Nederland
Niks matig, dit is de waarheid. Jij bent matig.quote:
die grap was toch wel echt matig hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:54 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Niks matig, dit is de waarheid. Jij bent matig.
matige grappen gaan over beeldjes van vijftig cent...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die grap was toch wel echt matig hoor
dat is weer een goede matige grap.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
matige grappen gaan over beeldjes van vijftig cent...
Ben inderdaad ook benieuwd of dat een beetje redelijk vertaald gaat wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:23 schreef Hare het volgende:
tvptje
Denk trouwens dat veel grappen verdwijnen zodra je de Nl ondertitels zou lezen...![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:32 schreef Falco het volgende:
Inmiddels staat deze film in de beruchte IMDB-top 250 lijst, op nummer 247
Hij stond zelfs even op 232, maar is er nu alweer uit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:32 schreef Falco het volgende:
Inmiddels staat deze film in de beruchte IMDB-top 250 lijst, op nummer 247
Bedankt!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:57 schreef Rover het volgende:
12 okt Borat bij Jensen
Gratis kaartjes : http://www.rtl.nl/shows/jensen/publiek/
quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:15 schreef yvonne het volgende:
http://microsites2.foxinternational.com/bl-du/borat/ Deze site al gezien?
Heerlijk foutquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:15 schreef yvonne het volgende:
dat muziekje ookquote:
Ik gister ook.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:58 schreef Prowl het volgende:
Nu heb ik weer "Throw the Jew down the well" in mn hoofd zitten
Vandaag. 12 Okt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:32 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer is borat op jensen?
dude...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:06 schreef opgebaarde het volgende:
Ons Borat, volgens mij is hij niet echt een Kazach
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:06 schreef opgebaarde het volgende:
Ons Borat, volgens mij is hij niet echt een Kazach
NieuwsNieuwsquote:Borat op de wallen
De Kazachstaanse reporter Borat Sagdiyev zet het voormalige sovjetland nadrukkelijk op de kaart. Toch is de regering van het land allerminst gelukkig met het alter ego van de Britse komiek Sacha Baron Cohen. Die verwijt hem Kazachstan neer te zetten als achterlijk land. Borat deed de kritiek donderdag in Amsterdam af als propaganda van het vijandige buurland Oezbekistan. ,,We kunnen gewapend ingrijpen met onze katapulten niet uitsluiten.''
Baron Cohen was in Amsterdam om zijn film te promoten: BORAT Cultural Learnings of America to make Benefit Glorious Nation of Kazachstan. De volzin vraagt wat extra tijd aan de kassa van de bioscoop. Borat begroette de massaal toegestroomde pers in Amsterdam enthousiast met kussen en meer vriendelijke gebaren. Geen medium in Nederland liet donderdag de mogelijkheid onbenut om Borat te spreken.
Volgens Borat verschillen Kazachstan en Nederland nauwelijks meer. ,,Sinds kort mogen vrouwen in Kazachstan ook ín de bus meerijden en hoeven ze er niet langer buiten te hangen en homo's zijn niet langer verplicht een blauw hoofddeksel te dragen.''
Toch verbaast Borat zich nog over Nederland. ,,Vrouwen mogen hier stemmen en paarden niet, onvoorstelbaar. In mijn land zeggen we dat het geven van macht aan vrouwen hetzelfde is als een wapen geven aan een aap. Het is extreem gevaarlijk.''
Ali G
Baron Cohen is vooral bekend als Ali G, waarmee hij talloze interviews op zijn naam schreef. Ali G had ook een hit met Madonna.
De muziekwereld is ook Borat niet vreemd, vorig jaar presenteerde hij de MTV Awards, maar Borat weigert met het eerdere personage van zijn vertolker samen te werken. Liever houdt hij zich bezig met vrouwen. Liefst Kazachstaanse vrouwen die ,,meer haar op hun borst hebben dan op hun hoofd. Hun tanden groeien ook buiten hun mond en borsten dienen zo laag mogelijk te hangen.''
De Kazachstaanse autoriteiten spendeerden bij het uitkomen van de film van Borat vier pagina's aan advertentieruimte in de New York Times om alle misvattingen over Kazachstan die Borat de wereld in helpt, recht te zetten. Maar of je nu wel of niet gelooft dat paardenpis de nationale drank van Kazachstan is, dankzij Borat krijgt het land meer aandacht dan ooit.
Ik ook whehe, hij was zo leukquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:46 schreef kevin85 het volgende:
Borat was vanmiddag bij Jensen
Ik was erbij en het was echt lachen met die vent
Wat een schitterend figuur!
wordt het vanavond wel al uitgezonden?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:34 schreef addictivebeat het volgende:
kijken vanavond!
Vind ik de html versie van borat.tv leukerquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:15 schreef yvonne het volgende:
I hi-five nobodyquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:08 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oJtNT10c8wE
Al gezien?
Zowel op RTL Boulevard als op het journaal vond ik hem eigenlijk niet zo heel leuk. Teveel voorspelbare jokes over sex en Amsterdam en hij leek nogal vermoeid of zo. Als ik al die andere erg goeie filmpkes van hem niet had gezien dan had ik m niet echt goed gevonden.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:45 schreef boneyard het volgende:
die uitzenden van jensen vandaag om 17:40 is de herhaling van gisteren? dus met borat?
Idd, dat idee krijg ik ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
dr is een beetje een overkill van borat op dit moment
hij loopt zichzelf nu ook steeds vaker te herhalen in interviews.
Precies, het is niet meer zo spontaan met wendingen zoals zijn items in de show. Kazachstan wordt nu een beetje te overdreven achterlijk afgeschilders.. het ziet er allemaal iets te ingestudeerd uit..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
heb je de film al gezien dan? of verwacht je dat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:19 schreef Tirion het volgende:
Een beetje Borat is cool.![]()
Teveel Borat is flauw.![]()
Dat idee had ik heel erg bij de eerste helft van het interview bij Jensen, daarna werd het wel wat beter. Maar dat is natuurlijk ook mede debet aan het Internet. Waarschijnlijk is het met andere films ook zo, maar omdat Borat nu zo big is, overschrijdt het zelfs grenzen. De dingen die hij hier zegt, heeft hij grotendeels al gezegd op de persconferentie in Washington.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
hehe, brunoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:47 schreef Canisfire het volgende:
Komt er ook een film van die homo ?
Dat heb ik bij veel dingen, zoals Opgezwolle ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
Leuk, van die mensen die Borat niet meer leuk vinden omdat-ie "mainstream" wordt..
ik zeg dat er een overkill aan borat is, dat is iets anders.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
Leuk, van die mensen die Borat niet meer leuk vinden omdat-ie "mainstream" wordt..
wat ook erg subtiel was bij Jenssen is de opmerking van Borat dat hij nu ineens de VS niet in mag omdat ie een Indiaan neergeschoten had!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:04 schreef Mr_Romano het volgende:
de quote in de film "we support your War of Terror" is o zo subtiel maar geniaal.
Ik vind het knap hoe SBC met enkele briljante acties (oa bij het Witte Huis) zoveel gratis publiciteit weet te genereren en zo de 'echte' journalisten te kijk zet zonder dat deze het zelf in de gaten hebben, immers: Waarom zoveel publiciteit in echte nieuwsuitzendingen voor een typetje uit Kazachstan, is er geen belangrijker nieuws ?quote:Toch erg knap hoe SBC een uur uur lang improviseert, alhoewel hij veel dingen volgens mij ook uit de film pakt.
ik vraag me af of paul wel zo goed met borat om zou kunnen gaan. hij is een goede showman, maar om goed met borat om te kunnen gaan is we lastig. in ieder geval qua taal is het al lastiger want zijn engels is niet zo goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jammer dat SBC bij Jenssen kwam en niet bij een host, Paul de Leeuw!!!, die wel weet hoe je er een echt goed interview van maakt.
Mij viel op, ik heb het laatste halve uurtje gezien bij Jensen, dat ik eigenlijk elke grap al kende en ik had de film nog niet eens gezien. Zijn Sylvie Meis grap was wel knap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch erg knap hoe SBC een uur uur lang improviseert, alhoewel hij veel dingen volgens mij ook uit de film pakt.
En nou juist die Meis-grap had ie op de persconferentie al afgedraaid, vond ik wat minder dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mij viel op, ik heb het laatste halve uurtje gezien bij Jensen, dat ik eigenlijk elke grap al kende en ik had de film nog niet eens gezien. Zijn Sylvie Meis grap was wel knap.
true thatquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:09 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe SBC met enkele briljante acties (oa bij het Witte Huis) zoveel gratis publiciteit weet te genereren en zo de 'echte' journalisten te kijk zet zonder dat deze het zelf in de gaten hebben, immers: Waarom zoveel publiciteit in echte nieuwsuitzendingen voor een typetje uit Kazachstan, is er geen belangrijker nieuws ?
Zit wel wat iin, Paul de Leeuw is ook behoorlijk dominant en zal mss de show willen stelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef boneyard het volgende:
[..]
ik vraag me af of paul wel zo goed met borat om zou kunnen gaan. hij is een goede showman, maar om goed met borat om te kunnen gaan is we lastig. in ieder geval qua taal is het al lastiger want zijn engels is niet zo goed.
Om 'het filmkarakter Borat' te beschermen is 90% gescript en zal Borat niet optreden in programma's die hem kunnen ontmaskeren of waar presentatoren hem voor onverwachte situaties kunnen zetten. Dat lijkt me eigenlijk ook wel logisch. Is net zoiets als Mickey Mouse interviewen, just go with the flow.quote:Paul de Leeuw is ook behoorlijk dominant en zal mss de show willen stelen.
is juist erg zonde, want SBC is erg goed in improv. Check Borat in zijn eerdere sketches en check Bruno.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:29 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Om 'het filmkarakter Borat' te beschermen is 90% gescript en zal Borat niet optreden in programma's die hem kunnen ontmaskeren of waar presentatoren hem voor onverwachte situaties kunnen zetten. Dat lijkt me eigenlijk ook wel logisch. Is net zoiets als Mickey Mouse interviewen, just go with the flow.
Ik vind het ook zonde, maar SBC zal dat toch zelf, in deze situatie, zelf beslist hebben ;-)quote:is juist erg zonde, want SBC is erg goed in improv.
hoop ik dan toch, van mij mag ie best cashen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:16 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Ik vind het ook zonde, maar SBC zal dat toch zelf, in deze situatie, zelf beslist hebben ;-)
en hij zat al zo aan de bedelstaf ;-)quote:hoop ik dan toch, van mij mag ie best cashen.
als je Borat zo goed vindt, ga dan gewoon naar de biosquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:52 schreef Waris3 het volgende:
Borat is zóóóóó goed. ^_^
Ik ga naar de film met een zo groot mogelijke groep, we proberen de hele zaal vol te krijgen. (Misschien had ik dat niet moeten zeggen, want 't is nogal !llegaal.) We hebben al 19 man.
moet ie wel eerst gaan draaien....quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
als je Borat zo goed vindt, ga dan gewoon naar de bios![]()
hij zegt toch ook niet dat ie niet wilt wachtenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
als ie Borat zo goed vind kan ie best ff w88
Het is: 'hij wil'. Dat is iig een probleem.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hij zegt toch ook niet dat ie niet wilt wachten
leren lezen: hij schrijft dat ie met een zo groot mogelijke groep NAAR DE FILM VAN BORAT WILT GAAN EN DE ZAAL VOL WILT KRIJGEN...
lijkt me dus duidelijk dat ie ook wel zal wachten tot ie draait
wat is het probleem dan?
Is het natuurlijk niet, dus hij gaat iets anders illegaals doen (=zelf een bios organiseren). Er staat nl nergens dat ie wel naar de bios gaat..quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:02 schreef nietzman het volgende:
Huilie.
De hele zaal kapen zal wel minder legaal zijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |