Ja wat wil je na een aantal jaar, duidelijke verbetering in zijn engelsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:38 schreef El_Bassie het volgende:
In deze trailer praat hij heel anders dan in de afleveringen van Borat die ik op dvd heb. Die zijn dan waarschijnlijk ook al wel zeker 5 to 8 jaar oud.
Aan het begin zegt hij "Jak cie maz"; betekent zoiets als hoi, hoe gaat het ermee in het poolsquote:
Fijn. Maar hij komt uit Kazachstanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:11 schreef Prowl het volgende:
[..]
Aan het begin zegt hij "Jak cie maz"; betekent zoiets als hoi, hoe gaat het ermee in het pools
Top link!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:53 schreef mForce het volgende:
Borat![]()
Voor de liefhebbers > click > Ali G >![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 17:57 schreef 7eVeNL het volgende:
Hier een compilatie filmpje, van the best of borat
http://video.google.com/videoplay?docid=-2317213640248588776&q=borat
![]()
quote:"And there is a pig on top."
"Its a Hippopotamus."
"What is..."
"It's an animal in Africa that swims in the water."
"A fish?!"
She not dead, she... euh prostitute?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:17 schreef Guerra het volgende:
You look like my wife. What are you laughing? She dead.
You're a jew? You know the ones with the money and the big noses.quote:
We must throw the jews down the well and make their noses fall off. Just like Michael Jackson.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:48 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
You're a jew? You know the ones with the money and the big noses.
beetje erg makkelijk vind je niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:40 schreef JimmyJames het volgende:
Ik wil dit topic trouwens even onder de aandacht brengen Kazachen verenig u!
Wat hij zegt.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:20 schreef Zhenar het volgende:
Geweldige sketch, ben benieuwd naar de film!
Waar heb jij 'm gezien dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gisteravond gezien, hilarische film,je weet echt niet waar je soms om moet lachen omdat devolgende grap zich alweer zo sneel aandient!
Cinema Expoquote:
Borat was er zelf ook bijquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja idd hij staat bij t programma....
bizar dat ze em daar al hebben laten zien
terwijl ie pas fall 2006 uitkomt.....
Sacha ging helaas niet op de foto omdat hij niet in character was maar heb wel een handtekening èn een foto met zn verloofde Isla Fisher (Wedding Crashers)quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en jouw kennende........
waar zijn de pica's!!!!!!!!!!!
Borat's speech ging natuurlijk over hoeren, de grachten (open riolen volgens hem) en dat soort dingenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
das mooi jammer!
wel gaaf dat je met em gesproken hebt....
nog wat leuke verhalen?
Jay Roach was er, Bruce Willis en Jeffrey Katzenberg...quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lache joh.....
kan nie wachten op de fillum!!!
nog meer celebs gezien daar?
Nope, hij schudde wel handjes maar dat was t .quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nog gepraat met Bruce?
Nee, kost 600é als je van een bedrijf bent en anders kom je er niet in, tenzij je kaartjes krijgt voor de screenings.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wel stoer....
is dat elk jaar dat cinema expo? denk dat ik ook maar es ga kijken daar...
is dat voor iedereen toegangkelijk? en wat kost da?
Brunoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:30 schreef Stansfield het volgende:
borat is echt super lachen, samen met die natte modehomo zijn beste karakter.
C toch, ik had wel verwacht dat jij de serie op NL3 wel gezien had!quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef Croupouque het volgende:
Er staan een aantal geweldige links in dit topic. Ik ben de hele nacht al Borat-filmpjes aan het kijken, ik lig helemaal krom van het lachen. Vooral bij het country-liedje: "Throw a jew down the well".
Ik kende het slechts vaag, omdat ik Ali G niet zo heel erg leuk vind en dus niet naar het programma keek. Daarnaast verscheen het volgens mij altijd heel erg laat op de buis, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
C toch, ik had wel verwacht dat jij de serie op NL3 wel gezien had!
11 uur, is wat je laat noemt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik kende het slechts vaag, omdat ik Ali G niet zo heel erg leuk vind en dus niet naar het programma keek. Daarnaast verscheen het volgens mij altijd heel erg laat op de buis, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
En toch heeft die Borat het nog niet zo slecht voor mekaar!!![]()
[afbeelding]
Ben benieuwd naar de film!![]()
Fantastisch, en dat dan ook die debiele rednecks mee gaan blerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:13 schreef Croupouque het volgende:
Er staan een aantal geweldige links in dit topic. Ik ben de hele nacht al Borat-filmpjes aan het kijken, ik lig helemaal krom van het lachen. Vooral bij het country-liedje: "Throw a jew down the well".
Je signature klopt niet, het is:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:26 schreef Borat_Sagdiyev het volgende:
Wa wa wee waa!! this topic, It is nice, i like
Weer?quote:Op maandag 3 juli 2006 04:20 schreef Type-R het volgende:
gaat de staat kazachstan dan weer de Sasha Cohen aanklagen?![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 17:57 schreef 7eVeNL het volgende:
Hier een compilatie filmpje, van the best of borat
http://video.google.com/videoplay?docid=-2317213640248588776&q=borat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |