quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:45 schreef boneyard het volgende:
die uitzenden van jensen vandaag om 17:40 is de herhaling van gisteren? dus met borat?
Idd, dat idee krijg ik ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
dr is een beetje een overkill van borat op dit moment
hij loopt zichzelf nu ook steeds vaker te herhalen in interviews.
Precies, het is niet meer zo spontaan met wendingen zoals zijn items in de show. Kazachstan wordt nu een beetje te overdreven achterlijk afgeschilders.. het ziet er allemaal iets te ingestudeerd uit..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
heb je de film al gezien dan? of verwacht je dat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:19 schreef Tirion het volgende:
Een beetje Borat is cool.![]()
Teveel Borat is flauw.![]()
Dat idee had ik heel erg bij de eerste helft van het interview bij Jensen, daarna werd het wel wat beter. Maar dat is natuurlijk ook mede debet aan het Internet. Waarschijnlijk is het met andere films ook zo, maar omdat Borat nu zo big is, overschrijdt het zelfs grenzen. De dingen die hij hier zegt, heeft hij grotendeels al gezegd op de persconferentie in Washington.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
hehe, brunoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:47 schreef Canisfire het volgende:
Komt er ook een film van die homo ?
Dat heb ik bij veel dingen, zoals Opgezwolle ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
Leuk, van die mensen die Borat niet meer leuk vinden omdat-ie "mainstream" wordt..
ik zeg dat er een overkill aan borat is, dat is iets anders.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
Leuk, van die mensen die Borat niet meer leuk vinden omdat-ie "mainstream" wordt..
wat ook erg subtiel was bij Jenssen is de opmerking van Borat dat hij nu ineens de VS niet in mag omdat ie een Indiaan neergeschoten had!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:04 schreef Mr_Romano het volgende:
de quote in de film "we support your War of Terror" is o zo subtiel maar geniaal.
Ik vind het knap hoe SBC met enkele briljante acties (oa bij het Witte Huis) zoveel gratis publiciteit weet te genereren en zo de 'echte' journalisten te kijk zet zonder dat deze het zelf in de gaten hebben, immers: Waarom zoveel publiciteit in echte nieuwsuitzendingen voor een typetje uit Kazachstan, is er geen belangrijker nieuws ?quote:Toch erg knap hoe SBC een uur uur lang improviseert, alhoewel hij veel dingen volgens mij ook uit de film pakt.
ik vraag me af of paul wel zo goed met borat om zou kunnen gaan. hij is een goede showman, maar om goed met borat om te kunnen gaan is we lastig. in ieder geval qua taal is het al lastiger want zijn engels is niet zo goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jammer dat SBC bij Jenssen kwam en niet bij een host, Paul de Leeuw!!!, die wel weet hoe je er een echt goed interview van maakt.
Mij viel op, ik heb het laatste halve uurtje gezien bij Jensen, dat ik eigenlijk elke grap al kende en ik had de film nog niet eens gezien. Zijn Sylvie Meis grap was wel knap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch erg knap hoe SBC een uur uur lang improviseert, alhoewel hij veel dingen volgens mij ook uit de film pakt.
En nou juist die Meis-grap had ie op de persconferentie al afgedraaid, vond ik wat minder dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mij viel op, ik heb het laatste halve uurtje gezien bij Jensen, dat ik eigenlijk elke grap al kende en ik had de film nog niet eens gezien. Zijn Sylvie Meis grap was wel knap.
true thatquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:09 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe SBC met enkele briljante acties (oa bij het Witte Huis) zoveel gratis publiciteit weet te genereren en zo de 'echte' journalisten te kijk zet zonder dat deze het zelf in de gaten hebben, immers: Waarom zoveel publiciteit in echte nieuwsuitzendingen voor een typetje uit Kazachstan, is er geen belangrijker nieuws ?
Zit wel wat iin, Paul de Leeuw is ook behoorlijk dominant en zal mss de show willen stelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef boneyard het volgende:
[..]
ik vraag me af of paul wel zo goed met borat om zou kunnen gaan. hij is een goede showman, maar om goed met borat om te kunnen gaan is we lastig. in ieder geval qua taal is het al lastiger want zijn engels is niet zo goed.
Om 'het filmkarakter Borat' te beschermen is 90% gescript en zal Borat niet optreden in programma's die hem kunnen ontmaskeren of waar presentatoren hem voor onverwachte situaties kunnen zetten. Dat lijkt me eigenlijk ook wel logisch. Is net zoiets als Mickey Mouse interviewen, just go with the flow.quote:Paul de Leeuw is ook behoorlijk dominant en zal mss de show willen stelen.
is juist erg zonde, want SBC is erg goed in improv. Check Borat in zijn eerdere sketches en check Bruno.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:29 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Om 'het filmkarakter Borat' te beschermen is 90% gescript en zal Borat niet optreden in programma's die hem kunnen ontmaskeren of waar presentatoren hem voor onverwachte situaties kunnen zetten. Dat lijkt me eigenlijk ook wel logisch. Is net zoiets als Mickey Mouse interviewen, just go with the flow.
Ik vind het ook zonde, maar SBC zal dat toch zelf, in deze situatie, zelf beslist hebben ;-)quote:is juist erg zonde, want SBC is erg goed in improv.
hoop ik dan toch, van mij mag ie best cashen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:16 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Ik vind het ook zonde, maar SBC zal dat toch zelf, in deze situatie, zelf beslist hebben ;-)
en hij zat al zo aan de bedelstaf ;-)quote:hoop ik dan toch, van mij mag ie best cashen.
als je Borat zo goed vindt, ga dan gewoon naar de biosquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:52 schreef Waris3 het volgende:
Borat is zóóóóó goed. ^_^
Ik ga naar de film met een zo groot mogelijke groep, we proberen de hele zaal vol te krijgen. (Misschien had ik dat niet moeten zeggen, want 't is nogal !llegaal.) We hebben al 19 man.
moet ie wel eerst gaan draaien....quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
als je Borat zo goed vindt, ga dan gewoon naar de bios![]()
hij zegt toch ook niet dat ie niet wilt wachtenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
als ie Borat zo goed vind kan ie best ff w88
Het is: 'hij wil'. Dat is iig een probleem.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hij zegt toch ook niet dat ie niet wilt wachten
leren lezen: hij schrijft dat ie met een zo groot mogelijke groep NAAR DE FILM VAN BORAT WILT GAAN EN DE ZAAL VOL WILT KRIJGEN...
lijkt me dus duidelijk dat ie ook wel zal wachten tot ie draait
wat is het probleem dan?
Is het natuurlijk niet, dus hij gaat iets anders illegaals doen (=zelf een bios organiseren). Er staat nl nergens dat ie wel naar de bios gaat..quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:02 schreef nietzman het volgende:
Huilie.
De hele zaal kapen zal wel minder legaal zijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |