BORAT: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer komt ie uit dan?
JordyB was me voor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Hmmm, vind ik nou niet echt een compliment. Borat is toch wel een heel stuk intelligenter dan zo'n Pitt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:20 schreef Damzkieee het volgende:
Oh My Lord dit moet een schitterende film worden. Ik las op AD.NL zelfs dat Brad Pitt hem bewonderd en dat hij graag met hem samen wil werkenHulde
Hulde
Hulde
geweldig tochquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:15 schreef Asskicker14 het volgende:
9.2 op IMDB met meer dan 1.000 stemmen.
100% (perfect) rating op RottenTomatoes tot nu toe
95% van de mensen die hem gezien hebben is er lyrisch over, sommige hebben het zelfs over een nieuwe genre comedy en een klassieker.
Mij lijkt het gewoon een flutfilm.
Brad Pitt is wel vet, deed ook al mee met Jackass.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hmmm, vind ik nou niet echt een compliment. Borat is toch wel een heel stuk intelligenter dan zo'n Pitt.
Lijkt me eerder dat Pitt populair probeert te zijn via Borat![]()
ja dat is iequote:Op zaterdag 30 september 2006 14:12 schreef Oksel het volgende:
Is dit dezelfde vent als Ali G?
Ik hoop het want ik vond de film van Ali G (inda house) nou niet echt extreem goed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:49 schreef Falco het volgende:
Een 9,2 is extreem hoog en zeker voor een comedy. Ik denk dat het cijfer wel iets zal dalen, maar toch zou het wel iets moeten zeggen hoe geniaal deze film is.
Hopelijk en waarschijnlijk 't zelfde als in de Ali G showquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:22 schreef Mr_Romano het volgende:
ik vraag me wel af hoeveel in de film geacteerd is en wat 'echt' is ?
Neequote:Op vrijdag 29 september 2006 14:14 schreef Pulu het volgende:
Wat ik me constant afvraag = zijn de mensen die hij bezoekt zich ervan bewust dat hij een typetje is?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:04 schreef Waris3 het volgende:
Borat is teh_überkoning! =D
Maar ik lees hier steeds allemaal sh!t over een of andere Sacha Baron Cohen, omg, jullie zijn echt dom hč? Die vent bestaat helemaal niet, dat is een grap van Ali G, Borat en Bruno.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:21 schreef Nepthys het volgende:
Op Youtube staan nu twee verwijderde scenes uit de film:
Borat in de supermarkt
Borat bij de dokter
![]()
dat zal dan ook wel een oezbeekse bedriegster zijn geweestquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:29 schreef -Wolf- het volgende:
Echt geniaal dit. Maar moet er wel bij toevoegen dat het wel ietwat lullig is tegenover Kazachstanen. Heb zelf een ex uit Kazachstan en zo achterlijk zijn ze niet hoor..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat zal dan ook wel een oezbeekse bedriegster zijn geweest
ik heb nog Kazachstaans geld van haar gehad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat zal dan ook wel een oezbeekse bedriegster zijn geweest
Vals geld natuurlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:38 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik heb nog Kazachstaans geld van haar gehad..
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:15 schreef Mr_Romano het volgende:
"Boratonline understands that Borat will be on the UK Jonathan Ross show on Friday 27th October (in character)."
uitegezonden op de BBC
I like!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
'12 oktober komt Borat naar Nederland
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/463quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
'12 oktober komt Borat naar Nederland
Niks matig, dit is de waarheid. Jij bent matig.quote:
die grap was toch wel echt matig hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:54 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Niks matig, dit is de waarheid. Jij bent matig.
matige grappen gaan over beeldjes van vijftig cent...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die grap was toch wel echt matig hoor
dat is weer een goede matige grap.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
matige grappen gaan over beeldjes van vijftig cent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |