tja ik ken een paar kroaten, we hebben al leuke discussies gehadquote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef Bos81 het volgende:
HRVATSKA![]()
Mooi die rood-wit geblokte shirts![]()
al vrees ik een overwinning van Brazilië
3-1 voor mijquote:Op maandag 12 juni 2006 23:25 schreef Stuart het volgende:
Dit wordt een heel mooie wedstrijd welke ik zéker niet wil missen![]()
Ik ga voor een 3-2 overwinning voor Brazilië
Goed, die wedstrijd hoef ik niet eens meer te kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:44 schreef mcyodogg het volgende:
1-1. Brazilie zoekt naar een snel openingsdoelpunt, die ze niet vinden. Kroatie lukt het wel en maakt vlak voor rust 0-1. Na rust probeert Brazilie het opnieuw, maar de Kroaten pareren het spel van de Brazlianen goed. Een hard schot van Adriano geeft Brazilie dan toch het verwachte doelpunt.
en Kaka natuurlijkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:50 schreef the_hunter het volgende:
Eindelijk Brasil![]()
Ik verwacht veel van ze. Ik denk dat het 4-0 wordt met een fantastisch spelende Ronaldinho uiteraard![]()
Dat zou knap zijn van Baptista.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:52 schreef Apekoek het volgende:
8 - 0
6' Ronaldo
15' Ronaldinho
33' Adriano
45' Kaka
60' Gilberto
77' Ronaldinho
82' Robinho
88' Baptista
(Robinho en Baptista natuurlijk 2e helft er in)
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:02 schreef WeebI het volgende:
Ik ben trouwens voor Kroatië. Niet omdat ik het een mooi land vind maar omdat ik Brazilië wil zien verliezen, maakt niet uit van wie.
ik heb ook 2-0 ingevuldquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:27 schreef -Vaduz- het volgende:
2-0 denk ik, ik verwacht eenzelfde wedstrijd als de Italianen tegen Ghana.
Hij onderschat hemquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef Thetallguy het volgende:
Volgens Ronaldo's vader ging ie 8x scoren deze wedstrijd
Feestvieren of als ze verliezen de NL kleding snel aantrekken en een lange neus trekkenquote:
veel plezier daar. top!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik woon in Brazilië en het is echt niet te geloven hoe passioneel men hier is inzake voetbal.
Geweldig mooi om te zien in een land welke normaal gesproken vol staat van geweld en corruptie.
Ook ik heb mijn auto uitgedost, onze school is enkel groen en geel, en we hebben speciaal voor deze gelegenheid geen klassen maar een voetbal samenzijn, met bier, bbq, en verder veel rare uitdossingen. Ik heb er zin in.
Ik gok erop dat Brazilie met 2-1 gaat winnen van Kroatië.
En als ze verliezen, hoe groot is dan de ellende?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik woon in Brazilië en het is echt niet te geloven hoe passioneel men hier is inzake voetbal.
waarom heb jij rommel in je avatarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Geweldig mooi om te zien in een land welke normaal gesproken vol staat van geweld en corruptie.
Ook ik heb mijn auto uitgedost, onze school is enkel groen en geel, en we hebben speciaal voor deze gelegenheid geen klassen maar een voetbal samenzijn, met bier, bbq, en verder veel rare uitdossingen. Ik heb er zin in.
Roep dat maar niet te hard. Dadelijk lukt het ze ook nog.quote:
Ik meen me te herinneren dat hij op de fp daar ook al een keer kritiek op kreeg. Wat is daar mis mee? Rommel is een van de weinige zeer hoge Duitsers die zich wel goed heeft gedragen in wo2.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom heb jij rommel in je avatar![]()
Hehe.. eindelijk een leuke wedstrijdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:19 schreef borisz het volgende:
Theo Reitsma doet het commentaar![]()
gelukkig vanavond niet ten napel
En Togo wint het wkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Brazilie gaat niet winnen
Hij speelt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef Dragonetti het volgende:
speelt tudor !?!
ja zekerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef Dragonetti het volgende:
speelt tudor !?!
ik hoop op 1-3quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb 3-1 voor de kanaries staan dus dat zal het wel niet worden
Zal er wel niet van komenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef DrDentz het volgende:
Cafu kan er nog ff van genieten, die moet misschien een tijdje brommen
waar woon je Erwin?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:De Braziliaan Cafu is vrijgesproken
in de zaak rond de paspoortfraude.Tegen
de aanvoerder van Brazilië was een
gevangenisstraf van 9 maanden geëist.
De affaire stamt uit de tijd dat de
verdediger (35) van AC Milan in Italië
voor AS Roma speelde.De vrouw van Cafu
gaf bij de aanvraag van haar paspoort
aan familiebanden met Italië te hebben.
Cafu kreeg daardoor ook een Italiaans
paspoort,dat hem voor clubs in Italië
aantrekkelijk maakte omdat hij niet als
een speler van buiten de EU gold.
Waarom Cafu is vrijgesproken maakte de
rechtbank niet bekend.Ook oud-speler
Gustova Bartelt en AS Roma-eigenaar
Franco Sensi gaan vrijuit.
Het WK is nu echt begonnen.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:00 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben zelfs een keer voor kroatie
Ja ik hoorde ook zo,n vaag verhaal dat hij en zijn vrouw 9 mnd moesten brommen vw paspoortfraudequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:59 schreef DrDentz het volgende:
Waarom Cafu is vrijgesproken maakte de
rechtbank niet bekend
bribed![]()
Abe speelde nooit op een WK.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:01 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik snap die opgeklopte hype over Brazilië niet. Net die Ross gezien bij Insite. Durf te wedden dat hij in geen tijden een wedstrijd van Brazilië gezien heeft. Dat geldt waarschijnlijk voor de meeste druiloren die voor tv en ook hier op FOK! mogen vertellen hoe ge-wel-dig Brazilië wel niet is. Typisch dat Massagevoel. We willen d'r allemaal zo graag bijhoren..............
Zou me niks verbazen als Brazilië vreselijk gaat tegenvallen. Als ze al winnen van Kroatië nu dan is het nipt met een doelpuntje verschil.
Ik denk dat het 1-1 wordt.
Bratwurst !quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Duitser kan een stadion niet zijn
finale had dit gewoon moeten zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Duitser kan een stadion niet zijn
Had wel gezelliger geweest jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
finale had dit gewoon moeten zijn
[afbeelding]
finale WK 98 tegen Frankrijk?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:04 schreef skiczukie het volgende:
Weten jullie nog dat Ronaldo last van zijn hart had ofzo bij een WK?
Gebeurt mij nooitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef DrDentz het volgende:
hij had een keer z'n tong ingeslikt
Dat was toen best engquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef DrDentz het volgende:
hij had een keer z'n tong ingeslikt
hartritmestoornissen of zoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Is daar nog wat bekend over gemaakt toen?
Leuk?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
wat vind je daar zo leuk aan ?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:08 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zeer matig, dikke armen en heupen en zo
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef Little_Meanie het volgende:
goooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
mis ik iets?? zie ik een andere wedstrijdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef Little_Meanie het volgende:
goooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:13 schreef Canisfire het volgende:
Spelen ze nou serieus met Kaka Adriano Ze Roberto Ronaldinoh en Ronaldo in de bassis ?
Nee dat doen ze humoristisch.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:13 schreef Canisfire het volgende:
Spelen ze nou serieus met Kaka Adriano Ze Roberto Ronaldinoh en Ronaldo in de bassis ?
Over 5 minuten, voor Roberto Carlosquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer komt Robinho erin?
Nog altijd beter dan Evert ten Napel die klaarkomt van een Zidane met een bal aan een lijntje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Loopt Reitsma Rivaldo al op te hemelen? (finale 2002)
touwtjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Evert ten Napel die klaarkomt van een Zidane met een bal aan een lijntje.
Ik vind ze allebei om te huilenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Evert ten Napel die klaarkomt van een Zidane met een bal aan een lijntje.
Ik denk dat iedereen iets te optimistisch is over Braziliequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Jane het volgende:
Misschien was ik toch wat optimistisch met mijn 4-1 voorspelling in de pool op mijn werk...
Juve.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:22 schreef stefmans het volgende:
Waar voetbalt emerson eigenlijk?
Juve.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:22 schreef stefmans het volgende:
Waar voetbalt emerson eigenlijk?
Daar gaat het dus foutquote:
Ik Tsjechiëquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
tot nu toe vind ik nederland eigenlijk het beste spel hebben van allemaal
Die speelde ook goed, maar iets luierquote:
Maar die moesten ook maar tegen de USA (niveautje tussen Andorra en San Marino in).quote:
tsjechiequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
tot nu toe vind ik nederland eigenlijk het beste spel hebben van allemaal
Ze speelde toch bijzonder goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar die moesten ook maar tegen de USA (niveautje tussen Andorra en San Marino in).![]()
Trinidad & Tobago beloofde anders veel goed...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:27 schreef Sender_ het volgende:
Toch is er nog niet 1 echt uitblinkend land of vinden jullie van wel?
daar ging het niet overquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Argentinie speelde geen mooi voetbal
Beetje op leeftijd ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:30 schreef Canisfire het volgende:
Ronaldo is niet zo goed meer he.
Ja, dat vind ik ook leukquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:33 schreef Jane het volgende:
Zou ergens wel lachen zijn als Brazilië niet weet te winnen. Na al dat gehypete gedoe.
Dramatisch voor de meeste WK-pooltjes, maar wel lachen.
Daar dachten ze in Berlijn toch anders overquote:
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef BB-King het volgende:
Als Kroatië het vanavond flikt.. zal Guus het afmaken!!!!!!!![]()
2de helft walsen ze er overheen, dit houden de symphatieke kroaten nooit volquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja iedereen roept dat Brazilie op hun gemak wereldkampioen wordt, dan ga je denken dat ze onverslaanbaar zijn. Niet dus.
Nee dat is onzin want als Kroatie nu met 3-0 wint zijn ze net zo gevaarlijk voor Nederland als dat als Brazil met 3-0 zou winnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
brazil moet er natuurlijk nu uitvliegen, hoe meer kans voor holland
Vergeet deze post mensen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:36 schreef BB-King het volgende:
Kovac eruit... zonde, die kon Kroatië goed gebruiken.
2de keer dit topic...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar speelt die Emerson eigenlijk ?
Juvequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar speelt die Emerson eigenlijk ?
Donequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:39 schreef BB-King het volgende:
Kovac wilt er in, dan weer uit... make up your mind dude!!!!!!![]()
AZquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:40 schreef BB-King het volgende:
Waar speelt die Ronaldinho eigenlijk?
Telstarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:40 schreef BB-King het volgende:
Realquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:40 schreef BB-King het volgende:
Turkiyemsporquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:40 schreef BB-King het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |