tja ik ken een paar kroaten, we hebben al leuke discussies gehadquote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef Bos81 het volgende:
HRVATSKA![]()
Mooi die rood-wit geblokte shirts![]()
al vrees ik een overwinning van Brazilië
3-1 voor mijquote:Op maandag 12 juni 2006 23:25 schreef Stuart het volgende:
Dit wordt een heel mooie wedstrijd welke ik zéker niet wil missen![]()
Ik ga voor een 3-2 overwinning voor Brazilië
Goed, die wedstrijd hoef ik niet eens meer te kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:44 schreef mcyodogg het volgende:
1-1. Brazilie zoekt naar een snel openingsdoelpunt, die ze niet vinden. Kroatie lukt het wel en maakt vlak voor rust 0-1. Na rust probeert Brazilie het opnieuw, maar de Kroaten pareren het spel van de Brazlianen goed. Een hard schot van Adriano geeft Brazilie dan toch het verwachte doelpunt.
en Kaka natuurlijkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:50 schreef the_hunter het volgende:
Eindelijk Brasil![]()
Ik verwacht veel van ze. Ik denk dat het 4-0 wordt met een fantastisch spelende Ronaldinho uiteraard![]()
Dat zou knap zijn van Baptista.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:52 schreef Apekoek het volgende:
8 - 0
6' Ronaldo
15' Ronaldinho
33' Adriano
45' Kaka
60' Gilberto
77' Ronaldinho
82' Robinho
88' Baptista
(Robinho en Baptista natuurlijk 2e helft er in)
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:02 schreef WeebI het volgende:
Ik ben trouwens voor Kroatië. Niet omdat ik het een mooi land vind maar omdat ik Brazilië wil zien verliezen, maakt niet uit van wie.
ik heb ook 2-0 ingevuldquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:27 schreef -Vaduz- het volgende:
2-0 denk ik, ik verwacht eenzelfde wedstrijd als de Italianen tegen Ghana.
Hij onderschat hemquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef Thetallguy het volgende:
Volgens Ronaldo's vader ging ie 8x scoren deze wedstrijd
Feestvieren of als ze verliezen de NL kleding snel aantrekken en een lange neus trekkenquote:
veel plezier daar. top!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik woon in Brazilië en het is echt niet te geloven hoe passioneel men hier is inzake voetbal.
Geweldig mooi om te zien in een land welke normaal gesproken vol staat van geweld en corruptie.
Ook ik heb mijn auto uitgedost, onze school is enkel groen en geel, en we hebben speciaal voor deze gelegenheid geen klassen maar een voetbal samenzijn, met bier, bbq, en verder veel rare uitdossingen. Ik heb er zin in.
Ik gok erop dat Brazilie met 2-1 gaat winnen van Kroatië.
En als ze verliezen, hoe groot is dan de ellende?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik woon in Brazilië en het is echt niet te geloven hoe passioneel men hier is inzake voetbal.
waarom heb jij rommel in je avatarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Geweldig mooi om te zien in een land welke normaal gesproken vol staat van geweld en corruptie.
Ook ik heb mijn auto uitgedost, onze school is enkel groen en geel, en we hebben speciaal voor deze gelegenheid geen klassen maar een voetbal samenzijn, met bier, bbq, en verder veel rare uitdossingen. Ik heb er zin in.
Roep dat maar niet te hard. Dadelijk lukt het ze ook nog.quote:
Ik meen me te herinneren dat hij op de fp daar ook al een keer kritiek op kreeg. Wat is daar mis mee? Rommel is een van de weinige zeer hoge Duitsers die zich wel goed heeft gedragen in wo2.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom heb jij rommel in je avatar![]()
Hehe.. eindelijk een leuke wedstrijdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:19 schreef borisz het volgende:
Theo Reitsma doet het commentaar![]()
gelukkig vanavond niet ten napel
En Togo wint het wkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Brazilie gaat niet winnen
Hij speelt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef Dragonetti het volgende:
speelt tudor !?!
ja zekerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef Dragonetti het volgende:
speelt tudor !?!
ik hoop op 1-3quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb 3-1 voor de kanaries staan dus dat zal het wel niet worden
Zal er wel niet van komenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef DrDentz het volgende:
Cafu kan er nog ff van genieten, die moet misschien een tijdje brommen
waar woon je Erwin?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:De Braziliaan Cafu is vrijgesproken
in de zaak rond de paspoortfraude.Tegen
de aanvoerder van Brazilië was een
gevangenisstraf van 9 maanden geëist.
De affaire stamt uit de tijd dat de
verdediger (35) van AC Milan in Italië
voor AS Roma speelde.De vrouw van Cafu
gaf bij de aanvraag van haar paspoort
aan familiebanden met Italië te hebben.
Cafu kreeg daardoor ook een Italiaans
paspoort,dat hem voor clubs in Italië
aantrekkelijk maakte omdat hij niet als