quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef Little_Meanie het volgende:
goooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
mis ik iets?? zie ik een andere wedstrijdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef Little_Meanie het volgende:
goooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:13 schreef Canisfire het volgende:
Spelen ze nou serieus met Kaka Adriano Ze Roberto Ronaldinoh en Ronaldo in de bassis ?
Nee dat doen ze humoristisch.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:13 schreef Canisfire het volgende:
Spelen ze nou serieus met Kaka Adriano Ze Roberto Ronaldinoh en Ronaldo in de bassis ?
Over 5 minuten, voor Roberto Carlosquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer komt Robinho erin?
Nog altijd beter dan Evert ten Napel die klaarkomt van een Zidane met een bal aan een lijntje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Loopt Reitsma Rivaldo al op te hemelen? (finale 2002)
touwtjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Evert ten Napel die klaarkomt van een Zidane met een bal aan een lijntje.
Ik vind ze allebei om te huilenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Evert ten Napel die klaarkomt van een Zidane met een bal aan een lijntje.
Ik denk dat iedereen iets te optimistisch is over Braziliequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Jane het volgende:
Misschien was ik toch wat optimistisch met mijn 4-1 voorspelling in de pool op mijn werk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |