Het WK is nu echt begonnen.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:00 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben zelfs een keer voor kroatie
Ja ik hoorde ook zo,n vaag verhaal dat hij en zijn vrouw 9 mnd moesten brommen vw paspoortfraudequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:59 schreef DrDentz het volgende:
Waarom Cafu is vrijgesproken maakte de
rechtbank niet bekend
bribed![]()
Abe speelde nooit op een WK.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:01 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik snap die opgeklopte hype over Brazilië niet. Net die Ross gezien bij Insite. Durf te wedden dat hij in geen tijden een wedstrijd van Brazilië gezien heeft. Dat geldt waarschijnlijk voor de meeste druiloren die voor tv en ook hier op FOK! mogen vertellen hoe ge-wel-dig Brazilië wel niet is. Typisch dat Massagevoel. We willen d'r allemaal zo graag bijhoren..............
Zou me niks verbazen als Brazilië vreselijk gaat tegenvallen. Als ze al winnen van Kroatië nu dan is het nipt met een doelpuntje verschil.
Ik denk dat het 1-1 wordt.
Bratwurst !quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Duitser kan een stadion niet zijn
finale had dit gewoon moeten zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Duitser kan een stadion niet zijn
Had wel gezelliger geweest jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
finale had dit gewoon moeten zijn
[afbeelding]
finale WK 98 tegen Frankrijk?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:04 schreef skiczukie het volgende:
Weten jullie nog dat Ronaldo last van zijn hart had ofzo bij een WK?
Gebeurt mij nooitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef DrDentz het volgende:
hij had een keer z'n tong ingeslikt
Dat was toen best engquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef DrDentz het volgende:
hij had een keer z'n tong ingeslikt
hartritmestoornissen of zoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Is daar nog wat bekend over gemaakt toen?
Leuk?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
wat vind je daar zo leuk aan ?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:08 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zeer matig, dikke armen en heupen en zo
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef Little_Meanie het volgende:
goooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
mis ik iets?? zie ik een andere wedstrijdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef Little_Meanie het volgende:
goooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:13 schreef Canisfire het volgende:
Spelen ze nou serieus met Kaka Adriano Ze Roberto Ronaldinoh en Ronaldo in de bassis ?
Nee dat doen ze humoristisch.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:13 schreef Canisfire het volgende:
Spelen ze nou serieus met Kaka Adriano Ze Roberto Ronaldinoh en Ronaldo in de bassis ?
Over 5 minuten, voor Roberto Carlosquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer komt Robinho erin?
Nog altijd beter dan Evert ten Napel die klaarkomt van een Zidane met een bal aan een lijntje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Loopt Reitsma Rivaldo al op te hemelen? (finale 2002)
touwtjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Evert ten Napel die klaarkomt van een Zidane met een bal aan een lijntje.
Ik vind ze allebei om te huilenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Evert ten Napel die klaarkomt van een Zidane met een bal aan een lijntje.
Ik denk dat iedereen iets te optimistisch is over Braziliequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Jane het volgende:
Misschien was ik toch wat optimistisch met mijn 4-1 voorspelling in de pool op mijn werk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |