Grappigste post die ik vandaag gelezen heb.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het begon toen de Duitsers wonnen, en het zal eindigen als de Duitsers winnen ...
Nee hoor ze zijn gewoon doorgegaanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het begon toen de Duitsers wonnen, en het zal eindigen als de Duitsers winnen ...
quote:
Vreemd genoeg speelt Oranje meestal best goed tegen Brazilie, alleen de laatste twee keer knikkerden ze ons wel het toernooi uit, alhoewel we dat de tweede keer eigenlijk zelf gedaan hebben, door onze fantastische manier van penalties nemen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zit nu voor het eerst te kijken met het idee dat ik een land zie waar Oranje beter niet tegen kan voetballen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vreemd genoeg speelt Oranje meestal best goed tegen Brazilie, alleen de laatste twee keer knikkerden ze ons wel het toernooi uit, alhoewel we dat de tweede keer eigenlijk zelf gedaan hebben, door onze fantastische manier van penalties nemen.![]()
Zolang dat de match om plek 3 is, geen enkel probleem meequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |