9 miljoen plus 50% bij doorverkoop.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel hebben we gevangen voor hem ?

quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
9 miljoen plus 50% bij doorverkoop.

Hoogstens een miljoentje of anderhalf lijkt me.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel hebben we gevangen voor hem ?

Ik zou dat echt niet snappen. Ja, hij zal meer minuten maken bij Twente, maar ik denk toch echt dat zo'n jong ventje er meer aan heeft om elke dag te trainen met een man als Cocu dan elke week samen te spelen met een Wout Brama....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:30 schreef cultheld het volgende:
Aissati schijnt echt te worden verhuurd aan Twente dit seizoen. Op transfermarkt.de staat ie iig al als zodanig vermeld en Transfermarkt is wel vaker sneller dan de Nederlandse media.

Ik begrijp er ook echt helemaal niks van (en hoop dat Transfermarkt er zwaar naast zit, maar dat zal wel niet het geval zijn). Z'n contract loopt "slechts" tot 2009. Stel dat ie aardig speelt bij Twente en een basisplaats krijgt in het seizoen 2007/2008. Dan heeft ie nog twee contractjaren over en gaat ie een jaar later weg voor een prikkie (tenzij hij tussentijds z'n contract verlengt, maar dat is maar zéér de vraag bij zo'n groot talent).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet snappen. Ja, hij zal meer minuten maken bij Twente, maar ik denk toch echt dat zo'n jong ventje er meer aan heeft om elke dag te trainen met een man als Cocu dan elke week samen te spelen met een Wout Brama....

Ik denk dat we niet meer dan 1 miljoen krijgen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:57 schreef Radegast het volgende:
Ik gok op een miljoentje of anderhalf.
Boudewijn Zenden, zou dat een versterking zijn?

Waarom zou hij dat niet willen? PSV zal 'm niet slecht betalen, hij komt in een aardige selectie terecht, krijgt een "belangrijke" rol, maakt wellicht weer kans op een plek in Oranje en doet mee om de prijzen. Ik zou 'm maar wat graag als linksback willen hebben bij PSVquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet meer dan 1 miljoen krijgen.
Ja: Zenden zou een versterking zijn maar waarom zou die naar PSV willen?

Mwah, zo slecht zijn die andere Zwitserse talenten niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit gehad... Bij zijn aankoop werd hij gepresenteerd als het grootste talent van: .....
Zwitserland...
Dan moet er toch al een lampje gaan branden dat je hier waarschijnlijk niet met de volgende Romario te maken hebt.

Misschien omdat hij de laatste 3 jaar al niet wil?quote:

Toen was ie ook nog jonger. Cocu had op z'n 30e ook "nee" gezegd tegen PSVquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien omdat hij de laatste 3 jaar al niet wil?

Je weet dat die half Colombiaans is?...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit gehad... Bij zijn aankoop werd hij gepresenteerd als het grootste talent van: .....
Zwitserland...
Dan moet er toch al een lampje gaan branden dat je hier waarschijnlijk niet met de volgende Romario te maken hebt.

Vonlanthen heeft zelfs 100% Colombiaans bloed. Hij is naar Zwitserland gekomen, omdat zijn moeder (her)trouwde met een Zwitser. Maar zowel zijn biologische vader als zijn biologische moeder is Colombiaansquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:06 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Je weet dat die half Colombiaans is?...
Dus wel Zuid-Amerikaans bloed

De hand van Koeman?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:30 schreef cultheld het volgende:
Aissati schijnt echt te worden verhuurd aan Twente dit seizoen. Op transfermarkt.de staat ie iig al als zodanig vermeld en Transfermarkt is wel vaker sneller dan de Nederlandse media.

Wat natuurlijk niks zegt over iemands voetbalkwaliteitenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:06 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Je weet dat die half Colombiaans is?...
Dus wel Zuid-Amerikaans bloed

Toen je zei, grootste talent van Zwitserland klonk het beetje als, Zwitserland, daar komen geen goede spelers van.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niks zegt over iemands voetbalkwaliteiten.

ik weet niet of zoiets bestaat, maar t lijkt me sowieso toch wel common sense (dat ik Eijkelkamp en Rutten wel toevertrouw) dat Aissati juist naar Twente gaat om daar veel te spelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
moeten we wel een "moeten spelen" clausule onpnemen in het verhuurcontract

Zo'n clausule had Feyenoord ook bij de verhuur van De Ceulaer bij RKC.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik weet niet of zoiets bestaat, maar t lijkt me sowieso toch wel common sense (dat ik Eijkelkamp en Rutten wel toevertrouw) dat Aissati juist naar Twente gaat om daar veel te spelen

Dat laatste dus, een beetje redelijke voetballer springt daar natuurlijk als snel boven de rest uit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Toen je zei, grootste talent van Zwitserland klonk het beetje als, Zwitserland, daar komen geen goede spelers van.
Misschien bedoelde je ook, tis niet moeilijk om het grootste talent van Zwitserland te zijn, aangezien het niveau er zo laag ligt.

quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:33 schreef cultheld het volgende:
Het contract van Otman Bakkal is verlengd tot 2008 en komend seizoen wordt hij verhuurd aan FC Twente (psv.nl). Hopelijk hebben de media die speculeerden over een Aissati-verhuur aan Twente zich dus vergist in de naam.

Een topspits zal het allicht niet zijn, anders had hij al lang in Europa gespeeld. Zal wel weer een 13 in een dozijn spits zijn die net zo makkelijk in Nederland gehaald kan worden, maar ja, wat van ver komt is lekker he...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:10 schreef Dylan Dog het volgende:
cult, ik begrijp dat jij Cuevas beter kent? Is niks volgens jou?

quote:Opleidingsvergoeding voor Gudjohnsen naar PSV voor transfer naar Barcelona?
(Gepost door RvN)
Volgens de regels van de FIFA zou PSV nog profiteren van de transfer van Eidur Gudjohnsen van Chelsea naar Barcelona. De spits zou naar verluidt 8 miljoen pond hebben gekost voor Barcelona. 5% van de transfersom moet volgens de regels afgedragen worden volgens het solidariteitsprincipe aan de clubs die de speler van hun twaalde tot hun 22ste hebben opgeleid. Gudjohnsen stond minimaal twee jaar onder contract bij PSV en de club zou daarvoor dus nog 20% van de 5% moeten kunnen vangen.
PSV Netwerk
Eenzelfde meevaller zou zich nog voor kunnen doen indien Manchester United Ruud van Nistelrooy inderdaad voor een forse transfersom van de hand weet te doen.

26 jaar oud, een dozijn clubs achter z'n naam, niet bepaald een doelpuntenmachine bij Paraguay: Je kunt nog beter Robert terug halen naar Eindhoven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:10 schreef Dylan Dog het volgende:
cult, ik begrijp dat jij Cuevas beter kent? Is niks volgens jou?

120.000 euro. Hozee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]hebben we uiteindelijk toch nog wat aan Eidur gehad

PSV volgt misschien wel 1000 spelers wereldwijd, als hij onder Koeman gekocht wordt zal hij er toch op zijn minst mee in moeten stemmen...quote:Op zondag 25 juni 2006 13:02 schreef JustJunior het volgende:
Lijkt me geen aankoop van Koeman, hij schijnt al langer gevolgd te zijn.

Die staat ongetwijfeld aan de zijkanten, waarschijnlijk links waar hij juist het minst gevaarlijk is, de mooiste kansen te creëeren die door het eerder genoemde topduo vakkundig om zeep worden geholpenquote:

Ik vind Cocu anders ook nog wel een aardige topvoetballer. Maar ik weet niet hoe hij het volgend jaar gaat doen, maar afgelopen jaar vond ik hem top.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die staat ongetwijfeld aan de zijkanten, waarschijnlijk links waar hij juist het minst gevaarlijk is, de mooiste kansen te creëeren die door het eerder genoemde topduo vakkundig om zeep worden geholpen.
Edit: als hij natuurlijk niet op het laatse moment verkocht wordt, zou me niks verbazen als Barcelona in augustus nog even snel de vooraf bepaalde (veel te lage) afkoopsom betaalt die ongetwijfeld in het opgewaardeerde contract van onze enige echte topvoetballer staat.

Philip is ook wel top, maar staat echt aan het eind van z'n carriere, het is ook maar afwachten hoe hij zich komend seizoen houdt. Farfan is gewoon een zekerheidje, die is ook dit seizoen gewoon weer de beste PSV'er.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:05 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik vind Cocu anders ook nog wel een aardige topvoetballer. Maar ik weet niet hoe hij het volgend jaar gaat doen, maar afgelopen jaar vond ik hem top.

quote:Anderhalve week geleden was er het gerucht dat Glen Johnson in de belangstelling stond van PSV. De rechtsback van Chelsea zou een voorkeur hebben voor verhuur aan een club in de Premier League (Portsmouth werd genoemd), maar zou toch naar Nederland komen voor onderhandelingen. Enkele media noemden voorzichtig Feyenoord als mogelijkheid, maar zelf zou hij hebben laten weten dat het om PSV ging.
Vandaag stond er in een Brits tabloid een bizar verhaal dat hij inderdaad naar Nederland zou zijn gekomen vorige week voor onderhandelingen. Ze kozen daarbij voor een vlucht naar Eindhoven. Een chauffeur pikte hen vervolgens op en vroeg hen waarom ze naar Eindhoven waren gevlogen voor onderhandelingen met Feyenoord. Toen de speler en manager duidelijk werd dat het om Feyenoord ging zouden ze de auto hebben verlaten en terug zijn gegaan om de eerste vlucht terug naar Engeland te nemen.

je vergeet voor het gemak ook even Gomesquote:Op zondag 25 juni 2006 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Philip is ook wel top, maar staat echt aan het eind van z'n carriere, het is ook maar afwachten hoe hij zich komend seizoen houdt. Farfan is gewoon een zekerheidje, die is ook dit seizoen gewoon weer de beste PSV'er.

die is toch wel weg aankomend zeisoenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:43 schreef DeVinger het volgende:
Alex dan?

Ik had het ook over gewone veldvoetballersquote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vergeet voor het gemak ook even Gomes

quote:

Wedstrijd tegen Ajax zit behoorlijk aan het einde van de competitie, mooi dan schakelen we die wedstrijd Ajax uit voor de race om het kampioenschapquote:Op maandag 26 juni 2006 19:52 schreef pascalheister het volgende:
PSV begint tegen NEC, op 2e kerstdag tegen Feyenoord
Dinsdag wordt het competitieprogramma besproken. Inmiddels zijn er details uitgelekt. PSV begint de competitie niet zoals traditioneel is tegen de kampioen van de eerste divisie, maar thuis tegen NEC. Opvallend is dat de topper tegen Feyenoord in de Kuip voor tweede kerstdag gepland staat. Tegen Ajax speelt PSV op 12 november uit en 18 maart thuis.

Slechter dan wat we hebben.quote:

Tja Valkcx was er ook niet zo gecharmeerd van blijkbaar, maar ik hoor verdacht weinig van PSV op het transfergebied tov Ajax/Feyenoord en AZ.quote:

Komt nog welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja Valkcx was er ook niet zo gecharmeerd van blijkbaar, maar ik hoor verdacht weinig van PSV op het transfergebied tov Ajax/Feyenoord en AZ.

daar is het dan ook echt nodig, vooralsnog zijn er ook nauwelijks spelers vertrokken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja Valkcx was er ook niet zo gecharmeerd van blijkbaar, maar ik hoor verdacht weinig van PSV op het transfergebied tov Ajax/Feyenoord en AZ.

Nee, maar afgelopen seizoen ging het op sommige plekken op het veld toch wel erg moeizaam. Zo hebben we gewoon 2 nieuwe backs nodig die het niveau wél aan kunnen en een topspits zou ook niet weg zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is het dan ook echt nodig, vooralsnog zijn er ook nauwelijks spelers vertrokken.

José Rivas, Gibril Sankoh en Farfán: opgelostquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar afgelopen seizoen ging het op sommige plekken op het veld toch wel erg moeizaam. Zo hebben we gewoon 2 nieuwe backs nodig die het niveau wél aan kunnen en een topspits zou ook niet weg zijn.

José Rivas? Wie of wat is dat, is daar uberhaupt intresse in of is dat een wens van je?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
José Rivas, Gibril Sankoh en Farfán: opgelost.

Kut...quote:28/6/2006 - 'Vennegoor ziet Porto en Adriaanse wel zitten'
In de Portugese krant O'Jogo komt Jan Vennegoor of Hesselink aan het woord. Volgens de krant heeft de PSV spits laten weten Porto en Adriaanse wel te zien zitten. "Ik zou graag voor FC Porto spelen. Dat zou een mooie uitdaging voor mij zijn, maar op dit moment is er nog niets concreets. Nu het WK voor osn is afgelopen ga ik de aanbiedingen bekijken." Ook had hij positieve woorden over trainer Co Adriaanse. "Ik zou graag met hem werken omdat het een uitstekende trainer is. Hij heeft heel veel ervaring en kent me goed."
Een voorbeeld van hoe de technische mannen langs elkaar heen werken? Of lult de technisch manager van America uit zijn nek. Ik vrees voor het eerste...quote:27/6/2006 - America: bod op Cuevas ontvangen
Terwijl Stan Valckx in het Eindhovens Dagblad had aangegeven dat de bij PSV aangeboden Cuevas op dit moment niet in beeld is, omdat de club een ander soort speler zoekt, gaf de technisch manager van het Mexicaanse America in de Mexicaanse krant La Vanguardia aan dat de club een bod van PSV heeft ontvangen. "We hebben een bod van PSV op Nelson Cuevas ontvangen, welke we nu zullen bespreken. We moeten er rekening mee houden dat dit een enorme kans is voor de speler en die willen we hem in principe niet onthouden omdat de speler de wens heeft om naar PSV te gaan."

dat zeker, de back posities moeten versterkt worden, alleen liggen de goede backs helaas niet voor het oprapenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar afgelopen seizoen ging het op sommige plekken op het veld toch wel erg moeizaam. Zo hebben we gewoon 2 nieuwe backs nodig die het niveau wél aan kunnen en een topspits zou ook niet weg zijn.

Ach, die naam mocht ik eigenlijk niet droppen (is nog 100% onbekend voor de clubs, tot ik 'm posttequote:Op woensdag 28 juni 2006 07:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
José Rivas? Wie of wat is dat, is daar uberhaupt intresse in of is dat een wens van je?

het zal toch nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ze willen Braafheid toch nog halen volgens sommige media?

Steef is niet echt gecharmeerd van "Generaal" en de rest van PN weer niet van Steefquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach, die naam mocht ik eigenlijk niet droppen (is nog 100% onbekend voor de clubs, tot ik 'm postte) Per toeval achter gekomen (je kunt er meer over lezen in het Cuevas topic op PN, ik post er onder de naam "generaal"). Is een weergaloze linksback met het postuur van Alex en de voetballende kwaliteiten van Ramos en Maldini. Speelt nu nog bij Tigres in Mexico; Z'n enige probleem is dat hij al maanden geblesseerd is. Dus nog ff afwachten hoe hij daar uit gaat komen.
Er is denk ik van nog geen enkele Europese club interesse in omdat hij nog volstrekt onbekend is in Europa: Dit zal echter snel veranderen.

Hij kan er gewoon niet tegen dat ik er achter ben gekomen wie hij bedoelde met een "uiterst talentvolle linksback die de beste linksback van de komende 20 jaar wordt". Heeft ie overigens zelf min of meer om gevraagd door o.a. te posten dat ie in Mexico speelt en al maandenlang geblesseerd is. Bleek er maar één linksback in de Mexicaanse competitie al maandenlang geblesseerd te zijn. Was er ook een keer in Toulon bij, maar heeft toen geloof ik niet veel gespeeld (en dus niet veel aandacht van clubs gekregen, als die aandacht er al voor hem was).quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:46 schreef neilpad het volgende:
[..]
Steef is niet echt gecharmeerd van "Generaal" en de rest van PN weer niet van Steef. Volgens mij neemt die kerel zichzelf ook beetje te serieus. Wel leuk om te lezen trouwens
.

quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach, die naam mocht ik eigenlijk niet droppen (is nog 100% onbekend voor de clubs, tot ik 'm postte) Per toeval achter gekomen (je kunt er meer over lezen in het Cuevas topic op PN, ik post er onder de naam "generaal"). Is een weergaloze linksback met het postuur van Alex en de voetballende kwaliteiten van Ramos en Maldini. Speelt nu nog bij Tigres in Mexico; Z'n enige probleem is dat hij al maanden geblesseerd is. Dus nog ff afwachten hoe hij daar uit gaat komen.
Er is denk ik van nog geen enkele Europese club interesse in omdat hij nog volstrekt onbekend is in Europa: Dit zal echter snel veranderen.
Goh echt gecharmeerd is hij niet van je Cultquote:Gepost op 28 juni 2006 om 11:14:33.
Generaal jat vooral veel namen van echte scouts. Alexis is trouwens al naar Getafe.

Sinds ik achter dingen ben gekomen waar ik niet achter mocht komenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Goh echt gecharmeerd is hij niet van je Cult.

quote:SteefNY schreef:
Gaat je geen zak aan. Niemand hier trouwens, want als je ergens wat neerzet pikt een 'generaal' het wel op.

Wat is dit allemaal voor een bullshit, eerst wordt er door Valckx ontkend dat PSV interesse heeft en nou krijgen we dit soort berichten... Lijkt mij toch duiden op enige onenigheid in de technische staf...quote:29/6/2006 - Cuevas: zelf al wel akkoord met PSV
In Mexico liet Cuevas weten zelf al wel een akkoord bereikt te hebben met PSV. "Na de uitschakeling op het WK ben ik in Europa gebleven om de mogelijke transfer naar PSV af te handelen. Met de club hebben we een akkoord bereikt en zij spraken ook met de directie van America."
PSV Netwerk
"Ik heb met de president van America gesproken en hij gaf aan dat er geen problemen zouden zijn als de clubs het eens zouden worden over de voorwaarden. Maar ik kwam er inmiddels achter dat ze zo'n hoge transfersom vragen, dat het onmogelijk is dat PSV dat zal betalen."

Pas op je hart Grrrrrrquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dit allemaal voor een bullshit, eerst wordt er door Valckx ontkend dat PSV interesse heeft en nou krijgen we dit soort berichten... Lijkt mij toch duiden op enige onenigheid in de technische staf...

quote:

ja beetje vage shit ditquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dit allemaal voor een bullshit, eerst wordt er door Valckx ontkend dat PSV interesse heeft en nou krijgen we dit soort berichten... Lijkt mij toch duiden op enige onenigheid in de technische staf...

Sinds Westerhof aan de macht is gebeuren dit soort dingen mij iets te vaak, er wordt een verhaal naar buiten gebracht (contractverlenging Cocu bijvoorbeeld) en even later komt er een 2e totaal tegenovergesteld verhaal...quote:

onder van Raaij ging het ook al eens flink mis met dank aan die dikke pad dhr. Tquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sinds Westerhof aan de macht is gebeuren dit soort dingen mij iets te vaak, er wordt een verhaal naar buiten gebracht (contractverlenging Cocu bijvoorbeeld) en even later komt er een 2e totaal tegenovergesteld verhaal...![]()

Jazekersquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:31 schreef Bombardier het volgende:
Als ik mocht kiezen? Artem Milevski. Wat een killer.

Over vijf jaar is dat de grootste spits van Europa. Hij heeft alles in zich. Vooral de mentaliteit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:15 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Jazekers
Maar die speelt bij Dynamo Kiev en zal inmiddels wel onhaalbaar zijn.

Die is even haalbaar als Huntelaar of Podolski.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:17 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Over vijf jaar is dat de grootste spits van Europa. Hij heeft alles in zich. Vooral de mentaliteit.

Ik rep met geen woord over de haalbaarheid. Ik vrees overigens dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is even haalbaar als Huntelaar of Podolski.

Hij bleef als enige FIER overeind tegen 11 Nederlanders tijdens Euro -21. Dat vond ik al opzienbarend. Manifesteerde zich als een echte leider in het veld. On-Oost-Europeaanse/Slavische dominantie, wat namelijk vaak onderdanige persoonlijkheden zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:21 schreef cultheld het volgende:
Klopt, weergaloos die vent. Vorig jaar bleef hij op de been tegen 2 Nigeriaanse slagers (wk -20) met ieder 4 nekken: Dan ben je een grote.

Dat bleef 'ie juist niet, toch? Heb 'm alleen maar zien dweilen in Portugalquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:24 schreef Bombardier het volgende:
Hij bleef als enige FIER overeind tegen 11 Nederlanders tijdens Euro -21.

Zeker wel. Werd niet uitgedrukt in doelpunten, maar de man was continu bezig met zeker 2 à 3 verdedigers en bleef dreigend.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bleef 'ie juist niet, toch? Heb 'm alleen maar zien dweilen in Portugal

Yup, en elke keer wanneer 'ie dreigend begon te worden ging 'ie op de grond liggen, smekend om vrije trappen en penaltiesquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:37 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Zeker wel. Werd niet uitgedrukt in doelpunten, maar de man was continu bezig met zeker 2 à 3 verdedigers en bleef dreigend.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |