Zo'n clausule had Feyenoord ook bij de verhuur van De Ceulaer bij RKC.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik weet niet of zoiets bestaat, maar t lijkt me sowieso toch wel common sense (dat ik Eijkelkamp en Rutten wel toevertrouw) dat Aissati juist naar Twente gaat om daar veel te spelen
Dat laatste dus, een beetje redelijke voetballer springt daar natuurlijk als snel boven de rest uit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Toen je zei, grootste talent van Zwitserland klonk het beetje als, Zwitserland, daar komen geen goede spelers van.
Misschien bedoelde je ook, tis niet moeilijk om het grootste talent van Zwitserland te zijn, aangezien het niveau er zo laag ligt.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:33 schreef cultheld het volgende:
Het contract van Otman Bakkal is verlengd tot 2008 en komend seizoen wordt hij verhuurd aan FC Twente (psv.nl). Hopelijk hebben de media die speculeerden over een Aissati-verhuur aan Twente zich dus vergist in de naam.
Een topspits zal het allicht niet zijn, anders had hij al lang in Europa gespeeld. Zal wel weer een 13 in een dozijn spits zijn die net zo makkelijk in Nederland gehaald kan worden, maar ja, wat van ver komt is lekker he...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:10 schreef Dylan Dog het volgende:
cult, ik begrijp dat jij Cuevas beter kent? Is niks volgens jou?
quote:Opleidingsvergoeding voor Gudjohnsen naar PSV voor transfer naar Barcelona?
(Gepost door RvN)
Volgens de regels van de FIFA zou PSV nog profiteren van de transfer van Eidur Gudjohnsen van Chelsea naar Barcelona. De spits zou naar verluidt 8 miljoen pond hebben gekost voor Barcelona. 5% van de transfersom moet volgens de regels afgedragen worden volgens het solidariteitsprincipe aan de clubs die de speler van hun twaalde tot hun 22ste hebben opgeleid. Gudjohnsen stond minimaal twee jaar onder contract bij PSV en de club zou daarvoor dus nog 20% van de 5% moeten kunnen vangen.
PSV Netwerk
Eenzelfde meevaller zou zich nog voor kunnen doen indien Manchester United Ruud van Nistelrooy inderdaad voor een forse transfersom van de hand weet te doen.
26 jaar oud, een dozijn clubs achter z'n naam, niet bepaald een doelpuntenmachine bij Paraguay: Je kunt nog beter Robert terug halen naar Eindhoven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:10 schreef Dylan Dog het volgende:
cult, ik begrijp dat jij Cuevas beter kent? Is niks volgens jou?
120.000 euro. Hozee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]hebben we uiteindelijk toch nog wat aan Eidur gehad
PSV volgt misschien wel 1000 spelers wereldwijd, als hij onder Koeman gekocht wordt zal hij er toch op zijn minst mee in moeten stemmen...quote:Op zondag 25 juni 2006 13:02 schreef JustJunior het volgende:
Lijkt me geen aankoop van Koeman, hij schijnt al langer gevolgd te zijn.
Die staat ongetwijfeld aan de zijkanten, waarschijnlijk links waar hij juist het minst gevaarlijk is, de mooiste kansen te creëeren die door het eerder genoemde topduo vakkundig om zeep worden geholpenquote:
Ik vind Cocu anders ook nog wel een aardige topvoetballer. Maar ik weet niet hoe hij het volgend jaar gaat doen, maar afgelopen jaar vond ik hem top.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die staat ongetwijfeld aan de zijkanten, waarschijnlijk links waar hij juist het minst gevaarlijk is, de mooiste kansen te creëeren die door het eerder genoemde topduo vakkundig om zeep worden geholpen.
Edit: als hij natuurlijk niet op het laatse moment verkocht wordt, zou me niks verbazen als Barcelona in augustus nog even snel de vooraf bepaalde (veel te lage) afkoopsom betaalt die ongetwijfeld in het opgewaardeerde contract van onze enige echte topvoetballer staat.
Philip is ook wel top, maar staat echt aan het eind van z'n carriere, het is ook maar afwachten hoe hij zich komend seizoen houdt. Farfan is gewoon een zekerheidje, die is ook dit seizoen gewoon weer de beste PSV'er.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:05 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik vind Cocu anders ook nog wel een aardige topvoetballer. Maar ik weet niet hoe hij het volgend jaar gaat doen, maar afgelopen jaar vond ik hem top.
quote:Anderhalve week geleden was er het gerucht dat Glen Johnson in de belangstelling stond van PSV. De rechtsback van Chelsea zou een voorkeur hebben voor verhuur aan een club in de Premier League (Portsmouth werd genoemd), maar zou toch naar Nederland komen voor onderhandelingen. Enkele media noemden voorzichtig Feyenoord als mogelijkheid, maar zelf zou hij hebben laten weten dat het om PSV ging.
Vandaag stond er in een Brits tabloid een bizar verhaal dat hij inderdaad naar Nederland zou zijn gekomen vorige week voor onderhandelingen. Ze kozen daarbij voor een vlucht naar Eindhoven. Een chauffeur pikte hen vervolgens op en vroeg hen waarom ze naar Eindhoven waren gevlogen voor onderhandelingen met Feyenoord. Toen de speler en manager duidelijk werd dat het om Feyenoord ging zouden ze de auto hebben verlaten en terug zijn gegaan om de eerste vlucht terug naar Engeland te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |