9 miljoen plus 50% bij doorverkoop.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel hebben we gevangen voor hem ?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
9 miljoen plus 50% bij doorverkoop.
Hoogstens een miljoentje of anderhalf lijkt me.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel hebben we gevangen voor hem ?
Ik zou dat echt niet snappen. Ja, hij zal meer minuten maken bij Twente, maar ik denk toch echt dat zo'n jong ventje er meer aan heeft om elke dag te trainen met een man als Cocu dan elke week samen te spelen met een Wout Brama....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:30 schreef cultheld het volgende:
Aissati schijnt echt te worden verhuurd aan Twente dit seizoen. Op transfermarkt.de staat ie iig al als zodanig vermeld en Transfermarkt is wel vaker sneller dan de Nederlandse media.
Ik begrijp er ook echt helemaal niks van (en hoop dat Transfermarkt er zwaar naast zit, maar dat zal wel niet het geval zijn). Z'n contract loopt "slechts" tot 2009. Stel dat ie aardig speelt bij Twente en een basisplaats krijgt in het seizoen 2007/2008. Dan heeft ie nog twee contractjaren over en gaat ie een jaar later weg voor een prikkie (tenzij hij tussentijds z'n contract verlengt, maar dat is maar zéér de vraag bij zo'n groot talent).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet snappen. Ja, hij zal meer minuten maken bij Twente, maar ik denk toch echt dat zo'n jong ventje er meer aan heeft om elke dag te trainen met een man als Cocu dan elke week samen te spelen met een Wout Brama....
Ik denk dat we niet meer dan 1 miljoen krijgen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:57 schreef Radegast het volgende:
Ik gok op een miljoentje of anderhalf.
Boudewijn Zenden, zou dat een versterking zijn?
Waarom zou hij dat niet willen? PSV zal 'm niet slecht betalen, hij komt in een aardige selectie terecht, krijgt een "belangrijke" rol, maakt wellicht weer kans op een plek in Oranje en doet mee om de prijzen. Ik zou 'm maar wat graag als linksback willen hebben bij PSVquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet meer dan 1 miljoen krijgen.
Ja: Zenden zou een versterking zijn maar waarom zou die naar PSV willen?
Mwah, zo slecht zijn die andere Zwitserse talenten niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit gehad... Bij zijn aankoop werd hij gepresenteerd als het grootste talent van: .....
Zwitserland...
Dan moet er toch al een lampje gaan branden dat je hier waarschijnlijk niet met de volgende Romario te maken hebt.
Misschien omdat hij de laatste 3 jaar al niet wil?quote:
Toen was ie ook nog jonger. Cocu had op z'n 30e ook "nee" gezegd tegen PSVquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien omdat hij de laatste 3 jaar al niet wil?
Je weet dat die half Colombiaans is?...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit gehad... Bij zijn aankoop werd hij gepresenteerd als het grootste talent van: .....
Zwitserland...
Dan moet er toch al een lampje gaan branden dat je hier waarschijnlijk niet met de volgende Romario te maken hebt.
Vonlanthen heeft zelfs 100% Colombiaans bloed. Hij is naar Zwitserland gekomen, omdat zijn moeder (her)trouwde met een Zwitser. Maar zowel zijn biologische vader als zijn biologische moeder is Colombiaansquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:06 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Je weet dat die half Colombiaans is?...
Dus wel Zuid-Amerikaans bloed
De hand van Koeman?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:30 schreef cultheld het volgende:
Aissati schijnt echt te worden verhuurd aan Twente dit seizoen. Op transfermarkt.de staat ie iig al als zodanig vermeld en Transfermarkt is wel vaker sneller dan de Nederlandse media.
Wat natuurlijk niks zegt over iemands voetbalkwaliteitenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:06 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Je weet dat die half Colombiaans is?...
Dus wel Zuid-Amerikaans bloed
Toen je zei, grootste talent van Zwitserland klonk het beetje als, Zwitserland, daar komen geen goede spelers van.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niks zegt over iemands voetbalkwaliteiten.
ik weet niet of zoiets bestaat, maar t lijkt me sowieso toch wel common sense (dat ik Eijkelkamp en Rutten wel toevertrouw) dat Aissati juist naar Twente gaat om daar veel te spelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
moeten we wel een "moeten spelen" clausule onpnemen in het verhuurcontract
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |