abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:51:34 #101
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39040719
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel hebben we gevangen voor hem ?
9 miljoen plus 50% bij doorverkoop.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39041241
Met 5 kunnen we al in onze handen klappen
pi_39041613
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

9 miljoen plus 50% bij doorverkoop.

Ik denk gewoon een doorverkooppercentage en een ton of zo.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39042878
Ik gok op een miljoentje of anderhalf.

Boudewijn Zenden, zou dat een versterking zijn?
pi_39043339
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel hebben we gevangen voor hem ?
Hoogstens een miljoentje of anderhalf lijkt me.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39043937
Aissati schijnt echt te worden verhuurd aan Twente dit seizoen. Op transfermarkt.de staat ie iig al als zodanig vermeld en Transfermarkt is wel vaker sneller dan de Nederlandse media.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39044419
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:30 schreef cultheld het volgende:
Aissati schijnt echt te worden verhuurd aan Twente dit seizoen. Op transfermarkt.de staat ie iig al als zodanig vermeld en Transfermarkt is wel vaker sneller dan de Nederlandse media.
Ik zou dat echt niet snappen. Ja, hij zal meer minuten maken bij Twente, maar ik denk toch echt dat zo'n jong ventje er meer aan heeft om elke dag te trainen met een man als Cocu dan elke week samen te spelen met een Wout Brama....
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:49:21 #108
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_39044494
Zou ik eerder Vayrynen verhuren, die gast heeft vorig jaar echt amper gespeeld terwijl ie toch zeker wel potentie heeft.
Patat Friet
pi_39044709
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:47 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik zou dat echt niet snappen. Ja, hij zal meer minuten maken bij Twente, maar ik denk toch echt dat zo'n jong ventje er meer aan heeft om elke dag te trainen met een man als Cocu dan elke week samen te spelen met een Wout Brama....
Ik begrijp er ook echt helemaal niks van (en hoop dat Transfermarkt er zwaar naast zit, maar dat zal wel niet het geval zijn). Z'n contract loopt "slechts" tot 2009. Stel dat ie aardig speelt bij Twente en een basisplaats krijgt in het seizoen 2007/2008. Dan heeft ie nog twee contractjaren over en gaat ie een jaar later weg voor een prikkie (tenzij hij tussentijds z'n contract verlengt, maar dat is maar zéér de vraag bij zo'n groot talent).
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:59:40 #110
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39044779
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:57 schreef Radegast het volgende:
Ik gok op een miljoentje of anderhalf.

Boudewijn Zenden, zou dat een versterking zijn?
Ik denk dat we niet meer dan 1 miljoen krijgen.

Ja: Zenden zou een versterking zijn maar waarom zou die naar PSV willen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39044851
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik denk dat we niet meer dan 1 miljoen krijgen.

Ja: Zenden zou een versterking zijn maar waarom zou die naar PSV willen?
Waarom zou hij dat niet willen? PSV zal 'm niet slecht betalen, hij komt in een aardige selectie terecht, krijgt een "belangrijke" rol, maakt wellicht weer kans op een plek in Oranje en doet mee om de prijzen. Ik zou 'm maar wat graag als linksback willen hebben bij PSV .
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:11:49 #112
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39045235
Jammer van Vonlanthen. Alsof we 10 spitsen hebben...
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_39046346
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eigenlijk nooit gehad... Bij zijn aankoop werd hij gepresenteerd als het grootste talent van: .....

Zwitserland ...

Dan moet er toch al een lampje gaan branden dat je hier waarschijnlijk niet met de volgende Romario te maken hebt.
Mwah, zo slecht zijn die andere Zwitserse talenten niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39047938
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat niet willen?
Misschien omdat hij de laatste 3 jaar al niet wil?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39048432
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien omdat hij de laatste 3 jaar al niet wil?
Toen was ie ook nog jonger. Cocu had op z'n 30e ook "nee" gezegd tegen PSV .
pi_39051315
Zenden is een goeie ja
pi_39052834
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eigenlijk nooit gehad... Bij zijn aankoop werd hij gepresenteerd als het grootste talent van: .....

Zwitserland ...

Dan moet er toch al een lampje gaan branden dat je hier waarschijnlijk niet met de volgende Romario te maken hebt.
Je weet dat die half Colombiaans is?...
Dus wel Zuid-Amerikaans bloed
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:09:12 #118
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_39052979
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:06 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Vonlanthen heeft zelfs 100% Colombiaans bloed. Hij is naar Zwitserland gekomen, omdat zijn moeder (her)trouwde met een Zwitser. Maar zowel zijn biologische vader als zijn biologische moeder is Colombiaans
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_39062876
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:30 schreef cultheld het volgende:
De hand van Koeman?
We sure are cute for two ugly people.
pi_39063757
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:06 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niks zegt over iemands voetbalkwaliteiten .
pi_39072264
Het verhuren van Aissati lijkt me niet geheel onlogisch trouwens. Laat hem bij Twente maar elke week spelen, onder toeziend oog van oude bekenden Eijkelkamp en Rutten. Wordt ie alleen maar beter van. Bij PSV zou hij toch, met alle respect maar hij is pas 17, niet elke week gaan spelen, laten we eerlijk zijn. Don't get me wrong, hij heeft erg sterk gespeeld op t jeugd EK en goede wedstrijden bij PSV dit seizoen, maar hij is nog zoo jong dat nauwelijks kan worden verwacht dat ie dat niveau vast kan houden.
pi_39072874
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niks zegt over iemands voetbalkwaliteiten .
Toen je zei, grootste talent van Zwitserland klonk het beetje als, Zwitserland, daar komen geen goede spelers van.

Misschien bedoelde je ook, tis niet moeilijk om het grootste talent van Zwitserland te zijn, aangezien het niveau er zo laag ligt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 juni 2006 @ 13:30:22 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39072933
moeten we wel een "moeten spelen" clausule onpnemen in het verhuurcontract
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_39073937
PSV
pi_39073951
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
moeten we wel een "moeten spelen" clausule onpnemen in het verhuurcontract
ik weet niet of zoiets bestaat, maar t lijkt me sowieso toch wel common sense (dat ik Eijkelkamp en Rutten wel toevertrouw) dat Aissati juist naar Twente gaat om daar veel te spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')