abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 juni 2006 @ 18:42:46 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39214867
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Philip is ook wel top, maar staat echt aan het eind van z'n carriere, het is ook maar afwachten hoe hij zich komend seizoen houdt. Farfan is gewoon een zekerheidje, die is ook dit seizoen gewoon weer de beste PSV'er.
je vergeet voor het gemak ook even Gomes
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_39214901
Alex dan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 juni 2006 @ 18:48:27 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39215105
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:43 schreef DeVinger het volgende:
Alex dan?
die is toch wel weg aankomend zeisoen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_39224446
Ik wil toch snel zekerheid daarover horen.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:36:30 #155
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39245166
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

pi_39254838
quote:
Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je vergeet voor het gemak ook even Gomes
Ik had het ook over gewone veldvoetballers .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39255734
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:36 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Een akkoord met Chelsea is leuk, maar die jongen heeft volgens mij nog steeds geen trek in Rotterdam.
pi_39261464
PSV begint tegen NEC, op 2e kerstdag tegen Feyenoord

Dinsdag wordt het competitieprogramma besproken. Inmiddels zijn er details uitgelekt. PSV begint de competitie niet zoals traditioneel is tegen de kampioen van de eerste divisie, maar thuis tegen NEC. Opvallend is dat de topper tegen Feyenoord in de Kuip voor tweede kerstdag gepland staat. Tegen Ajax speelt PSV op 12 november uit en 18 maart thuis.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 juni 2006 @ 11:52:20 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39279305
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:52 schreef pascalheister het volgende:
PSV begint tegen NEC, op 2e kerstdag tegen Feyenoord

Dinsdag wordt het competitieprogramma besproken. Inmiddels zijn er details uitgelekt. PSV begint de competitie niet zoals traditioneel is tegen de kampioen van de eerste divisie, maar thuis tegen NEC. Opvallend is dat de topper tegen Feyenoord in de Kuip voor tweede kerstdag gepland staat. Tegen Ajax speelt PSV op 12 november uit en 18 maart thuis.
Wedstrijd tegen Ajax zit behoorlijk aan het einde van de competitie, mooi dan schakelen we die wedstrijd Ajax uit voor de race om het kampioenschap

2e kerstdag in de Kuip, mooi excuus om al het familie geouwehoer te ontlopen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_39284460
Cuevas komt niet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39284592
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:
Cuevas komt niet
Vond je hem zo slecht dan?
Yeah baby Yeah!
pi_39284612
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Vond je hem zo slecht dan?
Slechter dan wat we hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39284641
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Slechter dan wat we hebben.
Tja Valkcx was er ook niet zo gecharmeerd van blijkbaar, maar ik hoor verdacht weinig van PSV op het transfergebied tov Ajax/Feyenoord en AZ.
Yeah baby Yeah!
pi_39284737
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:34 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tja Valkcx was er ook niet zo gecharmeerd van blijkbaar, maar ik hoor verdacht weinig van PSV op het transfergebied tov Ajax/Feyenoord en AZ.
Komt nog wel . En je denkt toch niet dat Valckx er niet van gecharmeerd was he? Iemand heeft hem geadviseerd natuurlijk, want eerst was Cuevas zeker wel in beeld bij PSV (lees: Valckx) .
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:33:42 #165
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39286430
En zegt Steef nu dat Cuevas niet komt?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_39286822
o.a. (ED ook)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 juni 2006 @ 17:56:39 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39291552
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:34 schreef Elgigante het volgende:

[..]

daar is het dan ook echt nodig, vooralsnog zijn er ook nauwelijks spelers vertrokken.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_39293582
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

daar is het dan ook echt nodig, vooralsnog zijn er ook nauwelijks spelers vertrokken.
Nee, maar afgelopen seizoen ging het op sommige plekken op het veld toch wel erg moeizaam. Zo hebben we gewoon 2 nieuwe backs nodig die het niveau wél aan kunnen en een topspits zou ook niet weg zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39293734
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, maar afgelopen seizoen ging het op sommige plekken op het veld toch wel erg moeizaam. Zo hebben we gewoon 2 nieuwe backs nodig die het niveau wél aan kunnen en een topspits zou ook niet weg zijn.
José Rivas, Gibril Sankoh en Farfán: opgelost .
pi_39294024
Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV een oefenwedstrijd aan het programma heeft toegevoegd. Op 5 augustus zal de ploeg tegen het Duitse 1. FC Nürnberg oefenen. Die datum stond nog open voor een nog nader in te vullen duel.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_39310455
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

José Rivas, Gibril Sankoh en Farfán: opgelost .
José Rivas? Wie of wat is dat, is daar uberhaupt intresse in of is dat een wens van je?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_39311563
quote:
28/6/2006 - 'Vennegoor ziet Porto en Adriaanse wel zitten'

In de Portugese krant O'Jogo komt Jan Vennegoor of Hesselink aan het woord. Volgens de krant heeft de PSV spits laten weten Porto en Adriaanse wel te zien zitten. "Ik zou graag voor FC Porto spelen. Dat zou een mooie uitdaging voor mij zijn, maar op dit moment is er nog niets concreets. Nu het WK voor osn is afgelopen ga ik de aanbiedingen bekijken." Ook had hij positieve woorden over trainer Co Adriaanse. "Ik zou graag met hem werken omdat het een uitstekende trainer is. Hij heeft heel veel ervaring en kent me goed."
Kut...

en:
quote:
27/6/2006 - America: bod op Cuevas ontvangen

Terwijl Stan Valckx in het Eindhovens Dagblad had aangegeven dat de bij PSV aangeboden Cuevas op dit moment niet in beeld is, omdat de club een ander soort speler zoekt, gaf de technisch manager van het Mexicaanse America in de Mexicaanse krant La Vanguardia aan dat de club een bod van PSV heeft ontvangen. "We hebben een bod van PSV op Nelson Cuevas ontvangen, welke we nu zullen bespreken. We moeten er rekening mee houden dat dit een enorme kans is voor de speler en die willen we hem in principe niet onthouden omdat de speler de wens heeft om naar PSV te gaan."
Een voorbeeld van hoe de technische mannen langs elkaar heen werken? Of lult de technisch manager van America uit zijn nek. Ik vrees voor het eerste...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 juni 2006 @ 13:25:07 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39318770
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

dat zeker, de back posities moeten versterkt worden, alleen liggen de goede backs helaas niet voor het oprapen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_39325877
Ze willen Braafheid toch nog halen volgens sommige media?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39329446
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 07:40 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

José Rivas? Wie of wat is dat, is daar uberhaupt intresse in of is dat een wens van je?
Ach, die naam mocht ik eigenlijk niet droppen (is nog 100% onbekend voor de clubs, tot ik 'm postte ) Per toeval achter gekomen (je kunt er meer over lezen in het Cuevas topic op PN, ik post er onder de naam "generaal"). Is een weergaloze linksback met het postuur van Alex en de voetballende kwaliteiten van Ramos en Maldini. Speelt nu nog bij Tigres in Mexico; Z'n enige probleem is dat hij al maanden geblesseerd is. Dus nog ff afwachten hoe hij daar uit gaat komen.
Er is denk ik van nog geen enkele Europese club interesse in omdat hij nog volstrekt onbekend is in Europa: Dit zal echter snel veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')