je vergeet voor het gemak ook even Gomesquote:Op zondag 25 juni 2006 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Philip is ook wel top, maar staat echt aan het eind van z'n carriere, het is ook maar afwachten hoe hij zich komend seizoen houdt. Farfan is gewoon een zekerheidje, die is ook dit seizoen gewoon weer de beste PSV'er.
die is toch wel weg aankomend zeisoenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:43 schreef DeVinger het volgende:
Alex dan?
Ik had het ook over gewone veldvoetballersquote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vergeet voor het gemak ook even Gomes
quote:
Wedstrijd tegen Ajax zit behoorlijk aan het einde van de competitie, mooi dan schakelen we die wedstrijd Ajax uit voor de race om het kampioenschapquote:Op maandag 26 juni 2006 19:52 schreef pascalheister het volgende:
PSV begint tegen NEC, op 2e kerstdag tegen Feyenoord
Dinsdag wordt het competitieprogramma besproken. Inmiddels zijn er details uitgelekt. PSV begint de competitie niet zoals traditioneel is tegen de kampioen van de eerste divisie, maar thuis tegen NEC. Opvallend is dat de topper tegen Feyenoord in de Kuip voor tweede kerstdag gepland staat. Tegen Ajax speelt PSV op 12 november uit en 18 maart thuis.
Slechter dan wat we hebben.quote:
Tja Valkcx was er ook niet zo gecharmeerd van blijkbaar, maar ik hoor verdacht weinig van PSV op het transfergebied tov Ajax/Feyenoord en AZ.quote:
Komt nog welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja Valkcx was er ook niet zo gecharmeerd van blijkbaar, maar ik hoor verdacht weinig van PSV op het transfergebied tov Ajax/Feyenoord en AZ.
daar is het dan ook echt nodig, vooralsnog zijn er ook nauwelijks spelers vertrokken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja Valkcx was er ook niet zo gecharmeerd van blijkbaar, maar ik hoor verdacht weinig van PSV op het transfergebied tov Ajax/Feyenoord en AZ.
Nee, maar afgelopen seizoen ging het op sommige plekken op het veld toch wel erg moeizaam. Zo hebben we gewoon 2 nieuwe backs nodig die het niveau wél aan kunnen en een topspits zou ook niet weg zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is het dan ook echt nodig, vooralsnog zijn er ook nauwelijks spelers vertrokken.
José Rivas, Gibril Sankoh en Farfán: opgelostquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar afgelopen seizoen ging het op sommige plekken op het veld toch wel erg moeizaam. Zo hebben we gewoon 2 nieuwe backs nodig die het niveau wél aan kunnen en een topspits zou ook niet weg zijn.
José Rivas? Wie of wat is dat, is daar uberhaupt intresse in of is dat een wens van je?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
José Rivas, Gibril Sankoh en Farfán: opgelost.
Kut...quote:28/6/2006 - 'Vennegoor ziet Porto en Adriaanse wel zitten'
In de Portugese krant O'Jogo komt Jan Vennegoor of Hesselink aan het woord. Volgens de krant heeft de PSV spits laten weten Porto en Adriaanse wel te zien zitten. "Ik zou graag voor FC Porto spelen. Dat zou een mooie uitdaging voor mij zijn, maar op dit moment is er nog niets concreets. Nu het WK voor osn is afgelopen ga ik de aanbiedingen bekijken." Ook had hij positieve woorden over trainer Co Adriaanse. "Ik zou graag met hem werken omdat het een uitstekende trainer is. Hij heeft heel veel ervaring en kent me goed."
Een voorbeeld van hoe de technische mannen langs elkaar heen werken? Of lult de technisch manager van America uit zijn nek. Ik vrees voor het eerste...quote:27/6/2006 - America: bod op Cuevas ontvangen
Terwijl Stan Valckx in het Eindhovens Dagblad had aangegeven dat de bij PSV aangeboden Cuevas op dit moment niet in beeld is, omdat de club een ander soort speler zoekt, gaf de technisch manager van het Mexicaanse America in de Mexicaanse krant La Vanguardia aan dat de club een bod van PSV heeft ontvangen. "We hebben een bod van PSV op Nelson Cuevas ontvangen, welke we nu zullen bespreken. We moeten er rekening mee houden dat dit een enorme kans is voor de speler en die willen we hem in principe niet onthouden omdat de speler de wens heeft om naar PSV te gaan."
dat zeker, de back posities moeten versterkt worden, alleen liggen de goede backs helaas niet voor het oprapenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar afgelopen seizoen ging het op sommige plekken op het veld toch wel erg moeizaam. Zo hebben we gewoon 2 nieuwe backs nodig die het niveau wél aan kunnen en een topspits zou ook niet weg zijn.
Ach, die naam mocht ik eigenlijk niet droppen (is nog 100% onbekend voor de clubs, tot ik 'm posttequote:Op woensdag 28 juni 2006 07:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
José Rivas? Wie of wat is dat, is daar uberhaupt intresse in of is dat een wens van je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |