Ik weet nooit m'n nummer uit m'n hoofdquote:Op maandag 12 juni 2006 03:23 schreef Vampess het volgende:
Ik gebruik geen MSN, maar soms nog wel ICQ
Weet je waarom ik op dit topic kwam, woman?quote:Op maandag 12 juni 2006 03:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken mijn icq nummer nog steeds uit mijn hoofd : (209713) maar ik gebruik ICQ nooit meer.
Ik hoorde dat je bij de nieuwste versie van MSN ook berichten kan achterlaten voor mensen die niet online zijn, golfer.
Dit had ik in het begin trouwens ook. Vond al die msn invites maar irritant, wat moest je d'r mee, puber speeltjesquote:Op maandag 12 juni 2006 03:16 schreef golfer het volgende:
Ik was altijd een ICQ-addept en vond MSNvoor kinderen, maar intussen heeft MSN volgens mij ICQ toch al lang en breed ingehaald?
6quote:Op maandag 12 juni 2006 03:33 schreef cerror het volgende:
Ik heb nog een nummer met 6 of 5 cijfers.
Allang vergeten uiteraars.
quote:Op maandag 12 juni 2006 06:51 schreef teh_m0nkey het volgende:
weet iemand uitgebreide IRC, mIRC en ICQ tutorials?
Veel te veel spammers tegenwoordigquote:Op maandag 12 juni 2006 03:35 schreef MissHobje het volgende:
ICQ![]()
heb het nog steeds in gebruik..blijft leuk.. alhoewel het er niet mooier op wordt.
Iedereen zit op MSNquote:Op maandag 12 juni 2006 07:50 schreef Sanne het volgende:
Vind ICQ nog steeds beter, maar sinds mijn vriendjes op MSN zitten ben ik ook over.
Die zijn niet uitgegeven, behalve aan medewerkers en dergelijke. Een vriend van me heeft een getal met 5 cijfers, maar die heeft hij gekregen van iemand die bij ICQ werkt.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:46 schreef Milkmannetje het volgende:
21995651... Cijfers van 5 of korter zijn toch veel geld waard??
Nee, omdat niemand het gebruikt, gebruikt ik het niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:25 schreef marckvandijk het volgende:
gebruikt hier ook iemand de messenger van Google?
Of bepaalde getallen combinaties 696969 of 110901 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:46 schreef Milkmannetje het volgende:
21995651... Cijfers van 5 of korter zijn toch veel geld waard??
Het progje ICQ vind ik leuk. Daarom zou ik willen dat iedereen dat gebruikte. Ik heb er nu eentje waarmee je ook verschillende services tegelijk kunt gebruiken, maar ik wild dat nostalgische progje juist.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:12 schreef Spacehamster het volgende:
Ik gebruik GAIM en zit op msn en icq en yahoo en aim....tegelijk!
Ik snap niet dat jullie denken dat er gekozen moet worden tussen het een of het ander.
mee eens zijnde...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:01 schreef venomsnake het volgende:
ICQ![]()
![]()
![]()
MSN![]()
Echt enorm jammer dat MSN zo groot is geworden, het is grote rommel imo.
31415!quote:Op maandag 12 juni 2006 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zijn niet uitgegeven, behalve aan medewerkers en dergelijke. Een vriend van me heeft een getal met 5 cijfers, maar die heeft hij gekregen van iemand die bij ICQ werkt.
Trillian gaf bij mij problemen met iedere msn-update. Heb jij daar geen last van?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:50 schreef Rockfire het volgende:
Ik gebruik Trillian voor MSN, ICQ en GTalk. Ooit probeerde ik om MSN niet te gebruiken, maar steeds meer kennissen hadden alleen maar MSN en geen ICQ, dus toen maar Trillian gaan gebruiken. Onlangs is GTalk aan mijn lijstje met messengers toegevoegd.
Nee geen enkel probleem, maar ik gebruik ook Trillian Pro.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:18 schreef Sanne het volgende:
Trillian gaf bij mij problemen met iedere msn-update. Heb jij daar geen last van?
1-510-472quote:Op maandag 12 juni 2006 23:47 schreef static het volgende:
Heb ook nog zo'n oud en kort mastodonten nummer, is geloof ik eens een topic over geweest, even zoeken, dan weet ik mijn nummer ook weer.
Je kan bij MSN gewoon appear offline doen, dat is hun variant van invisible. Bij de nieuwe Live Messenger kun je trouwens ook eindelijk(!) offline berichten sturen.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik mis vooral de invisible-functie in MSN, dat je invisible kon zijn en toch gewoon met iemand kon praten. Of heeft MSN dat inmiddels ook? En natuurlijk de offline messages.
Zier er bekend uit iig.quote:
Krijg de pest! Ik ben 101 jaar jong.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:53 schreef static het volgende:
[..]
Zier er bekend uit iig.
Even proberen (al zit ik weer in Afrika met een ontiegelijk langzame verbinding).
Ik nog eerder!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:56 schreef Fogel het volgende:
ICQ wordt nog steeds standaard opgestart, maar ik log me eigenlijk nooit meer in omdat er toch niemand van mijn lijst online is. Ze zijn allemaal naar MSN verhuisd...
Ik was er ook enigszins vroeg bij: 931350
Nou, tussen jouw en mijn nummer zit een héél erg lange periode hoorquote:
Ja, maar jouw nummer is gejat!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, tussen jouw en mijn nummer zit een héél erg lange periode hoor![]()
Nerdquote:
nee icq 5.1quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:16 schreef magnifor het volgende:
windows messenger 5.1?
windows messenger 5.1 is king.
mijn eerste account was 5 cijfers, heb nooit voor icq gewerkt ofzoquote:Op maandag 12 juni 2006 05:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
6Tenzij je ook voor ICQ hebt gewerkt
(alles onder de 100.000 was voor oa ICQ medewerkers)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |