quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:43 schreef Seborik het volgende:
[..]
M'n begeleider vond de paarse krokodil net zo gruwelijk als ik, maar kon er helaas weinig aan veranderen. De vier scripties ga ik nu maar gewoon maken in de vorm van 2 researchpapers en 2 reviewpapers. M'n ene begeleider was er ook niet zo blij mee, maar we doen het nu gewoon maar zo, met als compromis dat ik aan het einde nog steeds een overkoepelende conclusie mag schrijven, omdat anders de band en de essentie van de vier onderdelen verloren gaan. Aan de andere kant is er nu ook de mogelijkheid om te proberen het allemaal gepubliceerd te krijgen (4 publicaties is beter dan 1).
Ik heb veel zin in John Zorn, dwerg.
Ok, maar wat is je aandeel daarin?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
ik mag van geluk spreken als ik op 1 of 2 papertjes kom als 2de auteur
Niet veel als het een beetje meezit en ik krijg resultaat hier dan maak ik wel kans op een artikel waar ik veel in heb zitten (dan heb ik 'ontdekt' hoe een bepaalde modificatie op een eiwit echt zit, dat is al 3 keer geprobeerd en niet gelukt (staat in 3 publicaties dat het niet gelukt isquote:
Tja mijn research dingen zijn ook wel eigen inbreng maar de vragen komen van mijn begeleider. Ik weet niet of wat ik hier doe genoeg is voor een artikel... zo ja een kleintje (tis ook maar een 6 maanden periode) Ik heb nog tot 2 aug en ik moet nog 2 proeven succesvol afronden maar dan heb ik wel wat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:03 schreef Seborik het volgende:
Ok, m'n researchdingen zijn grotendeels eigen inbreng, zelf uitgevoerd en nu ook opschrijven, dus ik denk bij allebei wel eerste auteur mocht het zover komen. Review-artikelen waarschijnlijk ook.
Ik heb ook ooit mavo gedaan door allerlei omstandigheden, maar het zegt niets. Leukste schooltijd die ik heb gehad was op de mavo.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:28 schreef Liejannuh het volgende:
Wow!
![]()
Watson heeft je aangestoten terwijl je een biertje aan het drinken wat!
Tof man!
![]()
Wie is Watson?
of de assistent van sherlock holmesquote:James Dewey Watson (Chicago, 6 april 1928) is een Amerikaans bioloog/biochemicus die wereldfaam heeft verworven door zijn ontdekking, samen met Francis Crick en enkele anderen, van de structuur van het DNA in 1953. Hiervoor kreeg hij in 1962 samen met Crick en Wilkins de Nobelprijs voor de Fysiologie of Geneeskunde.
Ik had graag gezien dat de kaartjes wat groter waren. Niet dat ik van plan ben om ze kwijt te raken, maar wat zijn die kaartjes klein. Dat ze klein zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:43 schreef Seborik het volgende:
Ik heb veel zin in John Zorn, dwerg.
Iemand die meisjes zoals jij wil treiteren.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wie verzint zo'n term nou ?
[afbeelding]postrock[afbeelding]
Waar komt dan nou vandaan ? Kan iemand me dat eens uitleggen ?
* Mark verdenkt MuadDibquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:51 schreef Tokus het volgende:
van postbodes die met een walkman oplopen. Die hebben altijd een bepaald soort rockmuziek aanstaan.
Naja, rock is dus allang dood, en dit is dus zeg maar als het ware wat er na kwam. Post, zeg maar. Dus. Na de gestorven rock. Post. Rockquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wie verzint zo'n term nou ?
[afbeelding]postrock[afbeelding]
Waar komt dan nou vandaan ? Kan iemand me dat eens uitleggen ?
Ik ben ook niet achterlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Naja, rock is dus allang dood, en dit is dus zeg maar als het ware wat er na kwam. Post, zeg maar. Dus. Na de gestorven rock. Post. Rock![]()
![]()
Het was niet voor niets cursief.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben ook niet achterlijk..
Ik vond het gewoon raar dat ze "rock" als term nemen. Wat is nou "rock" ? Kijk, bij een term als "postpunk" is het duidelijker wat "punk" is, en kan ik me ook wat meer voorstellen bij "postpunk". Maar het woord "rock" in "postrock" ? Ik bedoel, Guns 'n Roses is rock, maar de Counting Crows of Audioslave ook.
Een maandje Ardennen ofzo kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:45 schreef dwerg het volgende:
Ik heb echt helemaal geen zin meer in Parkpop. Al die jankerds die eerder weg moeten vanwege dat kutvoetbal. Christus zeg, alsof je geen twee minuten zonder kan. Hersenloze gnomen, ik heb het helemaal gehad met dat kloterige oranje. Pagina's vol in de kranten over gezellige versierde straten (waar je 's nachts niet meer kan slapen vanwege het wapperende plastic) en de meningen van supporters. Nee, daar zitten we op te wachten. Bij het volgende WK of EK rij ik mezelf wel in een coma van vier weken.
Dan zul je net zien dat België zich ineens wél plaatst. Omdat ze een beter doelsaldo hebben dan Liechtenstein ofzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:49 schreef Mark het volgende:
Een maandje Ardennen ofzo kan natuurlijk ook.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:50 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dan zul je net zien dat België zich ineens wél plaatst. Omdat ze een beter doelsaldo hebben dan Liechtenstein ofzo.
Ik denk dat je hier de kern van het probleem wel te pakken hebt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Zonder overdosis is een kleine dosis voetbal best geinig
Idd beetje overdreven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:55 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier de kern van het probleem wel te pakken hebt.
Mijn peetoom en -tante zijn op 9 juli 40 jaar getrouwd, maar het feest mag niet te lang duren want 's avonds is de finale. Lekker belangrijk zeg.
Ik wil best wel naar Robbie Williams. Kost dat nou, zo'n kaartje? 30 euro ofzo? Dat heb ik er namelijk wel voor over!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:48 schreef Seborik het volgende:
Of die kutkneuzen die hun Robbie Williams kaartje willen verkopen, omdat het voetbal is.
ik heb de meeste ook gezien en zondag gaat leuk worden met een portugese collegaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga ook eerder weg bij Parkpop. Want ik wil 't voetbal voor geen goud missen
Het WK is nou eenmaal het allerbelangrijkste in een mensenleven
Heb ik trouwens al gezegd dat ik elke wedstrijd tot nog toe live gezien heb?
Huillies
Een kwartfinale Engeland-Nederland wordt voor jou helemaal leuk zeker?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb de meeste ook gezien en zondag gaat leuk worden met een portugese collega![]()
ja als we winnen neem ik een weekje vrij. En als we verliezen ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een kwartfinale Engeland-Nederland wordt voor jou helemaal leuk zeker?
Ik zet m'n geld ook in op een stuntje voor Ecuador. Engeland is echt zwaar overschat. Gehypte spitsen die alleen maar geblesseerd zijn. Matige verdediging en Lampard en Gerrard zijn eigenlijk de enigen die een beetje wat met een bal kunnen. Kortom: Ecuadorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:46 schreef bartrid het volgende:
[..]
ja als we winnen neem ik een weekje vrij. En als we verliezen ook![]()
(maar ik denk niet dat Engeland zonder aanvallers langs Ecuador komt)
Ja, ik snap nog steeds niet waarom Crouch mee is, over Walcott zullen we het maar helemaal niet hebben. Verdediging is niet echt slecht maar voetballend klopte er gewoon niks van, met alleen lange ballen naar Crouch. Altijd leuk om Liverpool fans mee af te zeikenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld ook in op een stuntje voor Ecuador. Engeland is echt zwaar overschat. Gehypte spitsen die alleen maar geblesseerd zijn. Matige verdediging en Lampard en Gerrard zijn eigenlijk de enigen die een beetje wat met een bal kunnen. Kortom: Ecuador
Omdat Engeland zo toch één prijs pakt: de langste speler op het WK.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:55 schreef bartrid het volgende:
Ja, ik snap nog steeds niet waarom Crouch mee is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |