Nee, ik hoef morgen dus niet, 21 juni pas weer. (er zaten gewoon 2 weken tussen de afsprakenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:45 schreef dutchie het volgende:
LadyS, ze vragen ook naar harde buiken hoor. Moet jij nou morgen ook weer dan?
Ik mag me om 08.15 al melden.Léon is dus uit logeren vanavond.
Krijg ctg en controle, we zien het wel weer.
Mens, jij ook al meldplicht. Wat leuk joh.Wel snel gegaan toch nog vind je niet?
Dus mensen, morgenochtend ben ik er niet. Als ik me meld zal het 's middags zijn denk ik.
Ik vroeg me het laatst af, waarom testen ze niet standaard op streptokokken (GBS-bacterie) bij een zwangerschap ?!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef Xanthe het volgende:
Moonah mocht het zover komen dat je een bandje zou moeten vraag dan of ze je eerst willen testen op streptokokken (meen dat het dat was) vriendin van me zou ook een bandje krijgen en bleek toen (ze kwamen er per toeval achter) dat ze dus die streptokokken had en daardoor mocht ze zelfs geen bandje meer. In plaats van het bandje heeft ze toen een tijd plat moeten liggen in het ziekenhuis.
Wel 1000000000000000 keer inmiddels. Mijn dochter was er bijna niet meer geweest.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:11 schreef Inky05 het volgende:
Hebben jullie je nooit afgevraagd waarom hier niet standaard op getest wordt ?!
Dat bedoel ik !!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:15 schreef nebelung het volgende:
[..]
Wel 1000000000000000 keer inmiddels. Mijn dochter was er bijna niet meer geweest.
Ik maak me er nog kwaad om.
Signaal van "Yep, jetzt geht's los" komt van de baby.quote:
Het was super, maar meteen daarna kreeg ik het bericht dat mijn suiker niet goed is dus het is daardoor een beetje ondergesneeuwd. Oh en mijn haar, dat zit meestal alleen goed de dag dat ik bij de kapper vandaan kom, daarna stop ik er meestal nog maar weinig energie inquote:Op woensdag 14 juni 2006 07:00 schreef dutchie het volgende:
Dank je Sjak!
(ik zit hier de slaap echt uit mijn ogen te wrijven. Not a good day for pictures)
Over foto's gesproken, hoe zit je haar en hoe is het met de fotosessie gegaan?
Ik betaal hier 55,- voor het drukken van de kaartjes , ongeacht of ik ze in kleur of gewoon zwart wil hebben. Ik ben dus goedkoper uit dan wanneer ik ze online zou bestellen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:18 schreef nanalune het volgende:
* nanalune meldt
Bedankt voor de tips en reacties over geboortekaartjes (.nl ).. ik moet gewoon even bellen, wisselen kan ik al niet meer, want ik heb al besteld. En na wat onderzoek van mij komt toch uit dat hun drukkosten behoorlijk lager zijn dan de plaatselijke drukkers bij mij in de stad.. en vele andere aanbieder s van internet , dus ik was echt in de veronderstelling dat het goedkoper is daar..
Bij geboortekaartjes.nl betaal ik 50 euro .. nu is dat wel met zwarte letters, gekleurde letters kost wel gelijk 70 Euro..quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:21 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik betaal hier 55,- voor het drukken van de kaartjes , ongeacht of ik ze in kleur of gewoon zwart wil hebben. Ik ben dus goedkoper uit dan wanneer ik ze online zou bestellen.
Zeker als je weet dat je het ooit zelf hebt gehad dan zou ik het wel laten testen, want volgens mij blijft het altijd wel in je lichaam (je bent drager). Dan kun je er iig rekening mee houden en kunnen ze je evt bij voorbaat behandelenquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:24 schreef Xanthe het volgende:
Ik maak me nu ook wel zorgen om die streptokokken en was al van plan om te vragen of ik getest zou mogen worden. Ik weet dat ik als kind iig. besmet geweest ben met deze bacterie en weet niet of zoiets dan nog weer uit je lichaam verdwijnt.
Ik heb geen idee of het een dure test is. Ik ga het morgen aan de VK vragen hoe en wat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:26 schreef sjak het volgende:
[..]
Gek van die streptokokken, ik heb het me nooit afgevraagd omdat ik niet wist dat het zo'n groot probleem was. Is het zo'n dure test dan ofzo? Wat merk je dan aan je kindje als die het heeft?
Maar ik wil gekleurde lettersquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:30 schreef nanalune het volgende:
[..]
Bij geboortekaartjes.nl betaal ik 50 euro .. nu is dat wel met zwarte letters, gekleurde letters kost wel gelijk 70 Euro..
groot gelijk heb je. Het is toch zeker jouw lichaam. Gewoon doen hoor....quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:50 schreef MarMar het volgende:
*meldt*
et rommeld lustig verder hier...
Morgen weer naar de VK, dit keer gelukkig een ander.
(stiekem hoop ik natuurlijk dat het kindje er voor de tijd nog is)
Heb me stellig voorgenomen niet weg te gaan bij de VK voordat er gestript is, of in elk geval op zijn minst getoucheerd! Volgens mij loop ik namelijk al met een beetje ontsluiting rond.
Uh...ja...kan. Misschien HA bellen als je het niet vertrouwt (daar ga je immers naartoe nu). Is het nu weer rustig?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
...Helluppie! Nog maar 6, 5 weken....
Baby is zeker weten begonnen met indalen. I can tell! Net op stage... ik schrok me een hoedje...
Ik voelde zich steeds herhalende krampen onderin mijn buik, harde strak buik eroverheen. Af en toe echt even adembenemend, maar dat was misschien de schrik. Ik moest even een kopieerwerkje doen, dus terwijl de schoolbel gaat en ik naar het kopieerapparaat loop, bel ik mijn moeder. Niet thuis, mobiel neemt ze niet op en mijn vriend was eigenlijk ook niet te bereiken.
Dus ik naar een collega om te vragen wat het zou kunnen zijn. VK kon ik niet bellen want ik zit dus tussen HA en VK in. (Vanmiddag gauw dossier langsbrengen bij nieuwe HA.)
Maargoed, die collega zei dat het heel goed het indalen zou kunnen zijn.
Mee eens?
Ik krijg hier al leuke beelden bijquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:50 schreef MarMar het volgende:
Heb me stellig voorgenomen niet weg te gaan bij de VK voordat er gestript is, of in elk geval op zijn minst getoucheerd! Volgens mij loop ik namelijk al met een beetje ontsluiting rond.
Oh ja, dat je allemaal van die kaartjes krijgt van de zwangerschapsgym "Heden is geboren..." en jij je zit te verbijten: Ik wil ook!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef CrazyMoon het volgende:
ik wil bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zow, dat is eruit haha
vanmorgen het 3e geboortekaartje binnen, van de meiden van zwangerschapscursus.
de 3e jongen alweer!! en geboren op MIJN datumhad toen wel even zoiets van.. dat had ik willen zijn! maar ja.. ik heb geduld.. nog wel... eventjes..
eigenlijk een vraagje.. inleiden, hoe gaat dat precies? is dat hetzelfde als het strippen van de vliezen? ik hoop dat het bij mij spontaan gaat gebeuren. morgen moet ik weer naar de verloskundige, de laatste keer zei ze. Daarna (als de baby er nog niet is) moet ik naar de gyn.
Nou de baby nogquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef CrazyMoon het volgende:
ik wil bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zow, dat is eruit haha
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:10 schreef Belana het volgende:
rottig dat je die lunchcurve moet doen, waarom was het getest eigenlijk?
Iedereen heeft eroverheen gelezenquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:26 schreef dutchie het volgende:
Sjak, dat van die suiker heb ik overheen gelezen volgens mij.Hoe is het nu dan en hoe uit zich dat?
Bah, drink je wel voldoende? Je hebt het gelukkig wel al na laten kijken. Hopelijk voel je je morgen weer beter. Ik merk dat ik vandaag ook wat duffer ben dan vorige dagen. Ik moet echt nog even bijkomen van de warmte lijkt wel. Ik ga nu ook nog even een uurtje liggen voor Schanulleke thuiskomt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:49 schreef Belana het volgende:sorry sjak
Nou, hopen maar dat het ok is, maar dat zal wel
Ik heb de hele dag die duizeligheid gehouden, nu nog steeds dus, erg vervelend...
Dat raakt me en zo wil ik het ook.quote:Nee, dat wordt een vrolijker dag, met zonnenstralen en ijsjes...
Neuk dwong mensen in MarMar d'r onderbroekquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef dutchie het volgende:
Volgens mij heb ik de post van MarMar en Cattie door elkaar gehaald. Wie dwingt de vk nu in haar onderbroek?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:05 schreef sjak het volgende:
Net was er helaas ook weer een niet zo'n leuk berichtje, de verloskundige belde, mijn suikerspiegel was te hoog. Dus nu moet ik een lunchcurve gaan laten prikken. Dat betekent dat ik binnenkort weer een hele middag in het ziekenhuis mag vertoeven. Nou ja, als het dan maar goed blijkt te zijn.
Goeiemorgen allemaalquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:10 schreef nanalune het volgende:
Neuk, zow hey, mag je niet meer tillen? gaat dat lukken in de praktijk van het dagelijks leven? wat is er mis met je botjes dan?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:18 schreef E.T. het volgende:
15 juni geeft ook hele leuke mensen![]()
Neem bijv. Isa van Phileine.. hartstikke leuk 15-juni kindje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |