abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38830889
Gewoon allemaal morgen bevallen, LLL-dames (incl LadyS met meldplicht )

Wat een nare droom Moonah Dat moet je vannacht maar beter doen

Nikki, volgende keer misschien aangeven wat jij bij een controle verwacht en dat je wat teleurgesteld was? Ze hebben blijkbaar niet voldoende uitgelegd waarom het anders ging dan jij verwacht had, jammer. Maar bij de volgende controle mag je vast wel naar 't hartje luisteren.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:45:18 #202
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38831039
LadyS, ze vragen ook naar harde buiken hoor. Moet jij nou morgen ook weer dan?
Ik mag me om 08.15 al melden. Léon is dus uit logeren vanavond.
Krijg ctg en controle, we zien het wel weer.
Mens, jij ook al meldplicht. Wat leuk joh. Wel snel gegaan toch nog vind je niet?

Dus mensen, morgenochtend ben ik er niet. Als ik me meld zal het 's middags zijn denk ik.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Milf dinsdag 13 juni 2006 @ 22:55:36 #203
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38831570
Ik zie ineens dat seven wonders op mijn verjaardag is uitgerekend
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_38831855
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:45 schreef dutchie het volgende:
LadyS, ze vragen ook naar harde buiken hoor. Moet jij nou morgen ook weer dan?
Ik mag me om 08.15 al melden. Léon is dus uit logeren vanavond.
Krijg ctg en controle, we zien het wel weer.
Mens, jij ook al meldplicht. Wat leuk joh. Wel snel gegaan toch nog vind je niet?

Dus mensen, morgenochtend ben ik er niet. Als ik me meld zal het 's middags zijn denk ik.
Nee, ik hoef morgen dus niet, 21 juni pas weer. (er zaten gewoon 2 weken tussen de afspraken ) Daarom eigenlijk ook mijn vraag of het iets is wat ik even door moet bellen ofzo.
Ja, het is echt snel gegaan veel sneller dan verwacht
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:02:48 #205
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38832001
Ik zou wel even bellen LadyS. Je kunt het in ieder geval even melden en dan hoor je wel wat zij er van vinden. Een uurtje in het ziekenhuis kan heel geruststellend werken (en je koelt er goed af )

Ik heb sinds vorige week elke week meldplicht bij de VK Alsof ik niets anders te doen heb tijdens mijn verlof
Lekker douchen!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:05:48 #206
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38832153
Moonah! Je laat die nare dromen maar achterwege. Je krijgt een jongetje!!! Sinds wanneer wist je dat?

Voor de vrouwen on top of the list: Succes he!!! Vannacht koelt het af + 's nachts komen de meeste babies = nu goeie tijd om te starten met

Ik ben vanochtend weer naar de vk geweest. Alles is ok, baarmoeder is al op de hoogte van de navel etc etc... De hele dag als ik me bewogen heb volgen er lieve kleine schopjes. Ik ben hartstikke verliefd!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_38832328
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:24 schreef Xanthe het volgende:
Moonah mocht het zover komen dat je een bandje zou moeten vraag dan of ze je eerst willen testen op streptokokken (meen dat het dat was) vriendin van me zou ook een bandje krijgen en bleek toen (ze kwamen er per toeval achter) dat ze dus die streptokokken had en daardoor mocht ze zelfs geen bandje meer. In plaats van het bandje heeft ze toen een tijd plat moeten liggen in het ziekenhuis.
Ik vroeg me het laatst af, waarom testen ze niet standaard op streptokokken (GBS-bacterie) bij een zwangerschap ?!

Maar liefst 15 tot 20% van alle zwangere vrouwen in Nederland draagt de bacterie bij zich, in de meeste gevallen zonder dat ze er last van hebben en dus zonder dat ze het weten.
10% van alle baby's wordt besmet, maar omdat het dan op de hud komt worden ze er meestal niet ziek van (1 op de 1000 hiervan wel). Van alle moeders die drager zijn wordt 1 op de 100 kinderen (ernstig) ziek. (bron website van de Nederlandse Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie)

Ze kunnen er zelfs aan overlijden, dus ernstig genoeg lijkt me om te testen want dat kan met een simpel kweekje !

Hebben jullie je nooit afgevraagd waarom hier niet standaard op getest wordt ?!
Of weet iemand waarom men het evt juist niet doet.
Want ik denk dan, als ze het van te voren weten kunnen je ze alvast "behandelen".
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_38832354
Ik denk dat ik morgen maar even bel dan idd. Dan hoor ik wel wat ze ervan vinden.

Moonah, die droom is idd eng zeg Ik kan van zoiets altijd een hele tijd een rotgevoel hebben
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:14:04 #209
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38832447
Succes morgen Dutchie!
Lekker douchen!
pi_38832514
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:11 schreef Inky05 het volgende:

Hebben jullie je nooit afgevraagd waarom hier niet standaard op getest wordt ?!
Wel 1000000000000000 keer inmiddels. Mijn dochter was er bijna niet meer geweest.

Ik maak me er nog kwaad om.
Variety is the spice of life
pi_38833167
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:15 schreef nebelung het volgende:

[..]

Wel 1000000000000000 keer inmiddels. Mijn dochter was er bijna niet meer geweest.

Ik maak me er nog kwaad om.
Dat bedoel ik !!

Donderdag toch maar eens bij de VK melden dat ik het wel graag zou willen weten.
Ook omdat ik al eens Candida heb gehad, ook iets met darm bacterien ....
Mama van Ryan (04-09-06)
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:54:43 #212
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38834047
PFff, hier koelt het nog niet af. Hele avond in het ziekenhuis gehangen, mn opa ligt niet zo goed. In de lift kwam ik een van de vk tegen met een vrouw krom in de rolstoel. Vreemde situatie, zo van mmm, over 4 maandjes sta ik misschien met diezelfde vk in deze lift!

Morgen weer op controle, bij de vk. Dan beslis ik ook over mijn werk.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 14 juni 2006 @ 07:00:12 #213
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38838355
Dank je Sjak!
(ik zit hier de slaap echt uit mijn ogen te wrijven. Not a good day for pictures )
Over foto's gesproken, hoe zit je haar en hoe is het met de fotosessie gegaan?
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 14 juni 2006 @ 07:47:43 #214
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38838517
Als dat nou alle regen was. Van 5.02 uur tot 5.18 uur heeft het hier gemiezerd en dat was het. Ik was zelfs al op het balkon gaan zitten om ervan te kunnen genieten. Nu maar hopen dat het bij m'n werk wel flink gehoosd heeft, anders ben ik snel weer thuis. Toch maar proberen de huisarts te pakken te krijgen of er niets is tegen de hooikoorts dat ik wel mag slikken. Ik word echt gek van mezelf nu.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_38838535
yppy, in de bijsluiter van reactine staat dat je het alleen mag slikken in overleg met de huisarts....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 14 juni 2006 @ 07:59:36 #216
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38838573
De pillen die ik vorig jaar had en het jaar daarvoor mogen iig niet. En die werkten al weinig. Ik wil alleen iets als het echt, echt veilig is, anders durf ik toch niet. Gelukkig is het rustig op mijn werk, voel ik me al minder schuldig als ik me ziek ga melden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_38838605
Jippie!!!
Het is rotweer!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 14 juni 2006 @ 08:26:40 #218
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_38838802
Waar blijft het dutchie kaboutertje nou???
doei
pi_38838809
Ja dutch, doe eens
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38839496
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:27 schreef beefcake het volgende:
Ja dutch, doe eens
Signaal van "Yep, jetzt geht's los" komt van de baby.
Dutchie kan dus wat ze wil, ukkie beslist zelluf of hij rijp is.
Dus ukkie: doe es rijp zijn!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:16:02 #222
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38839561
Ja Dutch, ik wil graag voor mijn vakantie foto's van je baby zien. Maar jij nog veel liever natuurlijk..... Nog heel even en dan heb je Leon's (ik gok) broertje in je armen....
En wat fijn voor de Laatste Loodjes Dames dat het vandaag wat minder warm is. Even een dagje afkoelen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:18:34 #223
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38839612
* nanalune meldt

Bedankt voor de tips en reacties over geboortekaartjes (.nl ).. ik moet gewoon even bellen, wisselen kan ik al niet meer, want ik heb al besteld. En na wat onderzoek van mij komt toch uit dat hun drukkosten behoorlijk lager zijn dan de plaatselijke drukkers bij mij in de stad.. en vele andere aanbieder s van internet , dus ik was echt in de veronderstelling dat het goedkoper is daar..

Dutchie succes met je afspraak vanmorgen

LadyS , en ? heb je al gebeld wel doen hoor!
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:26:44 #224
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38839763
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 07:00 schreef dutchie het volgende:
Dank je Sjak!
(ik zit hier de slaap echt uit mijn ogen te wrijven. Not a good day for pictures )
Over foto's gesproken, hoe zit je haar en hoe is het met de fotosessie gegaan?
Het was super, maar meteen daarna kreeg ik het bericht dat mijn suiker niet goed is dus het is daardoor een beetje ondergesneeuwd. Oh en mijn haar, dat zit meestal alleen goed de dag dat ik bij de kapper vandaan kom, daarna stop ik er meestal nog maar weinig energie in

Gek van die streptokokken, ik heb het me nooit afgevraagd omdat ik niet wist dat het zo'n groot probleem was. Is het zo'n dure test dan ofzo? Wat merk je dan aan je kindje als die het heeft?

Hier is het flink afgekoeld. Ik heb lekker even alle ramen tegen elkaar opengezet om de warmte ook uit huis te laten waaien.

Belana, waar ben je?
LadyS, ik ben ook wel nieuwsgierig.

[ Bericht 10% gewijzigd door sjak op 14-06-2006 09:58:58 ]
Lekker douchen!
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:20:35 #225
144006 chacama
Ondernemend!
pi_38840888
Ik wist het ook niet van die streptokoken. Ik zal over twee weken ook maar eens de huisarts vragen hoe of wat....dan even een vraagje...heeft de baby er last van als ik migriane heb of is dat alleen ellende voor mij?

Zit inmiddels al weer met een vest aan. Dus het is zeker 10 graden koeler dan gisteren. Heeeeeerlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')